Die man heeft volgens mij een beroerte...de hele dag.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo, die gaat door voor Meest Asymmetrische Gezicht van Dit Decennium. Genomineerd tezamen met:
[ afbeelding ]
Het enige land dat het durft op te nemen tegen dat achterlijke midden-oostenquote:
Ja, want alle dingen die Israel doet tegen de bewoners van het midden-oosten zijn goedquote:Op maandag 26 maart 2012 15:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
Het enige land dat het durft op te nemen tegen dat achterlijke midden-oosten
Israël hoort bij het midden-oosten en is zelf minstens zo achterlijk. Je zou eens weten hoe erg Joden en moslims op elkaar lijken. Zeker als het op ongelovigen aankomt.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
Het enige land dat het durft op te nemen tegen dat achterlijke midden-oosten
Joden willen de wereld niet overnemen.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Israël hoort bij het midden-oosten en is zelf minstens zo achterlijk. Je zou eens weten hoe erg Joden en moslims op elkaar lijken. Zeker als het op ongelovigen aankomt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
Joden willen de wereld niet overnemen
Ja, want dat punt betwistte ik ookquote:Op maandag 26 maart 2012 15:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Israël hoort bij het midden-oosten en is zelf minstens zo achterlijk. Je zou eens weten hoe erg Joden en moslims op elkaar lijken. Zeker als het op ongelovigen aankomt.
Israël is gesticht op Joodse waarden. Niet alle Israëliërs zijn religieuze Joden, maar het land vertegenwoordigt wel alles waar Joodse fundamentalisten voor staan. Namelijk dat alles en iedereen moet wijken voor "het uitverkoren volk"quote:Op maandag 26 maart 2012 15:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
Joden willen de wereld niet overnemen.
En ik had het over Israel, niet de joden
Dat is net als alle Duitsers in de tweede wereldoorlog nazi's noemen.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Israël is gesticht op Joodse waarden. Niet alle Israëliërs zijn religieuze Joden, maar het land vertegenwoordigt wel alles waar Joodse fundamentalisten voor staan. Namelijk dat alles en iedereen moet wijken voor "het uitverkoren volk"
Gast doe normaal,quote:Op maandag 26 maart 2012 16:01 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat is net als alle Duitsers in de tweede wereldoorlog nazi's noemen.
Nee het is hetzelfde als het tweede wereldoorlog Duitsland nazi-Duitsland noemen. Het waren niet allemaal nazi's maar het land zelf was wel nazistisch, net zoals Israël een fundamentalistisch Joodse staat is.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:01 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat is net als alle Duitsers in de tweede wereldoorlog nazi's noemen.
Ja, dat zeg ik, leer lezen.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:02 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gast doe normaal,
hoogstens 0.1% van de Duitsers waren nazi's
Daarom geldt Israel ook als een theocratie.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Israël is gesticht op Joodse waarden. Niet alle Israëliërs zijn religieuze Joden, maar het land vertegenwoordigt wel alles waar Joodse fundamentalisten voor staan. Namelijk dat alles en iedereen moet wijken voor "het uitverkoren volk"
Excuusquote:
Dat betekent niet dat je alle Joden de schuld mag geven.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee het is hetzelfde als het tweede wereldoorlog Duitsland nazi-Duitsland noemen. Het waren niet allemaal nazi's maar het land zelf was wel nazistisch, net zoals Israël een fundamentalistisch Joodse staat is.
Oh ja. Als je geen zionist bent, ben je automagisch een nazi. Ik was het pardoes vergeten. Sorry sorry sorry...quote:
Deels heb je gelijk, maar je moet ook vaststellen dat een klein deel het serieus opvat. En het grote deel gewoon 'volgt'quote:Op maandag 26 maart 2012 16:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee het is hetzelfde als het tweede wereldoorlog Duitsland nazi-Duitsland noemen. Het waren niet allemaal nazi's maar het land zelf was wel nazistisch, net zoals Israël een fundamentalistisch Joodse staat is.
Nee, de Rabobank is ook voor een deel schuldig.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:04 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je alle Joden de schuld mag geven.
Frankquote:Op maandag 26 maart 2012 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, de Rabobank is ook voor een deel schuldig.
En Schuttersvereniging De Gouden Roos uit overgesellete-aan-de-ijssel.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, de Rabobank is ook voor een deel schuldig.
Nee, dit is FOK! dus generaliseren is een voorbaatquote:Op maandag 26 maart 2012 16:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh ja. Als je geen zionist bent, ben je automagisch een nazi. Ik was het pardoes vergeten. Sorry sorry sorry...
VERGEET DE SHOA NIET MENSEN DAT WAS ECHT HEEL ERG DAT MOETEN WE MET Z'N ALLEN NIET MEER WILLEN!
Dat doe ik dan ook helemaal nergens. Mijn problemen zijn slechts met de staat Israël en met het volk dat problemen heeft met moslims maar Joden helemaal geweldig vindt onder het mom "de vijand van mijn vijand is mijn vriend". Het jodendom is een paar tandjes erger dan de islam en als je in veel joodse geschriften het woord ongelovige zou vervangen door het woord Jood zou je denken dat je een nazistisch naslagwerk aan het lezen bent.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:04 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je alle Joden de schuld mag geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |