SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De race begint om 10 uur tenzij je de klok nog één uur vooruit moet zetten dan begint het om 9 uur.
De eerste race zit erop. Button was de winnaar in Australië. Op naar Maleisië.
De stand bij de coureursSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stand voor de teamsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Race Date: 25 Mar 2012
Circuit Name: Sepang International Circuit
Number of Laps: 56
Circuit Length: 5.543 km
Race Distance: 310.408 km
Lap Record: 1:34.223 - JP Montoya (2004)
Het schema voor het komende weekend (Is gewoon nederlandse tijd)
Fri 23 March 2012
Practice 1 03:00 - 04:30
Practice 2 07:00 - 08:30
Sat 24 March 2012
Practice 3 06:00 - 07:00
Qualifying 09:00
Sun 25 March 2012
Race 10:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
kut verslapen, maar zie ik dat de race nog bezig is.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
West, wat doe je nuquote:Op zondag 25 maart 2012 12:07 schreef WEST het volgende:
kut verslapen, maar zie ik dat de race nog bezig is.![]()
![]()
crap, moets #5 zijn
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
doet LT het bij jullie wel?Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
ik weet het, maar ik heb gister ook een topdag gehad :pquote:Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
Hoop water en een SCquote:Op zondag 25 maart 2012 12:08 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb het begin ook gemist trouwens, nog wat spektakel gebeurt daar?"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
ja is reeks, had ik even niet aan gedachtquote:Komt door de wissel naar zomertijd......
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]![]()
Ik voel een anticlimax aankomen: Regen, en dan de race stoppen na 75%
Als Alonso dan vooraan rijdt is dat wel goed natuurlijk
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
het wordt nu wel tijd om op een andere band over te stappen hoor... kan je makkelijk 3-4 seconden mee winnen.There are only 151 Pokémon.![]()
Ik zie Massa er nog wel samen met Button afvliegen zo.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
hij doet het weerquote:
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
Button heeft ballen, nu kijken of Ricciardo het ook durft."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: