Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchick Maximaal 3, oude verwijderen ivm dataverbruikquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Wat maakt dat nou weer uitquote:
QFTquote:Op zondag 25 maart 2012 10:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uitje krijgt altijd het geld eerst. niet andersom.
En praten tegen de jongen die niet genoemd mag worden.Je hebt het verbroken man.
shhhhh chinees!quote:Op zondag 25 maart 2012 10:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uitje krijgt altijd het geld eerst. niet andersom.
En praten tegen de jongen die niet genoemd mag worden.Je hebt het verbroken man.
Ontopic nu!quote:Op zondag 25 maart 2012 10:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Rijst is een zwakbegaafde autistische chinees!
Ik meen het, ik ken hem wel van de ps3, zat ermee in de clan voor bf en cod en nu speelt ie sinds kort FIFAquote:Op zondag 25 maart 2012 10:29 schreef Toefjes het volgende:
Coins verkopen aan iemand, 20 euro voor 100k.
"ken je diegene persoonlijk"?
"nee, zijn zus zit bij mij op school, die ken ik ook niet"
Wtf dat jullie dit nog geloven ook
@tm: toffe squad maar ik wil cr7 weer in mijn armen sluiten
Gekocht voor 98k, verkocht voor 88k. Big loss maar ja, maakt op het bedrag wat ik heb ook niet vreselijk veel uit. Gisterenavond verkocht. Als hij nu al 75k doet.. Misschien morgen/dinsdag voor 60kquote:Op zondag 25 maart 2012 10:31 schreef poker4lifee het volgende:
Toefjes voor hoeveel had je lucas gehaald? Ik liet iemand er 1 voor 75k in 41212 kopen omdat ik niet precies wist wat zn huidige prijs was
k thx, sowieso nog maar ff mee wachten dan jaquote:Op zondag 25 maart 2012 10:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gekocht voor 98k, verkocht voor 88k. Big loss maar ja, maakt op het bedrag wat ik heb ook niet vreselijk veel uit. Gisterenavond verkocht. Als hij nu al 75k doet.. Misschien morgen/dinsdag voor 60k
Waarom wil je er tussenstaan als je nooit post?quote:
Succesquote:Op zondag 25 maart 2012 11:37 schreef Nickskuh het volgende:
Goedemoooorgen
ik ga eens even proberen een tv buiten te zetten
budget serie a en je gaat er veel plezier aan beleven.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:40 schreef Nickskuh het volgende:
Vind m'n bpl team wel goed zo, een serie a of liga bbva team maken?
Braziliaans?quote:Op zondag 25 maart 2012 11:43 schreef stoereboii het volgende:
Ik heb nu silver pro league, budget serie a en mls brons, wat is nog een leuk teampje?
Zilver/goud? Heb besloten geen dure teams meer te maken omdat ik met dure teams echt nul de ballen kan, dan speel ik wel h2h, dus ultimate team gebruik ik om echt toffe ploegen te hebben waar je veel plezier aan hebt en niet te duurquote:
Goud kan makkelijk, erg goedkope spelers, kijk naar lucas, michel bastos, nene etc.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zilver/goud? Heb besloten geen dure teams meer te maken omdat ik met dure teams echt nul de ballen kan, dan speel ik wel h2h, dus ultimate team gebruik ik om echt toffe ploegen te hebben waar je veel plezier aan hebt en niet te duurkan ik er ook lekker veel maken
Op hoeveel zou dat komen? 15k? Zwitserse silvers en eredivisilvers ga ik denk ik ook nog maken. Denk dat ik m'n coins toch maar niet verkoop omdat ik toch niks zelf moet betalen, dus wat moet ik dan met geld?quote:Op zondag 25 maart 2012 11:50 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Goud kan makkelijk, erg goedkope spelers, kijk naar lucas, michel bastos, nene etc.
Heb je een screen/futhead linkje?quote:Op zondag 25 maart 2012 11:50 schreef Fuszy het volgende:
Je kan braskillers proberen. Voor 15k heb je een team met voorhoede en middenlveld, die 5* skills hebben
Ik zal ernaar kijken, wat zijn nog leuke teams?quote:Op zondag 25 maart 2012 11:54 schreef Fuszy het volgende:
nee ik heb geen screentje. Denk aan rafael sobis, welliton volgens mij, carlos eduardo, lucas, ronaldinho kan je er nog inzetten.
zoek anders op ultimatedb naarb razilianen met 5* skill
quote:Op zondag 25 maart 2012 11:57 schreef Fuszy het volgende:
teams waar je eigen idee achter zit, en meestal dus niet de teams die je op een presenteerblaadje krijgt
Ja eigenlijk klopt dat wel, mn vorige teams waren zò standaard (bpl, serie A, BBVA) en die zijn ook zo duur, vind het veel leuker om met goedkopere en onderschatte spelers te spelen die je ook echt wil, zoals ik nu heb gedaan met m'n pro league silvers die ik echt leuk vind, al heb ik er slechts 2 matchen mee gespeeld. Wel al 15 goals uit die 2quote:Op zondag 25 maart 2012 11:57 schreef Fuszy het volgende:
teams waar je eigen idee achter zit, en meestal dus niet de teams die je op een presenteerblaadje krijgt
Het was allemaal zo gezellig totdat jij hier kwam.. Ik mis die tijdenquote:Op zondag 25 maart 2012 12:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Doe eens normaal, je bent de enige die vervelend doet
Het was ook niet altijd gezellig toen jij hier kwam hoor. Jij hebt ook een tweede kans gekregen. Je moet mensen een kans geven, tot nu praat hij normaal mee. Geef hem dan een kans.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het was allemaal zo gezellig totdat jij hier kwam.. Ik mis die tijden
Dat zeggen sommige ook over jou.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het was allemaal zo gezellig totdat jij hier kwam.. Ik mis die tijden
Kans nummer 4 ondertussen, ik denk dat dat aardig wat kansen zijn, niet?quote:Op zondag 25 maart 2012 12:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het was ook niet altijd gezellig toen jij hier kwam hoor. Jij hebt ook een tweede kans gekregen. Je moet mensen een kans geven, tot nu praat hij normaal mee. Geef hem dan een kans.
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat zeggen sommige ook over jou.Ik mis de tijden van Fifa 11.
Tja, ik doe tenminste normaal en ga niet: liegen, als een mongool gedragen, FOK!ers oplichtenquote:Op zondag 25 maart 2012 12:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat zeggen sommige ook over jou.Ik mis de tijden van Fifa 11.
Nee, dat was Rijstbal.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:29 schreef Rijst het volgende:
Ik was er al sinds Fifa 10Toen bestonden jullie nog helemaal niet. Behalve Tim86
Ik speel sinds 97, maar toen had ik nog geen FOK! accountquote:Op zondag 25 maart 2012 12:29 schreef Rijst het volgende:
Ik was er al sinds Fifa 10Toen bestonden jullie nog helemaal niet. Behalve Tim86
Ik speel ook sinds 10!quote:Op zondag 25 maart 2012 12:29 schreef Rijst het volgende:
Same herequote:Op zondag 25 maart 2012 12:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik speel sinds 97, maar toen had ik nog geen FOK! account
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:34 schreef Doublepain het volgende:
Deze homo weet niks van voetbal, in zijn eerste video had hij al SIF Zlatan een nu dit
![]()
Ik speel het serieus sinds de 1e release eind 1994. Sindsdien nonstop fifa fan gebleven.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik speel sinds 97, maar toen had ik nog geen FOK! account
omgquote:Op zondag 25 maart 2012 12:34 schreef Doublepain het volgende:
Deze homo weet niks van voetbal, in zijn eerste video had hij al SIF Zlatan een nu dit
![]()
Toen was ik pas 4quote:Op zondag 25 maart 2012 12:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik speel het serieus sinds de 1e release eind 1994. Sindsdien nonstop fifa fan gebleven.
Fack wat voel ik mij oud!quote:Op zondag 25 maart 2012 12:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik speel het serieus sinds de 1e release eind 1994. Sindsdien nonstop fifa fan gebleven.
Nu voel ik mij pas echt een veteraan, speelde het btw op zowel super nintendo als sega mega drive.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Toen was ik pas 4, volgens mij hadden we destijds nog niet echt een computer
Wij wel, lekker op de 386 (geloof ik) Fifa spelen. Voor de keeper blijven staan zodat ie tegen je aanschoot en de bal er in gingquote:Op zondag 25 maart 2012 12:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zwom nog in de zak van m'n vaderquote:Op zondag 25 maart 2012 12:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In Fifa 97, buitenspel uit en de bal naar voren perenquote:Op zondag 25 maart 2012 12:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wij wel, lekker op de 386 (geloof ik) Fifa spelen. Voor de keeper blijven staan zodat ie tegen je aanschoot en de bal er in ging
Eigenlijk is t best snel gegaan met die games. 2000 was ineens heel hip. Met die kleuren om die ballen heen enzo.. kon je met bepaalde spelers meteen van de aftrap scoren omdatquote:Op zondag 25 maart 2012 12:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In Fifa 97, buitenspel uit en de bal naar voren peren. Mijn vader was meer van het combinatievoetbal, ik deed het op die manier.
Ik heb op dit moment precies 1000 games gespeeldquote:Op zondag 25 maart 2012 12:49 schreef Nickskuh het volgende:
Hoe komen jullie allemaal aan zoveel muntjes... geluk met pakketjes?
Ik heb mijn kontje achter het station verkocht, van de opbrengsten heb ik muntjes gekochtquote:Op zondag 25 maart 2012 12:49 schreef Nickskuh het volgende:
Hoe komen jullie allemaal aan zoveel muntjes... geluk met pakketjes?
Ipwnstar4hirequote:Op zondag 25 maart 2012 12:34 schreef Doublepain het volgende:
![]()
Ik pas 157quote:Op zondag 25 maart 2012 12:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment precies 1000 games gespeeld775 - 53 - 172
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb mijn kontje achter het station verkocht, van de opbrengsten heb ik muntjes gekocht
Jij kan goed pricefixenquote:Op zondag 25 maart 2012 12:56 schreef Fuszy het volgende:
Als die Fer's niet verkopen vanavond, dan gaat er een 50% korting overheen. Ik ben ze zat
Denk niet dat je veel gaat zien met die zon;)quote:Op zondag 25 maart 2012 11:37 schreef Nickskuh het volgende:
Goedemoooorgen
ik ga eens even proberen een tv buiten te zetten
Ik was er na 1 dag al mee gestoptquote:
Haal dan SIF ipv TIF. Stats zijn niet eens zo superveel beter. Finishing bijv is bij SIF ook al 99quote:Op zondag 25 maart 2012 13:13 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Die h2h Cup gewonnen voor het eerst. Alles lijkt zo makkelijk wanneer je FUT gewend bent. Nu zit ik ook te twijfelen of ik met Robbery moet spelen of RobbeNene. Het scheelt wel weer 70k.
Je begint het te leren mengquote:
Overtuig mequote:Op zondag 25 maart 2012 13:22 schreef DannyDeko het volgende:
Eerste match met SIF Nene, ben benieuwd (:
IK doe dan altijd 5-0 en pak dan de bal af en ga bij eigen cornervlag staan en iets anders doen. bij 5-0 krijg je maximaal aantal punten.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:28 schreef Fuszy het volgende:
Ik moest net tegen een gozer die nog voordat de wedstrijd begon zijn controller had neergelegd. Echt zo kut.
op een gegeven moment maar gestopt met scoren, want het werd vervelend.
Je krijgt wel extra XP na de wedstrijd, omdat je alle filmpjes gekeken hebt.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:28 schreef Fuszy het volgende:
Ik moest net tegen een gozer die nog voordat de wedstrijd begon zijn controller had neergelegd. Echt zo kut.
op een gegeven moment maar gestopt met scoren, want het werd vervelend.
Ik had nu met 7-0 gewonnen en ging daarna maar rond tikken achterinquote:Op zondag 25 maart 2012 13:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
IK doe dan altijd 5-0 en pak dan de bal af en ga bij eigen cornervlag staan en iets anders doen. bij 5-0 krijg je maximaal aantal punten.
Bij eigen cornervlag staan heeft zelfde effect en ondertussen kan je leukere dingen doenquote:Op zondag 25 maart 2012 13:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had nu met 7-0 gewonnen en ging daarna maar rond tikken achterin
Die teams had je " broertje" ook faalhaasquote:Op zondag 25 maart 2012 12:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja eigenlijk klopt dat wel, mn vorige teams waren zò standaard (bpl, serie A, BBVA) en die zijn ook zo duur, vind het veel leuker om met goedkopere en onderschatte spelers te spelen die je ook echt wil, zoals ik nu heb gedaan met m'n pro league silvers die ik echt leuk vind, al heb ik er slechts 2 matchen mee gespeeld. Wel al 15 goals uit die 2
En deze teams had je " broertje " ook.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:43 schreef stoereboii het volgende:
Ik heb nu silver pro league, budget serie a en mls brons, wat is nog een leuk teampje?
Via DM ben ik er ook 100% zeker van geworden dat hij liegt. Hij zei dat hij zijn Torres terugwildequote:Op zondag 25 maart 2012 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die teams had je " broertje" ook faalhaas
Haha, ik doe altijd precies hetzelfde.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
IK doe dan altijd 5-0 en pak dan de bal af en ga bij eigen cornervlag staan en iets anders doen. bij 5-0 krijg je maximaal aantal punten.
Ik gebruik Wijnaldum op dezelfde positie en hij valt echt vies tegen daar. Emanuelson staat als CAM aan de andere kant en die speelt echt een stuk fijner.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:35 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is momenteel mijn "A-team" maar ik ben er niet van overtuigd. Wijnaldum is echt sloom en helemaal niet beweeglijk, terwijl hij dat als CM in 4-3-3 juist wel heel erg wasLijkt wel alsof die jongen rond loopt met een 40" plasma tv op zn rug
En Drogba leek me ongeveer hetzelfde type speler als Forlan, maar dat valt ook tegen. Ik denk dat ik m maar weer weg doe....
Ik vond Wijnaldum in 4-2-3-1 aan de linkerkant wel fijn spelen, liep zelfs beter dan 1op1 bij mijquote:Op zondag 25 maart 2012 13:35 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is momenteel mijn "A-team" maar ik ben er niet van overtuigd. Wijnaldum is echt sloom en helemaal niet beweeglijk, terwijl hij dat als CM in 4-3-3 juist wel heel erg wasLijkt wel alsof die jongen rond loopt met een 40" plasma tv op zn rug
En Drogba leek me ongeveer hetzelfde type speler als Forlan, maar dat valt ook tegen. Ik denk dat ik m maar weer weg doe....
Van wie was die tackel op Sno? Viergever? Die had een gigantische achterstand maar die komt toch snel erbij en heeft een tackel zegquote:
Kan daar toch niet aan liggen? Dat zou wel heel schraal zijnquote:Op zondag 25 maart 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond Wijnaldum in 4-2-3-1 aan de linkerkant wel fijn spelen, liep zelfs beter dan 1op1 bij mijmisschien dat hij aan de rechterkant gewoon minder goed is, ik vond zijn schot erg fijn.
Ik weet het niet maar ik heb het wel vaker gehad dat een speler aan de linkerkant kut was en aan de rechterkant wel goed. Vind het ook wat raarquote:Op zondag 25 maart 2012 13:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kan daar toch niet aan liggen? Dat zou wel heel schraal zijn
Van wie was die tackel op Sno of weet je dat niet? Die tackel was echt ziek, gewoon perfect.quote:
Njah, als je kijkt naar schieten/voorzetten enzo dan kan ik me er iets bij voorstellen. Maar als het puur gaat om beweeglijkheid dan zou het niet uit moeten maken waar hij staatquote:Op zondag 25 maart 2012 13:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar ik heb het wel vaker gehad dat een speler aan de linkerkant kut was en aan de rechterkant wel goed. Vind het ook wat raar
Heb het even gemist, maar moet haast wel Viergever zijnquote:Op zondag 25 maart 2012 13:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van wie was die tackel op Sno of weet je dat niet? Die tackel was echt ziek, gewoon perfect.
Ja en dan haal je Suarez weg zeker!!1quote:Op zondag 25 maart 2012 13:34 schreef vandermar het volgende:
Rijst, waarom post je dit team http://www.futhead.com/12/squad/274382
Nu wil ik dat team maken
Denk het ook, ik kijk ook met een half oogquote:Op zondag 25 maart 2012 13:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb het even gemist, maar moet haast wel Viergever zijn
Hij had 10 meter achterstand ofzo en maakt dat even goed in 50 meter en haalt echt met een ziekelijke tackel de bal terug en daaruit volgt de goal.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb het even gemist, maar moet haast wel Viergever zijn
90 headingquote:Op zondag 25 maart 2012 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
Omg. Ik zie nu Klaas' stats pas. Geef hem een IF. Plies.
In en uitloggenquote:Op zondag 25 maart 2012 13:50 schreef diedjuh het volgende:
GVD, heb iemand gekocht, maar krijg hem niet uit mijn watch list
Dat gaat hem nog niet wordenquote:Op zondag 25 maart 2012 13:51 schreef Tim86 het volgende:
Huntelaar is alleen maar beter geworden..als hij zijn IF van vorig jaar kan evenaren heb je een heerlijke spits: 80 pace, 88 shooting, 73 passing, 80 dribbling, 88 heading
pace en dribbling wordt lastig (70 en 72 nu)..heading ook (79 atm)
Zou ik ook doenquote:Op zondag 25 maart 2012 13:52 schreef vandermar het volgende:
Ik ga denk ik Gerrard halen om op de plaats van SIF Ramires te zetten en dan Ridgewell ipv Manoel en Hart ipv Renan.
Dan wordt het zo dus maar ik denk dat ik de zilvers eruit haal en daar ook gouden voor doe en naar 5* rating ga.
http://www.futhead.com/12/squad/230083
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Laat die WoS magic eens zien, op welke wedstrijd loopt ie stuk?
Magicquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk Atletico, maar die Schotse potjes kan ook net zo goed fout gaan..daar heb ik geen verstand van. En hij vast ook niet.
quote:Op zondag 25 maart 2012 13:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gerrard staat weer op mijn TP. Vind hem echt niet beter dan Essien ofzo
Mag ik hem overnemen?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik twijfel ook wat, ik vond hem erg goed toen ik er mee speelde maar SIF Ramires vind ik niet slechter, erg goed schot en snel en knapt zoveel werk op.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja, het was overdreven. Toch een slaande beweging -> rood. Hoop ook dat hij geschorst wordt.quote:
Hij heeft nog niet eens een IF toch? Ook schandalig.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat gaat hem nog niet wordenMaar hij is wel in vorm, dus wellicht dat een SIF in de buurt komt
Lolque? Hij aaide Némeths baby even, meer niet.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, het was overdreven. Toch een slaande beweging -> rood. Hoop ook dat hij geschorst wordt.
Toch echt een slaande beweging hoor. Moet je maar beter kijkenquote:Op zondag 25 maart 2012 14:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lolque? Hij aaide Némeths baby even, meer niet.
Ja klopt, maar die clown viel alsof zijn vliezen braken.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Toch echt een slaande beweging hoor. Moet je maar beter kijken
Dat ontken ik ook niet. Dat vind ik zelf ook misselijk. Maandag eens even naar de training lopen en hem hier op aansprekenquote:Op zondag 25 maart 2012 14:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die clown viel alsof zijn vliezen braken.
Nee, vroegah wel, maar toen moest ik me nog in de kijker spelenquote:
Haha okquote:Op zondag 25 maart 2012 14:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, vroegah wel, maar toen moest ik me nog in de kijker spelen
Net wat betere passing en pace voor mijn gevoel maar geen bijzonder verschil. Schieten kan ie nog steeds niet. De UP kun je toch al voor 2-3K oppikken dacht ik?quote:Op zondag 25 maart 2012 14:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Haha ok
--
Kan iemand die met beide gespeeld heeft mij vertellen of UP Anderson de extra cash waard is tov de NUP Anderson?
Kosten beiden toch weinig... Zit wel flink verschil in stats.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Haha ok
--
Kan iemand die met beide gespeeld heeft mij vertellen of UP Anderson de extra cash waard is tov de NUP Anderson?
Ik twijfel maar is 4-3-2-1.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:13 schreef Thorb het volgende:
VDM jij verkoopt sif ramires? Zo ja welke formatie enzo?
Hij is ook wel een beetje uit vorm laatste tijd.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
Nu gaat iedereen op Altidore ketteren terwijl die bal gewoon zowat achter hem komt en dus vies moeilijk is.
In mijn formatie 5-6k, maar heb de NUP al en ik wil zuinig zijnquote:Op zondag 25 maart 2012 14:12 schreef laucas het volgende:
[..]
Net wat betere passing en pace voor mijn gevoel maar geen bijzonder verschil. Schieten kan ie nog steeds niet. De UP kun je toch al voor 2-3K oppikken dacht ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |