Denk dat het type bier ook wel uitmaaktquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Het zal dan inderdaad geen Jameson zijn, maar een goed rokerige whiskey kan zeker wat toevoegen.
Ik denk dat dat wel meevalt zelfs.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Denk dat het type bier ook wel uitmaaktJe zal aardig whiskey moeten gieten in een russian imperial stout denk ik
Je gaat toch geen mixdrankje makenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Denk dat het type bier ook wel uitmaaktJe zal aardig whiskey moeten gieten in een russian imperial stout denk ik
Ben ik ook zeer benieuwd naar.quote:
Zo, dat heeft lang geduurdquote:Op woensdag 11 april 2012 15:53 schreef muzas het volgende:
Op de facebook van een van mijn slijters een bericht;
"6x75cl Houten Haarlemmer"
Hij houdt er twee apart
Eindelijk
Waarom zou je er niet één open trekken dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Moet me ook inhouden m niet direct open te rukken denk ik.
Die ander is voor een vriend. Meer dan 2 apart leggen ging de slijter iets te verquote:Op woensdag 11 april 2012 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet één open trekken dan?
Ah....ik moet het dus ook nog zien te krijgen. Heb al wat gefacebooktquote:Op woensdag 11 april 2012 15:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Die ander is voor een vriend. Meer dan 2 apart leggen ging de slijter iets te ver
Je rijdt naar de abdij?quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:28 schreef muzas het volgende:
En toen had ik ineens gereserveerd bij onze vrienden de Cisterciënzers
En dan is er ook nog het Zythos Bier Festival. Daar gaan we weer heen dit jaar. En nu blijkt dat bijna de helft van de brouwerijen er een nieuw bier presenteertquote:Bier Koning Facebook
Daar zijn ze dan: Dogfish head 90 minutes, Bell's Hopslam, Pliny the Elder, Hair of the dog Fred, Knee Deep Brewing Company Citra Extra Pale Ale, Sierra Nevada Hoptimum (!) Goose Island Night Stalker en Lagunitas Brewing Company Hop Stoopid Ale. Beperkte voorraden!
12? 2 kratten?quote:
2 kratten 12 idd. Guller nee, maar het lijkt wel alsof er vaker gebeld kan worden, zoveelste keer al. Was vanmorgen ook in 3x bellen raak. Ach leuke daytrip. Denk dat ik een paar flessen op marktplaats gooi om de benzine te vergoedenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
12? 2 kratten?
Of zijn ze weer wat guller?
Ik kreeg net te horen dat er 3 flessen Houten Haarlemmer voor me klaarstaan
Nicequote:Op vrijdag 13 april 2012 17:09 schreef muzas het volgende:
2 kratten 12 idd. Guller nee, maar het lijkt wel alsof er vaker gebeld kan worden, zoveelste keer al. Was vanmorgen ook in 3x bellen raak. Ach leuke daytrip. Denk dat ik een paar flessen op marktplaats gooi om de benzine te vergoeden![]()
Yup, erg blijquote:3 flessen zelfs, toe maar!
Zie hierboven mijn foto, ik heb nummer 187quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
NiceInderdaad leuk dagtripje
En als je zin hebt, kun je ook nog even langs St Bernardus, dat zit maar een paar kilometer verder.
[..]
Yup, erg blij
Ik hoop dat 'ie lekker is
Melchers schijnt er te hebben. En er zijn er maar 525 van gemaakt
Ik: 92, 94, 95 & 98quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:16 schreef muzas het volgende:
[..]
Zie hierboven mijn foto, ik heb nummer 187
Als Haarlemmer móet ik het gewoon geproefd hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:03 schreef komrad het volgende:
lekenvraag: op welke manier is dat bier zo bijzonder dat jullie er zo achteraan zijn gegaan?
* komrad is ook bierliefhebber
goed puntquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:07 schreef muzas het volgende:
[..]
Als Haarlemmer móet ik het gewoon geproefd hebben natuurlijk
Ken ik niet...quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:11 schreef komrad het volgende:
[..]
goed punt
wat vinden we hier van Judas bier
Vaak gezien, nooit geproefd...quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:11 schreef komrad het volgende:
[..]
goed punt
is ook niet op veel plaatsen te krijgen, maar wel lekkerquote:
Heb je het over de Westvleteren of de Houten Haarlemmer?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:03 schreef komrad het volgende:
lekenvraag: op welke manier is dat bier zo bijzonder dat jullie er zo achteraan zijn gegaan?
* komrad is ook bierliefhebber
Vaak gezien, zelfs een mooi glas van gehad. Paar keer geproefd maar ik kan me niet meer herinneren hoe het smaakt. Te lang geledenquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:11 schreef komrad het volgende:
[..]
goed punt
Staat hier nog op de kast, ben ook benieuwdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |