dat klinkt bekend idd, heel vervelend... (gelinkte serie niet gezien overigens)quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:38 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ja soms hebben anime karakters echt een engelen geduld wat betreft het consumeren van hun vleselijke lusten. Na 1 seizoen had ik al zoiets van nnnnnng. Dus seizoen 2 ook maar gewoon met rust gelaten. Maar in het 2de seizoen dus nog steeds geen stelletje geworden?
Is dit cynisme of meen je het echtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ha, hij vond Toradora beter dan After Story.
Heel goed.
ik ga voor AS, maar toradora is ook wel goed, maar toch echt andere doelgroep/genre imho..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:47 schreef robin007bond het volgende:
Laten we eens hier kijken.
Poll: Welke anime is beter?
• Clannad ~After Story~
• Toradora
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ze meent het.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is dit cynisme of meen je het echt/

Zij begon met de vergelijking. Nu moet de battle uitgevochten wordenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga voor AS, maar toradora is ook wel goed, maar toch echt andere doelgroep/genre imho..
Ik meen het.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is dit cynisme of meen je het echt/
In seizoen 2 hebben ze elkaar maar liefst twee keer gezien!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:38 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ja soms hebben anime karakters echt een engelen geduld wat betreft het consumeren van hun vleselijke lusten. Na 1 seizoen had ik al zoiets van nnnnnng. Dus seizoen 2 ook maar gewoon met rust gelaten. Maar in het 2de seizoen dus nog steeds geen stelletje geworden?
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je anime list heh, vond je pokemon zo goed?
Ik een 7, maar ik beoordeel altijd alleen op de manga related episodes. De fillers zijn gewoonquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af.
Ik heb Naruto Shippüden een 3 gegeven. Ha, ha!
Dat hoort eigenlijk niet. De anime moet je beoordelen als de animequote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik een 7, maar ik beoordeel altijd alleen op de manga related episodes. De fillers zijn gewoon
Is ook volledig onnodig omdat de meeste mensen alleen de 1, 6, 7, 8, 9 en 10 gebruiken. Daarom ga ik ook Baka-Raptors beoordelingssysteem ook adopteren. Ik update mijn anime lijst toch maar zelden dus dat het niets met cijfers van doen heeft is irrelevant.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:55 schreef Smoofie het volgende:
Je kunt bij MAL ook geen ,5 geven heh? Dat is echt kut.
Ik heb heel vaak dat ik een 6 te weinig vind, maar een 7 te veel..dus 6.5quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is ook volledig onnodig omdat de meeste mensen alleen de 1, 6, 7, 8, 9 en 10 gebruiken. Daarom ga ik ook Baka-Raptors beoordelingssysteem ook adopteren. IIk update mijn anime lijst toch maar zelden.
Ja ik ook nu, maar dan heb ik anime die ik 7.4 vind een 7 gegeven en anime die ik 6.5 vind..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gebruik dan gewoon het schoolse systeem: geef het een denkbeeldig cijfer tussen de 6.0 en 6.9, rond alles boven de 6.5 af naar een 7 en alles onder de 6.5 af naar een 6. Dat is wat ik doe tenminste.
Niets mis met Pokemonquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je anime list heh, vond je pokemon zo goed?
Hoe oud ben je nu ?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ben elf geweest.
Puur jeugdsentiment man!
Niet al te kritisch!
15.quote:
Grappig. Hij zou alleen moeten toevoegen dat je iets pas kan oordelen als je het uitgekeken heb, en minstens 1 week niet naar gekeken heb. Dus wanneer een serie klaar is je een week wacht en dan pas beoordeelt.quote:
De pistoolaflevering die er uit werd gekniptquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Misty. Marlies Somers. GARizard. James als travestiet.
De aflevering die er uit werd geknipt waar Brock verkleed ging als een vrouw met grote borsten en er grapjes over werden gemaaktquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De pistoolaflevering die er uit werd geknipt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |