abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 maart 2012 @ 17:28:02 #101
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109536258
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Awsome, kvind het wel grappig dat ik nog nooit versierd ben door een mooi meisje uit haar initiatief.
Zo is mijn ontmaagding gegaan zelfs. :') :@ Ik denk ook dat mensen er een beetje teveel mee bezig zijn en daarom falen, overdaad aan gedachten en daarom bang zijn om het fout te doen. Zoiets.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_109536479
Angst... Geen motivatie.. Spanning..

Genoeg redenen.. Eigenlijk moet je een knop aanzetten om met plezier vleiende opmerkingen te maken bij leuke meisjes.. Dat is namelijk ook heel vaak gewoon leuk...

En als je er niet met die gedachte inzit dan zijn er een hoop redenen te bedenken waarom iemand het niet doet / helemaal niet aan denkt zelfs.
Rustig aan.
  maandag 26 maart 2012 @ 17:35:41 #103
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109536521
Maar waarvoor dan? Ik begrijp best dat je zenuwachtig kan zijn maar angst? Dat is het gewoon niet.

Ik denk zelfs dat je er gewoon niet teveel mee bezig moet zijn. Als je op stap bent en je hebt gewoon plezier, lacht veel en bent niet de hele tijd bezig met "hoe krijg ik een meid mee", dat laat vanzelf een betere indruk achter.
pi_109536613
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:35 schreef Id_do_her het volgende:
Maar waarvoor dan? Ik begrijp best dat je zenuwachtig kan zijn maar angst? Dat is het gewoon niet.

Ik denk zelfs dat je er gewoon niet teveel mee bezig moet zijn. Als je op stap bent en je hebt gewoon plezier, lacht veel en bent niet de hele tijd bezig met "hoe krijg ik een meid mee", dat laat vanzelf een betere indruk achter.
Och.. Goede indruk achterlaten...

Zolang er geen nummer gewisseld wordt en de kans op een 2e ontmoeting nihil blijft word je er na een tijdje wel gek van als een vriend van je iedere 10min een nieuwe heeft terwijl jij ook een keer een meisje wilt.

En niet teveel mee bezig zijn inderdaad... Complimentjes durven te geven.. Durven te flirten..

Maarja ik kan veel zeggen maar ik heb ook al een paar maanden oogcontact met een meisje op school en heb nog geen woord met haar gewisseld :o
Rustig aan.
  maandag 26 maart 2012 @ 17:40:52 #105
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109536692
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Och.. Goede indruk achterlaten...

Zolang er geen nummer gewisseld wordt en de kans op een 2e ontmoeting nihil blijft word je er na een tijdje wel gek van als een vriend van je iedere 10min een nieuwe heeft terwijl jij ook een keer een meisje wilt.

En niet teveel mee bezig zijn inderdaad... Complimentjes durven te geven.. Durven te flirten..

Maarja ik kan veel zeggen maar ik heb ook al een paar maanden oogcontact met een meisje op school en heb nog geen woord met haar gewisseld :o
Ja hier, dat werkt toch niet? :') En als je uitstraalt dat je het naar je zin hebt en zelfverzekerd bent is dat aantrekkelijker dan dat je staat toe te kijken, tobbend hoe jij dat ook zou kunnen doen.
  maandag 26 maart 2012 @ 17:46:29 #106
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109536879
Nja, in mijn geval... net op de klippen gelopen relatie... wil wel een andere vrouw maar voel me er totaaaaaal niet verbonden mee.
In zo'n geval mislukt het toch so why bother?

en wat betreft versieren opzich.... Versieren is een topsport....

Oefening baart kunst, en sporters, die presteren goed zodra ze "in the zone" zijn. Dan gaat alles vanzelf.
Zo werkt dat met versieren ook, als je eenmaal de flow heb, die smile voelt opkomen en je houding begint te veranderen, dan kom je "in the zone" en dan gaat het allemaal vanzelf...

Ga maar na, hoevaak hebben wij wel niet gedacht: "hoe the fuck heb ik dat voor elkaar gekregen?"

Juist I rest my case.

Of gebruik techniek nummer 2....

Dit is de boeren manier...

Spreek heel veel meiden aan..... je plant een paar zaadjes...
Vervolgens onderhoud je leuke contacten met die meiden ...... je laat de zaadjes groeien....
Daarna spreek je iets met ze af, of je neemt ze mee naar huis..... dat noemen we oogsten.....
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 26 maart 2012 @ 18:10:17 #107
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_109537591
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:54 schreef Daqufrance het volgende:
Zomaar een meisje op de wang zoenen geeft vaker een klap dan een tongzoen ljkt me :{
Dat is alleen het bruggetje naar zoenen. Je moet natuurlijk eerst wel wat werk van tevoren doen. Het begint met oogcontact. Als je daar een goede respons op krijgt kun je stap voor stap verder.
  maandag 26 maart 2012 @ 18:16:31 #108
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_109537765
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:18 schreef dyna18 het volgende:
Ts je bent echt niet alleen hoor.
Het is mij ook nog nooit gelukt om een vrouw tijdens het uitgaan te zoenen.
Ik heb simpelweg geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken.
Waarom kijk je niet hoe anderen dat doen? Kan erg leerzaam zijn.
pi_109538388
Ik heb net dit filmpje gevonden hoewel ik de gast maar een kwal vind is zijn manier wel doeltreffend denk ik.
check hier: http://www.thesocialman.com/sparks-rapid-escalation-method/
pi_109539218
Lol stap 7. :')
pi_109539344
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:01 schreef Chai het volgende:
Lol stap 7. :')
Samenvatting?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2012 19:04:34 ]
pi_109539923
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Awsome, kvind het wel grappig dat ik nog nooit versierd ben door een mooi meisje uit haar initiatief.
Dat is toch ook vrij zeldzaam?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_109545718
denk dat het vooral aan de meiden (lees sletten) ligt. Maar ook de jongens. Ik ga echt niet na 5 of 10 minuten al zoenen met iemand..
There are only 151 Pokémon.
pi_109548231
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:19 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat is toch ook vrij zeldzaam?
Dan mag ik dat toch nog wel grappig vinden?
Rustig aan.
pi_109548294
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:10 schreef Eenskijken het volgende:
denk dat het vooral aan de meiden (lees sletten) ligt. Maar ook de jongens. Ik ga echt niet na 5 of 10 minuten al zoenen met iemand..
En dat je die meiden sletten noemt en die jongens gewoon ''jongens'' zegt voor mij al genoeg.
Ik vind dat echt zo een zware onzin, daar mag het echt een keer mee stoppen, seksuele revolutie gotverdomme.
Rustig aan.
  maandag 26 maart 2012 @ 21:53:10 #116
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109548382
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En dat je die meiden sletten noemt en die jongens gewoon ''jongens'' Zegt voor mij al genoeg.

Ik vind dat echt zo een zware onzin, daar mag het echt een keer mee stoppen, seksuele revolutie gotverdomme.
Het is een hele simpele benadering, daar komt iets in en wij doen er iets in... wij kunnen het eruit halen hun kunnen dat niet.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109548442
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:53 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Het is een hele simpele benadering, daar komt iets in en wij doen er iets in... wij kunnen het eruit halen hun kunnen dat niet.
:? Psycholoog al gebeld?
Rustig aan.
pi_109548597
Al dat gezeur en moeilijk doen over iemand versieren. Ik snap het niet. Er is een klik tussen twee mensen of niet. Klaar.
pi_109548754
quote:
13s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:56 schreef Ziba het volgende:
Al dat gezeur en moeilijk doen over iemand versieren. Ik snap het niet. Er is een klik tussen twee mensen of niet. Klaar.
Iemand moet initiatief nemen voordat er een klik is, als die klik er wel is dan moet weer iemand initiatief nemen om te beginnen met een voorstel tot een date oid..
Rustig aan.
  maandag 26 maart 2012 @ 22:01:14 #120
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109548842
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:53 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:? Psycholoog al gebeld?
Toevallig wel, volgende week ben ik aan de beurt.

Maar het feit blijft, dat dit de situatie is haha
YouTube
pi_109549228
quote:
13s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:56 schreef Ziba het volgende:
Hoe kun je weten of er een klik is wanneer iemand toevallig passeert?
pi_109549546
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dan mag ik dat toch nog wel grappig vinden?
Wat vind je er grappig aan dan?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_109549587
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Iemand moet initiatief nemen voordat er een klik is, als die klik er wel is dan moet weer iemand initiatief nemen om te beginnen met een voorstel tot een date oid..
Dat is ook zo. Heb ik niet bij stil gestaan aangezien ik altijd wel word aangesproken maar zelfs dat kan spontaan gaan. Tenminste, dat heb ik wel een paar keer gehad. Ik vind het altijd ongemakkelijk wanneer ik merk dat een jongen van te voren heeft bedacht wat hij gaat zeggen, hoe hij het gaat brengen enzovoort. Het moet gewoon spontaan gaan, vanzelf, niet teveel over nadenken.
  maandag 26 maart 2012 @ 22:20:25 #124
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109549955
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef Ziba het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Heb ik niet bij stil gestaan aangezien ik altijd wel word aangesproken maar zelfs dat kan spontaan gaan. Tenminste, dat heb ik wel een paar keer gehad. Ik vind het altijd ongemakkelijk wanneer ik merk dat een jongen van te voren heeft bedacht wat hij gaat zeggen, hoe hij het gaat brengen enzovoort. Het moet gewoon spontaan gaan, vanzelf, niet teveel over nadenken.
Dat doen we denk ik allemaal, we hebben maar 1 kans....
Persoonlijk wacht ik vaak op een moment waar ik op kan inhaken..... maar meestal loopt dat uit op het beruchte "gemiste kans" moment...

Hoe zou jij het graag hebben dan?
en wat is je leeftijd... wat dat verschilt ook namelijk.
YouTube
pi_109550073
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 22:13 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat vind je er grappig aan dan?
Dat het nooit gebeurt, tragie-komisch.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')