quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zie dit topic nu pas. Ik weet dus ook niet of deze hier al langsgekomen is![]()
[ afbeelding ]
Wat is datquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zei: ik zie dit topic nu pas en ik weet dus niet of deze al langs gekomen is.
Een vrouw die lekker gek is natuurlijkquote:
Ik heb het ongeveer 3 seconden gezien voor ik het van pure lolleromgigheid wegkliktequote:
Hihiquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een vrouw die lekker gek is natuurlijk
Net als jouw fobo natuurlijk
Wtf dat wijf kan niet eens meer normaal pratenquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:12 schreef MAHL het volgende:
Zo kan mijn neefje van 4 het ook wel knippen, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien z'n jongere broertje zelfs wel.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Die Duitsers kunnen het ook wel met hun Deutsche Schlagers.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:29 schreef ChesterPerry het volgende:
Zijn wij eigenlijk het enige land die van slechte muziek houden, daarbij karaoke zingen, op de tafel gaan met glitters, rare hoedjes, dikke zeugen in strakke kleding, foto's bewerken met hondjes en nog meer rare dingen, nordic walking, vrouwen met een kort pittig kapsel, met carnaval als eerste klas clowns gedragen, volzuipen en HEUJJJJJJ BIERRRRRRR roepen???
Ik schaam me voor dit land.
Deze clip zit er ook vol mee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:58 schreef Enchanter het volgende:
In deze clips komen ook wel een paar gekkie vrouwen voorbij , echt gezellige gekke vrouwen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:06 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Deze clip zit er ook vol mee.
Alle inwoners van het Vinkenslag komen langs in deze clip.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
In deze clip ook , het tokkie-gehalte is trouwens wel erg hoog in deze clip
Kun je aan de titel al zien; tokkies.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
In deze clip ook , het tokkie-gehalte is trouwens wel erg hoog in deze clip
ik zou er gauw mijn lul in duwen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zie dit topic nu pas. Ik weet dus ook niet of deze hier al langsgekomen is![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |