Alleen gasfornuis/electro oven,een baantje+vriendin en kids en mijn jaar kan geweldig worden.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja kan sinds gisteren eindelijk weer fatsoenlijk mangas lezen en animes kijken in HD![]()
[Linux/Unix] [/Gurus/helpen/newbies]$ ./deel 38
[Linux/Unix] [/Gurus/helpen/newbies]$ ./deel 38
Had mijn JMW5-CP2 gisteren gefixt,bleek gewoon fucking makkelijk te zijn(na 28 dagen moeilijk doen).[Linux/Unix] [/Gurus/helpen/newbies]$ ./deel 38
Zal mn oren+ogen openhoudenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:28 schreef JDx het volgende:
Mensen mensen, ik zoek een fiets. Goedkoop aub, als ie het maar doet.
Voor hoeveel??quote:Op maandag 26 maart 2012 13:28 schreef JDx het volgende:
Mensen mensen, ik zoek een fiets. Goedkoop aub, als ie het maar doet.
Wordt toch gezegd? Goedkoop..... Duh!!quote:
Dat hadden ze voor mij niet toe hoeven voegen als feature.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:32 schreef WheeleE het volgende:
De mobiele layout is nu roze/blauw
Vrouwtjes hebben een roze randje, mannetjes een blauw randje. Naja
Ja, het is een BlackBerry.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Aha dacht al dat er iets met me foon aan de hand was
Echt he...ik begrijp geen hol van jouw "Lief Dagboek"-postsquote:Op maandag 26 maart 2012 19:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Whahaha,net email gekregen van Stichting BREIN vanwege mijn proxy site van TPB.![]()
Willen voor 28 maart dat ik het uit zet,mooi niet.
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Echt he...ik begrijp geen hol van jouw "Lief Dagboek"-posts
FOK! is het nieuwe Twitter!quote:Op maandag 26 maart 2012 19:49 schreef YUR het volgende:
TPB proxy moet stoppen,het is een sommatie van BREIN!!quote:Op maandag 26 maart 2012 19:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja nee, nu snap ik het helemaalquote:Op maandag 26 maart 2012 19:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
TPB proxy moet stoppen,het is een sommatie van BREIN!!
Hadden meer ICT'ers dat besef maar.quote:
Ik hoop dat je weer zo rood wordt! Muwhahaha!quote:Op maandag 26 maart 2012 19:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[Dagboekmodus aan]nog 3,5 week en dan op wintersport
[/Dagboekmodus uit]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |