Kan wel, duurt alleen wat langerquote:
Jij wou ons hier toch hebben ?quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:19 schreef computerprobleem het volgende:
Opflikkeren kut kleuters, verpest dit topic nou niet.
Niet hier. Post gewoon niet meer hier.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:21 schreef smitjew het volgende:
Cp hou denk jij over het hedendaagse leger ?
Waarom spam je je kuttopic dan overal over ONZ in SC's waar je anders nooit komt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Niet hier. Post gewoon niet meer hier.
Dit topic gaat enkel en alleen over WW2. Het gaat al maanden goed en dan komen jullie het even verpesten. Ik heb een aantal TR's verzonden, die berichten moeten verwijderd worden.
Reageer hier ook gewoon maar niet op. Gewoon niet doen.
ik ook met van die rag wijfen er inquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom spam je je kuttopic dan overal over ONZ in SC's waar je anders nooit komt?
En smitjew: ik vind het leger van Israël vet nu
Serieuze topics in ONZquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:39 schreef computerprobleem het volgende:
Het waren geen uitnodigingen zodat jullie een serieus topic, met name een serieus bericht waarin ik het heb over gesneuvelden, komen vol posten met niets zeggende, kinderachtige posts. Als jullie te klein zijn om om te gaan met zulke topics/onderwerpen, post dan gewoon niet.
Buk anders nog even voor hem.quote:
zit diep hequote:Op woensdag 6 juni 2012 10:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Buk anders nog even voor hem.
Buk anders nog even voor hem.quote:
Had ik die eer maarquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Buk anders nog even voor hem.
Wat voor?quote:
Die jappen gooiden toch atoombommen? Dat kan echt niet. Waarom doet de NAVO daar niets tegen? Ik zou het wel weten hoor. Gewoon blauwhelmpies er op af zulkequote:Op woensdag 6 juni 2012 21:07 schreef Anno2012 het volgende:
Deze week serie pacific weer eens aan het kijken, vind hem steeds beter worden. Al zal hij nooit tippen aan BoB. En ook die overdadige romantiek in 2 afleveringen is rotzooi.
Maar het heeft wel mijn interesse vergroot in de Pacific.
Ongelofelijk wat daar gebeurd is, en dan wat die Jappen deden, onvoorstelbaar.
[ afbeelding ]
Zoveel doden voor een eiland/vliegveld dat ze uiteindelijk nooit zouden gaan gebruiken...
Ik vraag het gewoon vriendelijk gast, blijkbaar helpt dat niet. Nou dan: flikker gewoon op als je niet serieus kunt bijdragen aan dit topic.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die jappen gooiden toch atoombommen? Dat kan echt niet. Waarom doet de NAVO daar niets tegen? Ik zou het wel weten hoor. Gewoon blauwhelmpies er op af zulke
[ afbeelding ]
Dit topic is te goed voor onserieuze bijdragen vind ik ook.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon vriendelijk gast, blijkbaar helpt dat niet. Nou dan: flikker gewoon op als je niet serieus kunt bijdragen aan dit topic..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |