Matavz is ook overrated, is en blijft/wordt een matige spits, geen goede.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan nog. Mertens valt de 2e seizoenshelft tegen, Wijnaldum doet het niet goed, Strootman wel, maar ook niet elke wedstrijd, dat trekt hij nog niet en die Derijck zit al op de tribune. Matavz wordt wel een goede, maar heeft niet de buitenspelers waarin hij functioneert.
Door mij wel.quote:
Nee VBL ga je niet redden.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
yvonne heeft me al vaker een functie aangeboden. Binnenkort blauw kleurtje in WOS, dan volgt VBL ook wel op korte termijn.
[..]
Bij jou was het ook echt gewoon zielig geweest. Bang dat je zelfmoord pleegt enzo als ik je pest.
Quoten voor de zekerheid.quote:
Hmmmm dat denk ik ookquote:
Compleet verkeerd ingekocht. De ironie, begin van het seizoen werden dergelijke comments nog weggezet als troll in het PSV-topic.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze hebben bij eredivisie live heel goed laten zien dat Matavz zelf eens meer dingen moet doen en het niet aan de rest ligt.
http://eredivisielive.nl/sidekick/wedstrijd/1622090
filmpje: 'matavz is statisch'.
Vind ik niet. Ik vind eerder dat veel belovende spelers zwaar tegen vallen atm bij Psv. Ze staan niet stil maar ze zakken zelfs terug in hun ontwikkeling. Echt zonde want het zit er wel in maar komt er totaal niet uit. Waarom? Geen idee maar het is op t moment wel leuk voor de andere clubs.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat het wel meevalt met dat spelersmateriaal.
Nah. Appeltje eitje, die drie punten zijn al binnen. Heb je die wereldspelers van Den Haag tegen Twente gezien? Die werden heeeeeeeeelemaal zoekgespeeld (terwijl zelfs wereldtopper Toornstra er niet bij was!)quote:
Matavz moet je ook samen met Tadic halen.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Compleet verkeerd ingekocht. De ironie, begin van het seizoen werden dergelijke comments nog weggezet als troll in het PSV-topic.
de Jong missen ze wel behoorlijk hé. Waar zit jij trouwens vanuit het camerapunt?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nah. Appeltje eitje, die drie punten zijn al binnen. Heb je die wereldspelers van Den Haag tegen Twente gezien? Die werden heeeeeeeeelemaal zoekgespeeld (terwijl zelfs wereldtopper Toornstra er niet bij was!)![]()
Daar was geen geld voor en Groningen laat echt de twee beste mensen niet gaan..quote:Op zondag 25 maart 2012 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matavz moet je ook samen met Tadic halen.
Die Toornstra wil dolgraag naar Feyenoord. Heeft he-le-maal niks met Den Haag.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nah. Appeltje eitje, die drie punten zijn al binnen. Heb je die wereldspelers van Den Haag tegen Twente gezien? Die werden heeeeeeeeelemaal zoekgespeeld (terwijl zelfs wereldtopper Toornstra er niet bij was!)![]()
De mening van een 'chick' in VBL boeit yvonne echt geen fuck. Jij hebt niks te zeggen, vrouwmens.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Door mij wel.
[..]
Nee VBL ga je niet redden.
[..]
Quoten voor de zekerheid.
[..]
Hmmmm dat denk ik ook
Waarom haal je dan Matavz als je weet dat 90% van zijn productie aan goede voorzetten van de Meester van de Voorzet?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar was geen geld voor en Groningen laat echt de twee beste mensen niet gaan..
Geld voor Wijnaldum had je nooit hoeven uit te geven. Tevens had een type Tadic al volstaan ipv een ego als Mertens.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar was geen geld voor en Groningen laat echt de twee beste mensen niet gaan..
Kusjekroel. Pak een zakdoekquote:Op zondag 25 maart 2012 20:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
De mening van een 'chick' in VBL boeit yvonne echt geen fuck. Jij hebt niks te zeggen, vrouwmens.
Wacht maar rustig af. Ze willen achter de schermen al veel langer een mod van buiten de traditionele top3. Binnenkort zal er wel wat aangekondigd worden.
Idd.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Het zal mij echt een rotzorg zijn wie er mod isSoms nemen mensen Fok! toch iets te serieus.
Ja, goede vraag. Misschien hoopten ze dat Lens en Mertens wat meer voorzetten zouden gevenquote:Op zondag 25 maart 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom haal je dan Matavz als je weet dat 90% van zijn productie aan goede voorzetten van de Meester van de Voorzet?
Wijnaldum liet vaak zien écht goed te kunnen voetballen. Doet hij bij PSV ook, maar niet vaak genoeg.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geld voor Wijnaldum had je nooit hoeven uit te geven. Tevens had een type Tadic al volstaan ipv een ego als Mertens.
Naast Midden-Noord. Hoezo?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de Jong missen ze wel behoorlijk hé. Waar zit jij trouwens vanuit het camerapunt?
Ik heb dit al een keer uitgelegd, maar ik zal het nog een keer uitleggen voor jouw bekrompen hersentjesquote:Op zondag 25 maart 2012 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Toornstra wil dolgraag naar Feyenoord. Heeft he-le-maal niks met Den Haag.
En als je Mertens ziet, dan denk je aan een ding. E-G-Oquote:Op zondag 25 maart 2012 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, goede vraag. Misschien hoopte ze dat Lens en Mertens wat meer voorzetten zouden geven
[..]
Wijnaldum liet vaak zien écht goed te kunnen voetballen. Doet hij bij PSV ook, maar niet vaak genoeg.
Omdat het beleid kut is, niet alleen de trainer Rutten. PSV scout slecht.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom haal je dan Matavz als je weet dat 90% van zijn productie aan goede voorzetten van de Meester van de Voorzet?
Waar zit midden noord?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Naast Midden-Noord. Hoezo?
[..]
Ik heb dit al een keer uitgelegd, maar ik zal het nog een keer uitleggen voor jouw bekrompen hersentjes. Binnen zijn familie zitten een paar Rotterdammers, die-hard Feijenoorders, als hij in de media gaat schreeuwen dat hij nooit naar Feijenoord wilt, heeft ie bonje. En zijn chick valt al niet zo goed bij zijn familie.
In het spelershome geeft 'ie dit zelf gewoon aan. En hoe the fuck wil je Toornstra gaan betalen? Heb je weer een geldschieter voor ~15 miljoen?
Bakkal/Labyad had dat net zo vaak laten zien. Ergo: overbodige aankoop. 5 miljoen die je uit had kunnen geven aan een verdediger of een buitenspeler die af en toe de bal voor geeft.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wijnaldum liet vaak zien écht goed te kunnen voetballen. Doet hij bij PSV ook, maar niet vaak genoeg.
Matavz is zeer zeker geen slechte voetballer. Ik ben een groot voorstander van hem, maar hij wordt verkeerd gebruikt.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat het beleid kut is, niet alleen de trainer Rutten. PSV scout slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |