abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109518575
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:27 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Flippie heeft mijn tieten al lang gezien, betast, gelikt, in geknijpt en in gebeten. :{w
Inderdaad :9
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:27 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Yes! O+

[..]

Moet kunnen.
Wanneer gaan we trouwen?
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:28 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Dat weet ik nog ja, was een leuke avond.
:(
  maandag 26 maart 2012 @ 01:29:40 #202
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_109518584
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:27 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Flippie heeft mijn tieten al lang gezien, betast, gelikt, in geknijpt en in gebeten. :{w
Ja Flippie misschien maar de rest nog niet he?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  maandag 26 maart 2012 @ 01:30:40 #203
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_109518594
quote:
6s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:28 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Inderdaad :9

[..]

Wanneer gaan we trouwen?

asap

quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:28 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Dat weet ik nog ja, was een leuke avond.
OCH ALS ER OVER TIETEN GEPRAAT WORDT IS MENEER ER WEER ALS DE KIPPEN BIJ :(

quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:29 schreef Staal het volgende:

[..]

Ja Flippie misschien maar de rest nog niet he?
Je punt?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_109518597
Hurr
pi_109518601
Durr
Op zondag 18 maart 2012 01:03 schreef wietparkiet het volgende:
ik faal ;(
  maandag 26 maart 2012 @ 01:31:25 #206
42366 Staal
pi_109518602
Het topic moet wel een beetje voor iedereen toegankelijk blijven natuurlijk.
Un certain jeune homme
  maandag 26 maart 2012 @ 01:31:32 #207
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_109518604
Derp.
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  maandag 26 maart 2012 @ 01:31:53 #208
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_109518607
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:31 schreef Staal het volgende:
Het topic moet wel een beetje voor iedereen toegankelijk blijven natuurlijk.
Goed punt. Ik zal de filmpjes even uploaden.
  maandag 26 maart 2012 @ 01:33:49 #209
42366 Staal
pi_109518625
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:31 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Goed punt. Ik zal de filmpjes even uploaden.
Vind je het heel erg dat ik niet op je zit te wachten? Heb morgen veel te doen.

Hoop dat je de jongens hier niet zal teleurstellen. Toedels en kusje.
Un certain jeune homme
  maandag 26 maart 2012 @ 01:34:50 #210
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_109518634
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:33 schreef Staal het volgende:

[..]

Vind je het heel erg dat ik niet op je zit te wachten? Heb morgen veel te doen.

Hoop dat je de jongens hier niet zal teleurstellen. Toedels en kusje.
Beetje teleurgesteld wel nu, maar vooruit.

Toedels, kusje terug.
pi_109518659
Moet ik je troosten Chloro?
  maandag 26 maart 2012 @ 01:37:56 #212
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_109518671
Ja, graag.
Hou me vast, leg m'n hoofd lief op je schouder, hou me vast, streel me zachtjes door m'n haar.
pi_109518699
quote:
9s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:37 schreef Chloroform het volgende:
Ja, graag.
Hou me vast, leg m'n hoofd lief op je schouder, hou me vast, streel me zachtjes door m'n haar.
bij jou zijn is dan alles wat ik wil
  maandag 26 maart 2012 @ 01:41:07 #214
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109518712
Hai
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_109518724
quote:
9s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:37 schreef Chloroform het volgende:
quote:
9s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:39 schreef Flippiee het volgende:

[..]

bij jou zijn is dan alles wat ik wil
Mother of God.
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  maandag 26 maart 2012 @ 01:43:41 #216
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_109518744
quote:
9s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:42 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

[..]

Mother of God.
Wat, is emotioneel liedje gek.
pi_109518760
quote:
8s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:43 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Wat, is emotioneel liedje gek.
Heb je niks anders dan Volumia?
pi_109518766
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:41 schreef heloef het volgende:
Hai
hai2u
ik faal ;(
  maandag 26 maart 2012 @ 01:48:35 #219
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_109518801
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:45 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Heb je niks anders dan Volumia?
We doen aan verzoekjes.
pi_109518840
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:48 schreef Chloroform het volgende:

[..]

We doen aan verzoekjes.
Die heeft Staal al geplaatst toch?
pi_109518860
Oh hoi nachtbagger ik had jullie bijna gemist!
Don't be a drag, just be a queen!
  maandag 26 maart 2012 @ 01:57:21 #222
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_109518867
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:53 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Die heeft Staal al geplaatst toch?
Ja ja, komt eraan.
  maandag 26 maart 2012 @ 01:58:29 #223
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_109518876
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 01:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Oh hoi nachtbagger ik had jullie bijna gemist!
Oh jee.
pi_109518923
Verzoekje: Chloroform en Flipsel die kneitergeile lesbopr0nz maken voor Henkert.
ik faal ;(
pi_109518967
Morgen/vandaag 8 uur op stage. ;(

FML
pi_109518972
quote:
8s.gif Op maandag 26 maart 2012 02:03 schreef Henkie94 het volgende:
Verzoekje: Chloroform en Flipsel die kneitergeile lesbopr0nz maken voor Henkert.
Verzoek niet ingewilligd omg
pi_109519005
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 02:08 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Verzoek niet ingewilligd omg
Hankie is bijna jarig, dat gun je hem toch wel?
pi_109519034
ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็. ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ Keeee ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็.
pi_109519036
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 02:12 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Hankie is bijna jarig, dat gun je hem toch wel?
Dit.
ik faal ;(
pi_109519037
Flipsels. :*
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_109519039
ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
pi_109519044
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 02:18 schreef Dimens het volgende:
ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
  ▲
▲ ▲
ik faal ;(
pi_109519079
pi_109519091

Negers zijn boos.
ik faal ;(
pi_109519092
quote:
11s.gif Op maandag 26 maart 2012 02:22 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
pi_109519101
quote:
11s.gif Op maandag 26 maart 2012 02:22 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze? :?
pi_109519107
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 02:24 schreef Rezania het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoe kan jij mijn notes zien? :')
pi_109519108
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 02:24 schreef Rezania het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hax
ik faal ;(
pi_109519115
REZ O+
pi_109519117
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 02:25 schreef Dimens het volgende:

[..]

Photoshop. :@
pi_109519118
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 02:25 schreef Dimens het volgende:

[..]

79 notes, straks 80 :P
pi_109519124
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 02:26 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

79 notes, straks 80 :P
Inclusief ban.
pi_109519131
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 02:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Photoshop. :@
Neger wat hoe weet hij dan dat ik er 79 heb? :')
pi_109519132
Zal ik een taart bakken? O+.
Don't be a drag, just be a queen!
pi_109519134
wa
pi_109519138
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 02:28 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zal ik een taart bakken? O+.
Mag ik morgen dan een stukje komen halen? :@
pi_109519139
quote: