Hopsinjoor; lekker!quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
Staat hier nog op de kast, ben ook benieuwd![]()
Zit nu aan de Gouden Carolus Tripel, had al de Hopsinjoor en de Classic op, en ook deze is weer heerlijk!
Oe, ik ga misschien ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
Verder:
[..]
En dan is er ook nog het Zythos Bier Festival. Daar gaan we weer heen dit jaar. En nu blijkt dat bijna de helft van de brouwerijen er een nieuw bier presenteert
De locatie is nieuw dus een grotere zaal. Dus meer brouwerijen. Dus meer te proberen. Gaan ze ook nog eens allemaal nieuwe bieren lanceren
Die nieuwe bieren zijn trouwens in het licht van de smaakverschuiving van klassieke zoete bieren naar bitter.
Ja absurde lijst he?quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:12 schreef Quannum het volgende:
[..]
Oe, ik ga misschien ook. Is maar een half uurtje rijden. Met de trein zelfs maar +- 15min (en dat lijkt me ook een beter idee
). Ik ben er nog nooit geweest (schande!), maar de prijzen zijn echt wel schappelijk. En als lid van Zythos krijg ik 2 jetons gratis.
![]()
Heel interessant dat ze allemaal nieuwe bieren lanceren.
Edit: Wat een lijst!![]()
Ik heb net nummer 196 binnen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik: 92, 94, 95 & 98
Althans, 3 van die 4.
Ehh... het is een oude gueuze, dus gewoon flink aan de zure kant. Overigens heb ik zelf vorige week een Boon Oude Kriek op, en dat vond ik geen onverdeeld succes. Sterker nog, de smaken van krieken en van de lambiek waren juist erg verdeeld.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:34 schreef T-Force het volgende:
Nu aan de Oude Geuze Boon...Weet echt niet wat ik ervan moet vinden![]()
Het is niet vies, maar het is ook geen bier, wat is het wel? Geen idee, maar het smaakt best aardig naarmate ik er meer van drink
Wanneer je een gewoon bier verwacht zal het wel even wennen zijn. Ik ben er in ieder geval fan van.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:34 schreef T-Force het volgende:
Nu aan de Oude Geuze Boon...Weet echt niet wat ik ervan moet vinden![]()
Het is niet vies, maar het is ook geen bier, wat is het wel? Geen idee, maar het smaakt best aardig naarmate ik er meer van drink
Idd de Imperial Stout is zeer aan te raden. De Nut Brown heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op zondag 15 april 2012 11:51 schreef Inkomen het volgende:
[..]Hun Nut Brown Ale en Imperial Stout zijn ook erg lekker.
18 is kamertemp. ik zou ook voor 12C gaanquote:Op zondag 15 april 2012 23:39 schreef bas-beest het volgende:
Eerder vandaag, naast wat andere biertjes, heb ik een Westvleteren XII op in m'n stam-pub.
Beetje prijzig, maar ik moest 'm gewoon proberen.
Qua temperatuur kon ik kiezen uit 6, 12 of 18 graden, ik heb die van 12 gekozen omdat 18 me wat al te warm leek en 6 veel te koud.
Het was een zeer aangename verrassing, erg lekker etc., maar om nou te zeggen dat ik 'm daar nog een keer bestel, dat niet... dan ga ik wel proberen of ik er op een andere manier aan kan komen.
Ben er ook geweest. Leuk festival met leuke mensen. Ook aardig wat geproefd en een mooi glas meegenomen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:30 schreef Inkomen het volgende:
Gisteravond bierfestival in Groningen bezocht. Ook hier 1 muntje per proefglas, glas kan mee en bij de entree zaten twee muntjes inbegrepen. Sfeer was uitstekend, niet zo druk als vanavond wordt waarschijnlijk; beveiliging was ook hartstikke relaxt, heb ze niet in actie zien komen.
De volgende bieren geproefd:
Eibauer Schwarzbier
Ermelindis IPA
Hettinga Porter Robuust
Kruisheren Theodorus
Mommeriete Meibock
Muifelbrouwerij Barley Wine US Hops
Muifelbrouwerij USA pale ale (geloof ik)
Peer Paorel Imperial Stout
Ramses Shire Stout
Twents Schwarz
Wispe Blond
Witte Klavervier Poorter
Wel jammer dat er geen bieren ter plekke verkocht mogen worden i.v.m. gebrek aan vergunning. Verscheidene stands waren al gewaarschuwd, hoorde ik.
Wat waren je favorieten?quote:Op maandag 16 april 2012 15:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ben er ook geweest. Leuk festival met leuke mensen. Ook aardig wat geproefd en een mooi glas meegenomen.
Errr...in de bierspeciaalzaak kopen?quote:Op maandag 16 april 2012 15:38 schreef muzas het volgende:
Wat is de makkelijkste manier om aan Pannepot te komen?
Heb er eentje bij Melgers weg.quote:Op maandag 16 april 2012 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Errr...in de bierspeciaalzaak kopen?
Ik heb het sowieso in de Hopduvel gezien, ook bij de biergrens en volgens mij ook wel eens bij Bertus Bierhuis.
Even een rondje bellen dusquote:
ooh ok, ik begreep dat 't lastig te vinden was... My Badquote:Op maandag 16 april 2012 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Errr...in de bierspeciaalzaak kopen?
Ik heb het sowieso in de Hopduvel gezien, ook bij de biergrens en volgens mij ook wel eens bij Bertus Bierhuis.
Nou, het staat niet in ieder bierwinkelquote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef muzas het volgende:
[..]
ooh ok, ik begreep dat 't lastig te vinden was... My Bad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |