Huh? Ik snap niet waar je het vandaan haalt dat ik jou aangesproken heb.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
mja wat is afhankelijk¿ Ik vind mezelf niet afhankelijk van mijn man.
We hebben elkaar nodig voor heea maar dat vind ík niet afhankelijk
Mag ik dan niet reageren¿ Hmm oke...quote:Op zondag 25 maart 2012 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Huh? Ik snap niet waar je het vandaan haalt dat ik jou aangesproken heb.
Jazeker mag dat! Maar het sloeg de plank een klein beetje misquote:Op zondag 25 maart 2012 22:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mag ik dan niet reageren¿ Hmm oke...
ja eigenlijk wel he? ze leeft compleet in het verleden. is ervan overtuigd dat haar moeder voor het gezin zorgt en vraagt zich af waar hij zussen toch zijn, want ze is alleen.quote:
Dat is zo erg he!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:19 schreef mefke79 het volgende:
zo ken ik het verhaal van een demente persoon die briefjes uit het raam gooide met de tekst 'help, ik zit hier gevangen' terwijl hij opgenomen was in het ziekenhuis. Vooral die periode dat dementerende mensen nog weten dat ze het niet meer weten, dat is zo erg. Mijn oma werd er heel onzeker van, ging ook telkens vragen of het nog wel klopte wat ze zei.
Nee, het was Willem Vermandere. Ik had er ook nog nooit van gehoord. Maar een hele boeiende man.quote:
Ja maar deze ziet er ook nog wel redelijk profi uit. Sommige b-artiesten hebben echt van die pauper-sites.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 07:27 schreef Troel het volgende:
Tuurlijk zullen er altijd beren op de weg zijn, maar er zitten natuurlijk ook voordelen aan. En ja, het kan mis gaan, maar dat kan in elk huwelijk, dus moet dan niemand maar meer trouwen en kinderen krijgen?
Haha ik ben dan de uitzondering die de regel bevestigt...quote:Op maandag 26 maart 2012 09:39 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja maar deze ziet er ook nog wel redelijk profi uit. Sommige b-artiesten hebben echt van die pauper-sites.
En jij hebt dus ook een eigen site? vertelvertel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |