Niet zo goed opgelet denk ik :pquote:Op zondag 22 april 2012 18:37 schreef Adelante het volgende:
Ik snap er steeds minder van, maar in welk universum heeft Peter een dochter gekregen??? :-P
ik had het meteen al door toen ze die observers kon blokkeren in haar gedachtenquote:Op zondag 22 april 2012 13:59 schreef Goofoyou het volgende:
Het vreemde was dat ik al gelijkenissen zag met OliviaHenriëtta praat echt op precies dezelfde manier als Olivia. Het kwam echter wel als een verrassing op het einde.
Denk dat veel mensen het wel door hadden of ten minste vermoeden inderdaad.quote:Op zondag 22 april 2012 20:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik had het meteen al door toen ze die observers kon blokkeren in haar gedachten
quote:Op zondag 22 april 2012 14:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dacht het eigenlijk al meteen toen ik het begin en theme van ep 19 zag :
[..]
Ook wel leuk om te weten. Info over het einde en evt vervolg :Dus dit was een soort promo om de geldschieters voor de serie lekker te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb maar in spoiler gezet, misschien zijn er mensen die totaal niks over het einde willen lezen, of het gewoon kijken per aflevering
Ik snap anders niet waarom ze met Fringe zo in ene beginnen met een heheel nieuwe insteek. Wat er gaat gebeuren met Mr. Jones bijvoorbeeld laten ze zo unanswered.
Iedereen zag wel direkt dat het een soort Olivia moest zijn denk ik. Ik ga em voor de derde keer bekijken. Wauw!heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Ik dacht heel even dat ie zijn eigen dochter ging versierenquote:Op maandag 23 april 2012 00:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dus dit was een soort promo om de geldschieters voor de serie lekker te maken?
Ik snap anders niet waarom ze met Fringe zo in ene beginnen met een heheel nieuwe insteek. Wat er gaat gebeuren met Mr. Jones bijvoorbeeld laten ze zo unanswered.
Iedereen zag wel direkt dat het een soort Olivia moest zijn denk ik. Ik ga em voor de derde keer bekijken. Wauw!
Natuurlijk was dit geen promo.quote:Op maandag 23 april 2012 00:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dus dit was een soort promo om de geldschieters voor de serie lekker te maken?
Iedereen zag wel direkt dat het een soort Olivia moest zijn denk ik. Ik ga em voor de derde keer bekijken. Wauw!
twitter:JWFRINGE twitterde op maandag 23-04-2012 om 19:02:40Monday!!! This week should be a verrrry good week... Go Fringe. reageer retweet
twitter:JWFRINGE twitterde op maandag 23-04-2012 om 19:06:27@kurtblaine_ We will get news this week. We feel really positive. reageer retweet
twitter:AlexAntonetz twitterde op maandag 23-04-2012 om 19:42:36@JWFRINGE On a scale of 1-10, how positive are you feeling about renewal? reageer retweet
Zou wat zijn, twee jaar op rij een renewal met zulke nummers. Fringe zou in Chuck-gebied komentwitter:JWFRINGE twitterde op maandag 23-04-2012 om 19:49:35@AlexAntonetz Hahaha. um... 9.99. Good? Jeff and I have faith in Kevin Reilly and all our friends and supporters at Fox. reageer retweet
Gaat Fox zeker niet doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:31 schreef mctwigt het volgende:
zal 13 worden, dan komen ze op 100 totaalmooi voor fox om het dan als herhalingen uit te zenden of te verkopen aan scifi voor uitzendingen
Als dat verschrikkelijke kots publiek nou eens een keer verder kijkt dan die 300 talentenshows en andere bagger.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:37 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Gaat Fox zeker niet doen.
Warner Bros. wil het inderdaad verkopen aan cable networks, al vraag ik me af hoeveel interesse hebben.
Ik denk dat DRJ volgende aflevering de 2 universes samen gaat voegen (als dat mogelijk is wetenschappelijk gezien maarja is scifi). Hij doet nu al die expirimenten.. ik denk dat hij de 2 samen voegt waardoor er 1 gezonde universe ontstaat/blijft en dat zijn doel wel extreem is maar positief voor de wereld.. alleen zitten daar sacrifices aan vast en die wil hij nemen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:52 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Natuurlijk was dit geen promo.
Dit is ook geen nieuwe insteek, dit is de verklaring waarom Peter en Olivia zo belangrijk zijn en waarom September heeft gedaan wat hij heeft gedaan.
In seizoen vijf zullen ze het wel tegen de observers op gaan nemen![]()
DRJ zal de komende afleveringen worden beantwoord natuurlijk.
David Robert Jones. Ik vergeet die naam ook telkens. Ik wil hem telkens Robert Downey jr. noemenquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik had graag nog even gezien dat Robert nogiets in stukken werd gescheurd. Of hoe heet hij nou
Dat gaan we de komende drie afleveringen zien, die uiteindelijk tot deze wereld zullen leiden. Neem ik aan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik had graag nog even gezien dat Robert nogiets in stukken werd gescheurd. Of hoe heet hij nou
We think alike omygosh!quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:02 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
David Robert Jones. Ik vergeet die naam ook telkens. Ik wil hem telkens Robert Downey jr. noemen
Asoh op die fiets, ik had wel het vermoeden maar wist het niet zekerquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat gaan we de komende drie afleveringen zien, die uiteindelijk tot deze wereld zullen leiden. Neem ik aan.
Niet toch die dimensie-machine werd gemaakt door Walternate om die andere kant te vernietigen.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:59 schreef Bisamrat het volgende:
Nieuwe deel was erg goed vond ik. De machine welke ze gaan bouwen is de dimensie machine welke terug gestuurd word in de tijd. Dus dan is dat ook weer verklaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |