Buffertje.quote:
Hoe vaak win jij originaliteitsprijzen in het jaar trouwens?quote:Op zondag 25 maart 2012 23:24 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Zo erg fan van het goedje dat je zelfs die nickname neemt?
Ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:24 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Zo erg fan van het goedje dat je zelfs die nickname neemt?
Laat maar staan..quote:Op zondag 25 maart 2012 23:26 schreef RichardHammond het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: kudt verkeerde plaatje.
Zeker.quote:
We kunnen wel samen delen.quote:
Meh, laat maar.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kan knappere in Rusland kopen...
Domme lul, als je dacht dat ik een grap poogde te makenquote:Op zondag 25 maart 2012 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe vaak win jij originaliteitsprijzen in het jaar trouwens?
Dom lekker wijf wel, laat maar staan. Prima wegwerplustobjecten.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:26 schreef RichardHammond het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het liefde op het eerste gezicht zal zijn als Buffertje en ik elkaar zien.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:29 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
We kunnen wel samen delen.
[..]
Meh, laat maar.
Mijn lul is inderdaad vrij dom ja. Geregeld door in de problemen gekomen. Nooit achterna lopen dat ding.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:30 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Domme lul, als je dacht dat ik een grap poogde te maken____!
Serieuze vraag gewoon, tevens vind ik het tamelijk triest.
Jeetje, tiswa.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:30 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Domme lul, als je dacht dat ik een grap poogde te maken____!
Serieuze vraag gewoon, tevens vind ik het tamelijk triest.
Niks mis mee.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:26 schreef RichardHammond het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar, helaas.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn lul is inderdaad vrij dom ja. Geregeld door in de problemen gekomen. Nooit achterna lopen dat ding.
Lijkt een beetje op Agnetha van ABBA.quote:
Heb haar weggehaald. Las dat ze gruwelijk is verkracht, verminkt en vermoord, vond ik niet echt gepast.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:36 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Nee, dr hoofd irriteert me.
Edit: dat wijf voor je ninja-edit.
Die je nu hebt is nice.
Die moest ik even Googlen, das van voor mijn generatie.quote:Op zondag 25 maart 2012 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Agnetha van ABBA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 maart 2012 23:39 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Heb haar weggehaald. Las dat ze gruwelijk is verkracht, verminkt en vermoord, vond ik niet echt gepast.
[..]
Die moest ik even Googlen, das van voor mijn generatie.
[ afbeelding ]
Deze lijkt wel beetje op Meloewa...En toen was Frank ineens weer geboeid...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |