SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9pCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
wat is ditquote:
Ja, eens kijken wat de 2de helft brengt.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja PSV laat op dit moment niks zien. Als Ajax een goal maakt is het ook meteen afgelopen
[..]
deze man
Eeeaw.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over de michhassen. rossdales en andere negers.
Geven en nemen hè. Maar het ging Rossdale vooral om de discussies met Doopquote:Op zondag 25 maart 2012 17:38 schreef SoldMayor het volgende:
Altijd dat gezeur hier over het voetbal. Als we dan zo beginnen, dan is al dat gezeur over motors en weet ik het allemaal ook irritant.
Dan zal ie het toch eens moeten laten zien, aangezien ook de ajax supporters niet tevreden over hem zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen heeft in zijn linker bal ook meer talent dan die 11 spelers van PSV
Dit dus, voetbal is prima. Maar elke keer dat zelfde gezeik tussen doop, nick, sold en tauch was/is gewoon strontvervelendquote:Op zondag 25 maart 2012 17:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geven en nemen hè. Maar het ging Rossdale vooral om de discussies met Doop. Al zal die kneus er zo wel weer zijn
Waar kom jij erbij dat ze niet tevreden over hem zijn?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan zal ie het toch eens moeten laten zien, aangezien ook de ajax supporters niet tevreden over hem zijn.
Kijk eens in het ajax topic?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar kom jij erbij dat ze niet tevreden over hem zijn?
quote:
Je bent aan het kijken?! Jammer dat je het niet ziet danquote:Op zondag 25 maart 2012 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geluk? psv speelt fucking slecht
U riep? ik zal geenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geven en nemen hè. Maar het ging Rossdale vooral om de discussies met Doop. Al zal die kneus er zo wel weer zijn
Ben jij Doop danquote:Op zondag 25 maart 2012 18:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
U riep? ik zal geenplaatsen achter een bepaalde voetbalclub. wees niet bang. Ik kan hem ook achter een andere club plaatsen....
Je zei "nu zal die kneus zo ook wel weer komen "quote:
lolquote:Op zondag 25 maart 2012 18:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je zei "nu zal die kneus zo ook wel weer komen "Dus ja dan voel ik mij wel aangesproken.
Idd PSV heeft geen moment recht gehad op meer dan 1 puntquote:Op zondag 25 maart 2012 18:09 schreef dreamzk het volgende:
Hebben de psv fans een plaat voor hun kop? Ze spelen nu enigszinds toonbaar maar die overbetaalde kasthomo's bakken er niks van. Het is dat Ajax nu even inkakt. En dat argument dat Ajax met de scheidsrechter wordt geholpen![]()
![]()
Kk domme overtreding recht voor de neus van de scheidsrechter. Zo, en nu op naar de 31ste landtitel.
Aissati maakt van tevoren ook een overtreding hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Idd PSV heeft geen moment recht gehad op meer dan 1 punt
Dat geloof je zelf ook?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aissati maakt van tevoren ook een overtreding hoor
Nee daarom post ik het ookquote:
Vond het geen overteding van Aisattie dat je he überhaupt van de bal af laat zetten door hem is al een schandequote:Op zondag 25 maart 2012 18:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee daarom post ik het ook. Dat Marcelo daarna een overtreding maakt spreek ik ook niet tegen
Het is allemaal de schuld van Hutshitsjong en Marsello.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond het geen overteding van Aisattie dat je he überhaupt van de bal af laat zetten door hem is al een schande
Ja dan we kunnen we eeuwig doorgaan met deze discussiequote:Op zondag 25 maart 2012 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond het geen overteding van Aisattie dat je he überhaupt van de bal af laat zetten door hem is al een schande
Ach boeiend Ajax heeft verdiend gewonnen en over 1 ding kunnen we het eens zijn dat kapsel van Alderweireld ziet er niet uitquote:Op zondag 25 maart 2012 18:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dan we kunnen we eeuwig doorgaan met deze discussiehetzelfde met de eerste goal, die gaat er ook lucky in en meer niet
Toby ziet er nooit uit met al zn tattoosquote:Op zondag 25 maart 2012 18:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach boeiend Ajax heeft verdiend gewonnen en over 1 ding kunnen we het eens zijn dat kapsel van Alderweireld ziet er niet uit
Wel Chille kerel overigens heb ooit met hem en steek bier gedronken in een karaoke kroegquote:Op zondag 25 maart 2012 18:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Toby ziet er nooit uit met al zn tattoos
Steek is uberbaas imo, vorig jaar hardst gejuicht toen hij op podium kwam bij huldigingquote:Op zondag 25 maart 2012 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel Chille kerel overigens heb ooit met hem en steek bier gedronken in een karaoke kroeg
Ja krijg je die goal niet tegen, dan wat? Beide was gewoon erg slecht voetbalquote:Op zondag 25 maart 2012 18:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach boeiend Ajax heeft verdiend gewonnen en over 1 ding kunnen we het eens zijn dat kapsel van Alderweireld ziet er niet uit
Klopt het was geen topvoetbal maar psv heeft niets gecreëerd joh. Ajax wint gewoon terecht vandaag ongeacht hoe de doelpunten vielenquote:Op zondag 25 maart 2012 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja krijg je die goal niet tegen, dan wat? Beide was gewoon erg slecht voetbal
Het is maar wat je terecht noemt hequote:Op zondag 25 maart 2012 18:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt het was geen topvoetbal maar psv heeft niets gecreëerd joh. Ajax wint gewoon terecht vandaag ongeacht hoe de doelpunten vielen
Ja psv nu 2 makkelijke, en dan tegen AZquote:Op zondag 25 maart 2012 18:52 schreef dreamzk het volgende:
Zoals ik het zie heeft Ajax nog 2 moeilijke wedstrijden, Heerenveen uit en Twente uit. Nu even afwachten hoe AZ het nog doet
wees niet koppig en geef maar toe dat ajax gewoon de betere was.quote:Op zondag 25 maart 2012 18:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Mislukte voorzet en een onterechte penalty, tief toch op
quote:Op zondag 25 maart 2012 19:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
wees niet koppig en geef maar toe dat ajax gewoon de betere was.
Vind het idee mooi, erken alleen dat het in werkelijkheid keihard faalt. Dat, en het is een mooie poster.quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:03 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Vind het idee mooi, erken alleen dat het in werkelijkheid keihard faalt. Dat, en het is een mooie poster.
Dat zijn de zelfde idioten die in de winter geen geduld hebben om op een monteur te wachten als de verwarming kapot is.quote:Op zondag 25 maart 2012 19:40 schreef Michhas het volgende:
Brand in Utrecht, er waren serieus gewoon mensen binnen aan het barbecueën![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een idioten
De theorie is mooi, de praktijk is een ramp..quote:Op zondag 25 maart 2012 21:03 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Vind het idee mooi, erken alleen dat het in werkelijkheid keihard faalt. Dat, en het is een mooie poster.
Dat zegt ie in feite tochquote:Op zondag 25 maart 2012 21:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De theorie is mooi, de praktijk is een ramp..
Eigenlijk net als het kapitalisme dusquote:Op zondag 25 maart 2012 21:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De theorie is mooi, de praktijk is een ramp..
Jammer dat het donderdag al minder word.quote:
quote:
quote:René: Service! Is this a police station or a mortuary? (He rings the bell on the counter)
Crabtree: Would you please stop bonging the bill, or I shall lick you up for disturbing the puss.
René: Office Crabtree, it is I, René Artois (He removes his false beard). Will you lock me up, please?
Crabtree: Are you confessing to some cream?
René: Yes. Cream galore!
Crabtree: In that curse, you must fill in a foam. Here is a list of creams. I will tick what you have din. Murder?
René: No.
Crabtree: Minslaughter?
Crabtree: Roop?
Crabtree: Biglary?
Crabtree: Biglary with minaces?
Crabtree: Handbog snitching?
Crabtree: Arsin?
René: What is "arsin"?
Crabtree: Setting fire to places.
René: Ah! My life is in danger, so I will confess to all of these things, as long as you lock me up.
Crabtree: I see. Unfortunately, all the sills are filled to caposity. Could you come back next woke?
René: Oh my God! Why do I pay rates?
Engels bloed?quote:Op maandag 26 maart 2012 09:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jammer dat het donderdag al minder word.Ik ben gewoon al verbrand van de afgelopen paar dagen buiten zitten.
Echte hollander.
Mensen die naar buiten gaanquote:Op maandag 26 maart 2012 09:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jammer dat het donderdag al minder word.Ik ben gewoon al verbrand van de afgelopen paar dagen buiten zitten.
Echte hollander.
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dude, vergelijk je me nu met die Engelse draken?
Oh met Lucy mag welquote:Op maandag 26 maart 2012 09:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zulke Engelse draken?
Je weet dat het effect helaas niet hetzelfde zal zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe je op de meet ook zo'n truitje voor me aan?
Ach met een push-up kom je volgens mij al best een eindquote:Op maandag 26 maart 2012 09:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je weet dat het effect helaas niet hetzelfde zal zijn.
Die heb ik dan weer niet nodig.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach met een push-up kom je volgens mij al best een eind
Als jij het zegt, zal dan wel keurenquote:Op maandag 26 maart 2012 10:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet nodig.![]()
Meet is over 3 weekjes al.
quote:Op maandag 26 maart 2012 09:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zulke Engelse draken?
Je kan niet zo goed tegen al die tieten hier?quote:Op maandag 26 maart 2012 12:35 schreef tliciouz het volgende:
Met dit weer hele middag in het ziekenhuis hangen.
Van tieten krijg ik nooit genoegquote:Op maandag 26 maart 2012 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je kan niet zo goed tegen al die tieten hier?
Had ook niet anders verwacht dat jij van de tieten wasquote:Op maandag 26 maart 2012 13:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Van tieten krijg ik nooit genoegNee, was dat de reden maar.
ik morgen ochtendquote:Op maandag 26 maart 2012 12:35 schreef tliciouz het volgende:
Met dit weer hele middag in het ziekenhuis hangen.
Tetten zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 13:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht dat jij van de tieten was
yup yupquote:Op maandag 26 maart 2012 13:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor wat je me vertelde met die suiker?
truequote:Op maandag 26 maart 2012 13:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tetten zijnMaar geef mij maar kontjes.
ga je gangquote:
En geen tieten hebben, en Nick ook nog eens geen meid voor erbij gunnen.quote:
And we have a winnerquote:
Ja nu moet ik welquote:Op maandag 26 maart 2012 13:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik neem mijn prijs graag 14 april te Utrecht in ontvangst.
Ik bedenk me ineens dat ik de 14e toch niet naar de meet kan komenquote:
Komt dat ff goed uitquote:Op maandag 26 maart 2012 13:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat ik de 14e toch niet naar de meet kan komen
quote:DEN BOSCH - Eén op de vijf jongeren die zich bij de GGD in Tilburg of Den Bosch gemeld hebben voor de speciale soa-test voor carnavalsvierders blijkt besmet te zijn.
Foto: Gezondheidsnet
Omdat de speciale soa-testdag voor carnavalsvierders zo'n 'succes' was, overweegt de GGD Hart voor Brabant volgend jaar een testdag weer te organiseren.
In totaal hebben ruim 250 jongeren zich laten testen, 20 procent bleek een soa te hebben. Op jaarbasis heeft 13,5 procent van de mensen die op het reguliere inloopspreekuur komen een soa. De meest voorkomende aandoening onder de carnavalvierders bleek chlamydia.
De GGD verwachtte al een stijging, omdat de kans dat jongeren tijdens carnaval onveilige seks hebben een stuk groter is vanwegen het overmatige alchoholgebruik.
Hippe praat? Rumble in the jungle is seventies-taal dudequote:Op maandag 26 maart 2012 13:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]ouwe mensen die hippe praat proberen
alles na 1930 is toch hip voor jouquote:Op maandag 26 maart 2012 14:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hippe praat? Rumble in the jungle is seventies-taal dude
Carnaval, altijd een flink "knalfeest" hu-hu-huquote:Op maandag 26 maart 2012 13:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.nu.nl/gezondheid/2772573/meer-soas-carnaval.html
[..]____!!!!!!
Ja dacht ik al, ligt aan de site denk ikquote:
Zo'n ding ken ik, is echt bijna onmogelijk met natte handenquote:
Op vakantiegangers en asielzoekers na, iedereen wel denk ikquote:
Dat denk ik ookquote:Op maandag 26 maart 2012 15:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op vakantiegangers en asielzoekers na, iedereen wel denk ik
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
dudequote:Op maandag 26 maart 2012 15:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 18:18 schreef Fsmxi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ook
Haha is kut he, die dingen staan zovaak stil, in Landgraaf ben je gelukkig zo boven met die stoeltjesliftquote:Op maandag 26 maart 2012 19:45 schreef KneusTeun het volgende:
voor het eerst naar Bottrop geweest om te snowboarden, de hal was prima (voor indoor), maar dat lift systeemal die @#$(@#%#$)^%( kinderen die constant op hun bek gaan en dus een toch al veel te lange loopband tocht nog veeeel langer maken. Naar beneden is een minuut, naar boven met die kut kassa band kan wel oplopen tot 20min had ik het idee...
We hebben ooit een video gemaakt in Turkije met een turkse gast, beetje gay overkwam en een roze pruik op had.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:44 schreef Tauchmeister het volgende:
En die Turken wel janken als je het over de Armeense genocide hebt, sneu volk
normaal gingen wij ook wel is naar Landgraaf, is ook wel grappig, maar toch is het voor mij net zo rendabel om naar winterberg te rijden. Volgend jaar maar weer naar Ostenreich.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:02 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Haha is kut he, die dingen staan zovaak stil, in Landgraaf ben je gelukkig zo boven met die stoeltjeslift
Haha, was ik zaterdag ook. Die lift is inderdaad verrot. Moest steeds switchen van baan of anders lopen.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:45 schreef KneusTeun het volgende:
voor het eerst naar Bottrop geweest om te snowboarden, de hal was prima (voor indoor), maar dat lift systeemal die @#$(@#%#$)^%( kinderen die constant op hun bek gaan en dus een toch al veel te lange loopband tocht nog veeeel langer maken. Naar beneden is een minuut, naar boven met die kut kassa band kan wel oplopen tot 20min had ik het idee...
WTF daar kan je geld mee verdienen man.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We hebben ooit een video gemaakt in Turkije met een turkse gast, beetje gay overkwam en een roze pruik op had.
Man die reacties op youtube gingen nergens meer over, op een gegeven moment was het turken tegen grieken, turken tegen cyprioten en weet ik wat nog allemaal.
toen maar de video verwijderd, aangezien die gast die hem had geupload soms wel 600 berichten kreeg van turken die boos waren
Ja dat klopt inderdaad, er vallen constant mensen om. Mijn eerste skilesje was in bottrop, ik was vooral heel blij dat niemand me van te voren gewaarschuwd kan dat er een bocht in de baan zatquote:Op maandag 26 maart 2012 19:45 schreef KneusTeun het volgende:
Uiteraard, maar dat is nog steeds niet fijn als je voor de eerste keer op ski's staat en bochtjes maken niet bepaald natuurlijk is. Hard rechtdoor gaan welquote:
Er stond ook bovenaan dat dat gedeelte niet voor beginners wasquote:Op maandag 26 maart 2012 20:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat is nog steeds niet fijn als je voor de eerste keer op ski's staat en bochtjes maken niet bepaald natuurlijk is. Hard rechtdoor gaan wel
Zou dat ja? Wil het niet eens proberenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
WTF daar kan je geld mee verdienen man.
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat klopt inderdaad, er vallen constant mensen om. Mijn eerste skilesje was in bottrop, ik was vooral heel blij dat niemand me van te voren gewaarschuwd kan dat er een bocht in de baan zat
Moet je gewoon recht op af scheuren en dan een koude douche gevenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
Voor eerste keer snowboarden was het wel leuk. Alleen jammer van die mongolen die midden op de baan even gaan ganzenborden.Flikker op naar de kant ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Had wel een gekke actie die rechtstreeks uit een film kwam.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Moet je gewoon recht op af scheuren en dan een koude douche geven
Maar als iedereen net begint, dan ga jij alweer dashboarden.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:02 schreef KoningStoma het volgende:
We moeten sowieso weer eens mw2 doen mer zn allen.
Jij mag de host niet zijn, klootviool!quote:Op maandag 26 maart 2012 21:05 schreef KoningStoma het volgende:
Lul niet, het kan me allang geen reet meer schelen dat het spel mij naait als ik de host ben.
[ afbeelding ]
Meh, doet me aan werk denkenquote:Op maandag 26 maart 2012 21:05 schreef KoningStoma het volgende:
Lul niet, het kan me allang geen reet meer schelen dat het spel mij naait als ik de host ben.
[ afbeelding ]
Sowieso.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:02 schreef KoningStoma het volgende:
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:02 schreef KoningStoma het volgende:
Succes broeder.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:25 schreef Bozz187 het volgende:
godmiljaar!!
nuchter verschijnen bij het ziekenhuis, ik ga hier kapodt!!!!!!!
Dan zit je daar tenminste goedquote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:25 schreef Bozz187 het volgende:
godmiljaar!!
nuchter verschijnen bij het ziekenhuis, ik ga hier kapodt!!!!!!!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, DLC gewonnen van MW3. Dnova ook.
Ah, nog twee mensenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
Succes er mee, alle 4 de mappen zijn nog slechter dan de standaard mappen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bakaara is kut, Dome word leuker hoe vaker je hem speelt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:17 schreef Rossdale het volgende:
Nu twee dagen de game gespeeld en ik weet nu al dat ik de grootste hekel heb aan Dome en Bakaara
Volgens mij wel ja...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:09 schreef tliciouz het volgende:
Klopt het dat iedereen timeline krijgt op facebook vanaf april? Want als dat zo is stap ik nu nog over op hyves.
Dome is een te kleine kutmap.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:17 schreef Rossdale het volgende:
Nu twee dagen de game gespeeld en ik weet nu al dat ik de grootste hekel heb aan Dome en Bakaara
Niet Myspacen of Google Plussen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:09 schreef tliciouz het volgende:
Klopt het dat iedereen timeline krijgt op facebook vanaf april? Want als dat zo is stap ik nu nog over op hyves.
Hehe nee, maar vind die timeline echt verschrikkelijk. En ik ken mezelf dan ben ik weer uren op zoek naar het perfecte plaatje voor in dat balkje. Pietje preciesquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe nee, maar vind die timeline echt verschrikkelijk. En ik ken mezelf dan ben ik weer uren op zoek naar het perfecte plaatje voor in dat balkje. Pietje precies
Hoiquote:
No problemoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoi
Ik zag dat je gebeld hadSorry, ik was aan het sporten
Mijn pc is naar de vaantjes, dus ben druk bezig een nieuwe samen te stellen. Verder veel aan het barbecuen en in de zon aan het hangenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar onze Pierre was.
Neenee, oefentraining met softbal. Ging lekkerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
No problemozat je lekker op de hometrainert?
maar met de juiste taktiek sla je jezelf niet voor je kop of blessuresquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Neenee, oefentraining met softbal. Ging lekkerHeb zelfs bijna een homerun geslagen, al was mijn techniek blijkbaar wel helemaal fout
Met de juiste taktiek sla ik slechter
Snap ikquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:27 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar met de juiste taktiek sla je jezelf niet voor je kop of blessures
u slaat onderlangs?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Snap ikMijn slagtechniek kwam gister een beetje overeen met de golftechniek van Happy Gilmore
http://fbprofilecovers.com/quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe nee, maar vind die timeline echt verschrikkelijk. En ik ken mezelf dan ben ik weer uren op zoek naar het perfecte plaatje voor in dat balkje. Pietje precies
Happy Gilmore deed het iig wel goedquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Snap ikMijn slagtechniek kwam gister een beetje overeen met de golftechniek van Happy Gilmore
Waar doe je dat dan nu op?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nice, BlueStacks app doet het redelijk goed. Fruit Ninja en Angry Birds Space uitgeprobeerd. Geen Android telefoon meer nodig.![]()
Awesomequote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nice, BlueStacks app doet het redelijk goed. Fruit Ninja en Angry Birds Space uitgeprobeerd. Geen Android telefoon meer nodig.![]()
A wild CoD game appears!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Blazarr started playing Call of Duty Black Ops
computerquote:
Is dat alles?quote:
...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is dat alles?Vorige maand heb ik 15 uur overgewerkt in één week.
Awesomequote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.incredibox.fr/
http://www.incredibox.fr/version1/
![]()
![]()
PS3 media server werkt soms wel soms niet, per xbox geeft ie bij mij ander resultaat.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:34 schreef Pixell het volgende:
Hele middag bezig geweest met ps3 mediaserver, werkte niet
En bij Tversity krijg ik de subs niet aan de gang..maar toch maar weer dat gebruiken, die streamed tenminste..
Ik kijk vrijwel alles met Engelse subsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
PS3 media server werkt soms wel soms niet, per xbox geeft ie bij mij ander resultaat.
Maar subs? als je engels kijkt toch niet nodig?
Subs werken hier gewoon hoor? Moeten wel in dezelfde map staan, en titel moet hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:34 schreef Pixell het volgende:
Hele middag bezig geweest met ps3 mediaserver, werkte niet
En bij Tversity krijg ik de subs niet aan de gang..maar toch maar weer dat gebruiken, die streamed tenminste..
nick kijkt japanse tentakelpornoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
PS3 media server werkt soms wel soms niet, per xbox geeft ie bij mij ander resultaat.
Uhm mkay...quote:
In principe niet nodig voor mij, maar deze lieve jongen woont nog gezellig bij zijn moedertje en die heeft die subs wel nodigquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dit is echt supervet!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.incredibox.fr/
http://www.incredibox.fr/version1/
![]()
![]()
Ik zet elke week op zo'n 55 uurquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is dat alles?Vorige maand heb ik 15 uur overgewerkt in één week.
Huh welke top? Oh wacht ik las points. Toch niet de top 500 van fok he?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tliciouz staat op 499 in de top 500 met 38.039 posts.
geregistreerd op: zondag 28 december 2008 @ 23:40quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Huh welke top? Oh wacht ik las points. Toch niet de top 500 van fok he?
Dude ik moet me kapot schamen als dat zo is
Buikje rond gegeten zag ikquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heerlijk gebbq'd,CL gekeken en nu Pride kijken like a baws
Weltrustenquote:
Ziet er grappig uit.quote:
Ze noemen je niet voor niks 'Ijzeren Johan'.quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:51 schreef Bozz187 het volgende:
Fijn geen wintervoering in me jas gedaan ik ga kapot hier op de motor maar gelukkig nog maar 20 mijl
quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ze noemen je niet voor niks 'Ijzeren Johan'.
Inderdaadquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ouwehet weer is goed,de bieries wachten op ons!
*kuch*quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:36 schreef KneusTeun het volgende:
33 Posts per dag?!?!!? dan heb je een leven nodig
Van onze MichMichquote:geregistreerd op: dinsdag 1 juni 2010 @ 10:59
laatste bezoek: 1 seconde geleden.
aantal posts: 27679 (gemiddeld 42 per dag)
Anderhalf jaar een leuke baan gehad, waarbij ik eigenlijk de hele dag aan het FOK!ken wasquote:
Die heb ik ook hoor wees niet bang.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:36 schreef KneusTeun het volgende:
33 Posts per dag?!?!!? dan heb je een leven nodig
Goed bezigquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:33 schreef tliciouz het volgende:
Net op de weegschaal gestaan, ben nu vanaf vorig jaar september bijna 10 kilo afgevallen.Waarvan ik pas begin februari echt intensief ben begonnen met sporten. Nu wil ik meer.
Nice! Maar niet teveel afvallen,vrouwen moeten wel een beetje curvy blijvenquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:33 schreef tliciouz het volgende:
Net op de weegschaal gestaan, ben nu vanaf vorig jaar september bijna 10 kilo afgevallen.Waarvan ik pas begin februari echt intensief ben begonnen met sporten. Nu wil ik meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |