SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MEET!
![]()
[Stapmeet 6 april] Ja alweer jaYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Mja ben even aan het frutten nog, hoelijk gaat het steeds iets beterquote:Op zondag 25 maart 2012 17:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar zelf had ik deze mix niet er hier ingeprikt.
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Gewoon wanneer de climax begint hem inmixen in de intro van een ander nummer, baasquote:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Kwartier vertraging omdat ze de treinen niet aan elkaar kregenhoe vaak per week doen jullie dit amateurs
![]()
![]()
Ah, iemand die er verstand van heeftquote:Op zondag 25 maart 2012 17:47 schreef Tchock het volgende:
Kwartier vertraging omdat ze de treinen niet aan elkaar kregenhoe vaak per week doen jullie dit amateurs
Huhwat.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, iemand die er verstand van heeft![]()
Die ken ik wel maar dan alleen door Villa Volta in de eftelingquote:
Ja hoor schat, grapjequote:![]()
![]()
![]()
Baby darling doll face honey![]()
Que anos?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:14 schreef Rafeiro het volgende:
Pinda panda, fairly odd Wanda, cómo estás?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Jouw kont?quote:
C'est la vie
Ik stop over 10 minuten wel trouwens.
Zal C_A en Samzz nog even PM geven,You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:
C'est la vie
Niet zo groot als de zojuist geposte bips.quote:
En er zit een tof meisje aan vast, dus niet zeuren.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Met genoeg inzoomen met een macrolens valt dat kontje vast wel zichtbaar te krijgen op de foto!quote:![]()
![]()
Liever een grote kont dan een strijkplank, ja toch mensen.C'est la vie
quote:Op zondag 25 maart 2012 18:29 schreef heloef het volgende:
Liever een grote kont dan een strijkplank, ja toch mensen.Ik prefereer een gratenpakhuis, maar Pinda's figuurtje is gewoon lekker!
![]()
![]()
Ik geloof niet dat pinda een grote kont heeft
Tevens ben ik gestopt.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik was ooit verliefd op een strijkplank.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]Ik prefereer een gratenpakhuis, maar Pinda's figuurtje is gewoon lekker!
Van zowel van voren als van achter.C'est la vie
Oh jawel. Mijn bips in nog best vol en vooral rond. De rest is helaas ook vol. Te vol.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:30 schreef Rafeiro het volgende:
Ik geloof niet dat pinda een grote kont heeft
Tevens ben ik gestopt.#TeamMiley![]()
Nou als je van strijken houdt, niks mis mee rightquote:Op zondag 25 maart 2012 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was ooit verliefd op een strijkplank.
Van zowel van voren als van achter.Baby darling doll face honey![]()
Ik had prima mijn shirts op haar kunnen strijken ja.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou als je van strijken houdt, niks mis mee rightC'est la vie
Ik denk niet dat je dat in dank was afgenomen.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had prima mijn shirts op haar kunnen strijken ja.#TeamMiley![]()
Dingens zit in de treinquote:Op zondag 25 maart 2012 18:37 schreef arachide. het volgende:
Ik verwacht nog een pm, maar hij komt maar niet.balen.
Dit is tot nu toe de mooiste dag van mijn jaar.C'est la vie
Oh WAT LIEF VAN JE!!!!!quote:Op zondag 25 maart 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
Dit is tot nu toe de mooiste dag van mijn jaar.Baby darling doll face honey![]()
Watwat?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:39 schreef heloef het volgende:
Dit is tot nu toe de mooiste dag van mijn jaar.#TeamMiley![]()
Huh?quote:C'est la vie
Prachtig weekeinde mijn beste Sint.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dag allemaal! Mooi weekeinde gehad?C'est la vie
Voetbalgerelateerd.quote:C'est la vie
quote:Okee dan.quote:C'est la vie
Als Gup weer naar behoren zou moeten werken, waarom staan er dan maar 4089 nummers in volgens de playlist & requests?
Edit zie dat ie laad op de 'A' pagina, er staan 61317 nummers in
[ Bericht 42% gewijzigd door MsMessy op 25-03-2012 18:58:04 ]![]()
Oeh even shoarma eten.C'est la vie
Maar niet zo lekker.quote:C'est la vie
Yeaah! Jij komt donderdag langs he?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Er leeft genoeg in een brouwerij: gist enzo!
#TeamMiley![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Yeaah! Jij komt donderdag langs he?We spreken woensdag nog wel ff af hoe laat enzo he?
![]()
![]()
Is goed, hoor! Ik ben vanaf een uur of 17:00 gewoon thuis, dus mochten we er niet aan toe komen, vanaf dan kan je gewoon komen.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]We spreken woensdag nog wel ff af hoe laat enzo he?
#TeamMiley![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Is goed, hoor! Ik ben vanaf een uur of 17:00 gewoon thuis, dus mochten we er niet aan toe komen, vanaf dan kan je gewoon komen.![]()
![]()
Ben verdorie alweer bezig met het laatste seizoen van Xena
Ik kijk het laatste seizoen van Chuck.C'est la vie
Het was leuker toen hij een onhandige, single computernerd was die verliefd was op zijn handlanger.quote:
Of toen kon ik me beter in hem herkennen, kan ook.
C'est la vie
Je hebt wel gelijkquote:Op zondag 25 maart 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was leuker toen hij een onhandige, single computernerd was die verliefd was op zijn handlanger.
Of toen kon ik me beter in hem herkennen, kan ook.
Al blijft Awesome Awesome
Ben wel heel benieuwd naar die Bowmore 15 trouwens. (is het trouwens [bauwmoowr] of [boowmoowr]?)quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik denk die 2e uitspraak, maar in die contreien weet je maar nooit he!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd naar die Bowmore 15 trouwens. (is het trouwens [bauwmoowr] of [boowmoowr]?)![]()
![]()
Het is redelijk eentonig ja.quote:C'est la vie
Als we de wikipedia moeten geloven ( http://en.wikipedia.org/wiki/Bowmore_Distillery ) is het inderdaad boowmoowr.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk die 2e uitspraak, maar in die contreien weet je maar nooit he!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik druk liever een sigaret uit op mijn lul.quote:C'est la vie
Moet je doen.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik druk liever een sigaret uit op mijn lul.#TeamMiley![]()
Neen.quote:C'est la vie
Outcast!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Goed hoor, maar ik weet nog steeds niet wie je bent![]()
Hé, naar wie moest ik ookalweer een mail sturen voor die inloggegevens?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Viro geloof ik.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:36 schreef Watertornado het volgende:
Hé, naar wie moest ik ookalweer een mail sturen voor die inloggegevens?![]()
Best vroeg, maarja, als je er eenmaal inzit dan ben je wel wakker en dan is het niet erg dat je rustig de tijd nog hebtquote:Op zondag 25 maart 2012 20:39 schreef Tchock het volgende:
Vannacht nauwelijks geslapen én een uur verloren, deze nacht leren en morgen
[ afbeelding ]
Somebody shoot me![]()
9292ov gebruiken.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:39 schreef Tchock het volgende:
Vannacht nauwelijks geslapen én een uur verloren, deze nacht leren en morgen
[ afbeelding ]
Somebody shoot me
Ook dat valt mee.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat om de 7:16. = half 7 opstaan.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Uit je hoofd de weg weten naar een straat in een slecht deel van een stad op meer dan 100 km van je huisquote:![]()
![]()
...als de clip!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:33 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is zo geniaal. Zowel het nummer als de cover.![]()
![]()
Waar ga je heen?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uit je hoofd de weg weten naar een straat in een slecht deel van een stad op meer dan 100 km van je huis#TeamMiley![]()
Doe mijn moeder de groetjes.quote:C'est la vie
quote:Zodra ik hem aanzette herkende ik 'm weerquote:Meow had hem een keer gestuurd om de niggers en fucks er in
![]()
![]()
Ja, geniaalquote:Op zondag 25 maart 2012 20:44 schreef Maisnon het volgende:
Dat is toch ook met die dansende dude met aphex twin paraplu erin?![]()
![]()
Driekwart van de tijd dat WaterTornado op mij reageert is het in één zin, zonder uit te wijden, met als conclusie ''
![]()
Vinden jullie elkaar niet lief dan of zo?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:47 schreef Tchock het volgende:
Driekwart van de tijd dat WaterTornado op mij reageert is het in één zin, zonder uit te wijden, met als conclusie ''
![]()
![]()
Ik hem welquote:Op zondag 25 maart 2012 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Vinden jullie elkaar niet lief dan of zo?![]()
![]()
Feestenquote:C'est la vie
Oh, is dat bij Holendrecht? Daar is geen doner en als die er nu wel is heb ik 'm niet gegeten.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken er verder niets, moet naar een zaal toe naast het AMCBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Gewoon blijven posten, dat helptquote:Op zondag 25 maart 2012 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het heeft in ieder geval een paar posts opgeleverd, die opmerking!#TeamMiley![]()
Je bent in mijn hood bro.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken er verder niets, moet naar een zaal toe naast het AMCC'est la vie
![]()
. Nog 2,5 uur en dan naar huis en slapen
.
Hoi schatjes.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heh beter, beter!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:09 schreef Watertornado het volgende:
Holy shit ToT, die Oban 14 YO is zacht!![]()
![]()
Wel mijn voormalige hood dat wel.quote:C'est la vie
Optie 1!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:11 schreef arachide. het volgende:
Zal ik mijn verjaardag met fokkers vieren? Of alleen met vriendlief in een coffeeshop?![]()
![]()
Maak er een algemene meet vanquote:Op zondag 25 maart 2012 21:11 schreef arachide. het volgende:
Zal ik mijn verjaardag met fokkers vieren? Of alleen met vriendlief in een coffeeshop?
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Wanneer was jij ookalweer jarig?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:11 schreef arachide. het volgende:
Zal ik mijn verjaardag met fokkers vieren? Of alleen met vriendlief in een coffeeshop?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
1, anders voel ik me buitengesloten.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:11 schreef arachide. het volgende:
Zal ik mijn verjaardag met fokkers vieren? Of alleen met vriendlief in een coffeeshop?C'est la vie
Dat leek me ook wel leuk, maar ik wil het ook echt wel een beetje vieren. Ik heb al 2 jaar mijn verjaardag niet gevierd.quote:#TeamMiley![]()
Gewoon doen waar je zelf zin an hebt is altijd het bestequote:Op zondag 25 maart 2012 21:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat leek me ook wel leuk, maar ik wil het ook echt wel een beetje vieren. Ik heb al 2 jaar mijn verjaardag niet gevierd.Desnoods een paar leuke fokkers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
13 juliquote:Op zondag 25 maart 2012 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer was jij ookalweer jarig?Dat sowieso nietquote:Jij komt volgende week maandag aan de beurtquote:Toooooch?
#TeamMiley![]()
Wat je ook doet maak er geen algemene meet van.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat leek me ook wel leuk, maar ik wil het ook echt wel een beetje vieren. Ik heb al 2 jaar mijn verjaardag niet gevierd.
Besloten meet, hoogstens.C'est la vie
Even kijken hoe of wat, sowieso onder voorbehoud omdat ik moet weten hoe ik de eerste 2/3 weken ingeroosterd (ga) sta(an)quote:Op zondag 25 maart 2012 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé jij, long time no see. Volgende week biertje doen?
Het leukst lijkt mij gewoon een picknick/bbq in het vondelpark en dan uitgaan ofzo, maarja, zou iedereen die ik uitnodig voor mij naar Amsterdam willen reizen?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat je ook doet maak er geen algemene meet van.
Besloten meet, hoogstens.
#TeamMiley![]()
Prima, laat maar weten. Ik heb ma/wo/vrij sowieso tentamens en dat weekend ben ik in den haag, maar die week er na moet ik tijd zat hebbenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Even kijken hoe of wat, sowieso onder voorbehoud omdat ik moet weten hoe ik de eerste 2/3 weken ingeroosterd (ga) sta(an)![]()
![]()
Huuu, nodig mij ook uit, jaquote:Op zondag 25 maart 2012 21:11 schreef arachide. het volgende:
Zal ik mijn verjaardag met fokkers vieren? Of alleen met vriendlief in een coffeeshop?.
Jahoorquote:Op zondag 25 maart 2012 21:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het leukst lijkt mij gewoon een picknick/bbq in het vondelpark en dan uitgaan ofzo, maarja, zou iedereen die ik uitnodig voor mij naar Amsterdam willen reizen?![]()
![]()
Jouw verjaardag in mijn stad, goed plan.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het leukst lijkt mij gewoon een picknick/bbq in het vondelpark en dan uitgaan ofzo, maarja, zou iedereen die ik uitnodig voor mij naar Amsterdam willen reizen?C'est la vie
Sowieso nog even kijken of we mijn plannetje door kunnen zetten, ik heb wel zin in een tripquote:Op zondag 25 maart 2012 21:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prima, laat maar weten. Ik heb ma/wo/vrij sowieso tentamens en dat weekend ben ik in den haag, maar die week er na moet ik tijd zat hebben
Tevens gefeliciteerd met je dameJaaa, dansen! dansen!![]()
Ohhhh ik ook! Nu je het zegtquote:Op zondag 25 maart 2012 21:16 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Sowieso nog even kijken of we mijn plannetje door kunnen zetten, ik heb wel zin in een trip
Tevens gefeliciteerd met je dame![]()
En dank
![]()
![]()
Loeiharde metal aanzetten.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:18 schreef Trollscience het volgende:
Kutburen zitten weer ruzie te maken.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heerlijk is dat als je dat kunt horenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:18 schreef Trollscience het volgende:
Kutburen zitten weer ruzie te maken.
Ik ben wel op een vrijdag jarig. Vrijdag 13 juliquote:Op zondag 25 maart 2012 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw verjaardag in mijn stad, goed plan.
Maar ik weet niet of VH er dan is. Dit zou echt het derde jaar op rij zijn dat mijn vriendje van het moment niet op mijn verjaardag zou zijn. Scumbag vriendjes.#TeamMiley![]()
Ik vier het denk ik de 14e dan, kunnen ze meteen door.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben wel op een vrijdag jarig. Vrijdag 13 juli
Maar ik weet niet of VH er dan is. Dit zou echt het derde jaar op rij zijn dat mijn vriendje van het moment niet op mijn verjaardag zou zijn. Scumbag vriendjes.![]()
En dan nu al over een feestje beginnen?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben wel op een vrijdag jarig. Vrijdag 13 juli
Maar ik weet niet of VH er dan is. Dit zou echt het derde jaar op rij zijn dat mijn vriendje van het moment niet op mijn verjaardag zou zijn. Scumbag vriendjes.
Heb ik al opstaanquote:Echt he, domme paupers.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:19 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Heerlijk is dat als je dat kunt horen![]()
wanneer ben jij jarig dan?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vier het denk ik de 14e dan, kunnen ze meteen door.Een goed begin is het halve werk?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:21 schreef meowingtons het volgende:
[..]
En dan nu al over een feestje beginnen?![]()
#TeamMiley![]()
Ik ben jarig in januari, het is een vloek.C'est la vie
16. Maar dat is een maandag, dat is zelfs voor studenten geen feestdagquote:Op zondag 25 maart 2012 21:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
wanneer ben jij jarig dan?
[..]
Een goed begin is het halve werk?![]()
![]()
![]()
Beetje heel overdrevenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
wanneer ben jij jarig dan?
[..]
Een goed begin is het halve werk?![]()
![]()
Ik weet nooit wat ik met mijn verjaardag moet doen.
Het is altijd stervenskoud.
C'est la vie
Jij hebt toch lichaamsvet om je tegen de kou te beschermenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
Ik weet nooit wat ik met mijn verjaardag moet doen.
Het is altijd stervenskoud.![]()
![]()
Ik doe niet aan vlaggenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil ook de vlag uit hangen op mijn verjaardag![]()
Ik ben niet trots op mijn vaderland
Mijn baas heeft echt de lekkerste patat van de hele wereld!
Leugens, ik ben een slanke den.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij hebt toch lichaamsvet om je tegen de kou te beschermenC'est la vie
Hang de vlag van de Piratenpartij uit.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vlaggen![]()
Ik ben niet trots op mijn vaderlandC'est la vie
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
Mijn baas heeft echt de lekkerste patat van de hele wereld!
![]()
![]()
Het wordt in April al wel weer warm genoeg geloof ikquote:![]()
Met een of andere prutzomer ofzo
De griekse naam Persephone compleet anaal verkracht waarbij de anuswand uitgescheurd is.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:23 schreef arachide. het volgende:
Ik zie net deze naam op facebook: Pursephany
De fuck?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
De enige keer dat ik de vlag heb uitgehangen was om mijn schooltas er aan te hangenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:29 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vlaggen![]()
Ik ben niet trots op mijn vaderland![]()
Als je zo'n vlaggenhouder heb moet je hem officieel uithangen hè?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
De enige keer dat ik de vlag heb uitgehangen was om mijn schooltas er aan te hangen
Of gewoon geen vlagquote:Op zondag 25 maart 2012 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Hang de vlag van de Piratenpartij uit.
't kan altijd ergerquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:37 schreef meowingtons het volgende:
[..]
't kan altijd ergerHehehe die heb ik al een paar keer voor photoshopjes gebruikt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat voor photoshopjes?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe die heb ik al een paar keer voor photoshopjes gebruikt!
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:37 schreef meowingtons het volgende:
[..]
't kan altijd ergerBoooh, instant watervalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Vorige maand ofzo dus de ketel bijgevuld tot 2,1. Staat nu weer op 1,1. Kan ik hieruit concluderen dat we ergens een lek hebben, of is dit 'normaal'?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Normaal is dit, net als jezelf, nietquote:Op zondag 25 maart 2012 21:41 schreef SiIk het volgende:
Vorige maand ofzo dus de ketel bijgevuld tot 2,1. Staat nu weer op 1,1. Kan ik hieruit concluderen dat we ergens een lek hebben, of is dit 'normaal'?
Dankje.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik begin er nu aan te twijfelen.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:45 schreef meowingtons het volgende:
SiIk door je UI denk ik de hele tijd dat je een vieze man bent ofzo![]()
![]()
Crewbash.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:45 schreef meowingtons het volgende:
SiIk door je UI denk ik de hele tijd dat je een vieze man bent ofzoWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Dat is een beetje rap. Het kan zijn dat je expansievat defect is waardoor het water bij het stoken via het overdrukventiel geloosd wordt. Of er is een lek.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:41 schreef SiIk het volgende:
Vorige maand ofzo dus de ketel bijgevuld tot 2,1. Staat nu weer op 1,1. Kan ik hieruit concluderen dat we ergens een lek hebben, of is dit 'normaal'?![]()
Goed en avond
Volgens mij waren ze van LoLa maar dat weet ik niet zeker. Ik wil iig de hamburger leverancier van de Marathon nog even extra bedanken! Het waren er zo fokking veel!
1 negatief puntje : Ik heb vandaag de laatste opgegeten...![]()
![]()
Nee, dat is niet normaal. Even alles nalopen of er een lek is.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:41 schreef SiIk het volgende:
Vorige maand ofzo dus de ketel bijgevuld tot 2,1. Staat nu weer op 1,1. Kan ik hieruit concluderen dat we ergens een lek hebben, of is dit 'normaal'?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat een falers bij 1 tegen 100.
Martini een cocktail noemen
Maarja de combinatie met een olijf was wel duidelijk.
Volgens mij bestaat een Martini uit Gin en Vermout, en daarmee is het een cocktailquote:Op zondag 25 maart 2012 21:48 schreef Rafeiro het volgende:
Wat een falers bij 1 tegen 100.
Martini een cocktail noemen
Maarja de combinatie met een olijf was wel duidelijk.![]()
![]()
Crewbash.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Verrek, al vind ik iets dat je standaard in een fles kan kopen geen cocktail, het hoort gemixt te worden.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat een Martini uit Gin en Vermout, en daarmee is het een cocktailYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Misschien ben je in de war met het vermoutmerk Martini?quote:Op zondag 25 maart 2012 21:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Verrek, al vind ik iets dat je standaard in een fles kan kopen geen cocktail, het hoort gemixt te worden.![]()
Tevens sta ik ook in Patje's UI, daarom leek het me leuk om hem ook in de mijne te zettenquote:
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik ben verliefd op de cassiere bij de AH? Wat nu?C'est la vie
In dat geval kwam ik je tegen vandaagquote:Op zondag 25 maart 2012 21:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tevens sta ik ook in Patje's UI, daarom leek het me leuk om hem ook in de mijne te zetten![]()
![]()
Spring over de kassa en neem haar hard op de lopende band.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
Ik ben verliefd op de cassiere bij de AH? Wat nu?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Naar de Jumbo gaan.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
Ik ben verliefd op de cassiere bij de AH? Wat nu?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Knap.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Spring over de kassa en neem haar hard op de lopende band.![]()
En dan niet eens even hoi zeggen?quote:
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Haar over de kassaband heen slepen en een woest tong worstel gevecht aangaan.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
Ik ben verliefd op de cassiere bij de AH? Wat nu?You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Het niet "verliefd" noemenquote:Op zondag 25 maart 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
Ik ben verliefd op de cassiere bij de AH? Wat nu?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik ben niet zo'n verkrachter.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Spring over de kassa en neem haar hard op de lopende band.Die hebben wij niet in Hoofddorp en daar zijn we trots op.quote:
KutJumboIk ben niet zo'n aanrander.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:54 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Haar over de kassaband heen slepen en een woest tong worstel gevecht aangaan.C'est la vie
Je lul daar op de lopende band leggen en haar vragen of ze wil wegen of deze verse worst echt wel een half pond is!quote:Op zondag 25 maart 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
Ik ben verliefd op de cassiere bij de AH? Wat nu?![]()
![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Je lul daar op de lopende band leggen en haar vragen of ze wil wegen of deze verse worst echt wel een half pond is!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Je lul daar op de lopende band leggen en haar vragen of ze wil wegen of deze verse worst echt wel een half pond is!
C'est la vie
Hoe veel van mijn medestudenten zullen morgen het tentamen missen door een klok die nog op wintertijd staat?![]()
![]()
Gisteren of eergisteren zei hij zelf al dat hij fors geschapen is, dus dan kan hij dan mooi de feiten op tafel leggen!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:00 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Je hebt een negerlul of je hebt hem niet
Of op de lopende band in dit geval!![]()
![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren of eergisteren zei hij zelf al dat hij fors geschapen is, dus dan kan hij dan mooi de feiten op tafel leggen!
Of op de lopende band in dit geval!![]()
![]()
Vanaf wanneer ben je groot geschapen?
Vanaf m'n twaalfde ongeveer, denk ik!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:01 schreef meowingtons het volgende:
[..]![]()
![]()
Vanaf wanneer ben je groot geschapen?![]()
![]()
Als je de grond aan kunt raken met gestrekte knieënquote:Op zondag 25 maart 2012 22:01 schreef meowingtons het volgende:
[..]![]()
![]()
Vanaf wanneer ben je groot geschapen?![]()
Weinig want de meerderheid heeft telefoons die automatisch op de goede tijd staan.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:00 schreef Tchock het volgende:
Hoe veel van mijn medestudenten zullen morgen het tentamen missen door een klok die nog op wintertijd staat?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Als je flauwvalt wegens bloedgebrek in je hersens zodra je een erectie krijgt!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je de grond aan kunt raken met gestrekte knieën![]()
![]()
Vanochtend versliep een vriendin van crack_ zich al omdat ze dacht dat het pas 9 uur wasquote:Op zondag 25 maart 2012 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weinig want de meerderheid heeft telefoons die automatisch op de goede tijd staan.![]()
![]()
Als je je vriendin knock-out slaat als ze je wil pijpen en je boxer omlaag trekt.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je flauwvalt wegens bloedgebrek in je hersens zodra je een erectie krijgt!C'est la vie
zal wel blond zijn geweestquote:Op zondag 25 maart 2012 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vanochtend versliep een vriendin van crack_ zich al omdat ze dacht dat het pas 9 uur was![]()
![]()
Als je met je reet tegen de deur staat bij het pissen!quote:Op zondag 25 maart 2012 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je je vriendin knock-out slaat als ze je wil pijpen en je boxer omlaag trekt.![]()
![]()
Of als je met je piemel in het riool hangtquote:Op zondag 25 maart 2012 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je met je reet tegen de deur staat bij het pissen!.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Als brandweermannen hem in je slaap meenemen om te blussenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of als je met je piemel in het riool hangt.
![]()
![]()
Jongens niet zo doen, nu voel ik me klein geschapen met mijn 19 cm![]()
Jullie hebben allemaal minstens 30 zo te horenJaaa, dansen! dansen!![]()
1,45quote:Op zondag 25 maart 2012 22:08 schreef meowingtons het volgende:
Jullie hebben allemaal minstens 30 zo te horen![]()
![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of als je met je piemel in het riool hangt.
![]()
![]()
ik heb ergens gelezen dat het maar 10cm diep isquote:Op zondag 25 maart 2012 22:09 schreef meowingtons het volgende:
[..]Maar hopen dat mijn vriendin hier nooit lucht van krijgt dan
![]()
![]()
Hahahha, der zitten hier serieus twee dames in de tram en ik denk dat die reet nep is, want godsamme.. Dit is niet normaal. Zo groot..
Ik heb maar 8cm hoor.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:08 schreef meowingtons het volgende:
Jullie hebben allemaal minstens 30 zo te horenC'est la vie
Op deze tijd? 22:10 natuurlijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe laat zou het gisteren op deze tijd zijn, 21h10 toch?![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe laat zou het gisteren op deze tijd zijn, 21h10 toch?![]()
![]()
Bijna thuis dus?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef Crack_ het volgende:
Hahahha, der zitten hier serieus twee dames in de tram en ik denk dat die reet nep is, want godsamme.. Dit is niet normaal. Zo groot..
![]()
![]()
Weten we dat ook weerquote:De gemiddelde vagina is 8 centimeter diep. Als een vrouw opgewonden is, wordt de vagina dubbel zo groot. Verder dan 12 centimeter gaat het zelden. Dit komt overeen met de gemiddelde grote van de penis. Daarom zal een penis zelden te kort zijn. De breedte van een vagina is daarentegen rekbaar zodat ze zich altijd aan de vorm van de penis zal aanpassen.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik kan me nog herinneren een moddevette negerin in een hele strakke broek kwam de snackbar binnen en ik zat daar met een vriend.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:10 schreef Crack_ het volgende:
Dus op een gegeven moment zeg ik "Max kijk achter je"
Zijn kop toen, priceless.C'est la vie
De info klopt wel.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekkere bron'grote', 8×2=12. Waar heb je dit vandaan? Scholierenweb?
Er kan veel langer in de endeldarmquote:.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
http://mens-en-gezondheid(...)etjes-de-vagina.htmlquote:Op zondag 25 maart 2012 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekkere bron'grote', 8×2=12. Waar heb je dit vandaan? Scholierenweb?
Random eerste link op google
TMIquote:Op zondag 25 maart 2012 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er kan veel langer in de endeldarm.
![]()
Moet ie wel gaan kronkelen om alle meters te benuttenquote:Op zondag 25 maart 2012 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er kan veel langer in de endeldarm.
Jaaa, dansen! dansen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: