Had ik die eer maarquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:55 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Buk anders nog even voor hem.
Wat voor?quote:
Die jappen gooiden toch atoombommen? Dat kan echt niet. Waarom doet de NAVO daar niets tegen? Ik zou het wel weten hoor. Gewoon blauwhelmpies er op af zulkequote:Op woensdag 6 juni 2012 21:07 schreef Anno2012 het volgende:
Deze week serie pacific weer eens aan het kijken, vind hem steeds beter worden. Al zal hij nooit tippen aan BoB. En ook die overdadige romantiek in 2 afleveringen is rotzooi.
Maar het heeft wel mijn interesse vergroot in de Pacific.
Ongelofelijk wat daar gebeurd is, en dan wat die Jappen deden, onvoorstelbaar.
[ afbeelding ]
Zoveel doden voor een eiland/vliegveld dat ze uiteindelijk nooit zouden gaan gebruiken...
Ik vraag het gewoon vriendelijk gast, blijkbaar helpt dat niet. Nou dan: flikker gewoon op als je niet serieus kunt bijdragen aan dit topic.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die jappen gooiden toch atoombommen? Dat kan echt niet. Waarom doet de NAVO daar niets tegen? Ik zou het wel weten hoor. Gewoon blauwhelmpies er op af zulke
[ afbeelding ]
Dit topic is te goed voor onserieuze bijdragen vind ik ook.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:51 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik vraag het gewoon vriendelijk gast, blijkbaar helpt dat niet. Nou dan: flikker gewoon op als je niet serieus kunt bijdragen aan dit topic..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |