Zo, die gaat door voor Meest Asymmetrische Gezicht van Dit Decenniumquote:
dat is Martin van Creveldquote:
Creveldquote:
quote:We possess several hundred atomic warheads and rockets and can launch them at targets in all directions, perhaps even at Rome. Most European capitals are targets for our air force…. We have the capability to take the world down with us. And I can assure you that that will happen before Israel goes under.
Gers een telegraafidioot die het verschil niet kan zien tussen de regering van een land, en een geloof.quote:
Of met supporters die de hele tijd 'Joden' scanderen.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:56 schreef YazooW het volgende:
[..]
Die zijn te druk bezig met 16 jarige youtube rappers
Ja de Mossad wil dat nog weleens doen bij gevaarlijke personen ja.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:20 schreef KabulCuisine het volgende:
TS wordt binnenkort van zijn bed gelicht vanwege zjjn mening
Had hij maar een brave Gojim moeten wezenquote:Op maandag 26 maart 2012 14:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja de Mossad wil dat nog weleens doen bij gevaarlijke personen ja.
Die man heeft volgens mij een beroerte...de hele dag.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo, die gaat door voor Meest Asymmetrische Gezicht van Dit Decennium. Genomineerd tezamen met:
[ afbeelding ]
Het enige land dat het durft op te nemen tegen dat achterlijke midden-oostenquote:
Ja, want alle dingen die Israel doet tegen de bewoners van het midden-oosten zijn goedquote:Op maandag 26 maart 2012 15:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
Het enige land dat het durft op te nemen tegen dat achterlijke midden-oosten
Israël hoort bij het midden-oosten en is zelf minstens zo achterlijk. Je zou eens weten hoe erg Joden en moslims op elkaar lijken. Zeker als het op ongelovigen aankomt.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
Het enige land dat het durft op te nemen tegen dat achterlijke midden-oosten
Joden willen de wereld niet overnemen.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Israël hoort bij het midden-oosten en is zelf minstens zo achterlijk. Je zou eens weten hoe erg Joden en moslims op elkaar lijken. Zeker als het op ongelovigen aankomt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 15:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
Joden willen de wereld niet overnemen
Ja, want dat punt betwistte ik ookquote:Op maandag 26 maart 2012 15:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Israël hoort bij het midden-oosten en is zelf minstens zo achterlijk. Je zou eens weten hoe erg Joden en moslims op elkaar lijken. Zeker als het op ongelovigen aankomt.
Israël is gesticht op Joodse waarden. Niet alle Israëliërs zijn religieuze Joden, maar het land vertegenwoordigt wel alles waar Joodse fundamentalisten voor staan. Namelijk dat alles en iedereen moet wijken voor "het uitverkoren volk"quote:Op maandag 26 maart 2012 15:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
Joden willen de wereld niet overnemen.
En ik had het over Israel, niet de joden
Dat is net als alle Duitsers in de tweede wereldoorlog nazi's noemen.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Israël is gesticht op Joodse waarden. Niet alle Israëliërs zijn religieuze Joden, maar het land vertegenwoordigt wel alles waar Joodse fundamentalisten voor staan. Namelijk dat alles en iedereen moet wijken voor "het uitverkoren volk"
Gast doe normaal,quote:Op maandag 26 maart 2012 16:01 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat is net als alle Duitsers in de tweede wereldoorlog nazi's noemen.
Nee het is hetzelfde als het tweede wereldoorlog Duitsland nazi-Duitsland noemen. Het waren niet allemaal nazi's maar het land zelf was wel nazistisch, net zoals Israël een fundamentalistisch Joodse staat is.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:01 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat is net als alle Duitsers in de tweede wereldoorlog nazi's noemen.
Ja, dat zeg ik, leer lezen.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:02 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gast doe normaal,
hoogstens 0.1% van de Duitsers waren nazi's
Daarom geldt Israel ook als een theocratie.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Israël is gesticht op Joodse waarden. Niet alle Israëliërs zijn religieuze Joden, maar het land vertegenwoordigt wel alles waar Joodse fundamentalisten voor staan. Namelijk dat alles en iedereen moet wijken voor "het uitverkoren volk"
Excuusquote:
Dat betekent niet dat je alle Joden de schuld mag geven.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee het is hetzelfde als het tweede wereldoorlog Duitsland nazi-Duitsland noemen. Het waren niet allemaal nazi's maar het land zelf was wel nazistisch, net zoals Israël een fundamentalistisch Joodse staat is.
Oh ja. Als je geen zionist bent, ben je automagisch een nazi. Ik was het pardoes vergeten. Sorry sorry sorry...quote:
Deels heb je gelijk, maar je moet ook vaststellen dat een klein deel het serieus opvat. En het grote deel gewoon 'volgt'quote:Op maandag 26 maart 2012 16:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee het is hetzelfde als het tweede wereldoorlog Duitsland nazi-Duitsland noemen. Het waren niet allemaal nazi's maar het land zelf was wel nazistisch, net zoals Israël een fundamentalistisch Joodse staat is.
Nee, de Rabobank is ook voor een deel schuldig.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:04 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je alle Joden de schuld mag geven.
Frankquote:Op maandag 26 maart 2012 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, de Rabobank is ook voor een deel schuldig.
En Schuttersvereniging De Gouden Roos uit overgesellete-aan-de-ijssel.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dit is FOK! dus generaliseren is een voorbaatquote:Op maandag 26 maart 2012 16:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh ja. Als je geen zionist bent, ben je automagisch een nazi. Ik was het pardoes vergeten. Sorry sorry sorry...
VERGEET DE SHOA NIET MENSEN DAT WAS ECHT HEEL ERG DAT MOETEN WE MET Z'N ALLEN NIET MEER WILLEN!
Dat doe ik dan ook helemaal nergens. Mijn problemen zijn slechts met de staat Israël en met het volk dat problemen heeft met moslims maar Joden helemaal geweldig vindt onder het mom "de vijand van mijn vijand is mijn vriend". Het jodendom is een paar tandjes erger dan de islam en als je in veel joodse geschriften het woord ongelovige zou vervangen door het woord Jood zou je denken dat je een nazistisch naslagwerk aan het lezen bent.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:04 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je alle Joden de schuld mag geven.
Je overdrijft, de joden zijn al eeuwen lang een achtergesteld volk geweest. Logisch dat zij nu een keer willen aanzetten.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook helemaal nergens. Mijn problemen zijn slechts met de staat Israël en met het volk dat problemen heeft met moslims maar Joden helemaal geweldig vindt onder het mom "de vijand van mijn vijand is mijn vriend". Het jodendom is een paar tandjes erger dan de islam en als je in veel joodse geschriften het woord ongelovige zou vervangen door het woord Jood zou je denken dat je een nazistisch naslagwerk aan het lezen bent.
Joden zijn nooit achtergesteld geweest. Ze zijn altijd gehaat geweest dat is wat anders. Joden zijn het succesvolste volk dat de geschiedenis ooit heeft gekend en ik ben ervan overtuigd dat hun fundamentalistische religie daar de oorzaak van is.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:09 schreef haan33 het volgende:
[..]
Je overdrijft, de joden zijn al eeuwen lang een achtergesteld volk geweest. Logisch dat zij nu een keer willen aanzetten.
Het komt omdat ze niet uit zijn op overname zoals de christenen en de moslims. Ze willen gewoon hun eigen staat met hun regels.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Joden zijn nooit achtergesteld geweest. Ze zijn altijd gehaat geweest dat is wat anders. Joden zijn het succesvolste volk dat de geschiedenis ooit heeft gekend en ik ben ervan overtuigd dat hun fundamentalistische religie daar de oorzaak van is.
Gast, wat?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:12 schreef Piye het volgende:
Joden zijn het succesvolste volk dat de geschiedenis ooit heeft gekend en ik ben ervan overtuigd dat hun fundamentalistische religie daar de oorzaak van is.
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Joden zijn het succesvolste volk dat de geschiedenis ooit heeft gekend...
Hun geloof heeft wel geholpen toen een groot deel van de bevolking stief aan de pest. ik zou zeggen...SUCCES!quote:
Joden hebben zich in het begin van hun religie wel degelijk verspreid. Hun religie gaat inderdaad niet uit van zoveel mogelijk verspreiden, maar wel degelijk van geweldadige overname. Ik weet niet of je wel eens een beetje door het oude testament hebt gelezen, maar ze praten non-stop over het uitmoorden van anderen alsof het een zegen van God is.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
Het komt omdat ze niet uit zijn op overname zoals de christenen en de moslims. Ze willen gewoon hun eigen staat met hun regels.
Joden weten door de geschiedenis heen telkens zich op hoge posities te plaatsen en rijkdom te bereiken. Tegelijkertijd weten ze ook telkens zichzelf in een slachtofferrol te plaatsen en die slachtofferrol weer te gebruiken voor hun eigen successen.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:02 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gast doe normaal,
hoogstens 0.1% van de Duitsers waren nazi's
Dat kwam meer omdat het economisch niet bepaald voor de wind ging en meneer Hitler betere tijden beloofde.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:03 schreef Poespas het volgende:
[..]![]()
Maart 1933 had de NSDAP 43.9% van de stemmen
Nooit zo achtergesteld als jij, nee.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Joden zijn nooit achtergesteld geweest.
Dit. En voornamelijk succesvol over de rug van Goyim die ze mogen behandelen als dieren en ziellozen. Toch wel DE reden dat Hitler zoveel steun kreeg nadat joden de crisis hadden veroorzaakt (en in 2008 weer!)quote:Op maandag 26 maart 2012 16:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Joden zijn nooit achtergesteld geweest. Ze zijn altijd gehaat geweest dat is wat anders. Joden zijn het succesvolste volk dat de geschiedenis ooit heeft gekend en ik ben ervan overtuigd dat hun fundamentalistische religie daar de oorzaak van is.
Uit op overname dus. Bovendien hebben ze al de Russisch Joodse Oblast als staat dus waarom ze Palestina willen (met miljardensubsidie van Christenen!!) is mij ook onduidelijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
Het komt omdat ze niet uit zijn op overname zoals de christenen en de moslims. Ze willen gewoon hun eigen staat met hun regels.
Que?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:16 schreef KabulCuisine het volgende:
Toch wel DE reden dat Hitler zoveel steun kreeg nadat joden de crisis hadden veroorzaakt (en in 2008 weer!)
Ik heb de documentaire inmiddels bekeken, het is inderdaad ronduit een verheerlijking van het leger.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:26 schreef YazooW het volgende:
Blijft toch wel interessant om te zien hoe topics ontsporen als er iets wordt gezegd over Joden.
Goeie man. Het blijft vrij zielig hoe je niet de waarheid over Joden kan vertellen "omdat holocaustquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nooit zo achtergesteld als jij, nee.
Stel je niet zo aan! Bij jou mag zeker alleen maar anti-joods geluid op de tv en radio? Triest geval!@quote:Op zondag 25 maart 2012 14:52 schreef YazooW het volgende:
Voor de 3e keer alweer op de Nederlandse TV, 45 minuten lang oorlogspropaganda van Israël uitgezonden door de Joodse Omroep. Geen enkel kritisch geluid, Israël is de beste, Israël is superieur.![]()
Waarom geven de Nederlandse omroepen een podium aan dit soort zieke praktijken?
http://www.uitzendinggemi(...)-omroep/afleveringen
Programma heet Leven met het Zwaard, is nu ook op NL2 terwijl ik dit typ.
Waar zegt hij dat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:36 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan! Bij jou mag zeker alleen maar anti-joods geluid op de tv en radio? Triest geval!@
Nogmaals; waar zegt hij dat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:38 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Dat is een gevolg van zijn OP! Van TS mag er op de publieke tv geen pro-joods geluid volgen.
Ik ben niet anti-joods, van mij mogen er ook best pro-joodse programma's op TV. Maar dan wel op een eerlijke manier, dus dat de andere partij ook zijn zegje kan doen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:38 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
Dat is een gevolg van zijn OP! Van TS mag er op de publieke tv geen pro-joods geluid volgen.
Ja, ik heb iedereen hier om de oren geslagen met de Holocaust om ze monddood te maken. Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Goeie man. Het blijft vrij zielig hoe je niet de waarheid over Joden kan vertellen "omdat holocaust". Als je graag op dat niveau wil blijven "discussiëren" moet je dat vooral doen
Dat Joden nooit achtergesteld zijn geweest is domweg onjuist, je hoeft geen aanhanger van Israel te zijn om dat te weten.quote:maar ga dan niet hautain tegen mij doen omdat ik hun religie niet door een roze bril bekijk en omdat ik de staat Israël zie voor wat het is: een fundamentalistisch Joodse staat onder andere in stand gehouden door religieus extremisme.
Nee, maar het is de voornaamste reden, dat mensen zo'n moeite hebben met het Jodendom eens onder de loep te nemen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, ik heb iedereen hier om de oren geslagen met de Holocaust om ze monddood te maken. Waar heb je het in godsnaam over?
Joden zijn door de eeuwen heen veel gehaat geweest door verschillende groepen ja. Tegelijkertijd hebben ze zichzelf altijd in hoge posities weten te plaatsen en heel veel geld weten te verdienen. Wmb ben je dan niet achtergesteld.quote:[..]
Dat Joden nooit achtergesteld zijn geweest is domweg onjuist, je hoeft geen aanhanger van Israel te zijn om dat te weten.
Dat zal ik dan maar van je aannemen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, maar het is de voornaamste reden, dat mensen zo'n moeite hebben met het Jodendom eens onder de loep te nemen.
Ja, alle Joden baadden in weelde en ze slachtten de Christenen af als er een pestepidemie heerste.quote:Joden zijn door de eeuwen heen veel gehaat geweest door verschillende groepen ja. Tegelijkertijd hebben ze zichzelf altijd in hoge posities weten te plaatsen en heel veel geld weten te verdienen. Wmb ben je dan niet achtergesteld.
Niet allemaal nee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat zal ik dan maar van je aannemen.
[..]
Ja, alle Joden baadden in weelde en ze slachtten de Christenen af als er een pestepidemie heerste.
Net zoals bij alle andere groepen had het gros het bepaald niet getroffen. Het bargoens bestaat niet voor niets voor een groot gedeelte uit Hebreeuwse en Jiddische woorden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |