Nee ? Ik zeg niks over mijn eigen intelligentie tochquote:Op zondag 25 maart 2012 23:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je weet dat jij geenszins recht van spreken hebt he?
dat verder een erg leuk meisje benquote:Op zondag 25 maart 2012 23:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welk excuus heb jij dan voor je beroerde Nederlands en idioterie?
Niks is inderdaad een verdomd accurate omschrijving van jouw intelligentie. Hulde!quote:Op zondag 25 maart 2012 23:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee ? Ik zeg niks over mijn eigen intelligentie toch
Dat is een tegenhanger, geen excuus jij muts.quote:
Pot, ketel, zwart?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee ? Ik zeg niks over mijn eigen intelligentie toch
Aangezien je het tegen Meloewa hebt zal ik even voor tolk spelen. Ze doelt op het spreekwoord de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet Meloewa.quote:
Arme oerbeer.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:16 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat Frank en Meloewa samen een mooie liefdesbaby zouden krijgen.
mooi vond die losse woorden al raar staanquote:Op zondag 25 maart 2012 23:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien je het tegen Meloewa hebt zal ik even voor tolk spelen. Ze doelt op het spreekwoord de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet Meloewa.
Echte liefde toch.quote:
Dat had dit topic dan wel weer nodig. Al die negativiteit.quote:
Maar hij bedoelt dus niet dat jij een pot bent of zo he! Dat daar even geen verwarring over is!quote:Op zondag 25 maart 2012 23:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mooi vond die losse woorden al raar staan
ja zeg nou maar eens eerlijk dat he me stiekem best slim vindtquote:Op zondag 25 maart 2012 23:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat had dit topic dan wel weer nodig. Al die negativiteit.
Dan zal je om te beginnen beter je zinnen moeten gaan formuleren want dit slaat helemaal nergens opquote:Op zondag 25 maart 2012 23:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja zeg nou maar eens eerlijk dat he me stiekem best slim vindt
Ook goed voor Sinos. Dat ze weer even ziet dat dat gewoon nog bestaat.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat had dit topic dan wel weer nodig. Al die negativiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |