Zo is mijn ontmaagding gegaan zelfs.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Awsome, kvind het wel grappig dat ik nog nooit versierd ben door een mooi meisje uit haar initiatief.
Och.. Goede indruk achterlaten...quote:Op maandag 26 maart 2012 17:35 schreef Id_do_her het volgende:
Maar waarvoor dan? Ik begrijp best dat je zenuwachtig kan zijn maar angst? Dat is het gewoon niet.
Ik denk zelfs dat je er gewoon niet teveel mee bezig moet zijn. Als je op stap bent en je hebt gewoon plezier, lacht veel en bent niet de hele tijd bezig met "hoe krijg ik een meid mee", dat laat vanzelf een betere indruk achter.
Ja hier, dat werkt toch niet?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Och.. Goede indruk achterlaten...
Zolang er geen nummer gewisseld wordt en de kans op een 2e ontmoeting nihil blijft word je er na een tijdje wel gek van als een vriend van je iedere 10min een nieuwe heeft terwijl jij ook een keer een meisje wilt.
En niet teveel mee bezig zijn inderdaad... Complimentjes durven te geven.. Durven te flirten..
Maarja ik kan veel zeggen maar ik heb ook al een paar maanden oogcontact met een meisje op school en heb nog geen woord met haar gewisseld
Dat is alleen het bruggetje naar zoenen. Je moet natuurlijk eerst wel wat werk van tevoren doen. Het begint met oogcontact. Als je daar een goede respons op krijgt kun je stap voor stap verder.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:54 schreef Daqufrance het volgende:
Zomaar een meisje op de wang zoenen geeft vaker een klap dan een tongzoen ljkt me
Waarom kijk je niet hoe anderen dat doen? Kan erg leerzaam zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:18 schreef dyna18 het volgende:
Ts je bent echt niet alleen hoor.
Het is mij ook nog nooit gelukt om een vrouw tijdens het uitgaan te zoenen.
Ik heb simpelweg geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken.
Dat is toch ook vrij zeldzaam?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Awsome, kvind het wel grappig dat ik nog nooit versierd ben door een mooi meisje uit haar initiatief.
En dat je die meiden sletten noemt en die jongens gewoon ''jongens'' zegt voor mij al genoeg.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:10 schreef Eenskijken het volgende:
denk dat het vooral aan de meiden (lees sletten) ligt. Maar ook de jongens. Ik ga echt niet na 5 of 10 minuten al zoenen met iemand..
Het is een hele simpele benadering, daar komt iets in en wij doen er iets in... wij kunnen het eruit halen hun kunnen dat niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat je die meiden sletten noemt en die jongens gewoon ''jongens'' Zegt voor mij al genoeg.
Ik vind dat echt zo een zware onzin, daar mag het echt een keer mee stoppen, seksuele revolutie gotverdomme.
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het is een hele simpele benadering, daar komt iets in en wij doen er iets in... wij kunnen het eruit halen hun kunnen dat niet.
Iemand moet initiatief nemen voordat er een klik is, als die klik er wel is dan moet weer iemand initiatief nemen om te beginnen met een voorstel tot een date oid..quote:Op maandag 26 maart 2012 21:56 schreef Ziba het volgende:
Al dat gezeur en moeilijk doen over iemand versieren. Ik snap het niet. Er is een klik tussen twee mensen of niet. Klaar.
Toevallig wel, volgende week ben ik aan de beurt.quote:
Hoe kun je weten of er een klik is wanneer iemand toevallig passeert?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:56 schreef Ziba het volgende:
Al dat gezeur en moeilijk doen over iemand versieren. Ik snap het niet. Er is een klik tussen twee mensen of niet. Klaar.
Wat vind je er grappig aan dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan mag ik dat toch nog wel grappig vinden?
Dat is ook zo. Heb ik niet bij stil gestaan aangezien ik altijd wel word aangesproken maar zelfs dat kan spontaan gaan. Tenminste, dat heb ik wel een paar keer gehad. Ik vind het altijd ongemakkelijk wanneer ik merk dat een jongen van te voren heeft bedacht wat hij gaat zeggen, hoe hij het gaat brengen enzovoort. Het moet gewoon spontaan gaan, vanzelf, niet teveel over nadenken.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iemand moet initiatief nemen voordat er een klik is, als die klik er wel is dan moet weer iemand initiatief nemen om te beginnen met een voorstel tot een date oid..
Dat doen we denk ik allemaal, we hebben maar 1 kans....quote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Heb ik niet bij stil gestaan aangezien ik altijd wel word aangesproken maar zelfs dat kan spontaan gaan. Tenminste, dat heb ik wel een paar keer gehad. Ik vind het altijd ongemakkelijk wanneer ik merk dat een jongen van te voren heeft bedacht wat hij gaat zeggen, hoe hij het gaat brengen enzovoort. Het moet gewoon spontaan gaan, vanzelf, niet teveel over nadenken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |