Koppers= Aankoopquote:Op maandag 26 maart 2012 19:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Aankoop - Boilesen - Toby - Van Rhijn.
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:31 schreef Reemi het volgende:
Weet niet of hij al gepost is, vond hem wel leuk. [ afbeelding ]
[..]
Is pure middelmaat man, doet het aardig met Vertonghen naast hem. We moeten ook niet gaan doen alsof onze verdediging zo geweldig isquote:
Jouw UIquote:Op maandag 26 maart 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
0-3 door Lodeiro uit een penalty.
Niet afschrijven die gozer
Siggy waarschijnlijk geblesseerd..quote:Lodeiro maakt er 1-4 van met een mooi lobje. Keeper tikt de bal aan, maar krijgt 'm niet meer over de lat. #spaaja
was die alquote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Siggy waarschijnlijk geblesseerd..
Neehee. Het was de afspraak om hem een helft te laten spelen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Siggy waarschijnlijk geblesseerd..
mwa tussen slim en dom inquote:Op maandag 26 maart 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Ik weet zeker dat Frank met Gery daarover overlegd heeft. Frank is niet dom hoor.
Trouwens aan het einde van die helft liep die nogal slecht volgens mij..quote:Op maandag 26 maart 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Ik weet zeker dat Frank met Gery daarover overlegd heeft. Frank is niet dom hoor.
Hij zou 60 min meedoen. Geblesseerd, let maar op!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neehee. Het was de afspraak om hem een helft te laten spelen.
*zucht*
zo loopt hij altijd.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Trouwens aan het einde van die helft liep die nogal slecht volgens mij..
Jij bent er live bij?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:21 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee het ging moeizamer... oh ze bekijken nu of die een terugslag heeft ...
Waar zie jij wat je ziet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |