Wat is carnaval eigenlijk dom.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:44 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
En deze blog is het lezen waard![]()
http://kyrahsavonturen.blogspot.nl
Waarom moet ze zo achterlijk uit haar kop kijken als ze danst.quote:
een halve kilo wtf, zit zo 300gr. vet naar binnen te harken plus die paar honderd gram suikerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:34 schreef Klipnap het volgende:
Lekker gek, gooi er maar een halve bak mayonaise in, wat kan jou het schelen
Niks mis mee, ze eet gewoon een gezonde salade. Als zij nu niet afvalt, dan mag ze echt klagen dat ze alles geprobeerd heeft en niks lukt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:34 schreef Klipnap het volgende:
ik was meer geschokt door de enorme hoeveelheid suiker.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:34 schreef Klipnap het volgende:
Geen idee, maar zolang het alleen tijdens het dansen is...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:29 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Waarom moet ze zo achterlijk uit haar kop kijken als ze danst.
Crackquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:29 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Waarom moet ze zo achterlijk uit haar kop kijken als ze danst.
Ben bang dat het niet alleen tijdens het dansen is... zulke wijven kijken altijd zo, ook als ze aan het pissen zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:00 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Geen idee, maar zolang het alleen tijdens het dansen is...
Je leest wat je wilt lezen?quote:
WATquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 19:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zie dit topic nu pas. Ik weet dus ook niet of deze hier al langsgekomen is![]()
[ afbeelding ]
Ik zei: ik zie dit topic nu pas en ik weet dus niet of deze al langs gekomen is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |