Die heeft singles toch al lang niet meerquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heeft singles toch al lang niet meer
Wat moet er in de OP staan?quote:
Heb je een piraten kat?quote:
quote:
Nog iets bijzonders gedaan dit weekend?quote:
quote:
quote:
uiteindelijk moet ik het hardst lachen om de laatste regelquote:
Het heeft een defect en wordt piraatgenoemd: kan niet anders dan goedkope chinese namaak zijn.quote:
Zo had ik een leeuw gekochtquote:Op maandag 26 maart 2012 09:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Het heeft een defect en wordt piraatgenoemd: kan niet anders dan goedkope chinese namaak zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo had ik een leeuw gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Zou eigenlijk wel moeten he?quote:
Zeker dit soort weekendenquote:
quote:
Ik giecheldequote:
Wàt, nu pas???quote:
Ja mooi he? Na vijf dagen kwamen ze de boel pas opmeten en toen was het stil. En toen ik net de tussenpersoon mailde, kreeg ik spontaan een sms dat ze morgen vanaf 8 uur zouden komen.quote:
wat ergquote:Op maandag 26 maart 2012 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mooi he? Na vijf dagen kwamen ze de boel pas opmeten en toen was het stil. En toen ik net de tussenpersoon mailde, kreeg ik spontaan een sms dat ze morgen vanaf 8 uur zouden komen.
Echt belachelijk!quote:Op maandag 26 maart 2012 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mooi he? Na vijf dagen kwamen ze de boel pas opmeten en toen was het stil. En toen ik net de tussenpersoon mailde, kreeg ik spontaan een sms dat ze morgen vanaf 8 uur zouden komen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godt! Ik heb dit weekend ook eindelijk Het Zwanenmeer gezien. En ik vond het mooi.quote:
Zwanemeer is prachtig! De muziek is zo mooiquote:Op maandag 26 maart 2012 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Godt! Ik heb dit weekend ook eindelijk Het Zwanenmeer gezien. En ik vond het mooi.
Stiekem vind je het wel leuk, aandachtquote:Op maandag 26 maart 2012 10:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zwanemeer is prachtig! De muziek is zo mooi
Huuuu, ik moet vandaag officieel op de foto voor persfoto's
Absoluut, daar was ik ook erg van onder de indruk. Tsjaikovski!quote:Op maandag 26 maart 2012 10:22 schreef Ripley het volgende:
Zwanemeer is prachtig! De muziek is zo mooi
Nou, niet zulke aandachtquote:Op maandag 26 maart 2012 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stiekem vind je het wel leuk, aandacht.
Komt goed schatjequote:Op maandag 26 maart 2012 10:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, niet zulke aandachtIk vlieg liever iets meer onder de radar
Nu moest ik vanmorgen stressen want ik heb een bad hair day en wat moet ik aan enzo.
Tof!quote:Op maandag 26 maart 2012 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Godt! Ik heb dit weekend ook eindelijk Het Zwanenmeer gezien. En ik vond het mooi.
Gisele is mijn lievelings, die is ook zo mooi!quote:Op maandag 26 maart 2012 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tof!Natinaal Ballet in Den Haag toch?
Als ik me goed herinner?
Ik ga naar Giselle volgende maand
Yup, een thuiswedstrijd voor mij.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:25 schreef Godtje het volgende:
Tof!Natinaal Ballet in Den Haag toch?
Als ik me goed herinner?
Ah, de reclame daarvoor was mij niet ontgaan. Al had ik niet direct de neiging daar ook kaarten voor te gaan bestellen.quote:
Voor veel mensen de mooiste dus ik ga het gewoon proberenquote:Op maandag 26 maart 2012 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, een thuiswedstrijd voor mij.
[..]
Ah, de reclame daarvoor was mij niet ontgaan. Al had ik niet direct de neiging daar ook kaarten voor te gaan bestellen.
Ik had er nog nooit van gehoord moet ik bekennen. Blijkbaar maakt de mooiste je niet automatisch de bekendste.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:28 schreef Godtje het volgende:
Voor veel mensen de mooiste dus ik ga het gewoon proberen
En naar aanleiding van vorige keer wilde nog iemand naar het ballet dus het was wederom een leuk cadeau. Tenminste ik ga ervan uit dat het leuk is.
Ik ben ook geen kenner opeens maar ik ben wel benieuwd.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord moet ik bekennen. Blijkbaar maakt de mooiste je niet automatisch de bekendste.
Inmiddels met beiden ervaring. Musical vind ik niet voor herhaling vatbaar, ballet wel. Dat je de één niks vindt, zegt dus niet alles.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Pffff, ik had al "last" van een musical, ballet zou ik echt niet trekken denk ik....
quote:Op maandag 26 maart 2012 10:31 schreef Godtje het volgende:
Ik ben ook geen kenner opeens maar ik ben wel benieuwd.
Wederom zal ik uitgebreid verslag doen.
Wat ik van ballet gezien heb komt op mij over als "wat de vliegende neuk ben je in godsnaam aan het doen en waar de fuck slaat het op"quote:Op maandag 26 maart 2012 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inmiddels met beiden ervaring. Musical vind ik niet voor herhaling vatbaar, ballet wel. Dat je de één niks vindt, zegt dus niet alles.
herkenbaarquote:Op maandag 26 maart 2012 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat ik van ballet gezien heb komt op mij over als "wat de vliegende neuk ben je in godsnaam aan het doen en waar de fuck slaat het op"
Zou het iets voor mij zijn?.
Je hebt mij wel vaker verbaasd.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Wat ik van ballet gezien heb komt op mij over als "wat de vliegende neuk ben je in godsnaam aan het doen en waar de fuck slaat het op"
Zou het iets voor mij zijn?.
Ik heb echt sowieso nog nooit iets met dans als expressievorm gehadquote:Op maandag 26 maart 2012 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt mij wel vaker verbaasd.
Het vergt wel enig inleeswerk van te voren is mijn ervaring. Als je gaat zitten en kijken, weet je niet wat het verhaal is en dan krijg je inderdaad de 'waar de fuck slaat het op' gedachte. Ken je het verhaal, kun je het plaatsen. (en dan nog steeds denken waar de fuck het op slaat natuurlijk.)
Avenue Qquote:Op maandag 26 maart 2012 10:35 schreef PeuRac het volgende:
hmm, ik kan beide wel waarderen, al ga ik meer op in een musical dan in ballet.
Over twee weken naar Avenue Q
ja, de dikke glazenwasser klaagt over hoe warm het wel niet is met de zon in z'n gezicht op z'n kop.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:41 schreef HeatWave het volgende:
het is gelukkig wel overduidelijk lente![]()
.
.
Ohquote:Op maandag 26 maart 2012 10:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, de dikke glazenwasser klaagt over hoe warm het wel niet is met de zon in z'n gezicht op z'n kop.
Mensen in korte broeken alsof het augustus is?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh.
Ik had het over hele andere overduidelijke tekenen. .
ik kan me zo voorstellen wat je daar mee bedoeld en die zijn er hier niet, maar dat had ik voor het weekend ook al duidelijk gemaakt, geloof ik.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh.
Ik had het over hele andere overduidelijke tekenen. .
Knap hoe [Singles] weer op negatieve voorbeelden komtquote:Op maandag 26 maart 2012 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen in korte broeken alsof het augustus is?
zo zijn we.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Knap hoe [Singles] weer op negatieve voorbeelden komt.
De knalroze bloesems in m'n tuinquote:Op maandag 26 maart 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Knap hoe [Singles] weer op negatieve voorbeelden komt.
Ja?quote:Op maandag 26 maart 2012 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb echt sowieso nog nooit iets met dans als expressievorm gehad. Ik vind het er echt debiel uitzien
.
Ik haat musicals echt enorm. Met name in Nederlandquote:Op maandag 26 maart 2012 10:47 schreef Samzz het volgende:
Musicals! Wicked was echt geweldig. Ballet vind ik ook mooi. Echter nooit naar een voorstelling geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |