Doen we hier niet aan, de OP is heiligquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:45 schreef datisstom het volgende:
Mischien de laatste quotes in de OP zetten?
Wat is dit voor onzin? Ik mag dus ook geen NBA en NFL volgen ofzo?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:16 schreef datisstom het volgende:
[..]
Nice, ik vind het zo zielig als mensen erover prateb maar zelf niks doen.
Neuh, ik heb het alleen over MMA.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin? Ik mag dus ook geen NBA en NFL volgen ofzo?. En ik voetbal ook niet meer dus moet ik Eredivisie Live ook maar opzeggen.
Bok op met je slappe karate vorm. Ga dan iig echte karate beoefenen ipv zon verwaterde kata-vorm.
Mmmm... Is het verhaal van Mas Oyama en directe groep studenten niet bekend?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:28 schreef datisstom het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond. Ik vind karate een prachtige sport maar het kan niet op tegen muay thai, JJ en MMA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wado is niet eens full contact man...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:54 schreef datisstom het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het alleen over MMA.
En wat is er "slap" aan wado ?
quote:Op zondag 25 maart 2012 00:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mmmm... Is het verhaal van Mas Oyama en directe groep studenten niet bekend?Jawel maar dat is kyokushin niet wado.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IRL is het wel full contact.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wado is niet eens full contact man...
quote:
Whehe, ik zie je al rondlopen in je strakke G-Star tshirt.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:13 schreef Jajong het volgende:
[..]. IRL
. Als jij nooit full contact spart kan je je ook niet IRL redden, trust me.
quote:Op zondag 25 maart 2012 00:17 schreef datisstom het volgende:
[..]
Whehe, ik zie je al rondlopen in je strakke G-Star tshirt.![]()
Niet iedereen doet vechtsport om stoer te kunnen doen. Ik heb überhaupt nog nooit gevochten, maar als iemand iets probeert ligt 'ie binnen no time met z'n handen op z'n rug.
Nee hoor, zit hier wel goed.quote:
Juist.. Everybody has a plan, until they get punched in the face. Hoe wil je daarvoor trainen zonder full contact te sparren?quote:Op zondag 25 maart 2012 00:17 schreef datisstom het volgende:
[..]
Niet iedereen doet vechtsport om stoer te kunnen doen. Ik heb überhaupt nog nooit gevochten, maar als iemand iets probeert ligt 'ie binnen no time met z'n handen op z'n rug.
IRL jank je het uit als een Mawashi geri in ene door wordt gezet in plaats van dat deze wordt in gehouden op een paar centimeters afstand.quote:
We sparren wel full contact.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
IRL jank je het uit als een Mawashi geri in ene door wordt gezet in plaats van dat deze wordt in gehouden op een paar centimeters afstand.
Vlieg niet te hoog.. De landing zou wel eens pijn kunnen doen.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:17 schreef datisstom het volgende:
[..]
je bent in dit topic om MMA te leren/kijken?quote:Op zondag 25 maart 2012 01:11 schreef datisstom het volgende:
Zoals ik al zei, het is niet zo hard als mt en jiu jitsu idd.
Ligt niet aan jou, gevecht was niet bijzonder. Bellator moet je zeker kijkenquote:Op zondag 25 maart 2012 04:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar dit TUF gevecht kon totaal niet boeien
Nu eens Bellator kijken, dat is meestal goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |