Inderdaad, zijn redelijk aan elkaar gewaagd.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:51 schreef tech4u het volgende:
Ik denk wel dat Barca doorgaat, maar dat het wel spannend wordt.
De bal is rond he?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:51 schreef tech4u het volgende:
Ik denk wel dat Barca doorgaat, maar dat het wel spannend wordt.
Ja zeker, verder 11 tegen 11, 7140 m² voetbalveld, 90 minuten + extra tijd te spelen, 1 scheidsrechter, 2 grensrechters en 3 wissels toegestaan.quote:
Tanende ??quote:Op maandag 26 maart 2012 07:51 schreef speknek het volgende:
Nee AC Milan is tanende en Barcelona heeft een ontketende Messi.
Kan natuurlijk nog steeds wel hopen.
Gebeurde mij vorig seizoen, in de CL finale, dan is het toch niet zó leuk.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:07 schreef GGMM het volgende:
M'n 2 favoriete buitenlandse clubs tegen elkaar.
Ik ben voor Milan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Op sport1 Emile Schellevis.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:41 schreef Anonymousz het volgende:
Is jeroen G aan het woord tijdens de wedstrijd?
Op zich al knap wat ze presteren in de Serie A met al die blessures.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:48 schreef BramKVO het volgende:
Het missen van Thiago Silva achterin is een ramp voor Milan. Hopelijk raakt nesta wel fit, want Bonera achterin is allerminst geruststellend. Ook abate is wellicht out, dus een gehavende Milanese defensie. En dat tegen barca en Messi ...
Positief is dat Boateng en Aquilani (gedeeltelijk) hersteld zijn.
Alleen APOEL-RM bij de NOS.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:06 schreef Nober het volgende:
Morgen geen Benfica-Chelsea/APOEL-Real Madrid bij NOS?
Barcelona ook met een B-team want geen Abidal, Afellay, Villa.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:56 schreef Nickenator het volgende:
Ondanks dat ik Milanista heb ik niet veel hoop op 'n goede afloop
De 2 mensen die de meeste assists geven zijn Robinho en Cassano (beide 7), nou Cassano ligt d'r al maanden uit en Robinho haalt Barca wss ook niet. En gezien de hoeveelheid blessures voor de rest, wordt 't A-team Barca vs B-team Milan. Jammergenoeg. De kleine kans die Milan had omlaag geklapt nadat Silva ook nog 's op de blessurelijst erbij kwam; beide wedstrijden ontbreekt hij...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |