SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
En voor dat geld zijn ze inderdaad chill, Tli
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Waar we beide een zonnebril dragen en hij er over heen komt?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Sala's natte droom is dat Jumi en Tli wiepen ja. In een lucide droom is dat welAll good things are wild and free.![]()
Sowieso. Grijp je kans, Sala.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:16 schreef Sala-adin het volgende:
Als meids je foto's op je fb liken, betekent dat dan dat ze willen neuken?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Meestal willen ze dan op z'n minst hun zonnebril ondergespritzt hebben.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:16 schreef Sala-adin het volgende:
Als meids je foto's op je fb liken, betekent dat dan dat ze willen neuken?full stops and exclamation marks![]()
En hard ook.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:16 schreef Sala-adin het volgende:
Als meids je foto's op je fb liken, betekent dat dan dat ze willen neuken?
Zal nog eens aardig doen
All good things are wild and free.![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En hard ook.
Zal nog eens aardig doen![]()
![]()
Hirlak.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Jij hè, met je vroege ochtendenquote:
Gatverdamme man, ik kan amper normaal functioneren tot een uurtje of 10.00![]()
![]()
![]()
Wat kunnen jullie je aanstellen zeg, niet functioneren tot een uurtje of 10. Schaam je!Heerlijk juist vroeg wakker worden met zulk weer.
Dame ik ben wel 6 dagen per week voor 08.00 wakker hè, vaak zelfs 07.00quote:Op maandag 26 maart 2012 09:46 schreef tliciouz het volgende:
Wat kunnen jullie je aanstellen zeg, niet functioneren tot een uurtje of 10. Schaam je!Heerlijk juist vroeg wakker worden met zulk weer.
09.00 is uitslapen voor mij
Maar gelijk heb je wel, genieten van dit weer in de vroege ochtend is heerlijk. Ik zit helaas nu binnen en kan pas 14.00 het gebouw weer uit![]()
![]()
Mensen met een ochtendhumeurquote:Op maandag 26 maart 2012 08:22 schreef junamii het volgende:
[..]
Jij hè, met je vroege ochtenden
Gatverdamme man, ik kan amper normaal functioneren tot een uurtje of 10.00![]()
Deathlift or Die.![]()
Onder werktijd alleen maar online shoppen. Mijn collega's
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
sowieso vroeg wakker worden (ongeacht het weer)quote:Op maandag 26 maart 2012 09:46 schreef tliciouz het volgende:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
Jijquote:Op maandag 26 maart 2012 11:37 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso vroeg wakker worden (ongeacht het weer)Lekker midden in de winter om 5.00 uur op staan. Nee, echt genieten.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
alsof er wat mis is met de winterquote:Op maandag 26 maart 2012 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JijLekker midden in de winter om 5.00 uur op staan. Nee, echt genieten.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
de meeste wel ja, maar blanken kunnen er ook wat van hoorquote:
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
Als het kutweer is, lekker in je nest liggen rotten tot uurtje of 4quote:Op maandag 26 maart 2012 11:37 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso vroeg wakker worden (ongeacht het weer)![]()
![]()
Met jou wel.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als het kutweer is, lekker in je nest liggen rotten tot uurtje of 4uitslapen is niks voor mij
wat ga jij er aan doenżquote:
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
Volgens mij valt daar niets meer aan te doen.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Fuck nu zit ik weer in Fernandes.
The number of KLB SC users is this thread is too damn high!De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 11:58 schreef BobbyB het volgende:
The number of KLB SC users is this thread is too damn high!![]()
![]()
Neequote:Op maandag 26 maart 2012 11:37 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso vroeg wakker worden (ongeacht het weer)keiharde troll dit gewoon
![]()
eh nee hoorquote:
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
geloof het of niet, maar ik zet gewoon de wekker het weekend
meestal om 8:45. En als ik om 03:00 in mn nest lig, word ik sowieso 4 a 5 uur later klaar wakker
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
Heb je wel lekker wat aan je dag
haha jijquote:Op maandag 26 maart 2012 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij valt daar niets meer aan te doen.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
quote:
en boodschapen doenquote:Op maandag 26 maart 2012 12:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekker dauwtrappen, vroeg in den ochtend, of nie wisje
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
Ohhh you... * insert plaatje.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Zo'n dauwtraprit lijkt me serieus nog leuk om te doen ook..quote:Op maandag 26 maart 2012 12:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekker dauwtrappen, vroeg in den ochtend, of nie wisje
Ik heb tieten gepost in KLB SC, maar dat werkt niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:58 schreef BobbyB het volgende:
The number of KLB SC users is this thread is too damn high!
Homo's.![]()
Zo bedoelde ik het ook nietquote:Was meer dat ik dacht in KLB te posten
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
KLB SC kom ik alleen nog als WD er isquote:Op maandag 26 maart 2012 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb tieten gepost in KLB SC, maar dat werkt niet.
Homo's.
Luie gehandicapte kutkabouter.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 12:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Luie gehandicapte kutkabouter.Ik voel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
boehoehoe kantoorslaafje.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
D'r is geen aarsch te doen op t werk en de zon schijntDeathlift or Die.![]()
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
D'r is geen aarsch te doen op t werk en de zon schijntgraag verwijderen![]()
Hetzelfde hier.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
D'r is geen aarsch te doen op t werk en de zon schijntThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Lijkt het wel alsof je erg populair bent.quote:Op maandag 26 maart 2012 12:51 schreef fyah het volgende:
email van topics die je volgt?
lol @ elke dag een zooi fok mails
Elke keer Inbox(284)![]()
hahahaquote:Op maandag 26 maart 2012 12:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lijkt het wel alsof je erg populair bent.
Elke keer Inbox(284)
ik krijg zin om weer te roken telkens ik je avatar zieterwijl ze gewoon meel blaast ofzoiets?
graag verwijderen![]()
Wat is er om iets na half 3?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Hirlak foreveralone op een bankje liggen tot half 3graag verwijderen![]()
Nee ze rooktquote:Op maandag 26 maart 2012 12:57 schreef fyah het volgende:
[..]
hahaha
ik krijg zin om weer te roken telkens ik je avatar zieterwijl ze gewoon meel blaast ofzoiets?
![]()
Pas gestopt met roken oid?![]()
yeahquote:Op maandag 26 maart 2012 12:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee ze rookt![]()
Pas gestopt met roken oid?jij?
Is dit voor een kat?Best wel master voor die kat dan.
In de verkoop: woningen van Fok!-klussers
4e fotograag verwijderen![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Lol lukt je toch niet. Probeer het na je 30e nog maar een x.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:00 schreef fyah het volgende:
[..]
yeahjij?
4e foto![]()
Ja,quote:Op maandag 26 maart 2012 13:00 schreef fyah het volgende:
ik ken iemand die drie van zulke dingen heeft.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Jup, krabpaal.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:00 schreef fyah het volgende:
[..]
yeahjij?
4e fotoAll good things are wild and free.![]()
Nee, nooit gerookt.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:00 schreef fyah het volgende:
[..]
yeahjij?
4e foto
Wel een bazending voor die kat. Als ik groter woon wil ik iets vergelijkbaars voor m'n konijnen
![]()
![]()
En geluidsdicht maken aub.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee, nooit gerookt.
Wel een bazending voor die kat. Als ik groter woon wil ik iets vergelijkbaars voor m'n konijnen
Deathlift or Die.![]()
Ik heb een zelfgebouwde konijnenflat met grote renquote:Op maandag 26 maart 2012 13:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee, nooit gerookt.
Pics! Hoeveel konijnen?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb een zelfgebouwde konijnenflat met grote ren![]()
![]()
Muren met eierdozen beplakkenquote:Op maandag 26 maart 2012 13:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja in een aparte kamer.
Met geluidsisolatie.
Verrrrrr weg van de slaapkamer
Deathlift or Die.![]()
Zit op mob. Ding heb ik samen met mijn opa gemaakt paar jaar terug, staat bij hun in de tuin. Het zijn 4 konijnen allemaal hangoortjes waarvan 1 een nestje heeft en nu rond loopt op het grasquote:
quote:ghettosolutions
Aahw babyhangoortjesquote:Op maandag 26 maart 2012 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zit op mob. Ding heb ik samen met mijn opa gemaakt paar jaar terug, staat bij hun in de tuin. Het zijn 4 konijnen allemaal hangoortjes waarvan 1 een nestje heeft en nu rond loopt op het gras. Altijd als ik dat zie wil ik ze hebben
maar goed ze worden al gauw *groter en vervelend
![]()
![]()
Hehe herkenbaar, pics van die van jou?quote:Op maandag 26 maart 2012 13:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]ghettosolutions
[..]
Aahw babyhangoortjes. Altijd als ik dat zie wil ik ze hebben
maar goed ze worden al gauw ouder en vervelend
warm buitenI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
Smelt je al?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Heb ik ook even niet bij de hand. Maar het zijn ook hangoortjes (black and tan), zouden dwergen zijn maar de een is bijna 3 kg en de ander bijna 5 kgquote:Op maandag 26 maart 2012 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe herkenbaar, pics van die van jou?.
![]()
nah, ben weer snel naar binnen gegaan. Vanavond maar es buiten zittenquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
quote:!
wat, kan niet urenlang pauze houden hoorquote:
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
Teleurstellende werkgever, wise.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Je zou in principe ipv dumbbells die konijnen van jou kunnen gebruiken.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb ik ook even niet bij de hand. Maar het zijn ook hangoortjes (black and tan), zouden dwergen zijn maar de een is bijna 3 kg en de ander bijna 5 kg.
Deathlift or Die.![]()
quote:
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je zou in principe ipv dumbbells die konijnen van jou kunnen gebruiken.Ik ga volgende keer proberen te squatten met op elke schouder een konijn
![]()
Je redt dat echt niet met die beren van jequote:Op maandag 26 maart 2012 13:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Ik ga volgende keer proberen te squatten met op elke schouder een konijn
Deathlift or Die.![]()
Ze hebben gewoon zware botten hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 13:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je redt dat echt niet met die beren van je![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb ik ook even niet bij de hand. Maar het zijn ook hangoortjes (black and tan), zouden dwergen zijn maar de een is bijna 3 kg en de ander bijna 5 kg.
![]()
![]()
Kende 'm niet man, maar zijn wel spange zomernummers op zichquote:Op maandag 26 maart 2012 14:29 schreef Sala-adin het volgende:
Noh, Bobby Womack is opgenomen met darmkanker.
He eeeh, Sala komt met soul!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: