Zijn er nu nog steeds mensen die daarin trappen dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:35 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Van die vrouwen die zonder geld op stap gaan, hun hoogste hakken aandoen.... en dan de hele avond gratis drinken en aan het eind DAAAG zeggen
Ons geslacht is goedgevlovigquote:Op maandag 26 maart 2012 11:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er nu nog steeds mensen die daarin trappen dan?
aangepastquote:Op maandag 26 maart 2012 11:38 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ons geslacht is goedgevlovig bloedgeil en denk met z'n lul
Gewoon in normale uitgaansgelegenheden.quote:
Ja, om tóch maar aan een vrouw te komen moet je het proberen bij de aller lelijkste meiden. Soort zoekt soort zeggen we dan altijd. Niet tof voor je.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:13 schreef beelz het volgende:
Het is heel simpel:
Je kiest een groepje meiden uit en je begint met tegen de lelijkste te praten, hoe lelijker het meisje is waar je tegen praat, hoe beter het werkt. Haar knappe vriendin die je eigenlijk wil hebben kan het niet hebben dat een onaantrekkelijker model de aandacht krijgt en ze zal er dan ook alles aan doen om jouw aandacht te krijgen.
Het lelijke model zal dan aanbieden om wat te drinken voor je te halen want zij heeft ook door dat je echt niet met haar naar bed gaat als je nuchter bent. Dan heb je een paar drankjes van een lelijk mormel gekregen en zij heeft zelf ook wat gedronken, het onvermijdelijke gebeurt en ze moet naar de wc. Dan ben je achtergebleven met de lekkere vriendin en de rest volgt vanzelf.
Pro-tip: Als de lekkere vriendin nog niet gewillig genoeg is dan maak je de epische opmerking:"Zo, nu we samen uit zijn verwacht ik wel seks anders wordt dit een hele vervelende date rape.".
Succes verzekerd.
En als dank gooi je ze op de brandstapel?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:37 schreef n8n het volgende:
Verassend genoeg zijn het de niet sletten die bier halen en gewoon met je me gaan
Zou dit werken?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:24 schreef Copycat het volgende:
Hij fluistert in haar oor: "Zie je die gozer daar? Dat is een vriend van me die er helemaal gek van wordt dat ik alle vrouwen versier en hij niemand. Wil je helemaal iets grappigs zien, dan moet je eventjes met me zoenen en dan op zijn gezichtsuitdrukking letten. Kleine moeite, groots resultaat."
Hmmm, zou dit werken? Dan zoent ze je niet omdat ze jou zo'n leuke gozer vindt maar omdat ze benieuwd is naar de reactie van iemand anders... Kan gebeuren als ze een beetje dronken isquote:Op maandag 26 maart 2012 12:24 schreef Copycat het volgende:
Hij fluistert in haar oor: "Zie je die gozer daar? Dat is een vriend van me die er helemaal gek van wordt dat ik alle vrouwen versier en hij niemand. Wil je helemaal iets grappigs zien, dan moet je eventjes met me zoenen en dan op zijn gezichtsuitdrukking letten. Kleine moeite, groots resultaat."
Sluwquote:Op maandag 26 maart 2012 12:24 schreef Copycat het volgende:
Toen ik 16 was durfde ik het zelfs.quote:
Epic....quote:Op maandag 26 maart 2012 12:24 schreef Copycat het volgende:
Helemaal niet te oud. Wat een onzin, je bent toch nooit te oud om te leren?quote:
Ligt er aan wat onder een brandstapel verstaatquote:Op maandag 26 maart 2012 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als dank gooi je ze op de brandstapel?
Staat je fraai.
Iets waarop iemand uiteindelijk verast.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:17 schreef n8n het volgende:
Ligt er aan wat onder een brandstapel verstaat
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:24 schreef Copycat het volgende:
quote:Op maandag 26 maart 2012 14:50 schreef Knieschijfkapot het volgende:
Gewoon bij de wc gaan staan en aan elk meisje vragen of ze lekker geplast heeft.
Sowieso dat je reacties gaat krijgen.
Het begon als star trek en eindige als een soort V met reptielentong.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Stap op een meid af en doe het volgende :
Je moet je middelvinger en wijsvinger in een V-vorm voor je mond houden, je mond iets open doen en je tong uitsteken, en dan heel snel je tong bewegen.
Succes gegarandeerd.
Kijk je geen tv?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:36 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Het begon als star trek en eindige als een soort V met reptielentong.
(he shit, nerd... DAT zal de reden zijn dat ik ddie tips nodig heb)
Hij zegt toch ook dat je de sfeer moet opbouwen, oogcontact, een glimlach etc. Als een meid uit een niets in je reet knijpt kijk je ook zo:quote:Op maandag 26 maart 2012 16:54 schreef Daqufrance het volgende:
Zomaar een meisje op de wang zoenen geeft vaker een klap dan een tongzoen ljkt me
Als je zomaar aan komt zetten en je gezicht in haar gezicht duwt kun je dat wel verwachten ja.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:54 schreef Daqufrance het volgende:
Zomaar een meisje op de wang zoenen geeft vaker een klap dan een tongzoen ljkt me
Dit is dus het moment waar het misgaat.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:54 schreef Daqufrance het volgende:
Ligt aan het meisje hoor!quote:Op maandag 26 maart 2012 16:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook dat je de sfeer moet opbouwen, oogcontact, een glimlach etc. Als een meid uit een niets in je reet knijpt kijk je ook zo:
Alleen hoeren knijpen mannen uit het niets in de kont?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Accepteren jou meisjes briefgeld dan? Ik ken ze iig niet.
Ik bedoelde de meisjes die jij uit het niets een zoen geeft.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:00 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Alleen hoeren knijpen mannen uit het niets in de kont?
Mijn "ligt aan het meisje" was geen reactie op het eerste deel van je zin, het uit het niets zoenen van een meisje. Maar dat was een reactie op je tweede deel, dat ik raar op zou kijken als een meisje mij zomaar in mijn kont zou knijpen. Dat laatste ligt aan het meisje.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoelde de meisjes die jij uit het niets een zoen geeft.
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:25 schreef Daqufrance het volgende:
Wat is het cliche ook al weer? Het is beter te falen tijdens het doen dan te falen met het niet proberen?
Awsome, kvind het wel grappig dat ik nog nooit versierd ben door een mooi meisje uit haar initiatief.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis.
Wie niet waagt, blijft maagd.
Etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |