abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109742840
Oh ja, in haar openingsberichtje begon ze al over een prins op een witte audi i.p.v. paard, haar grootste hobby is shoppen en ze heeft een kat die Gucci heet.

Ver uit de buurt blijven dus! ... :{w Maar dit soort profieltjes vragen er natuurlijk wel om lekker even 'de draak mee te steken', dus ga haar nog wel even een berichtje terug sturen. :P
pi_109742946
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 21:29 schreef Moogwai10 het volgende:
Oh ja, in haar openingsberichtje begon ze al over een prins op een witte audi i.p.v. paard, haar grootste hobby is shoppen en ze heeft een kat die Gucci heet.

Ver uit de buurt blijven dus! ... :{w Maar dit soort profieltjes vragen er natuurlijk wel om lekker even 'de draak mee te steken', dus ga haar nog wel even een berichtje terug sturen. :P
Golddigger alert...
pi_109743020
Gewoon aangeven waar je wel en niet voor kiest . Dan is het aan haar om daar wat mee te doen:
quote:
Ik ben niet serieus en houd ook niet van fun, ik ben een ongevoelige maar zeker niet stoere hele knappe lelijkerd die niet kan luisteren, maar ook weinig te melden heeft. Daarnaast ben ik ontevreden met de huidige gang van zaken en heb ik verder niet al te veel ambities voor de toekomst. Ik ken mijn grenzen niet en vreselijk star in de omgang. Ik laat me in de hoek drukken en kan slecht met commentaar omgaan. Verder heb ik weinig hobbies, doe ik niet aan sport maar heb ik een bloedhekel aan thuis zitten.

Het liefst sta ik standaard elke week met een biertje in de kroeg waar ik op zondag graag voetbal kijk. Één week per jaar ben ik niet in de kroeg, dat is als ik aan de Costa Brava op het stand lig. Verder houd ik niet van romantisch geneuzel en is halfvol en halfleeg bij mij het zelfde. Het liefst eet ik elke dag een bordje aardappelen, een kuiltje jus onder het toeziend oog van mijn goudvis bluppie.

Ik ben redelijk onzeker maar kan ook best arrogant zijn. Verder claim ik ondanks mijn onzekerheid vraag wel excessief veel ruimte in gezelschap en vind ik dat mensen hun eigen zaakjes maar op moeten lossen tenzij ik vind dat het heel anders moet. Ik ben met tevreden met mijn leven zoals het nu gaat en bescherming daarvan is alles wat ik doe.

Mijn leven loopt niet echt lekker en ik hoop dat met een partner weer uit het slop te trekken. Je zult me moeten nemen zoals ik ben want het aanpassingsvermogen zal niet van mijn kant komen.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 22:12:22 #204
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_109744316
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 21:33 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Gewoon aangeven waar je wel en niet voor kiest . Dan is het aan haar om daar wat mee te doen:

[..]

_O- :')
  zaterdag 31 maart 2012 @ 22:22:39 #205
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_109744667
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 21:33 schreef Held_op_Sokken het volgende:

[..]

Leuk stukje proza. Ik heb gelachen. _O-
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_109745055
Hnn. KNUZ heeft dus leuke profielen. Even aanmelden.
pi_109748553
Alle leuke mannen opgelet...

`Uniek exemplaar in de aanbieding`;)

Kenmerken:

- zelfstandig
- spontaan
- eerlijk/direct
- lief
- humor
- ondernemend
- gevoel
- bewust

Houd van:

- reizen
- zon
- sauna
- massages
- live muziek
- plagen ;)

Nu vraag je je zeker af... wat is daar nou zo uniek aan?
... daar is natuurlijk maar een manier voor om achter te komen!

Ik ben `op zoek` naar een man met...

De kenmerken:

- eerlijk/betrouwbaar
- mix tussen gevoel en verstand
- humor
- positief
- lief
- geen mega carrièretijger
- leuke verschijning (GEEN grote kettingen, oorbellen etc)

Houdt van:

- reizen
- relaxen
- knuffelen
- spontane acties
- af en toe lekker gek doen

Graag ontvang ik reacties van mannen die zich in voorgaande kunnen vinden en een profiel met foto hebben.

Ik kijk er naar uit!

-x-
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109748611
En zich dan ook nog afvragen waarom zij een datingsite nodig hebben..
pi_109748873
Denk dat het meer een zaak is van dat wat zij aanbiedt niet in evenwicht is met wat ze vraagt :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109749072
Ach, met meiden die het zo hoog in hun bol hebben valt toch geen relatie aan te knopen. Is mij nog nooit gelukt zonder er stapelgek bij te worden.
pi_109749273
Zijn die dan ook zo als je ze leert kennen?
pi_109749320
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn die dan ook zo als je ze leert kennen?
Da's het ergste. Het zijn van die types die niet verder komen dan: "uhu, ja, ok, nee". Dat draait op niks uit.
pi_109749334
Wel spontaan dan
pi_109749423
Kennen jullie ook nog volledig gratis sites op Paiq en Badoo na? De meeste sites laten je niet fatsoenlijk berichtjes sturen. Daar heb je dus niks aan.
pi_109749556
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:34 schreef Dennisweb het volgende:
Kennen jullie ook nog volledig gratis sites op Paiq en Badoo na? De meeste sites laten je niet fatsoenlijk berichtjes sturen. Daar heb je dus niks aan.
Dat is ook de insteek, die sites willen er aan verdienen namelijk. Paiq is trouwens toch niet gratis?
pi_109750224
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 00:38 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat is ook de insteek, die sites willen er aan verdienen namelijk. Paiq is trouwens toch niet gratis?
Je kan er credits verdienen door er vaker te komen. Bovendien krijg je startcredits, kan je sowieso altijd met matches praten die het systeem aanwijst, en die berichtjes zijn ongelimiteerd. Mij hoor je niet klagen.

Ik heb ook OkCupid, dat had ik al via de AppStore gevonden. Volgens het ding trek ik lesbiennes aan. Neeeeuh! :'(
  zondag 1 april 2012 @ 03:40:02 #217
108913 Godshand
guide4you
pi_109753429
Nog steeds op 3 datingsites ingeschreven maar behalve de nieuwkomers steeds checken na het update mailtje doe ik er toch steeds niets mee. De sites zijn SecondLove (leek me wel lachen om tijdens de sex te gaan roepen: "Denk je nu aan je man? Je denkt aan hem he?!" en kijken hoe ze reageert :') ), E-matching en Alternatiefdaten.

Ik date nu sinds 3 weken met een meisje die ik ken uit de kroeg in de stad hiero en dat gaat zoveel relaxer dan de meeste Internetdates.

Geen gevraag: wat wil je nu van me, of hebben we nu iets? Geen gezeur van: je moet wel serieus zijn! :')

Mijn laatste datingsite date was eerlijk gezegd wel wat knapper dan deze, maar zoveel saaier en ik moest serieus in de relatie voor haar zijn. Die date was lief, gezellig maar er viel weinig te lachen, net of ik een goede collega steeds sprak waarbij je beleefd tegen elkaar bent, over het werk kan praten maar niet echt lol kan hebben. Waarom heb ik het dan toch een tijdje gehad met dr? Zij was wel verliefd maar ze hield ook duidelijk van seks. Die was dus ook erg goed. Tsja, zal wel erg mannelijk zijn, maar vond het wel even leuk zo. Haar verliefdheid verdampte ook op gegeven moment en toen maakte ze het uit, maar als dat niet zo was gebeurd had ik het wel uitgemaakt. Voor deze tijd was het leuk, maar op de langere duur had ik mij aan geergerd, mede ook doordat ze 1,5 uur rijden met de auto van mij vandaan woonde. Was ik wel zat aan het worden.

De huidige kroegdate heb ik erg veel lol mee. Zij is erg amusant in de omgang en op een of andere manier maakt haar dat aantrekkelijk. Ze heeft ook gewoon iets leuks over haar, leuke uitstraling. Maar ze is ook lief, vandaag vertelde zij me dat ze speciaal voor mij lenzendoosjes in huis had gehaald (meestal heb ik lenzen in als ik haar zie, ben 2x bij dr blijven pitten zonder dat ik lenzenvloeistof en doosjes bij me had). Dat vond ik best lief O+

Dus het gaat de goede kant op, en daarom laat ik de sites een beetje voor wat ze zijn. Wel blijf ik het leuk vinden om de profieltjes te lezen en erom te lachen, hoe erg ze op elkaar lijken :P Datingsites zijn handig, maar spontaan elkaar tegen komen blijft toch leuker en handiger als je bij elkaar in de buurt woont :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 1 april 2012 @ 09:44:02 #218
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_109755147
Ik heb me gisteren ingeschreven bij E-matching. Leuke site met veel leuke profielen en direct al een aantal goede berichten in mijn inbox! Ik hou wel van dat directe :)
pi_109755218
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 09:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik heb me gisteren ingeschreven bij E-matching. Leuke site met veel leuke profielen en direct al een aantal goede berichten in mijn inbox! Ik hou wel van dat directe :)
Wat voor een reacties?

fake profielen voor de site?
  zondag 1 april 2012 @ 09:56:02 #220
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_109755282
Gewoon uiteenlopend van "goed profiel en dito foto's" tot hele verhalen die ingaan op mijn bezigheden. Heb nog geen Fakers gezien, maar dat kan er aan liggen dat je profiel ook echt eerst gecontroleerd wordt door de site (ook op spelfouten enzo).
pi_109755445
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 09:56 schreef --H-I-M-- het volgende:
Gewoon uiteenlopend van "goed profiel en dito foto's" tot hele verhalen die ingaan op mijn bezigheden. Heb nog geen Fakers gezien, maar dat kan er aan liggen dat je profiel ook echt eerst gecontroleerd wordt door de site (ook op spelfouten enzo).
Over hoeveel reacties heb je het dan?
  zondag 1 april 2012 @ 10:24:36 #222
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_109755667
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 10:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Over hoeveel reacties heb je het dan?
vijf binnen twee uur :)
pi_109755704
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 10:24 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

vijf binnen twee uur :)
Al wat teruggestuurd/gechat?
  zondag 1 april 2012 @ 10:28:35 #224
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_109755730
Email teruggestuurd, maar ik hou de boot nog even af.. Rustig beginnen enzo he ;) Volgens mij heeft e-matching geen chatfunctie dus chatten zal lastig gaan.

Wat me wel opvalt is dat veel vrouwen katten hebben en van backpacken houden... twee dingen waar ik niet zo gek op ben :P
pi_109755872
Lang geen relatie gehad en toch behoefte aan affectie :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')