Nog steeds op 3 datingsites ingeschreven maar behalve de nieuwkomers steeds checken na het update mailtje doe ik er toch steeds niets mee. De sites zijn SecondLove (leek me wel lachen om tijdens de sex te gaan roepen: "Denk je nu aan je man? Je denkt aan hem he?!" en kijken hoe ze reageert

), E-matching en Alternatiefdaten.
Ik date nu sinds 3 weken met een meisje die ik ken uit de kroeg in de stad hiero en dat gaat zoveel relaxer dan de meeste Internetdates.
Geen gevraag: wat wil je nu van me, of hebben we nu iets? Geen gezeur van: je moet wel serieus zijn!

Mijn laatste datingsite date was eerlijk gezegd wel wat knapper dan deze, maar zoveel saaier en ik moest serieus in de relatie voor haar zijn. Die date was lief, gezellig maar er viel weinig te lachen, net of ik een goede collega steeds sprak waarbij je beleefd tegen elkaar bent, over het werk kan praten maar niet echt lol kan hebben. Waarom heb ik het dan toch een tijdje gehad met dr? Zij was wel verliefd maar ze hield ook duidelijk van seks. Die was dus ook erg goed. Tsja, zal wel erg mannelijk zijn, maar vond het wel even leuk zo. Haar verliefdheid verdampte ook op gegeven moment en toen maakte ze het uit, maar als dat niet zo was gebeurd had ik het wel uitgemaakt. Voor deze tijd was het leuk, maar op de langere duur had ik mij aan geergerd, mede ook doordat ze 1,5 uur rijden met de auto van mij vandaan woonde. Was ik wel zat aan het worden.
De huidige kroegdate heb ik erg veel lol mee. Zij is erg amusant in de omgang en op een of andere manier maakt haar dat aantrekkelijk. Ze heeft ook gewoon iets leuks over haar, leuke uitstraling. Maar ze is ook lief, vandaag vertelde zij me dat ze speciaal voor mij lenzendoosjes in huis had gehaald (meestal heb ik lenzen in als ik haar zie, ben 2x bij dr blijven pitten zonder dat ik lenzenvloeistof en doosjes bij me had). Dat vond ik best lief
Dus het gaat de goede kant op, en daarom laat ik de sites een beetje voor wat ze zijn. Wel blijf ik het leuk vinden om de profieltjes te lezen en erom te lachen, hoe erg ze op elkaar lijken

Datingsites zijn handig, maar spontaan elkaar tegen komen blijft toch leuker en handiger als je bij elkaar in de buurt woont
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.