Gaat nogal lastig he. Hij staat al open.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trap deze ook ff in als je wil.
Ken je spreekwoorden.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat nogal lastig he. Hij staat al open.
Zodra jij hier mod wordt ben ik iig ook vertrokken. Ik ken jou en je troll-acties.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik leef alleen op gespannen voet met HMF. De rest: no hard feelings.
[..]
Nee. Maar leuk geprobeerd.
Ik heb hem eergisteren laten snoeien. Hou eens een beetje de SC in de gaten, kiddo.quote:
Nog een reden om mij mod te maken, ze blijven maar aanwaaien zegquote:Op zondag 25 maart 2012 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zodra jij hier mod wordt ben ik iig ook vertrokken. Ik ken jou en je troll-acties.
Wist je dat het leidend technische trio bij psv (cocu, faber, vd weerden) alleen een martje hebben.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik leef alleen op gespannen voet met HMF. De rest: no hard feelings.
[..]
Nee. Maar leuk geprobeerd.
Hell, zelfs ik word eerder mod, en ik ben hier maar af en toequote:
Kut unibet heeft geen seizoenweddenschap meer staan.... anders zou ik nu inzetten op Ajax.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:56 schreef Smoofie het volgende:
Ajax nu 7 x winst achter elkaar. Op naar de 14.
14 ..![]()
JC
Hoe toevallig!quote:Op zondag 25 maart 2012 19:56 schreef Smoofie het volgende:
Ajax nu 7 x winst achter elkaar. Op naar de 14.
14 ..![]()
JC
Ja, ik kwam er net achter toen ik op invoeren klikte. Traag van begrip hier.quote:
Ja, lekker slim. Als Ajax er goed voorstaat inzetten, wat denk je dat er met de odds is gebeurdquote:Op zondag 25 maart 2012 19:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kut unibet heeft geen seizoenweddenschap meer staan.... anders zou ik nu inzetten op Ajax.
Dat zijn geen Haagse matten.quote:
Dronken van geluk?quote:Op zondag 25 maart 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er net achter toen ik op invoeren klikte. Traag van begrip hier.
Cocu staat er wel bij als een baas.quote:
Dat sowieso.quote:
Laf hertje.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Cocu staat er wel bij als een baas.
wel matjes.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, lekker slim. Als Ajax er goed voorstaat inzetten, wat denk je dat er met de odds is gebeurd?
Zet nou maar op Feijenoord in, in die odd zit value.
[..]
Dat zijn geen Haagse matten.
Er was maar 1 baas daar in Eindhoven, en die hebben ze weggestuurd.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Cocu IS een baas.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heerlijkquote:Op zondag 25 maart 2012 19:59 schreef Smoofie het volgende:
DAt inverview van FrankieKijk 'm glimmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |