Een anderequote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik weet niet welke kalender jij gebruikt, maar wij hebben geen 21 maanden in een jaar.
Wat zou dat mooi zijn, maar ben je niet bang, omdat begeerte de hoofdemotie is van alle mensen dat de massa geslaafd blijft in hun koophuisje en baantje? Dat heeft de elite toch wel mooi voor elkaar?quote:Op zondag 25 maart 2012 12:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik denk dat de wereld heel erg aan het veranderen is. Heel erg. Bestaand systemen gebaseerd op hebzucht blijken niet meer te werken. Velen moeten betalen voor de perverse graaizucht van een kleine groep. Dat is al een tijd lang bezig en zal na een grote klapper aan zijn eind komen. De elite wil kot wat kost vast houden aan wat ze hebben en de massa zal daar tegen in opstand komen. Onnodig te zeggen dat de massa zal winnen. Ik denk dan ook dat 21-12-2012 zo ongeveer het middelpunt is van deze omwenteling.
Vraag is wat die klapper zal zijn waar jij naar verwijst.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik denk dat de wereld heel erg aan het veranderen is. Heel erg. Bestaand systemen gebaseerd op hebzucht blijken niet meer te werken. Velen moeten betalen voor de perverse graaizucht van een kleine groep. Dat is al een tijd lang bezig en zal na een grote klapper aan zijn eind komen. De elite wil kot wat kost vast houden aan wat ze hebben en de massa zal daar tegen in opstand komen. Onnodig te zeggen dat de massa zal winnen. Ik denk dan ook dat 21-12-2012 zo ongeveer het middelpunt is van deze omwenteling.
De massa geslaafd in koophuisje en baantje ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:45 schreef Gebruikersnaam4 het volgende:
Wat zou dat mooi zijn, maar ben je niet bang, omdat begeerte de hoofdemotie is van alle mensen dat de massa geslaafd blijft in hun koophuisje en baantje? Dat heeft de elite toch wel mooi voor elkaar?
Hele populatie tot slaaf gemaakt en men heeft het niet eens door?
Ik zou voor de zekerheid je verjaardag op 21 december vieren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:27 schreef Geralt het volgende:
OMG als de wereld vergaat dan heb ik afgelopen 23 december voor het laatst mijn verjaardag gevierd?!?!?!
Heb jij zoveel debielen op je rug dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:32 schreef JeMoeder het volgende:
Ik denk dat er een stel debielen weer collectieve zelfmoord gaan plegen en wij lekker doorleven zonder de last van die debielen op onze rug te torsen.
Imo vergiftigen ze de maatschappij. Maar dat is mijn mening. Die mening ben ik toebedeelt omdat hun denkbeelden totaal niet kan bevatten. Ook het idee dat men die denkbeelden wil verspreiden om anderen mee de dood in te nemen vind ik te verschrikkelijk voor woorden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid je verjaardag op 21 december vieren..
[..]
Heb jij zoveel debielen op je rug dan?
Ik ben iets minder haatdragend en vind het eerder zielig voor mensen die zo kwetsbaar zijn en tevens zo sterk in een doctrine gevangen zitten dat je rustig van waanzin kunt spreken.
Ik welk opzicht heb je last van die mensen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |