SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9pCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
wat is ditquote:
Ja, eens kijken wat de 2de helft brengt.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja PSV laat op dit moment niks zien. Als Ajax een goal maakt is het ook meteen afgelopen
[..]
deze man
Eeeaw.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over de michhassen. rossdales en andere negers.
Geven en nemen hè. Maar het ging Rossdale vooral om de discussies met Doopquote:Op zondag 25 maart 2012 17:38 schreef SoldMayor het volgende:
Altijd dat gezeur hier over het voetbal. Als we dan zo beginnen, dan is al dat gezeur over motors en weet ik het allemaal ook irritant.
Dan zal ie het toch eens moeten laten zien, aangezien ook de ajax supporters niet tevreden over hem zijn.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen heeft in zijn linker bal ook meer talent dan die 11 spelers van PSV
Dit dus, voetbal is prima. Maar elke keer dat zelfde gezeik tussen doop, nick, sold en tauch was/is gewoon strontvervelendquote:Op zondag 25 maart 2012 17:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geven en nemen hè. Maar het ging Rossdale vooral om de discussies met Doop. Al zal die kneus er zo wel weer zijn
Waar kom jij erbij dat ze niet tevreden over hem zijn?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan zal ie het toch eens moeten laten zien, aangezien ook de ajax supporters niet tevreden over hem zijn.
Kijk eens in het ajax topic?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar kom jij erbij dat ze niet tevreden over hem zijn?
quote:
Je bent aan het kijken?! Jammer dat je het niet ziet danquote:Op zondag 25 maart 2012 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geluk? psv speelt fucking slecht
U riep? ik zal geenquote:Op zondag 25 maart 2012 17:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geven en nemen hè. Maar het ging Rossdale vooral om de discussies met Doop. Al zal die kneus er zo wel weer zijn
Ben jij Doop danquote:Op zondag 25 maart 2012 18:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
U riep? ik zal geenplaatsen achter een bepaalde voetbalclub. wees niet bang. Ik kan hem ook achter een andere club plaatsen....
Je zei "nu zal die kneus zo ook wel weer komen "quote:
lolquote:Op zondag 25 maart 2012 18:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je zei "nu zal die kneus zo ook wel weer komen "Dus ja dan voel ik mij wel aangesproken.
Idd PSV heeft geen moment recht gehad op meer dan 1 puntquote:Op zondag 25 maart 2012 18:09 schreef dreamzk het volgende:
Hebben de psv fans een plaat voor hun kop? Ze spelen nu enigszinds toonbaar maar die overbetaalde kasthomo's bakken er niks van. Het is dat Ajax nu even inkakt. En dat argument dat Ajax met de scheidsrechter wordt geholpen![]()
![]()
Kk domme overtreding recht voor de neus van de scheidsrechter. Zo, en nu op naar de 31ste landtitel.
Aissati maakt van tevoren ook een overtreding hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Idd PSV heeft geen moment recht gehad op meer dan 1 punt
Dat geloof je zelf ook?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aissati maakt van tevoren ook een overtreding hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |