Viel me ook al op, ik volg het via de radio en het fluiten was oorverdovend toenstraks.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:07 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hoor de PSV supporters meer dan de Ajax supportersdie fluiten alleen maar
Zet je tv kleuren ff anders.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat zijn die roze schoenen toch lelijk
Hij lijkt niet te durven.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
Dat snap ik dan niet he... heeft die Lukoki een prima tweede helft tegen ADO en in plaats dat hij die lijn doortrekt, speelt hij echt zonder wil en motivatie, zo lijkt het
Wil en motivatie zal hij wel hebben.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
Dat snap ik dan niet he... heeft die Lukoki een prima tweede helft tegen ADO en in plaats dat hij die lijn doortrekt, speelt hij echt zonder wil en motivatie, zo lijkt het
Denk dat het niveau toch n beetje te hoog is. Staat allemaal dicht op elkaar daar en de spelers waar hij tegenover staat zijn toch van iets andere orde... gewoon nog een maatje te klein...quote:Op zondag 25 maart 2012 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
Omdat ze de spitsen niet kunnen bereiken.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:09 schreef Merkie het volgende:
Waarom schiet Ajax alle ballen vanaf de middenlijn naar Tyton?
Ze zijn ingehuurd als extre keeper-trainer?quote:Op zondag 25 maart 2012 17:09 schreef Merkie het volgende:
Omdat ze in vorm zijn. Kun je nagaan als dat niet zo is...quote:Op zondag 25 maart 2012 17:09 schreef Merkie het volgende:
Ja ok, maar dat begrijp ik niet als onbevangen rechtsbuiten. Daar kun je juist vrij spelen en acties maken. En dat hij dat kan, dat heeft hij wel bewezen.quote:
Ballen over de verdediging van PSV, omdat de verdediging er niks van kan.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:09 schreef Merkie het volgende:
Zo moet Tyton denken dat het een training is, later schiet Ajax heel hard en dat gaat Tyton verrassen.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:09 schreef Merkie het volgende:
Die hebben ze ook nietquote:Op zondag 25 maart 2012 17:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat ze de spitsen niet kunnen bereiken.
quote:Op zondag 25 maart 2012 17:10 schreef byah het volgende:
Ajax komt er niet doorheen en PSV speelt als fucking Italië
Bang dat hij de bal verliest, en als je angstig een duel ingaat verlies je het zeker weten.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat begrijp ik niet als onbevangen rechtsbuiten. Daar kun je juist vrij spelen en acties maken. En dat hij dat kan, dat heeft hij wel bewezen.
Hij heeft toch ruimte nodig om zijn snelheid te benutten en dat gaat lastig als psv tegen de 16 aanstaatquote:Op zondag 25 maart 2012 17:09 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Denk dat het niveau toch n beetje te hoog is. Staat allemaal dicht op elkaar daar en de spelers waar hij tegenover staat zijn toch van iets andere orde... gewoon nog een maatje te klein...
Ah, een compliment voor PSVquote:Op zondag 25 maart 2012 17:10 schreef byah het volgende:
Ajax komt er niet doorheen en PSV speelt als fucking Italië
Vuurwerk is al op.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:11 schreef leolinedance het volgende:
Ajax bakt er ook weinig van. Hopen op vuurwerk in de 2e helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |