Huh? Ik snap niet waar je het vandaan haalt dat ik jou aangesproken heb.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
mja wat is afhankelijk¿ Ik vind mezelf niet afhankelijk van mijn man.
We hebben elkaar nodig voor heea maar dat vind ík niet afhankelijk
Mag ik dan niet reageren¿ Hmm oke...quote:Op zondag 25 maart 2012 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Huh? Ik snap niet waar je het vandaan haalt dat ik jou aangesproken heb.
Jazeker mag dat! Maar het sloeg de plank een klein beetje misquote:Op zondag 25 maart 2012 22:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mag ik dan niet reageren¿ Hmm oke...
ja eigenlijk wel he? ze leeft compleet in het verleden. is ervan overtuigd dat haar moeder voor het gezin zorgt en vraagt zich af waar hij zussen toch zijn, want ze is alleen.quote:
Dat is zo erg he!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:19 schreef mefke79 het volgende:
zo ken ik het verhaal van een demente persoon die briefjes uit het raam gooide met de tekst 'help, ik zit hier gevangen' terwijl hij opgenomen was in het ziekenhuis. Vooral die periode dat dementerende mensen nog weten dat ze het niet meer weten, dat is zo erg. Mijn oma werd er heel onzeker van, ging ook telkens vragen of het nog wel klopte wat ze zei.
Nee, het was Willem Vermandere. Ik had er ook nog nooit van gehoord. Maar een hele boeiende man.quote:
Ja maar deze ziet er ook nog wel redelijk profi uit. Sommige b-artiesten hebben echt van die pauper-sites.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 07:27 schreef Troel het volgende:
Tuurlijk zullen er altijd beren op de weg zijn, maar er zitten natuurlijk ook voordelen aan. En ja, het kan mis gaan, maar dat kan in elk huwelijk, dus moet dan niemand maar meer trouwen en kinderen krijgen?
Haha ik ben dan de uitzondering die de regel bevestigt...quote:Op maandag 26 maart 2012 09:39 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja maar deze ziet er ook nog wel redelijk profi uit. Sommige b-artiesten hebben echt van die pauper-sites.
En jij hebt dus ook een eigen site? vertelvertel
nee want dan zouden het er 6 zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 09:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij mis ik de helft hier. Een derde?
Volgens mij gaat het om een hypothetische derdequote:Op maandag 26 maart 2012 09:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij mis ik de helft hier. Een derde?
-edit, ik zeg weer dingen die ik niet mag zeggen-quote:Op maandag 26 maart 2012 09:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om een hypothetische derde
Ik weet het niet. Maar bij twijfel vragenquote:Op maandag 26 maart 2012 09:55 schreef Kleurdoos het volgende:
hypo
[..]
Nou volgens mij is ze toch al flink bevrucht hoor.
Ja, alsof in dit specifieke voorbeeld iemand niet de juiste persoon eindelijk gevonden kan hebben?quote:Op maandag 26 maart 2012 07:44 schreef livelink het volgende:
Rockabella zegt ook helemaal niet dat niemand meer mag trouwen en kinderen krijgen. Ze reageerde op dit specifieke voorbeeld en niet in het algemeen.
Ik ben gisteren met mijn ouders naar een concert geweest van een Vlaamse zanger van 72 jaar. Ik haalde de gemiddelde leeftijd van het publiek aardig naar beneden, maar het was echt een heel leuk concert van een hele leuke man met veel humor.
Dat ligt vooral aan de leeftijd van je huidige doelgroep. Die kunnen het zich niet meer permitteren om te selecteren op kinderloos.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze zegt zelf nee dus![]()
Och het is mijn leven ook niet dus het zal wel. Ik zou alleen niet zomaar mijn hele hebben en houden opgeven als ik het in mijn eentje goed voor elkaar had.
Ik dacht trouwens dat ik nu met kind minder goed in de markt zou liggen maar zo te lezen is dat ook geen probleem meer voor mannen tegenwoordig. Toch fijn om te weten![]()
Nou, ik zou in principe ook niet voor een vent met kinderen gaan, en ik snap ook dat een man niet zit te wachten op een vrouw met kinderen.... Maar later dacht ik. Stel ik zou weduwe (ik ga immers NOOIT scheidenquote:Op maandag 26 maart 2012 09:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze zegt zelf nee dus![]()
Och het is mijn leven ook niet dus het zal wel. Ik zou alleen niet zomaar mijn hele hebben en houden opgeven als ik het in mijn eentje goed voor elkaar had.
Ik dacht trouwens dat ik nu met kind minder goed in de markt zou liggen maar zo te lezen is dat ook geen probleem meer voor mannen tegenwoordig. Toch fijn om te weten![]()
Het is een discussie forum dus dan moet je het hier niet neer gooien als er niks over gezegd mag worden.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:02 schreef Troel het volgende:
Tja en soms lopen dingen gewoon anders dan je verwacht en word je ongelooflijk verliefd op iemand die al wel kinderen heeft, terwijl je zelf geen kinderen hebt. En dan blijkt stiekem dat je ze best leuk vindt. Het leven is niet allemaal te voorspellen en als iemand denkt goed eraan te doen bepaalde stappen te nemen, dan moet die persoon dat doen.
Sorry, ik snap niet dat het soms gewoon zo moeilijk lijkt te zijn om blij voor iemand te zijn, ZONDER alle minpunten op te noemen. Denk je niet dat iemand in zo'n situatie zelf ook al al die minpunten overdacht heeft?
Ik wel. Ik zeg doen!quote:Op maandag 26 maart 2012 10:05 schreef simmu het volgende:
heeft er nog iemand zin in om zich te bemoeien/een zinvolle bijdrage te leveren aan het idee expatten in zwitserland? ik ben het beu om in beslislimbo te hangen en heb dus tegen mijn schattige wederhelft gezegd dat we daar deze week een beslissing over nemen. punt uit.
En net zoals jij vindt dat er ongezouten mening gegeven mag worden op het leven van een ander, vind ik dat ik mijn ongezouten mening mag geven op die mening van een ander. Of is dat ook weer hypocriet?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is een discussie forum dus dan moet je het hier niet neer gooien als er niks over gezegd mag worden.
Je bent zelf ook niet bepaald vies van je ongezouten mening geven trouwens dus doe niet zo hypocriet
Wel dat je nu gaat zeggen dat we te onaardig zijn terwijl jij het woord uitgevonden hebt.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:07 schreef Troel het volgende:
[..]
En net zoals jij vindt dat er ongezouten mening gegeven mag worden op het leven van een ander, vind ik dat ik mijn ongezouten mening mag geven op die mening van een ander. Of is dat ook weer hypocriet?
nja. salaris gaat bv verdubbelen, maar kosten levensonderhoud ook begreep ik?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zeg doen!
Maar dat zal je niet verbazen
Ff serieus, als er iemand is die iets weet over Zwitserland dan ben ik het dus kom maar op.
Wat nou als je gewoon een muntje opgooit?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:05 schreef simmu het volgende:
heeft er nog iemand zin in om zich te bemoeien/een zinvolle bijdrage te leveren aan het idee expatten in zwitserland? ik ben het beu om in beslislimbo te hangen en heb dus tegen mijn schattige wederhelft gezegd dat we daar deze week een beslissing over nemen. punt uit.
da's het grote pluspuntquote:Op maandag 26 maart 2012 10:10 schreef Ynske het volgende:
Simmu, doe wat je gevoel zegt. althans dat lijkt mij.
en je bent meteen een stuk verder weg van je gezellige familie
Ik heb het woord onaardig uitgevonden? Zou je dan even 50 euro willen overmaken voor het gebruiken van dat woord? Dank je welquote:Op maandag 26 maart 2012 10:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wel dat je nu gaat zeggen dat we te onaardig zijn terwijl jij het woord uitgevonden hebt.
Dat eerste is waar.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:12 schreef -Spring het volgende:
Ik vind Troel juist opvallend mild de laatste tijd.
En jou heb ik nog nooit zo fel gezien, DML.
hij euhm gaat t eeuwige nog niet verruilen met t tijdige?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:13 schreef simmu het volgende:
[..]
da's het grote pluspunt![]()
we hadden het uitgesteld wegens de gezondheid van schoonpa, maar ja; die blijkt lichtjes overdreven te hebben mbt verwachtingen de komende jaren, zeg maar. (god, hoe zeg je dat in vredesnaam netjes)
Dat heet dat 'ie theatrale trekken heeft Simmuquote:Op maandag 26 maart 2012 10:13 schreef simmu het volgende:
da's het grote pluspunt![]()
we hadden het uitgesteld wegens de gezondheid van schoonpa, maar ja; die blijkt lichtjes overdreven te hebben mbt verwachtingen de komende jaren, zeg maar. (god, hoe zeg je dat in vredesnaam netjes)
tis bij een groot (en bekend) internationaal bedrijf wat goed bekend staat om de secundaire voorwaardenquote:Op maandag 26 maart 2012 10:18 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dat heet dat 'ie theatrale trekken heeft SimmuVan dichtbij kennis mee gemaakt de laatste tijd
Maar uhm..... bedrijf is een multinational? Voor hoe lang wordt het? Onbepaalde tijd? Of mogelijk daarna een andere post? De school zou voor mij een groot struikelblok zijn, denk ik. Ook omdat jouw sociaal leven daar voor een deel aanvast zou kunnen zitten. Binnen het expatcluppie zijn altijd wel mensen die je wel liggen, alleen moet je er soms een beetje harder/langer naar zoeken. Van de Zwitsers zul je het niet echt moeten hebben, die zijn al lang blij met hun eigen cluppie. Heb je al een gedegen beeld van de dagelijkse kosten? Wordt huisvesting geregeld, of moet je dat zelf doen?
Time to let goquote:Op maandag 26 maart 2012 10:21 schreef Troel het volgende:
Ik heb het woord onaardig niet in de mond genomen. De teller staat overigens op 100 euro
Ik vind het enkel jammer dat niet ook de pluspunten genoemd worden, en enkel de minpunten. Want pluspunten zijn er ook echt wel.
vast nietquote:Op maandag 26 maart 2012 10:21 schreef chacama het volgende:
Amaranta succes!
@Simmu, wikken en wegen. Als expat kind kan ik alleen maar zeggen dat de stap moeilijk is, maar de ervaring megaleuk! Ik heb nu nog contact met kinderen van toen. En dat is meer dan ik kan zeggen van mijn jeugd in Nederland.
Wat betreft de uren, ook daar wen je aan als kind zijn. Nu gingen wij naar het midden-oosten. Dus anders qua financiën, maar als het kan en het is een vaste baan voor Sangdrax....zeg ik doen! Die ervaring kunnen ze je dan nooit meer afpakken. En verder als jullie de beslissing nemen...neem er dan hier in de Nederland ook de tijd voor .Wij hebben ruim een half jaar van te voren de beslissing genomen. Vanaf dat moment werd kregen we thuis Engelse les (voor jou dan dus Zwitsers) en spraken we thuis ook alleen maar Zwitsers. Na twee maanden buitenland is dat veranderd en mochten we thuis geen Engels meer spreken anders vergaten we het Nederlands. Ik was 8 jaar. Dan tot slot de expat-clubs. Ook daar heb ik goede herrineringen aan en ik weet dat mijn moeder het ook fijn vond om bij te kunnen zijn en houvast te hebben.
@Ynske, dat was vast niet de overweging bij ons.....hoop ik
eh, nee. laten we het er op houden dat de arts daar anders over denkt dan hijzelf.....quote:Op maandag 26 maart 2012 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij euhm gaat t eeuwige nog niet verruilen met t tijdige?
Dan willen ze 'm dus erg graag? Dan zou je eens kunnen laten vallen dat school een struikelblok zou kunnen zijn. Kijken of het aanpast zou kunnen worden.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:23 schreef simmu het volgende:
tis bij een groot (en bekend) internationaal bedrijf wat goed bekend staat om de secundaire voorwaardenhuisvesting wordt geregeld. dat soort dingen zijn allemaal het struikelblok niet. en nja, het speelt al 2 jaar (zolang ligt dat aanbod er al
)
wat is hetgeen dat jullie nu het meeste tegenhoud?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:25 schreef simmu het volgende:
[..]
eh, nee. laten we het er op houden dat de arts daar anders over denkt dan hijzelf.....
Is niet meer nodig in Zwitserland tegenwoordig.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:28 schreef Gaoxing het volgende:
Heb je trouwens nagevraagd of het bedrijf je eventueel aan een werkvergunning zou willen helpen?
Oh, da's lekker. Ik was gewoon illegaalquote:Op maandag 26 maart 2012 10:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is niet meer nodig in Zwitserland tegenwoordig.
Ach dan draag je ook niks af. Dat is helemaal een goede dealquote:Op maandag 26 maart 2012 10:29 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oh, da's lekker. Ik was gewoon illegaal
Als ze dat doen dan is het gedoemd te mislukken he!quote:Op maandag 26 maart 2012 10:32 schreef flowerbox het volgende:
@simmu ik zeg doen! Geen ervaring mee maar het lijkt me dat je er spijt van krijgt als je het niet doet. Ga je je aanmelden voor ik vertek?
quote:Op maandag 26 maart 2012 10:34 schreef Keshet het volgende:
[..]
Als ze dat doen dan is het gedoemd te mislukken he!
nja, toch wel het idee dat ik daar dan strakjes zonder de taal te spreken opeens alles in mijn eentje te moeten doen. want sangdrax zal gewoon veel werken. die is echt niet voor 8 uur 's avonds thuis. ik ben al naar drenthe verkast om zijn werk, heb hier nu vriendinnen, hobbies, dingen, een leven. en tis ook gewoon fijn dat hij relaxte werktijden en veel vrije dagen heeft nu hier. nja, ben er zelf ook nog ff wat warrig over. tis echt meer een gevoelsbeslissing dan een redelijke. we zijn ook wel weer zo dat we ons uiteindelijk toch wel altijd en overal reddenquote:Op maandag 26 maart 2012 10:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat is hetgeen dat jullie nu het meeste tegenhoud?
tis idd niet voor de rest van ons leven! ik heb wel een vermoeden wb waar een zeker iemand hier in huis naartoe aan het werken isquote:Op maandag 26 maart 2012 10:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vertrek is toch ook echt emigreren? Dat is anders dan expatten en wat Keshet zegt
Kan je helemaal geen Duits dan? Ik vind het verstaan echt prima te doen. Dat lukt jou ook wel. Verder nu al op cursus en daar er verder mee gaan. En vooral ter plekke doen.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:36 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, toch wel het idee dat ik daar dan strakjes zonder de taal te spreken opeens alles in mijn eentje te moeten doen. want sangdrax zal gewoon veel werken. die is echt niet voor 8 uur 's avonds thuis. ik ben al naar drenthe verkast om zijn werk, heb hier nu vriendinnen, hobbies, dingen, een leven. en tis ook gewoon fijn dat hij relaxte werktijden en veel vrije dagen heeft nu hier. nja, ben er zelf ook nog ff wat warrig over. tis echt meer een gevoelsbeslissing dan een redelijke. we zijn ook wel weer zo dat we ons uiteindelijk toch wel altijd en overal redden
En is commuten niet een optie? Dat hij om de 2-3 weken een weekend hier is? Als ze hem zo graag willen hebben willen ze mss ook wel betalen voor tickets heen en weer?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:36 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, toch wel het idee dat ik daar dan strakjes zonder de taal te spreken opeens alles in mijn eentje te moeten doen. want sangdrax zal gewoon veel werken. die is echt niet voor 8 uur 's avonds thuis. ik ben al naar drenthe verkast om zijn werk, heb hier nu vriendinnen, hobbies, dingen, een leven. en tis ook gewoon fijn dat hij relaxte werktijden en veel vrije dagen heeft nu hier. nja, ben er zelf ook nog ff wat warrig over. tis echt meer een gevoelsbeslissing dan een redelijke. we zijn ook wel weer zo dat we ons uiteindelijk toch wel altijd en overal redden
Van m'n aupairssalarisje? Daar was niet zo heel veel van af te dragenquote:Op maandag 26 maart 2012 10:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ach dan draag je ook niks af. Dat is helemaal een goede deal
Daar zou ik niet zo heel dol op zijn, denk ik. Dan ziet hij de kinderen nog minder, en gaat hij bovendien door een ervaring die je als vrouw helemaal niet kunt delen. Dat is al zo moeilijk, als expatstel, in de begintijd in een nieuw land. Ik zou het in bepaalde gevallen wel overwegen, maar alleen als hij bijvoorbeeld toch 60%+ zou reizen, of als het zou gaan om een land waar ik echt, echt, echt niet wil wonen.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
En is commuten niet een optie? Dat hij om de 2-3 weken een weekend hier is? Als ze hem zo graag willen hebben willen ze mss ook wel betalen voor tickets heen en weer?
Maar.... ik vind plaatsen met een kleine expatgemeenschap makkelijker dan met een grote. Dat was het geval in onze vorige standplaatsen, en daar was de kans dat je iemand met dezelfde ideeën tegenkwam wat groter dan hier. Maar ik ben misschien wel een beetje lastig, want niet zo vriendinnenclupperig, en al helemaal niet met Nederlanders. Dat bedoelde ik met wat ik eerder schreef: op sommige plaatsen moet je gewoon langer en harder zoeken, maar uiteindelijk vind je toch wel mensen die je wel liggen.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:19 schreef elvy het volgende:
Het makkelijkste is het inderdaad als je ergens zit waar er een expatgemeenschap is. Gewoon omdat dit ook allemaal mensen zijn die famillie en vrienden achter gelaten hebben, en ook de gebruiken en taal (hebben) moeten leren kennen. In een grote(re) stad waar veel te doen is gaat het ook makkelijker dan in een klein afgelegen dorpje.
Je zou kunnen thuisscholen met Edufax of een dergelijke organisatie. Op deze site staat trouwens nog veel meer informatie. Er is vast en zeker ook wel een NTC school in Zurich.quote:School voor kinderen is heel belangrijk. Zelf al zou je na 2 jaar weer 'terug' gaan, zijn de kinderen dan niet teveel van hun Nederlands verloren? Passen ze weer binnen het nederlandse schoolsysteem?
En hoeveel?quote:Regelt het bedrijf vervoer van jullie spulletjes van en weer terug naar Nederland?
bij mijn weten moet je dat zelf regelen. dus ja; als je niks regelt heb je een stevig gatquote:Op maandag 26 maart 2012 11:51 schreef amaranta het volgende:
Hoe zit dat eigelijk met pensioensopbouw als je voor langere tijd naar het buitenland gaat?
Heb je dan een gat in je aow?
Daar heb je aanvullende verzekeringen voor. Evenals voor WAO en WW. Die laatste wordt meestal niet door het uitzendende bedrijf betaald, de rest vaak wel.quote:Op maandag 26 maart 2012 11:51 schreef amaranta het volgende:
Hoe zit dat eigelijk met pensioensopbouw als je voor langere tijd naar het buitenland gaat?
Heb je dan een gat in je aow?
In blokjes snijden, marineren met satemarinade en samen met speklapjes die je nog moet kopen en ook in blokjes moet snijden en marineren aan satehoutjes rijgen en dan lekker op de barbecue grillenquote:Op maandag 26 maart 2012 15:13 schreef amaranta het volgende:
Aan de kokkies hier... varkensfricandeau was in de aanbieding.
Ik heb nou een homp vlees en twijfel over wat nou een goede manier van klaarmaken is..
Hele homp stoven in een pan op het 'vuur' (inductie)
of de hele homp in een schaal gooien en in de oven mikken.
Of stukken er van snijden en.....
tips are welcome!
het is ongeveer 750 gram
Dat doet mijn vader ook altijd!!quote:Op maandag 26 maart 2012 15:36 schreef Troel het volgende:
[..]
In blokjes snijden, marineren met satemarinade en samen met speklapjes die je nog moet kopen en ook in blokjes moet snijden en marineren aan satehoutjes rijgen en dan lekker op de barbecue grillen
gheghe, ik moet dan alles kopen...quote:Op maandag 26 maart 2012 15:36 schreef Troel het volgende:
[..]
In blokjes snijden, marineren met satemarinade en samen met speklapjes die je nog moet kopen en ook in blokjes moet snijden en marineren aan satehoutjes rijgen en dan lekker op de barbecue grillen
Ha ik zal het zeker een keer klaarmaken. Maar ik heb net Eva en een vriendinnetje mee van school genomen en even naar de super zit er nu niet in.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:48 schreef Troel het volgende:
En terecht
De zakjes satemarinade van de Conimex zijn verreweg het lekkerste. Niet de gebruiksaanwijzing opvolgen, maar alles wat niet ketjap is gewoon vervangen door ketjap. Lekker wat knoflook erbij en smullen maar.
De jongens hier zijn er dol op in ieder geval
Jammer, maar nog meer mooi weer op komstquote:Op maandag 26 maart 2012 15:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ha ik zal het zeker een keer klaarmaken. Maar ik heb net Eva en een vriendinnetje mee van school genomen en even naar de super zit er nu niet in.
Klein beetje citroensap wil ik er ook nog wel eens doormikken. En de knoflook niet vergeten!quote:Op maandag 26 maart 2012 15:53 schreef Saffier het volgende:
Mijn marinade; veel ketjap, beetje olie, groene kruiden uit je keukenkastje erin mikken, wat extra knoflook en nog een beetje knoflook. Goed doorroeren en dan nog wat knoflook toevoegen, vlees erin, minimaal half uur laten staan en dan bakken. bbq/gril/pan/om het even wat
Vergeet dan buiten de citroensap (lekker fris!) de knoflook niet!!quote:Op maandag 26 maart 2012 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Klein beetje citroensap wil ik er ook nog wel eens doormikken. En de knoflook niet vergeten!
ik zag dat even heel anders voor me...quote:Op maandag 26 maart 2012 16:52 schreef Gaoxing het volgende:
Je kunt er ook met de punt van een scherp mes gaatjes in steken, en in ieder gat een halve teen stoppen.
Oh getver, engerd!quote:
tis dat voor vis?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:35 schreef Vicky het volgende:
Kiektan... We hebben gezinsuitbreiding![]()
[ afbeelding ]
1,5 jr. de ander 2 jr. en ik betaalde voor Cas 42,50 voor 10 lessen van 45 min.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:47 schreef amaranta het volgende:
Mag ik vragen, aan de mamas die al kinderen op zwemles hebben, hoe lang het ong. duurde voor kind A diploma had?
fijn toch! Met meer spierkracht scheelt het idd! Vooral voor B & Cquote:Op maandag 26 maart 2012 18:48 schreef lady-wrb het volgende:
L had binnen 1 jaar A B en C binnen. (over A deed hij een half jaar) maar die speelde vals want hij begon toen hij 9 was. als ze jonger zijn doen ze er vaker langer over.
mij boeide het ook niet. L was voor die tijd toch het water niet in te krijgen en al helemaal niet gemotiveerd om te leren zwemmen.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:10 schreef moussy het volgende:
[..]
fijn toch! Met meer spierkracht scheelt het idd! Vooral voor B & C
Foei! Beschermd toch? Maar het staat zo leukquote:
Pomp zuigt meestal het water van diep opquote:Op maandag 26 maart 2012 20:32 schreef lady-wrb het volgende:
waar vind je kikkervisjes? ik wil er ook wel een paar in mijn vijvertje.
maar dan moet de pomp vast uit?
vanwege herrie bedoel je? ik slaap toch aan de voorkant, dus dat boeit nietquote:Op maandag 26 maart 2012 20:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Pomp zuigt meestal het water van diep opIn een sloot of grote vijver zit ook stroming. De keren dat we dril en kikkervisjes in de vijver bij mijn ouders hadden, is de pomp niet uit geweest.
Dat was overigens in combinatie met een hele lading watervlooien en bijvangst, dus slechts sporadisch een drilletje/visje. Als je echt een grote klont wil hebben, weet ik niet hoe het zit
(maar hoe dan ook, het mag officieel niet en geloof me: het is niet altijd fijn om een kikker in je vijver te hebben, laat staan meerdere!)
Lady.. voorbeeldje:quote:Op maandag 26 maart 2012 19:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heeft iemand hier wel eens iets met rentepunten gekocht bij de ing? ik snap er de ballen niet van. hoe werkt dat?
En verzendkosten betalen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:55 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Lady.. voorbeeldje:
Adviesprijs ¤ 145
ING prijs ¤ 72,50
+ 7.250 Rentepunten
Iets kost dus ¤145 euro dan moet je daarvoor en ¤72,50 betalen en 7250 punten inleveren!
Ja.zorg jij even voor.een rel!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:00 schreef Keshet het volgende:
Ik hoop het! Ik zit in ieder geval klaar, maar er gebeurt nog niks volgens mij.
Zullen wij ruzie maken Buuf?
Ja, nee, jij dan!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja.zorg jij even voor.een rel!
En dus.toch nog.maar geen bedtijd begrijp ik dus...
Staat vrijdag op het menu.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:40 schreef -Spring het volgende:
Trouwens, wat ik heb nog meer verpest dan? Je biefstukje?
Son slikt!! Son slikt!!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik doe.niet aan rellen. Ben ik te braaf.voor![]()
Ik slik altijd in wat ik echt denk
Zouden meer mensen moeten doen.quote:
Slikken is echt vies.quote:
Meer! Méér!quote:Op maandag 26 maart 2012 22:10 schreef -Spring het volgende:
[..]
Mensen zouden zich minder aan moeten trekken van de meningen van anderen.
Mensen moeten zich gewoon met zichzelf bemoeien, dan wordt er aan iedereen gedacht?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:10 schreef -Spring het volgende:
[..]
Mensen zouden zich minder aan moeten trekken van de meningen van anderen.
Nee uittrekken !quote:
Je kan toch je mond ervoor houden?quote:
Voor slikken?quote:Op maandag 26 maart 2012 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Heeft weightwatchers daar ook een puntenscore voor?
Ja! Of gaat dat voor gratis? Zie ik voor me, nee schat, vandaag niet, mijn punten zijn op.quote:
ja dat weet ik wel. maar ik zocht me de tandjes naar hoe ik het dan moest bestellen.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:55 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Lady.. voorbeeldje:
Adviesprijs ¤ 145
ING prijs ¤ 72,50
+ 7.250 Rentepunten
Iets kost dus ¤145 euro dan moet je daarvoor en ¤72,50 betalen en 7250 punten inleveren!
En maar klagen dat iedereen van alles eist in de gezondheidszorgquote:Op maandag 26 maart 2012 23:29 schreef trui het volgende:
ja he. toen hij vroeg hoe dat nou kon was 't enige antwoord dat ze daarop hadden 'tsja, de ene patiënt is nou eenmaal mondiger dan de andere'. tsk, was 't nog z'n eigen schuld ook, had ie maar vaker /harder aan de bel moeten trekken.
JA die ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:12 schreef Estrys het volgende:
goedemorgen. Nog 4 nachtjes Tico! Is het die ene met die donkere balustrade? Staat me iets van bij.
BE sterkte vandaag![]()
Trui jeetje, wat een zorgen![]()
De toiletpot was mijn beste vriend gisteravond en vannacht. Man wat voel ik me beroerd. Hoewel ik dacht dat het vanmorgen wel goed ging, valt het op kantoor zitten toch erg tegen en beginnen mijn darmen nu weer te protesteren. En ik ga hier echt niet op die ranzige jaren 70 plee ziek zijn![]()
En werkelijk iedereen die vraagt of ik zwanger ben: NEE ik ben NIET zwangerOok zoiets irritant. Kan een mens niet meer gewoon ziek zijn.
Valt mee hoor. Het is gewoon heerlijk opgeruimd nu. Veel weggegooid vooralquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:03 schreef lady-wrb het volgende:
allemensen waar heb je je spullen gelaten?
dat wordt iedere keer opruimen als er kijkers komen
wij hadden destijds de halve inboedel ingepakt en bij mijn vriend zijn ouders op de zolder gestald.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:05 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Het is gewoon heerlijk opgeruimd nu. Veel weggegooid vooral.
Als er mensen zouden komen kijken dan maak je t natuurlijk wel even netjes. Aan de andere kant wonen we hier ook gewoon en we willen niet voor weet ik hoe lang in een voor ons niet gezellig huis wonen. Voor de foto's heb ik wel foto's ed weggehaald, die staan er nu gewoon wel. Dat soort dingen. Maar goed: zegt t voort zou ik zeggen! Alle publiciteit is welkom!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wij hadden destijds de halve inboedel ingepakt en bij mijn vriend zijn ouders op de zolder gestald.
toen was het ook heerlijk leeg.
en bij iedere kijker moesten we de boel weer oppoetsen en moeste we het huis uit.
we hebben een flink aantal keer in de speeltuin gezeten met kind en kat (die mocht ook niet blijven van de makelaar)
Ja hoor, gaat heel goed eig. Sinds ik afgelopen donderdag de afspraak voor vandaag heb gemaakt was er rust in mijn hoofd en dag is gelukkig gebleven.quote:
fijn om te horen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat heel goed eig. Sinds ik afgelopen donderdag de afspraak voor vandaag heb gemaakt was er rust in mijn hoofd en dag is gelukkig gebleven.
Ik pleurde alles in een kast. En de loopauto's in de kofferbak inderdaadquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wij hadden toen ook het kinderspeelgoed niet op de foto gezet, en als we kijkers kregen namen we een deel van het speelgoed mee in de autokofferbak tjokkievol
Ziet er goed uit Mikoxx!
Haha, dat is ook een idee. Wist ik helemaal nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wij hadden toen ook het kinderspeelgoed niet op de foto gezet, en als we kijkers kregen namen we een deel van het speelgoed mee in de autokofferbak tjokkievol
Ziet er goed uit Mikoxx!
Paar dingetjes...die foto van jullie bed is een beetje raar. Ik zou de kussens bovenop het dekbed leggen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:14 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Als er mensen zouden komen kijken dan maak je t natuurlijk wel even netjes. Aan de andere kant wonen we hier ook gewoon en we willen niet voor weet ik hoe lang in een voor ons niet gezellig huis wonen. Voor de foto's heb ik wel foto's ed weggehaald, die staan er nu gewoon wel. Dat soort dingen. Maar goed: zegt t voort zou ik zeggen! Alle publiciteit is welkom!!
Wij ookquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ziet er goed uit Mikoxx!
Ja prima!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:18 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Haha, dat is ook een idee. Wist ik helemaal niet
Vind je goed uitzien?
Eerste is idd wel een idee. We kunnen foto''s zelf aanpassen, dus kan ik makkelijk fixen evt. En een plattegrond is er wel, maar dan bij bezichtiging. Staat (nog) niet online op dit moment. Maar goed, is vrij standaard qua indeling denk ik. Geen bijzondere dingen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
2 dingetjes...die foto van jullie bed is een beetje raar. Ik zou de kussens bovenop het dekbed leggen.
Ik mis een plattegrond. Dat is wel heel fijn als je zelf een beetje een indruk wil krijgen van de vorm en grootte enzo.
Andere deel is idd de keuken. De foto is vanaf de plek van de tafel gemaakt, ongeveer. Slk van de tweeling bedoel je? Die foto is vanuit de deur genomen. Badkamer is idd vanaf 1 kant, we hebben nog een foto klaarliggen van de rest.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Paar dingetjes...die foto van jullie bed is een beetje raar. Ik zou de kussens bovenop het dekbed leggen.
Ik mis een plattegrond. Dat is wel heel fijn als je zelf een beetje een indruk wil krijgen van de vorm en grootte enzo.
Verder kan ik geen goed beeld vormen van de slaapkamer van je oudste, en van de rest van de badkamer.
En heeft je woonkamer geen eetkamertafel? Of zit in de andere hoek de keuken?
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Een foto van voor naar achter is idd ook nog wel een ideetje misschien? Voor een idee van de lengte?
Lengte van de woonkamer, die zit in de foto van achter naar voor. Ik ben ook heel benieuwd idd. Wel spannend hoor!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Een foto van voor naar achter is idd ook nog wel een ideetje misschien? Voor een idee van de lengte?
Dat is toch dezelfde foto?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
Ik bedoel de slaapkamer waarvan je alleen een comode ziet. En de slaapkamer waarvan je alleen een boekensteun ziet.
ja, haha sorryquote:
Schoonvader heeft makelaarskantoor in jullie plaatsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:26 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Lengte van de woonkamer, die zit in de foto van achter naar voor. Ik ben ook heel benieuwd idd. Wel spannend hoor!
Mrien, concurrent?
Aha, vandaarquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:33 schreef mrien het volgende:
[..]
Schoonvader heeft makelaarskantoor in jullie plaats
Misschien kun je met floorplanner een plattegrond maken en toevoegen, verduidelijkt altijd erg veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |