SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
En voor dat geld zijn ze inderdaad chill, Tli
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Waar we beide een zonnebril dragen en hij er over heen komt?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Sala's natte droom is dat Jumi en Tli wiepen ja. In een lucide droom is dat welAll good things are wild and free.![]()
Sowieso. Grijp je kans, Sala.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:16 schreef Sala-adin het volgende:
Als meids je foto's op je fb liken, betekent dat dan dat ze willen neuken?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Meestal willen ze dan op z'n minst hun zonnebril ondergespritzt hebben.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:16 schreef Sala-adin het volgende:
Als meids je foto's op je fb liken, betekent dat dan dat ze willen neuken?full stops and exclamation marks![]()
En hard ook.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:16 schreef Sala-adin het volgende:
Als meids je foto's op je fb liken, betekent dat dan dat ze willen neuken?
Zal nog eens aardig doen
All good things are wild and free.![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En hard ook.
Zal nog eens aardig doen![]()
![]()
Hirlak.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Jij hè, met je vroege ochtendenquote:
Gatverdamme man, ik kan amper normaal functioneren tot een uurtje of 10.00![]()
![]()
![]()
Wat kunnen jullie je aanstellen zeg, niet functioneren tot een uurtje of 10. Schaam je!Heerlijk juist vroeg wakker worden met zulk weer.
Dame ik ben wel 6 dagen per week voor 08.00 wakker hè, vaak zelfs 07.00quote:Op maandag 26 maart 2012 09:46 schreef tliciouz het volgende:
Wat kunnen jullie je aanstellen zeg, niet functioneren tot een uurtje of 10. Schaam je!Heerlijk juist vroeg wakker worden met zulk weer.
09.00 is uitslapen voor mij
Maar gelijk heb je wel, genieten van dit weer in de vroege ochtend is heerlijk. Ik zit helaas nu binnen en kan pas 14.00 het gebouw weer uit![]()
![]()
Mensen met een ochtendhumeurquote:Op maandag 26 maart 2012 08:22 schreef junamii het volgende:
[..]
Jij hè, met je vroege ochtenden
Gatverdamme man, ik kan amper normaal functioneren tot een uurtje of 10.00![]()
Deathlift or Die.![]()
Onder werktijd alleen maar online shoppen. Mijn collega's
sowieso vroeg wakker worden (ongeacht het weer)quote:Op maandag 26 maart 2012 09:46 schreef tliciouz het volgende:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Jijquote:Op maandag 26 maart 2012 11:37 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso vroeg wakker worden (ongeacht het weer)Lekker midden in de winter om 5.00 uur op staan. Nee, echt genieten.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
alsof er wat mis is met de winterquote:Op maandag 26 maart 2012 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JijLekker midden in de winter om 5.00 uur op staan. Nee, echt genieten.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
de meeste wel ja, maar blanken kunnen er ook wat van hoorquote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Als het kutweer is, lekker in je nest liggen rotten tot uurtje of 4quote:Op maandag 26 maart 2012 11:37 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso vroeg wakker worden (ongeacht het weer)![]()
![]()
Met jou wel.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als het kutweer is, lekker in je nest liggen rotten tot uurtje of 4uitslapen is niks voor mij
wat ga jij er aan doen¿quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Volgens mij valt daar niets meer aan te doen.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Fuck nu zit ik weer in Fernandes.
The number of KLB SC users is this thread is too damn high!De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:58 schreef BobbyB het volgende:
The number of KLB SC users is this thread is too damn high!![]()
![]()
Neequote:Op maandag 26 maart 2012 11:37 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso vroeg wakker worden (ongeacht het weer)keiharde troll dit gewoon
![]()
eh nee hoorquote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
geloof het of niet, maar ik zet gewoon de wekker het weekend
meestal om 8:45. En als ik om 03:00 in mn nest lig, word ik sowieso 4 a 5 uur later klaar wakker
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Heb je wel lekker wat aan je dag
haha jijquote:Op maandag 26 maart 2012 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij valt daar niets meer aan te doen.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:
en boodschapen doenquote:Op maandag 26 maart 2012 12:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekker dauwtrappen, vroeg in den ochtend, of nie wisje
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ohhh you... * insert plaatje.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Zo'n dauwtraprit lijkt me serieus nog leuk om te doen ook..quote:Op maandag 26 maart 2012 12:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekker dauwtrappen, vroeg in den ochtend, of nie wisje
Ik heb tieten gepost in KLB SC, maar dat werkt niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:58 schreef BobbyB het volgende:
The number of KLB SC users is this thread is too damn high!
Homo's.![]()
Zo bedoelde ik het ook nietquote:Was meer dat ik dacht in KLB te posten
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
KLB SC kom ik alleen nog als WD er isquote:Op maandag 26 maart 2012 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb tieten gepost in KLB SC, maar dat werkt niet.
Homo's.
Luie gehandicapte kutkabouter.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Luie gehandicapte kutkabouter.Ik voel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
boehoehoe kantoorslaafje.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
D'r is geen aarsch te doen op t werk en de zon schijntDeathlift or Die.![]()
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
D'r is geen aarsch te doen op t werk en de zon schijntgraag verwijderen![]()
Hetzelfde hier.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
D'r is geen aarsch te doen op t werk en de zon schijntThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Lijkt het wel alsof je erg populair bent.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:51 schreef fyah het volgende:
email van topics die je volgt?
lol @ elke dag een zooi fok mails
Elke keer Inbox(284)![]()
hahahaquote:Op maandag 26 maart 2012 12:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lijkt het wel alsof je erg populair bent.
Elke keer Inbox(284)
ik krijg zin om weer te roken telkens ik je avatar zieterwijl ze gewoon meel blaast ofzoiets?
graag verwijderen![]()
Wat is er om iets na half 3?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Hirlak foreveralone op een bankje liggen tot half 3graag verwijderen![]()
Nee ze rooktquote:Op maandag 26 maart 2012 12:57 schreef fyah het volgende:
[..]
hahaha
ik krijg zin om weer te roken telkens ik je avatar zieterwijl ze gewoon meel blaast ofzoiets?
![]()
Pas gestopt met roken oid?![]()
yeahquote:Op maandag 26 maart 2012 12:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee ze rookt![]()
Pas gestopt met roken oid?jij?
Is dit voor een kat?Best wel master voor die kat dan.
In de verkoop: woningen van Fok!-klussers
4e fotograag verwijderen![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Lol lukt je toch niet. Probeer het na je 30e nog maar een x.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:00 schreef fyah het volgende:
[..]
yeahjij?
4e foto![]()
Ja,quote:Op maandag 26 maart 2012 13:00 schreef fyah het volgende:
ik ken iemand die drie van zulke dingen heeft.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Jup, krabpaal.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:00 schreef fyah het volgende:
[..]
yeahjij?
4e fotoAll good things are wild and free.![]()
Nee, nooit gerookt.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:00 schreef fyah het volgende:
[..]
yeahjij?
4e foto
Wel een bazending voor die kat. Als ik groter woon wil ik iets vergelijkbaars voor m'n konijnen
![]()
![]()
En geluidsdicht maken aub.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee, nooit gerookt.
Wel een bazending voor die kat. Als ik groter woon wil ik iets vergelijkbaars voor m'n konijnen
Deathlift or Die.![]()
Ik heb een zelfgebouwde konijnenflat met grote renquote:Op maandag 26 maart 2012 13:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee, nooit gerookt.
Pics! Hoeveel konijnen?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb een zelfgebouwde konijnenflat met grote ren![]()
![]()
Muren met eierdozen beplakkenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja in een aparte kamer.
Met geluidsisolatie.
Verrrrrr weg van de slaapkamer
Deathlift or Die.![]()
Zit op mob. Ding heb ik samen met mijn opa gemaakt paar jaar terug, staat bij hun in de tuin. Het zijn 4 konijnen allemaal hangoortjes waarvan 1 een nestje heeft en nu rond loopt op het grasquote:
quote:ghettosolutions
Aahw babyhangoortjesquote:Op maandag 26 maart 2012 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zit op mob. Ding heb ik samen met mijn opa gemaakt paar jaar terug, staat bij hun in de tuin. Het zijn 4 konijnen allemaal hangoortjes waarvan 1 een nestje heeft en nu rond loopt op het gras. Altijd als ik dat zie wil ik ze hebben
maar goed ze worden al gauw *groter en vervelend
![]()
![]()
Hehe herkenbaar, pics van die van jou?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]ghettosolutions
[..]
Aahw babyhangoortjes. Altijd als ik dat zie wil ik ze hebben
maar goed ze worden al gauw ouder en vervelend
warm buitenI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Smelt je al?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Heb ik ook even niet bij de hand. Maar het zijn ook hangoortjes (black and tan), zouden dwergen zijn maar de een is bijna 3 kg en de ander bijna 5 kgquote:Op maandag 26 maart 2012 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe herkenbaar, pics van die van jou?.
![]()
nah, ben weer snel naar binnen gegaan. Vanavond maar es buiten zittenquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:!
wat, kan niet urenlang pauze houden hoorquote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Teleurstellende werkgever, wise.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Je zou in principe ipv dumbbells die konijnen van jou kunnen gebruiken.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb ik ook even niet bij de hand. Maar het zijn ook hangoortjes (black and tan), zouden dwergen zijn maar de een is bijna 3 kg en de ander bijna 5 kg.
Deathlift or Die.![]()
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je zou in principe ipv dumbbells die konijnen van jou kunnen gebruiken.Ik ga volgende keer proberen te squatten met op elke schouder een konijn
![]()
Je redt dat echt niet met die beren van jequote:Op maandag 26 maart 2012 13:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Ik ga volgende keer proberen te squatten met op elke schouder een konijn
Deathlift or Die.![]()
Ze hebben gewoon zware botten hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 13:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je redt dat echt niet met die beren van je![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb ik ook even niet bij de hand. Maar het zijn ook hangoortjes (black and tan), zouden dwergen zijn maar de een is bijna 3 kg en de ander bijna 5 kg.
![]()
![]()
Kende 'm niet man, maar zijn wel spange zomernummers op zichquote:Op maandag 26 maart 2012 14:29 schreef Sala-adin het volgende:
Noh, Bobby Womack is opgenomen met darmkanker.
He eeeh, Sala komt met soul!![]()
Bobby niet kennen als neger zijndequote:Op maandag 26 maart 2012 14:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kende 'm niet man, maar zijn wel spange zomernummers op zich.
He eeeh, Sala komt met soul!![]()
![]()
Ik ken wel een Bobby McFerrin, Bobby Brown en Bobby Valentinoquote:Op maandag 26 maart 2012 14:34 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Bobby niet kennen als neger zijnde.
![]()
Bobby Womack on the radioooo.
Ik ken hem ook alleen door dat liedje van Mariah Carey
Bobby Valentinoquote:Op maandag 26 maart 2012 14:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ken wel een Bobby McFerrin, Bobby Brown en Bobby Valentino.
Goeie ouwe tijd
Heaven is a place on earth with you![]()
Net gebeurd trouwens, in de Bijlmer natuurlijk. Schietpartij @ winkelcentrum, schutter gedood door politie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ghettobwoiis.
Daar een foto van maken en op twitter zetten trouwens
Vers van de pers, alleen dan is Twitter een relevant medium. Rapper Lexxxus was er live bij trouwens
!
http://twitter.com/#!/lexxxusthedon - Negers op Twitter.
![]()
Duidelijkere picca, tot zover mijn live report.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij typt nog beroerder dan menig breezerslet van 12.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vers van de pers, alleen dan is Twitter een relevant medium. Rapper Lexxxus was er live bij trouwens
!
[ afbeelding ]
http://twitter.com/#!/lexxxusthedon - Negers op Twitter.
hoppa zo moet het. dood schieten die hapI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Jackie Brown introquote:Op maandag 26 maart 2012 14:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kende 'm niet man, maar zijn wel spange zomernummers op zich.
He eeeh, Sala komt met soul!
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
twitter:LexxxusTheDon twitterde op maandag 26-03-2012 om 14:47:40Wauw met alle respect man maar deze kill hoefde niet dood te gaan nu heb ik 10.000 followers over de rug van een dooie niger reageer retweet
Deathlift or Die.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:06 schreef Ethanolic het volgende:
twitter:LexxxusTheDon twitterde op maandag 26-03-2012 om 14:47:40Wauw met alle respect man maar deze kill hoefde niet dood te gaan nu heb ik 10.000 followers over de rug van een dooie niger reageer retweet
![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
ik hoor het em zeggenquote:Op maandag 26 maart 2012 15:06 schreef Ethanolic het volgende:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Of deze dantwitter:LexxxusTheDon twitterde op maandag 26-03-2012 om 15:13:28RT @AT5: @LexxxusTheDon Kans dat je ons even kunt bellen? Thnx/ nee absoluut niet ik heb hier niks mee temaken thanks!! reageer retweet
!
![]()
Wauw, dit is de chick van Faberyayo![]()
Kutwijf
des te meer tittyfuck.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
D'r tieten hangen op d'r navel, ik zou d'r niet doen.
11/10 zou haar doenI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Whuuut!? Zij is echt ziek mooi. Zelfs ik zou haar doenquote:Op maandag 26 maart 2012 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
D'r tieten hangen op d'r navel, ik zou d'r niet doen.
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:49 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Kutwijf![]()
Vind er niks aanquote:Op maandag 26 maart 2012 15:49 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Kutwijf![]()
![]()
![]()
Laagje plamuur?quote:Op maandag 26 maart 2012 15:49 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Kutwijf![]()
Deathlift or Die.![]()
Geintje natuurlijk, waar zie je me voor aan?quote:Op maandag 26 maart 2012 15:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whuuut!? Zij is echt ziek mooi. Zelfs ik zou haar doenTrouwens, kijk eens hier
.
![]()
bobquote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Huh? Die chick was paar jaar terug model met deze foto voor american apparel.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:49 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Kutwijf
Wat een geil dingquote:Op maandag 26 maart 2012 15:49 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Kutwijf![]()
![]()
Uiteraardquote:Op maandag 26 maart 2012 16:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kenners kennen
Die tweets van lexxusik hoor t 'm echt zeggen gewoon
Dat bekkie van d'r doet me wel denken aan C2k though (no homo). Free Chriz2k!quote:Op maandag 26 maart 2012 15:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Huh? Die chick was paar jaar terug model met deze foto voor american apparel.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
D'r tieten hangen op d'r navel, ik zou d'r niet doen.jij spaced zwaar ouwe, ik zou har geven.
Heb me zaterdag trouwens ontiegelijk in moeten houden op een sma tijdens het uitgaan. Ze keek ze héle tijd met een smakelijk grimas naar me, ogend smekend om een dansje. Op de parkeerplaats toch maar haar nummer even gevraagd waarbij ze vroeg "Waarom hebben we geen dansje gewaagd?" (en heel netjes 3 kussen gegeven op e wang) nu heb ik echt het gevoel dat ik vreemd ben gegaan ofzo.![]()
Ze had trouwens een zwarte skinny aan met een ritssluiting aan de achterkant, oeffff.
Tevens dit:
Goedkope slettenschoenen om binnen een week stuk te lopen, megusta. Ik hou van Amsterdam.![]()
![]()
Oh, zou kunnen. Ik zag haar net in een ander topic. Je hebt iets van haar weg thoquote:Op maandag 26 maart 2012 15:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Huh? Die chick was paar jaar terug model met deze foto voor american apparel.
wutquote:Op maandag 26 maart 2012 16:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]jij spaced zwaar ouwe, ik zou har geven.
Heb me zaterdag trouwens ontiegelijk in moeten houden op een sma tijdens het uitgaan. Ze keek ze héle tijd met een smakelijk grimas naar me, ogend smekend om een dansje. Op de parkeerplaats toch maar haar nummer even gevraagd waarbij ze vroeg "Waarom hebben we geen dansje gewaagd?" (en heel netjes 3 kussen gegeven op e wang) nu heb ik echt het gevoel dat ik vreemd ben gegaan ofzo.![]()
Ze had trouwens een zwarte skinny aan met een ritssluiting aan de achterkant, oeffff.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]jij spaced zwaar ouwe, ik zou har geven.
Ze had trouwens een zwarte skinny aan met een ritssluiting aan de achterkant, oeffff.
Tevens dit:
[ afbeelding ]
Goedkope slettenschoenen om binnen een week stuk te lopen, megusta. Ik hou van Amsterdam.
quote:
En crosspost:quote:Op maandag 26 maart 2012 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb pret in mezelf.
Jij doelde op dit soort mokkels? Zeker wel oké.
![]()
Dat is nou een mooi compliment.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh, zou kunnen. Ik zag haar net in een ander topic. Je hebt iets van haar weg thoAll good things are wild and free.![]()
Spuit maar op mijn zonnebril schatje.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb hier een mooie glimmende eikel voor je.
[/Sala]All good things are wild and free.![]()
wut wut in de kutquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Pics van je Christine le Duc units.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heb gisteren wel iets anders gekocht in Amsterdam.![]()
quote:![]()
enlight mequote:Op maandag 26 maart 2012 16:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heb gisteren wel iets anders gekocht in Amsterdam.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Het geeft geen licht op donkere plekken.quote:Wat is daar vrijdag?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet vrijdag naar Paradiso, kankergeil![]()
Een zaklamp zonder batterijen?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:30 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Het geeft geen licht op donkere plekken.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Oi! 8 Year anniversary, heeeeeeerlijk harde dubstepquote:en 't is nog 18+ ook dus geen schoolfeestgevoel.
![]()
Tóch Christine le Duc units?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:30 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Het geeft geen licht op donkere plekken.![]()
Oeh! OI! AIAIAI! Ik ga mijn best doen erbij te zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oi! 8 Year anniversary, heeeeeeerlijk harde dubstepen 't is nog 18+ ook dus geen schoolfeestgevoel.
![]()
We hebben een winnaar! Achterlijke prijzen trouwens in die winkel, maarja laten we maar zeggen:quote:
Treinkaartje Damsko; 17 euro.
Drankje op het terras; 9 euro
Christine le Duc units; 90 euro
Genot des levens; onbetaalbaar.![]()
Gewoon echt.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
! Ik ben goed, eerlijk. Gewoon in één keer raak, met afleidingsmaneuvres
.
Zag ook allemaal van die ordinaire pornoshops op de wallen maar daar wilde ik echt niet naar binnen lopen, mijn ego liet het niet toe.![]()
dagkaartje van de AH 16 euroquote:Op maandag 26 maart 2012 16:36 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
We hebben een winnaar! Achterlijke prijzen trouwens in die winkel, maarja laten we maar zeggen:
Treinkaartje Damsko; 17 euro.scheelt toch weer een euro.
tot zover de vrekkengids tip van de dag![]()
Aightquote:Op maandag 26 maart 2012 16:34 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oeh! OI! AIAIAI! Ik ga mijn best doen erbij te zijn.
Hoe de fuck weet jij dit echtquote:![]()
![]()
Damn, er schijnt gisteravond ook al niemand te zijn neergeschoten @ Bijlmer. Gewoon 2x in 24 uur. Wat een ghetto.
Snap je wel als je de leeftijd hebt bereikt voor koetjes & kalfjes en bloemetjes & bijtjes.quote:![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Damn, er schijnt gisteravond ook al niemand te zijn neergeschoten @ Bijlmer. Gewoon 2x in 24 uur. Wat een ghetto.
[..]
Snap je wel als je de leeftijd hebt bereikt voor koetjes & kalfjes en bloemetjes & bijtjes.![]()
![]()
Dat lijken me shops die ook gebruikte/van een oud dametjes geweest/heeft altijd binnen gestaan/-items verkopen....quote:Op maandag 26 maart 2012 16:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Gewoon echt.
Zag ook allemaal van die ordinaire pornoshops op de wallen maar daar wilde ik echt niet naar binnen lopen, mijn ego liet het niet toe.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik was er laatst bij een naar binnen gelopen op de wallen, maar ik kwam in een of andere sm kelder terecht waar de buttplugs met leren staart me om de oor vlogen en er een smerig wijf in leer met kort pittig rood kapsel achter de kassa stond. Meteen weer omgedraaid.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Gewoon echt.
Zag ook allemaal van die ordinaire pornoshops op de wallen maar daar wilde ik echt niet naar binnen lopen, mijn ego liet het niet toe.All good things are wild and free.![]()
the fuck is datquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:
Phan, heb je die piercing inmiddels al?
quote:
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
die ken ik dan weer welquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Oja over piercings gesproken, dat stretchsetje van jou hè, vanaf hoeveel mm gaat die?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:55 schreef Juminelle het volgende:
Phan, heb je die piercing inmiddels al?
![]()
![]()
ik dacht, ik ga weer 'ns wielrennen met dit mooie weer,, krijg ik na 10 minuten 'n lekke band
Ik heb gewoon een shitload aan crescents en expanders gekocht. Volgens mij heb ik 1, 1.6, 2, 2.5, 3, 4, 5 en 6 mm.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oja over piercings gesproken, dat stretchsetje van jou hè, vanaf hoeveel mm gaat die?
Heb je het al gedaan?
Nee, die trut van de piercingshop zei dat ie er prima in zou moeten gaanquote:Op maandag 26 maart 2012 17:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een shitload aan crescents en expanders gekocht. Volgens mij heb ik 1, 1.6, 2, 2.5, 3, 4, 5 en 6 mm.
Heb je het al gedaan?
(3 mm). Lukte dus niet, loop nu met m'n navelpiercing erin die kreeg ik er al best moeilijk in en is ook best gevoelig. Dus naja, hier ff een maandje mee lopen dan maar. Ik zie nu wel straight fluorescerende expanders van 2 mm op een site dus die ga ik bestellen
[ Bericht 4% gewijzigd door Vaseline_ op 26-03-2012 17:12:08 ]![]()
[quote][b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1794644/8/25#109535426]maandag 26 ma
[ Bericht 26% gewijzigd door Juminelle op 26-03-2012 17:18:37 ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Damn hoe vaker jullie erover hebben hoe meer ik het wil. Wat is een goede site om die shit te bestellen?
Ja nee maar dat bedoel ik, zij zei dat ik daar mee moest beginnen. Niet dus, trutquote:Op maandag 26 maart 2012 17:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als je meteen zo'n grote maat zou willen had je het beter kunnen laten pierden denk ik. Als ik jou was zou ik nu gewoon 1mm per keer doen en niet gaan overhaasten.
Ligt er ook aan of je wil dat ze later weer terug gaan groeien tho. Volgens mij moet je bij een kleine maat beginnen en het dan heel rustig aan doen wil je er voor zorgen dat ze na verloop van tijd weer normaal worden. Alhoewel dit ook best persoonlijk is, want een vriend van me had 20mm en dat is nu ook weer gewoon terug gegroeid.
Ik zit nu op www.piercingpiercing.nl daar hebben ze wel vette dingen.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:15 schreef tliciouz het volgende:
Damn hoe vaker jullie erover hebben hoe meer ik het wil. Wat is een goede site om die shit te bestellen?![]()
Ik dus ookquote:Op maandag 26 maart 2012 17:15 schreef tliciouz het volgende:
Damn hoe vaker jullie erover hebben hoe meer ik het wil. Wat is een goede site om die shit te bestellen?Ik heb ze hier besteld: https://www.alloverpiercings.nl/
Heb daar ooit voor 50 euro aan piercings besteld en ik kreeg echt fucking veelBest goede kwaliteit ook.
Ik vind die expanders zelf altijd leuk juistquote:Op maandag 26 maart 2012 17:20 schreef tliciouz het volgende:
Deze zijn echt awesome, maar 8 mm durf ik nooit.![]()
https://www.alloverpierci(...)-day-dead-gypsy-paarZodra/als ik het ga doen wil ik juist tot 8mm gaan
Ja 8 mm is ook helemaal niet groot maar het klinkt wel angstaanjagend grootquote:Op maandag 26 maart 2012 17:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind die expanders zelf altijd leuk juistZodra/als ik het ga doen wil ik juist tot 8mm gaan
Overigens dit is er een van 8mm. Veel te groot voor mij, ik hoef maar een beetje gat te zien dan vind ik het al primaMaar die plugs gaan vanaf 6mm
Ligt er aan, tot een bepaalde grote groeien ze nog dicht.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar die gaten blijven voor altijd zitten?All good things are wild and free.![]()
Neuh, 6 mm is eigenlijk the point of no return, oftewel daarna krimpen ze niet meer. Maarja, blijkbaar krompen die 20 mm gaten van Jumi dr vriend welquote:Op maandag 26 maart 2012 17:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar die gaten blijven voor altijd zitten?Per persoon verschilt
![]()
Ik vind het ook walgelijk hoor.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:29 schreef junamii het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die zulke dingen echt helemaal niks vind![]()
Nee Jum heb die piercing niet en ga hem ook niet meer nemen denk ik, toch even nagedacht en het lijkt me maar een onhandig gekloot 9 maanden lang. eerste tijd niet opje buik kunnen liggen, seks is kut met stoten (en ik hou van missionary), kan geen strakke broeken aan enz. enz.
Clitpircing daarintegen begint wel steeds aantrekkelijker te worden, niet voor het seksuele genot tho daar heb ik ruimschoots voldoende van.
Oh en tunnels vind ik ook echt tien keer niks (al dan niet 100 keer).![]()
Doen, het is fucking chillquote:Op maandag 26 maart 2012 17:31 schreef Phantomesse het volgende:
Clitpircing daarintegen begint wel steeds aantrekkelijker te worden, niet voor het seksuele genot tho daar heb ik ruimschoots voldoende van.Zo ziet het er inderdaad wel weer te groot uit ja. Dat vind ik echt niets voor mijquote:Op maandag 26 maart 2012 17:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja 8 mm is ook helemaal niet groot maar het klinkt wel angstaanjagend groot
Overigens dit is er een van 8mm. Veel te groot voor mij, ik hoef maar een beetje gat te zien dan vind ik het al primaMaar die plugs gaan vanaf 6mm
[ afbeelding ]6mm is de perfecte grootte denk ik.
quote:Op maandag 26 maart 2012 17:29 schreef junamii het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die zulke dingen echt helemaal niks vind![]()
![]()
Ghehe, ja eerders (of na de zomer is beter denk ik) maar even met M. naar Arnhem rijden en mijn clit laten molesteren. Wel kut de eerste weken maarja, jammerdan. Maakt wel een kutgeluid met niet-rubberen vibo's denk?quote:![]()
Hahahahaha kanker random die laatste vraagquote:Op maandag 26 maart 2012 17:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe, ja eerders (of na de zomer is beter denk ik) maar even met M. naar Arnhem rijden en mijn clit laten molesteren. Wel kut de eerste weken maarja, jammerdan. Maakt wel een kutgeluid met niet-rubberen vibo's denk?Jij kent geen schaamte.
![]()
Phantomesse, chick met minder blad voor de mond dan een bladblazer die aanstaatquote:Op maandag 26 maart 2012 17:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe, ja eerders (of na de zomer is beter denk ik) maar even met M. naar Arnhem rijden en mijn clit laten molesteren. Wel kut de eerste weken maarja, jammerdan. Maakt wel een kutgeluid met niet-rubberen vibo's denk?.
![]()
Wilde dames hier.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ja, had je die man inmiddels nou al gesproken? Zo lang duurt het genezen niet tho, ik heb er nauwelijks last van gehad en na 3 weken voelde ik in ieder geval al niets meer. Waarom na de zomer eigenlijk?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ghehe, ja eerders (of na de zomer is beter denk ik) maar even met M. naar Arnhem rijden en mijn clit laten molesteren. Wel kut de eerste weken maarja, jammerdan. Maakt wel een kutgeluid met niet-rubberen vibo's denk?
En neegeen last van.
quote:Op maandag 26 maart 2012 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Phantomesse, chick met minder blad voor de mond dan een bladblazer die aanstaat.
Ik zie dit al helemaal voor me.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Maakt wel een kutgeluid met niet-rubberen vibo's denk?
Dit nu ook trouwens.quote:full stops and exclamation marks![]()
Haha danku danku dWc, ik doe graag menig men shockeren, hou me alleen bij schoonfamilie nog een beetje inHad laatst wel een erge tho, oma van M. heeft elf kinderen en ik moet dan weer zeggen in een gesprek 'zo die heeft niet stil gelegen.' waaropvolgend een lange stilte. Awwwwkwaaaaarrrrddddd.
Maar okay, als de pijn na drie weken weg is kan ik het wel doen echter ik zwem best vaak met hem, zijn broer en diens vriendin dus dan moet ik ff een paar keer overslaan.![]()
Zo'n opmerking heb ik ook ooit gemaaktquote:Op maandag 26 maart 2012 17:47 schreef Phantomesse het volgende:
Haha danku danku dWc, ik doe graag menig men shockeren, hou me alleen bij schoonfamilie nog een beetje inHad laatst wel een erge tho, oma van M. heeft elf kinderen en ik moet dan weer zeggen in een gesprek 'zo die heeft niet stil gelegen.' waaropvolgend een lange stilte. Awwwwkwaaaaarrrrddddd.
Maar okay, als de pijn na drie weken weg is kan ik het wel doen echter ik zwem best vaak met hem, zijn broer en diens vriendin dus dan moet ik ff een paar keer overslaan.mijn oma heeft trouwens 15 kinderen
Maar je moet er wat voor over hebben Phanto, dan maar een paar keer niet zwemmen
Sweet Jesus, plusminus 135 maanden zwangerschap. Hou op schei uit! Ik heb 1 keer gevoeld hoe het is om een wee te hebben en dan de lichte variant daarvan (lang verhaal), sindsdien ben ik echt panisch voor zwangerschap en bevalling.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo'n opmerking heb ik ook ooit gemaaktmijn oma heeft trouwens 15 kinderen
Maar je moet er wat voor over hebben Phanto, dan maar een paar keer niet zwemmen![]()
Nee, vind het echt een turn-off.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:29 schreef junamii het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die zulke dingen echt helemaal niks vindDeathlift or Die.![]()
Vriendin van me wilde het ook, ging ze er naartoe en toen zeiden ze van nou je gaatje is verkeerd geschoten waardoor het bij jouw oorlel niet mooi zal worden (danke Heere GOD), dus nam ze maar een tragus. Heb echt lang tegen haar in gepraat over dat ding maar ze is zo eigenwijs als een shetland pony. Ja, die krengen zijn echt kanker eigenwijs, immer op hol slaan en lopen bokken midden in de bak terwijl de andere paardjes heerlijk luisteren. Ik was dan ook erg blij als ik op zo'n minipaardje mocht rijden in de les.![]()
![]()
Wat heeft iedereen hier nou weer met paardrijden?
Mijn vader heeft paarden, maar sinds ik er een keer van af gevallen ben, zie je mij d'r niet meer op![]()
![]()
Haha Shetlandersquote:Op maandag 26 maart 2012 17:57 schreef Phantomesse het volgende:
Vriendin van me wilde het ook, ging ze er naartoe en toen zeiden ze van nou je gaatje is verkeerd geschoten waardoor het bij jouw oorlel niet mooi zal worden (danke Heere GOD), dus nam ze maar een tragus. Heb echt lang tegen haar in gepraat over dat ding maar ze is zo eigenwijs als een shetland pony. Ja, die krengen zijn echt kanker eigenwijs, immer op hol slaan en lopen bokken midden in de bak terwijl de andere paardjes heerlijk luisteren. Ik was dan ook erg blij als ik op zo'n minipaardje mocht rijden in de les.![]()
Ik kon er al snel niet meer op
![]()
![]()
Ja hallo weet je hoe lekker dat is, ik heb het al jaren niet meer gedaan. Laatste keer was lekker vrij rondrennen over zandweggetjes in mijn eenje op een joekelpaard in Polen toen we daar op internaatkamp waren, ging gewoon zo hard dat het zadel naar de buik zakte en ik kenkerhard met mijn bakkes op de grond klapte om daarna achter dat beest aan te moeten rennen.Zag er kk lomp uit.
![]()
I smell p-p--p-pppaardje.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Mijn vader heeft paarden, maar sinds ik er een keer van af gevallen ben, zie je mij d'r niet meer op![]()
Ik heb ooit 5 proeflessen gedaan op de basisschool en vond het echt kanker saai. Verveelde me dood op dat paard![]()
Over het strand rijden op een paard in galop lijkt me wel weer echt
Zeg, ik verduidelijk de situatie alleen voor jequote:. Ik heb volgens mij nog nooit paard gereden, wel een pony toen ik 5 was ofzo, in het Amstelpark
. Kenners kennen
.
![]()
Ey wat kom je praten hier, beter ben je klaar 9 shots to the face te nemen met die attitude, chiboi.quote:full stops and exclamation marks![]()
Ik hou het nu bij ponypacksquote:Op maandag 26 maart 2012 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeg, ik verduidelijk de situatie alleen voor je. Ik heb volgens mij nog nooit paard gereden, wel een pony toen ik 5 was ofzo, in het Amstelpark
. Kenners kennen
.
![]()
Een goedenavond jullie.
Deze bwoi heeft morgen een gesprek bij de melkweg.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dese bwoi is één hosselur.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Een goedenavond jullie.
Deze bwoi heeft morgen een gesprek bij de melkweg.Deathlift or Die.![]()
Wat ga je daar doen?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Een goedenavond jullie.
Deze bwoi heeft morgen een gesprek bij de melkweg.
Heb ook een tijdje daar gewerkt
Heaven is a place on earth with you![]()
smell like a man, manquote:Op maandag 26 maart 2012 18:02 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Did you know I'm riding this horse backwards?![]()
You lucky bastard. Hopen dat het wat wordtquote:Op maandag 26 maart 2012 18:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Een goedenavond jullie.
Deze bwoi heeft morgen een gesprek bij de melkweg.![]()
Mijn danslerares belde me zojuist op om te vragen waar ik uithang aangezien ik nooit meer train. Ze dacht dat er iets aan de hand was met me. Ik ben echt een lazy mofo
Kutjeeeeeeee, your team depends on you!!!!quote:Op maandag 26 maart 2012 18:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
You lucky bastard. Hopen dat het wat wordt![]()
Mijn danslerares belde me zojuist op om te vragen waar ik uithang aangezien ik nooit meer train. Ze dacht dat er iets aan de hand was met me. Ik ben echt een lazy mofo
Ik ben gestopt met dansen omdat mensen dus nooit op kwamen dagen en zo de hele choreo verneukten.
Afgelopen jaar op zomerkriebels was ik gescout voor een kunstschool in Rotterdam, ondanks jullie pushen niet gegaan, SPIJT VAN!![]()
![]()
Glazenhaler, mits ik word aangenomen. Maar zal uiteindelijk wel op runnen neerkomen.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen?
Heb ook een tijdje daar gewerktThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Soort van dubbelquote:Op maandag 26 maart 2012 18:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met dansen omdat mensen dus nooit op kwamen dagen
graag verwijderen![]()
Dat is het meest chille dat je daar kunt doen. Ik was een beetje allrounder en de avonden dat ik glazen haalde vermaakte ik me het best.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Glazenhaler, mits ik word aangenomen. Maar zal uiteindelijk wel op runnen neerkomen.![]()
Wat levert dat op?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Glazenhaler, mits ik word aangenomen. Maar zal uiteindelijk wel op runnen neerkomen.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ja bij ons is het ook helemaal uit elkaar gevallen dus ik dans bijna alleen nog maar met een select groepje en dan gewoon in een zaal die we zelf afhuren. Van die lessen word ik op deze manier een beetje moequote:Op maandag 26 maart 2012 18:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Kutjeeeeeeee, your team depends on you!!!!
Ik ben gestopt met dansen omdat mensen dus nooit op kwamen dagen en zo de hele choreo verneukten.
Afgelopen jaar op zomerkriebels was ik gescout voor een kunstschool in Rotterdam, ondanks jullie pushen niet gegaan, SPIJT VAN!![]()
En dat is echt fucked up. Ik wil(de) heel graag een dansopleiding doen bij ArtEZ maar m'n moeder heeft het me destijds streng verboden
Keiharde pecunia.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 26 maart 2012 18:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Keiharde pecunia.Scires ipse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
In clubs verdient het standaard goed. Toen ik 18 was kreeg ik een tientje per uur plus een berg fooi van rijke doordeweekszakenlui en inhetweekendswingers die nogal dol op me waren. Naar huis op zondag met goed gevulde pockets om doordeweeks lekker geld uit te geven, ik voelde me zó rijk toendertijd.![]()
![]()
Wow, beter gaat ze snuiven ipv eten.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw. Kelly Clarkson. Zonde.
![]()
![]()
Ze ziet er nu gezond uit, net als iedere andere vrouw. Prima hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Deathlift or Die.![]()
Doet me denken aan dit:
Ze begint een beetje op yvonne te lijken
In afwachting van JB's reactie verblijf ik,quote:Op maandag 26 maart 2012 18:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze ziet er nu gezond uit, net als iedere andere vrouw. Prima hoor
quote:Op maandag 26 maart 2012 18:39 schreef Juminelle het volgende:
Doet me denken aan dit:
[ afbeelding ]
Ze begint een beetje op yvonne te lijken_!
![]()
Jezus, ik wil mijn stiefmoeder ff meppen eigenlijk. Ze heeft iets (geen idee wat) beloofd aan zusje, nu mag het niet meer, zusje huilt en nu moet ze opeens naar bed om tien over half 7, the fuck is wrong with her.![]()
Kanker, als ik er maar niet zo uit ga zien.
Hoe staat het met jouw afvallen Jum? Ik schommel ontiegelijk![]()
![]()
Hopen dat ze zwart uit betalen aangezien ik dan twee banen heb.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:38 schreef Phantomesse het volgende:
In clubs verdient het standaard goed. Toen ik 18 was kreeg ik een tientje per uur plus een berg fooi van rijke doordeweekszakenlui en inhetweekendswingers die nogal dol op me waren. Naar huis op zondag met goed gevulde pockets om doordeweeks lekker geld uit te geven, ik voelde me zó rijk toendertijd.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 26 maart 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In afwachting van JB's reactie verblijf ik,
[ Bericht 25% gewijzigd door Ethanolic op 26-03-2012 18:49:03 ]Deathlift or Die.![]()
Toen was ze denk ik toch wel zwanger he?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:39 schreef Juminelle het volgende:
Doet me denken aan dit:
[ afbeelding ]
Ze begint een beetje op yvonne te lijken
Lijkt idd op yvonne
quote:Op maandag 26 maart 2012 18:39 schreef Juminelle het volgende:
Ze begint een beetje op yvonne te lijkenkanker.
Dat zelfde vettige lachje
Haha echt, wat een benoemingquote:.
Heerlijk juist man, ik heb dat gemist hierquote:Op maandag 26 maart 2012 18:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Phanto doe je een beetje rustig? ADHD gevalletje.
![]()
Juist daarom. ben het niet meer gewendquote:Op maandag 26 maart 2012 18:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heerlijk juist man, ik heb dat gemist hier.
Van die random Phanto verhalen waarvan je echt met een 'huh' gezicht zit, en dan een driedubbele 'huh' omdat dat ene random verhaaltje overgaat in een ander random verhaaltje zoals van kutpiercings naar paardrijden
![]()
![]()
![]()
Raak er wel opgewonden van.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Juist daarom. ben het niet meer gewendVan die random Phanto verhalen waarvan je echt met een 'huh' gezicht zit, en dan een driedubbele 'huh' omdat dat ene random verhaaltje overgaat in een ander random verhaaltje zoals van kutpiercings naar paardrijden
NNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 26 maart 2012 18:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
!
Dat dacht ik laatst ook al toen ik een foto zag, maar ik verdring die gedachte.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:39 schreef Juminelle het volgende:
Doet me denken aan dit:
[ afbeelding ]
Ze begint een beetje op yvonne te lijkenfull stops and exclamation marks![]()
Eh..quote:Op maandag 26 maart 2012 18:42 schreef Phantomesse het volgende:
Kanker, als ik er maar niet zo uit ga zien.
Hoe staat het met jouw afvallen Jum? Ik schommel ontiegelijkSchiet niet echt op, vooral niet nu ik nauwelijks sport. Het is wel echt nodig tho, want ik pas een aantal broeken gewoon niet meer
Ik ga binnenkort de draad weer oppakken zodra ik weer een chill ritme heb enzo.
Ben je nog fanatiek bezig dan?Lijkt me best lekker. Dubbele stimulatie enzoquote:Op maandag 26 maart 2012 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga jij maar eens paardrijden als je net een kutpiercing hebt gezet
Paardrijden deed pijn toen ik mijn Prins Albert had laten zettenquote:Op maandag 26 maart 2012 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga jij maar eens paardrijden als je net een kutpiercing hebt gezet
Ik ben weleens keihard met m'n schaambot tegen de voorkant van het zadel geknald toen dat beest abrupt stopte, auwquote:Op maandag 26 maart 2012 18:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Paardrijden deed pijn toen ik mijn Prins Albert had laten zetten![]()
![]()
Man zelfs nu je die broeken niet meer aan kan ben je nog slankquote:Op maandag 26 maart 2012 18:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Eh..Schiet niet echt op, vooral niet nu ik nauwelijks sport. Het is wel echt nodig tho, want ik pas een aantal broeken gewoon niet meer
Ik ga binnenkort de draad weer oppakken zodra ik weer een chill ritme heb enzo.
Ben je nog fanatiek bezig dan?
[..]
Lijkt me best lekker. Dubbele stimulatie enzo [ afbeelding ]Maar hoe komt het dan dat je amper gaat sporten? Het is zo fijn
Ik baal er al van dat ik vandaag niet heb kunnen gaan
Auuuw.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben weleens keihard met m'n schaambot tegen de voorkant van het zadel geknald toen dat beest abrupt stopte, auw![]()
Houd je snater jij, eerst je eigen lovehandles eraf sporten en nu zeker hetzelfde aan Jumi aan willen smerenquote:Op maandag 26 maart 2012 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Man zelfs nu je die broeken niet meer aan kan ben je nog slankMaar hoe komt het dan dat je amper gaat sporten? Het is zo fijn
.
Daar voelt dat paard toch niet zo gek veel van?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Paardrijden deed pijn toen ik mijn Prins Albert had laten zetten![]()
![]()
Lovehandles eraf sporten? Voor zover ik weet zitten die er nogquote:Op maandag 26 maart 2012 18:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Houd je snater jij, eerst je eigen lovehandles eraf sporten en nu zeker hetzelfde aan Jumi aan willen smeren.
Die heupen gaan echt niet weg, wil ik ook niet.
Jullie moeten wel wat hebben om vast te houden. Als het allemaal maar wat strakker word enzo
Hirlak dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jullie zeggenquote:Op maandag 26 maart 2012 18:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lovehandles eraf sporten? Voor zover ik weet zitten die er nogDie heupen gaan echt niet weg, wil ik ook niet.
Jullie moeten wel wat hebben om vast te houden. Als het allemaal maar wat strakker word enzo
Straks krijgen ze nog hoop.
Deathlift or Die.![]()
Nee seriously, ik heb nu gewoon maat 28 van broeken terwijl ik eerder 26 had. Twee fucking maten binnen 2 maanden ofzoquote:Op maandag 26 maart 2012 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Man zelfs nu je die broeken niet meer aan kan ben je nog slankMaar hoe komt het dan dat je amper gaat sporten? Het is zo fijn
![]()
Ja, idunno. Op de een of andere manier kan ik me niet meer motiveren om te gaan als ik een tijdje niet ben geweest. Dan moet ik de stap zetten om erheen te gaan en dat gebeurt niet. Zodra ik weer één keer gegaan ben wil ik daarna wel meteen elke dag tho
quote:Op maandag 26 maart 2012 18:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Denken dat ik ga haten op de dudes dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smack My Bitch Up
hebben gemaakt
.
Disclaimer: ik bedoel slechts de naam van het nummer hè, ik sta geenszins achter de verkondigde boodschap.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
ik heb nu gewoon maat 28 van broeken terwijl ik eerder 26 had.![]()
Jumi ga weg hoor
![]()
Precies mijn reactiequote:Ik draag wel iets meer maatjes erbij.
Door die maat lijk ik net een fatty maar dat komt gewoon door mijn heupen.
Nee zo bedoel ik het nietquote:Het is geen grote maat o.i.d. maar het gaat om het feit dat het twee maten groter is dan eerst.
Vertel mij wat, heb 6 jaar paard gereden. Van alles aan overgehoudenquote:Op maandag 26 maart 2012 18:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is nog niks Juna, absoluut niet. Levensgevaarlijk paarden, for real. Maar het is te leuk![]()
![]()
![]()
Grootste leugen van deze hele reeks.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Disclaimer: ik bedoel slechts de naam van het nummer hè, ik sta geenszins achter de verkondigde boodschap.
En godverdomme wat zijn er veel vette feesten de afgelopen en komende paar weken.
Jij ook alquote:Op maandag 26 maart 2012 19:08 schreef junamii het volgende:
[..]
Vertel mij wat, heb 6 jaar paard gereden. Van alles aan overgehouden![]()
Fernandes, de nieuwe Bokt.nlHoe was wiltgroei verder btw, wat voor muziek?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:09 schreef Chocolatebear het volgende:
En godverdomme wat zijn er veel vette feesten de afgelopen en komende paar weken.![]()
![]()
Haha ja ik snap het welquote:Op maandag 26 maart 2012 19:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het nietHet is geen grote maat o.i.d. maar het gaat om het feit dat het twee maten groter is dan eerst.
Voor jezelf is dat gewoon snel aankomen in 2 maanden.
Herkenbaar jaquote:Op maandag 26 maart 2012 19:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Precies mijn reactieIk draag wel iets meer maatjes erbij.
Door die maat lijk ik net een fatty maar dat komt gewoon door mijn heupen.
![]()
![]()
Qua muziek: Check post 269. Werd kankergoed gedraaid.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe was wiltgroei verder btw, wat voor muziek?
En het was één grote drugsorgie. Fucking anarchie zou je het kunnen noemen.Nog nooit zo veel dreadlocks in één zaal gezien ook. Maar wel een hirlakke mix van publiek daar.
quote:Meestal 33x32 hier, fatass hiero.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Ik ben zwaarder dan jij. En rock die 32. Beetje strak bij de bips wel.quote:quote:Op maandag 26 maart 2012 19:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Meestal 33x32 hier, fatass hiero.
Bitch please, we hebben allemaal je niet-bestaande kont gezien hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Qua muziek: Check post 269. Werd kankergoed gedraaid.
En het was één grote drugsorgie. Fucking anarchie zou je het kunnen noemen.Nog nooit zo veel dreadlocks in één zaal gezien ook. Maar wel een hirlakke mix van publiek daar.
Nice, zal 't ook eens een keertje pakken.
Is dat groot bij de mannen?quote:want ik heb 32/31x32
![]()
![]()
Ik zeg jullie toch ook al een tijdje, ik heb meer en bovendien een spangere ass dan de meeste chicks. Real talk.Is gewoon een L'etjequote:Op maandag 26 maart 2012 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Is dat groot bij de mannen?want ik heb 32/31x32
. Is toch niet zo raar met 1m90 en 85 kilo
.
![]()
Gekneusde ribben, vallen die ik heb gemaakt..quote:Op maandag 26 maart 2012 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij ook al
Fernandes, de nieuwe Bokt.nl![]()
En iedereen hier met maten. Ik weet niet eens mijn maten zijn, ik draag gewoon wat past![]()
![]()
Ik heb een deuk in mijn rechterbovenbeen (zichtbaar) in de spier of zo, door een trap van een paard 3 jaar geleden.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:08 schreef junamii het volgende:
[..]
Vertel mij wat, heb 6 jaar paard gereden. Van alles aan overgehouden![]()
![]()
![]()
Ik heb ook even in een broek moeten kijken voor m'n precieze maatquote:Op maandag 26 maart 2012 19:16 schreef junamii het volgende:
En iedereen hier met maten. Ik weet niet eens mijn maten zijn, ik draag gewoon wat past![]()
.
![]()
Huh maar Vas jij bent toch fucking lang??quote:Op maandag 26 maart 2012 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Nice, zal 't ook eens een keertje pakken.
[..]
Is dat groot bij de mannen?want ik heb 32/31x32
Ik heb 29/30x32![]()
![]()
?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ben zwaarder dan jij. En rock die 32. Beetje strak bij de bips wel.
[..]
Bitch please, we hebben allemaal je niet-bestaande kont gezien hoor.
Deathlift or Die.![]()
Ik heb ook een keer een trap tegen m'n hoofd aangekregen toen ik onder het paard was belandquote:Op maandag 26 maart 2012 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb een deuk in mijn rechterbovenbeen (zichtbaar) in de spier of zo, door een trap van een paard 3 jaar geleden.Gelukkig droeg ik een cap.
Klopt, 34 is meestal uitverkochtquote:Op maandag 26 maart 2012 19:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Huh maar Vas jij bent toch fucking lang??
Ik heb 29/30x32![]()
![]()
Picsquote:Op maandag 26 maart 2012 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zeg jullie toch ook al een tijdje, ik heb meer en bovendien een spangere ass dan de meeste chicks. Real talk.Deuk in de spier?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb een deuk in mijn rechterbovenbeen (zichtbaar) in de spier of zo, door een trap van een paard 3 jaar geleden.Heaven is a place on earth with you![]()
Die badkamerfoto die je postte, ik ga hem niet opzoeken, jwz.quote:full stops and exclamation marks![]()
Ecto.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is gewoon een L'etje. Is toch niet zo raar met 1m90 en 85 kilo
.
Zogenaamde black genes.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: