Inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2012 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Flippie heeft mijn tieten al lang gezien, betast, gelikt, in geknijpt en in gebeten.
Wanneer gaan we trouwen?quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 01:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat weet ik nog ja, was een leuke avond.
Ja Flippie misschien maar de rest nog niet he?quote:Op maandag 26 maart 2012 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Flippie heeft mijn tieten al lang gezien, betast, gelikt, in geknijpt en in gebeten.
asapquote:Op maandag 26 maart 2012 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Wanneer gaan we trouwen?
OCH ALS ER OVER TIETEN GEPRAAT WORDT IS MENEER ER WEER ALS DE KIPPEN BIJquote:Op maandag 26 maart 2012 01:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat weet ik nog ja, was een leuke avond.
Je punt?quote:Op maandag 26 maart 2012 01:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja Flippie misschien maar de rest nog niet he?
Goed punt. Ik zal de filmpjes even uploaden.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:31 schreef Staal het volgende:
Het topic moet wel een beetje voor iedereen toegankelijk blijven natuurlijk.
Vind je het heel erg dat ik niet op je zit te wachten? Heb morgen veel te doen.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed punt. Ik zal de filmpjes even uploaden.
Beetje teleurgesteld wel nu, maar vooruit.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Vind je het heel erg dat ik niet op je zit te wachten? Heb morgen veel te doen.
Hoop dat je de jongens hier niet zal teleurstellen. Toedels en kusje.
bij jou zijn is dan alles wat ik wilquote:Op maandag 26 maart 2012 01:37 schreef Chloroform het volgende:
Ja, graag.
Hou me vast, leg m'n hoofd lief op je schouder, hou me vast, streel me zachtjes door m'n haar.
quote:Op maandag 26 maart 2012 01:37 schreef Chloroform het volgende:
Hou me vast, leg m'n hoofd lief op je schouder, hou me vast, streel me zachtjes door m'n haar.
Mother of God.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
bij jou zijn is dan alles wat ik wil
Wat, is emotioneel liedje gek.quote:
We doen aan verzoekjes.quote:
Ja ja, komt eraan.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die heeft Staal al geplaatst toch?
Oh jee.quote:Op maandag 26 maart 2012 01:56 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Oh hoi nachtbagger ik had jullie bijna gemist!
Verzoek niet ingewilligd omgquote:Op maandag 26 maart 2012 02:03 schreef Henkie94 het volgende:
Verzoekje: Chloroform en Flipsel die kneitergeile lesbopr0nz maken voor Henkert.
Dit.quote:Op maandag 26 maart 2012 02:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hankie is bijna jarig, dat gun je hem toch wel?
▲quote:Op maandag 26 maart 2012 02:18 schreef Dimens het volgende:
ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |