Vijf kilo bijgekocht, die flessen gaan mee (behalve de Oude Kriek, die is al opquote:Op maandag 9 april 2012 12:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mocht je het meekrijgen, laat weten wat je van de Charbon vind. Onze tip, alsmede van de brouwer: neem er wat zachte witte kaas bij, een brie ofzo. Dat brengt echt de smaak naar voren.
Of een goed stukje brood met roomboter.
Waar in den haag?? Please!quote:Op maandag 9 april 2012 22:32 schreef mister_popcorn het volgende:
in een appie in den haag drie soorten ipa bier van brewdog gevonden, daar ben ik wel tevreden mee!
- Westmalle Dubbel en Westmalle Tripel in gelijke delen mengen, dan proef je zowel het kruidige van de Tripel als het fruitige caramelachtige van een Dubbel.quote:Op maandag 9 april 2012 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
Doen jullie aan biermixen? Het mixen van biersoorten of bier met een sterkere alcoholische drank levert leuke smaken op
Alleen als het in een beslag gaat oidquote:Op maandag 9 april 2012 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
Doen jullie aan biermixen? Het mixen van biersoorten of bier met een sterkere alcoholische drank levert leuke smaken op
Irish Stout of Porter met Iris Wiskey geeft wel en aparte en lekkere smaak. Heb ook gehoord van Guinness met mousserende wijn, dat eb ik nog niet geproefd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoorde van het weekend iets over iemand die druppels whiskey bij bieren gooit. Ook een goed plan.
Wie weet morgen in de grote O. Food pairingsquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
ik wil deze week toch wel uitproberen om een bolletje vanilleijs in m'n stout te gooien
Tof, moet ik verder nog iets doen, of gewoon binnenlopen op de goede tijd?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie weet morgen in de grote O. Food pairings
Ik heb gezegd dat je meedoet.
Dan moet je óf een heel slap biertje, óf een onwijs sterke whisey hebben lijkt me, wil je wat kunnen proeven van die paar druppels...quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoorde van het weekend iets over iemand die druppels whiskey bij bieren gooit. Ook een goed plan.
In geval van nood, gebruik grotere druppelsquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Dan moet je óf een heel slap biertje, óf een onwijs sterke whisey hebben lijkt me, wil je wat kunnen proeven van die paar druppels...
Het zal dan inderdaad geen Jameson zijn, maar een goed rokerige whiskey kan zeker wat toevoegen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Dan moet je óf een heel slap biertje, óf een onwijs sterke whisey hebben lijkt me, wil je wat kunnen proeven van die paar druppels...
Gewoon op tijd aanwezig zijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tof, moet ik verder nog iets doen, of gewoon binnenlopen op de goede tijd?
Denk dat het type bier ook wel uitmaaktquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Het zal dan inderdaad geen Jameson zijn, maar een goed rokerige whiskey kan zeker wat toevoegen.
Ik denk dat dat wel meevalt zelfs.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Denk dat het type bier ook wel uitmaaktJe zal aardig whiskey moeten gieten in een russian imperial stout denk ik
Je gaat toch geen mixdrankje makenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Denk dat het type bier ook wel uitmaaktJe zal aardig whiskey moeten gieten in een russian imperial stout denk ik
Ben ik ook zeer benieuwd naar.quote:
Zo, dat heeft lang geduurdquote:Op woensdag 11 april 2012 15:53 schreef muzas het volgende:
Op de facebook van een van mijn slijters een bericht;
"6x75cl Houten Haarlemmer"
Hij houdt er twee apart
Eindelijk
Waarom zou je er niet één open trekken dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Moet me ook inhouden m niet direct open te rukken denk ik.
Die ander is voor een vriend. Meer dan 2 apart leggen ging de slijter iets te verquote:Op woensdag 11 april 2012 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet één open trekken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |