Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchick Maximaal 3, oude verwijderen ivm dataverbruikquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ja, daarom. Niemand weet exact hoeveel invloed chemistry op de stats heeft, alleen EA zelf.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet niet of die 7 chem veel invloed op zijn voorzetten heeft. Zou zomaar kunnen dat ze dan slechter zijn dan die 86 met 9 chem.
IF Lavezzi op 7 chem blijft een grote held.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, daarom. Niemand weet exact hoeveel invloed chemistry op de stats heeft, alleen EA zelf.
Ik heb 'm op 9.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Lavezzi op 7 chem blijft een grote held.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij werd ik net weer in de zeik genomen door Dudeweiser met dat LW>CAM kaartje
Ey mattie ga niet haten tog onelovequote:
Heskeyquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:15 schreef Nickskuh het volgende:
Ik heb nu
Ba - Torres
Suarez
Zou ik nu RvP, Aguero of UP Suarez kopen?
UP Agueroquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:15 schreef Nickskuh het volgende:
Ik heb nu
Ba - Torres
Suarez
WHAT THE FUCK!!! GENIALE EMOTICON!!! HAHA!!!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:21 schreef Tim86 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/266303
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
UP Suarezquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:15 schreef Nickskuh het volgende:
Ik heb nu
Ba - Torres
Suarez
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:21 schreef Tim86 het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/266303
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat is er mis met Schwein? Pacequote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Schweinsteiger kan echt niet, maar je smilies maken een hoop goed![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niet alleen traag met rennen. Die man is net een schildpad..
Zo gaat het altijd hierquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:30 schreef Nickskuh het volgende:
Leuk dat iedereen een andere speler kiest
UP Aguero trouwens!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:15 schreef Nickskuh het volgende:
Ik heb nu
Ba - Torres
Suarez
In RL is het een eng, arrogant ventje.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jammer dat Smolarek niet in FUT zit. Vorig jaar had hij 86 pace en 70 shooting
Wie denk jequote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:34 schreef Fifut het volgende:
Wat is de beste LB uit de Serie A voor onder de 20k?
Inkoppertje... het is een negerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:34 schreef Fifut het volgende:
T tot Aiwo. Hij zit zelfs in Confetti's team!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:34 schreef Fifut het volgende:
Al besloten of je hem gaat maken?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:33 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik ben al begonnen met opkopen!quote:
Morgen nog even AZ verliezen (van RKC die voor het laatst verloren van Ajax) en dan is het wel gebeurd lijkt me.quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen met opkopen!
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:49 schreef vandermar het volgende:
Haha, Twentewat een zaad club is het toch.
4-3-2-1quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja echt he. 4321 vind ik echt KUT spelen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Pace boost naar 65 minimaal lol!quote:
Dit wordt opnieuw hèt weekend van Ajaxquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:49 schreef vandermar het volgende:
Haha, Twentewat een zaad club is het toch.
als Ajax wint van PSV is mijn weekend compleet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Morgen nog even AZ verliezen (van RKC die voor het laatst verloren van Ajax) en dan is het wel gebeurd lijkt me.
Waarop ze op 4 punten komen van AZ? Ik denk niet dat ajax wint van psv hoor. De aanval van ajax is matig en de verdediging van psv ook. Middenveld psv is beter en alleen vertongen heeft nog enigzins niveau daar achterin.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dit wordt opnieuw hèt weekend van Ajax
publiek staat er achter, alle spelers geven 100% dat is zeker. dit ajax wist ook op old traffort te winnenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarop ze op 4 punten komen van AZ? Ik denk niet dat ajax wint van psv hoor. De aanval van ajax is matig en de verdediging van psv ook. Middenveld psv is beter en alleen vertongen heeft nog enigzins niveau daar achterin.
Op papier zou psv makkelijk moeten winnen maar je weet het nooit. Ik zou in eerste instantie op psv mijn geld zetten.
Je kan geen 100 chem hebben zonder manager, maar het maakt weinig meer uit of het nou van een goede nationaliteit is ofzo danquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:55 schreef Fifut het volgende:
Heeft een manager eigenlijk nog wel zin wanneer je chemistry al 100 is?
je kunt geen 100 chem halen zonder manager, ik gebruik geen manager, alleen individuele chemistry is wat telt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:55 schreef Fifut het volgende:
Dat kan nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:55 schreef Fifut het volgende:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarop ze op 4 punten komen van AZ? Ik denk niet dat ajax wint van psv hoor. De aanval van ajax is matig en de verdediging van psv ook. Middenveld psv is beter en alleen vertongen heeft nog enigzins niveau daar achterin.
Op papier zou psv makkelijk moeten winnen maar je weet het nooit. Ik zou in eerste instantie op psv mijn geld zetten.
weer een vandermarretje natuurlijkquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:55 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dit eigenlijk best wel een bazig team
http://www.futhead.com/12/squad/268475
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je kunt geen 100 chem halen zonder manager, ik gebruik geen manager, alleen individuele chemistry is wat telt.
Dat heeft hier niets mee te maken, één van de honderd keer win je incidenteel daar, zelfde als met Feyenoord in 2002 in Giuseppe Meazza. Pure onderschatting en laksheid. Op papier en qua kwaliteit moet psv het makkelijk kunnen winnen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
publiek staat er achter, alle spelers geven 100% dat is zeker. dit ajax wist ook op old traffort te winnen
Want?quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:56 schreef wieisboos het volgende:
alleen individuele chemistry is wat telt.
Uhu, doe Donk CB en Van der Wiel rechts. En Jorgacevic GK. Heb jij toch nog je Vandermarretje. Maar is het tenminste al iets beter!quote:
Kan je lang wachten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wacht maar af tot Serero morgen invalt
Wattanquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Uhu, doe Donk CB en Van der Wiel rechts. En Jorgacevic GK. Heb jij toch nog je Vandermarretje. Maar is het tenminste al iets beter!
Wat dacht je van de RB.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wattanwat is hier een vandermarretje aan.
Je naam wordt misbruiktquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wattanwat is hier een vandermarretje aan.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat dacht je van de RB.Het is eigenlijk gewoon Sweden/Netherlands. Maar jij moest er weer zo nodig een Braziliaan tussenproppen.
Overdreven Feyenoord supporterquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:02 schreef vandermar het volgende:
[..]Nou en
van der Wiel komt er echt niet in hoe goed hij in fut ook is
.
Blind valt bijna elke wedstrijd in, dus inderdaad.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik zie nog eerder Blind invallen dan Serero
Nou en, G. Fernandez, die een half seizoen heeft gemist, heeft vaker dan Torres gescoord. Nu jij weer.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Overdreven Feyenoord supporter
Kneusje.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:02 schreef vandermar het volgende:
[..]Nou en
.
het zit diep hequote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:02 schreef vandermar het volgende:
[..]Nou en
.
Bakkal heeft wel meer simpele kansen verneukt dan Torresquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou en, G. Fernandez, die een half seizoen heeft gemist, heeft vaker dan Torres gescoord. Nu jij weer.
Je dwaalt af..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou en, G. Fernandez, die een half seizoen heeft gemist, heeft vaker dan Torres gescoord. Nu jij weer.
Torres: 350 (153)quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jaquote:
Wat fuckt engeland in nederland nouquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je dwaalt af..
Ik gebruik toch ook Man Utd spelers als die beter zijn dan Chelsea spelers
Verleden erbij halenquote:
Ik heb het alleen over dit seizoen ook al stond het er niet bijquote:
En weer dwaal je afquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja
[..]
Wat fuckt engeland in nederland nou
Oooh!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over dit seizoen ook al stond het er niet bij
Waarom?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:07 schreef Fuszy het volgende:
Van der wiel is gewoon een mongool, punt.
Afdwalen waarvan? Ik weerleg de boel toch.quote:
wel beter dan die klapmongool van Feyenoordquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:07 schreef Fuszy het volgende:
Van der wiel is gewoon een mongool, punt.
Die wil je niet eens opstellen.
Zou goed kunnen. Het is iig mijn mening over hem. Al had hij bij Heerenveen, RKC of wat dan ook gespeeld. Die houding van hem is echt walgelijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel beter dan die klapmongool van Feyenoord
Jij ziet liever iemand 40x de achterlijn halen en alles richting 2e ring schieten die niet kan verdedigen dan iemand die kan verdedigen en aanvallend wat minder is?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel beter dan die klapmongool van Feyenoord
Laat maar zittenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Afdwalen waarvan? Ik weerleg de boel toch.
Nee, zeker niet. Wie doet dat dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij ziet liever iemand 40x de achterlijn halen en alles richting 2e ring schieten die niet kan verdedigen dan iemand die kan verdedigen en aanvallend wat minder is?
Raar
Hij is in het echt wel een pauper inderdaad. Maar als je team laat beheersen door hoe de spelers in het echt zijn kom je niet verquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Het is iig mijn mening over hem. Al had hij bij Heerenveen, RKC of wat dan ook gespeeld. Die houding van hem is echt walgelijk.
Van der Wiel op het moment inderdaad niet, die zit liever te twitterenquote:
Ik heb SIF vertonghen ook gekocht, maar in het echt vind ik hem ook walgelijk. Net als dat ik IF Mertens had, maar hem in het echt graag een flinke schop wil gevenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij is in het echt wel een pauper inderdaad. Maar als je team laat beheersen door hoe de spelers in het echt zijn kom je niet ver
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van der Wiel op het moment inderdaad niet, die zit liever te twitterengeef hem groot gelijk. Beetje de boel opstoken en dan je team zien afgaan
Daarom joh, het is maar een spel en gaat om de stats van een speler, niet om hoe aardig hij in het echt isquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb SIF vertonghen ook gekocht, maar in het echt vind ik hem ook walgelijk. Net als dat ik IF Mertens had, maar hem in het echt graag een flinke schop wil geven.
Wel, ik schop vaak spelers onderuit die ik niet magquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarom joh, het is maar een spel en gaat om de stats van een speler, niet om hoe aardig hij in het echt is
Dan ben je een social outkastquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel, ik schop vaak spelers onderuit die ik niet magIk trap Suarez nogal vaak onderuit net als Pepe en Busquets.
Dan zou hij TIF worden en daar doen ze bij EA al wat lastiger overquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
Dan een IF eisenGuidetti kreeg bij een hat-trick niet eens een IF
penalty, onterecht en normale goal was het geloof ik.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
Hat-trick is hat-trick.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
penalty, onterecht en normale goal was het geloof ik.
Omdat hij er al een had, er zijn er ook zat die wel een IF kregen bij twee goals. SIF Falcao zelfs voor 1 goal + een penaltyquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
En toen scoorde Falcao de week daarna een zuivere hattrick en kreeg hij geen TIF.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat hij er al een had, er zijn er ook zat die wel een IF kregen bij twee goals. SIF Falcao zelfs voor 1 goal + een penalty
En er zijn nog geen relevante hattricks gescoord dit weekeinde zover ik weet.
EA heeft volgens mij nog nooit twee weken achter elkaar dezelfde speler een IF en SIF gegeven, in het begin van het seizoen was dat ook bij Higuain zo (en toen scoorde hij 2 weken later wéér een hattrick en moesten ze wel).quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
En toen scoorde Falcao de week daarna een zuivere hattrick en kreeg hij geen TIF.
WTFquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Friezen, met een Z. En vandermar is geen eckte Frysk
ik ben slecht in Nederlands ja. En wat is vdm wel dan? Ja een josti, maar wat nog meer?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Friezen, met een Z. En vandermar is geen eckte Frysk
Spreek je Fries? Omgeving LWD zeggen allemaal geen Friezen te zijn toch?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
WTFook alleen maar omdat ik niet voor H'veen ben
FNP stem ik
Groningen
Bolton kan je ook wel leuk team van maken in FUT
Wordt belachelijk duur als hij 70 pace krijgtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:29 schreef Tim86 het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/3927
Scoorde 2 goals..zal wel IF worden
Uiteraard. Zijn allemaal mongolen die zeggen dat ze geen Fries zijn.quote:
Oh dacht dat je een importje was, valt weer mee dusquote:
Voor zich laten schrijven jaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ibra is slim hij heeft boek geschreve ja!!
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ibra is slim hij heeft boek geschreve ja!!
Importquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh dacht dat je een importje was, valt weer mee dus
[..]
Voor zich laten schrijven ja
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:33 schreef DannyDeko het volgende:
Nog meer mensen naar Mila aan het kijken?
?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:33 schreef DannyDeko het volgende:
Nog meer mensen naar Mila aan het kijken?
quote:
Ach hij valt ook op kleine meisjes dus wt had je dan verwachtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:35 schreef vandermar het volgende:
[..]Jij weet echt niet wat prima wegkijkt!
SIF Falcao verkocht voor 175kquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan zou hij TIF worden en daar doen ze bij EA al wat lastiger over
sowieso onbegrijpelijk dat hij geen up heeft gekregen
Jij begon door je mening te verkondigen als feitquote:
Ik durfde me zin niet met Ik vind te beginnen. Want straks schrijf ik vindt en dan gaan jullie lachen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij begon door je mening te verkondigen als feit
Ik denk Atletico, maar die Schotse potjes kan ook net zo goed fout gaan..daar heb ik geen verstand van. En hij vast ook niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Laat die WoS magic eens zien, op welke wedstrijd loopt ie stuk?
Het geposte plaatje wel, maar het ging over MIla Jovovich die nu op tv isquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het geposte plaatje wel, maar het ging over MIla Jovovich die nu op tv is
Dacht dat het over het plaatje ging. Mila Kunis in The Book of Eliquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee Jovovich. Resident Evil Apocalypse is op Veronice
Heb ik laatst ook gedownload maar nog niet gekeken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat het over het plaatje ging. Mila Kunis in The Book of Eli![]()
Ja ik dacht dat Danny een typo maakte, dat ie het over Milan hadquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het geposte plaatje wel, maar het ging over MIla Jovovich die nu op tv is
Die ga ik zo kijken...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat het over het plaatje ging. Mila Kunis in The Book of Eli![]()
Michelle Rodriguezquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
Er komt een nieuwe Resident Evil dit jaar zie ik
http://www.imdb.com/title/tt1855325/
Sommige van die wedstrijden zou ik echt niet kunnen voorspellen, bv. die wedstrijd in de Ierse competitiequote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wat betreft die bet van Philp0tt0, die gast is volgens mij zelfs Schot ofzo, dus wellicht heeft ie er wel enigzins verstand van.
En daarom is zij ook fucking geil!!!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vind haar beetje over the top eigenlijk. Ze speelt ook ALTIJD hetzelfde type.
Google is your best friendquote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:52 schreef Rijst het volgende:
Zijn er nog mensen die me willen helpen met het bouwen van een team?
Laat dan maar zittenquote:
Budget?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:55 schreef Rijst het volgende:
Eisen.
433
Ibra
Robben
Goede verdediging (Silva, Luiz?)
Geen standaard kutspelers als Robinho of pato. maar Boateng mag wel xD
iewllllquote:Op zondag 25 maart 2012 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/271106
http://www.futhead.com/12/squad/271140quote:
Dit is dan wel weer een geile teamquote:Op zondag 25 maart 2012 00:01 schreef DannyDeko het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/271122
Naar mijn weten heeft Luiz gewoon 7 chem want 2x 1.5 link die compenseert voor dode naar boateng
Oplossing: Mexes voor Silva en Frey op goalquote:Op zondag 25 maart 2012 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/271140
Jammer van Sakho met zijn 7 chem, kan zo snel geen oplossing vinden
Ik denk dat ik dit team ook ga maken![]()
If Tremoulinas LB en problem solvedquote:Op zondag 25 maart 2012 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/271140
Jammer van Sakho met zijn 7 chem, kan zo snel geen oplossing vinden
Ik denk dat ik dit team ook ga maken![]()
quote:Op zondag 25 maart 2012 00:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oplossing: Mexes voor Silva en Frey op goal
Lol jouw team heb je ook "rijstje" genoemd
Ibra 6 chemquote:
Alleen 500k over mijn budget.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
En veel zwarte kaartjes![]()
Clichy is wel nodig op LB btw, voor Tevez 9 te geven.
Haha neem gewoon niet de IF's.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alleen 500k over mijn budget.
Ben ik nu vervelend als ik mijn eisen ga veranderen ?
Song moet een IF krijgen zodat hij in mijn team kan!quote:Op zondag 25 maart 2012 00:08 schreef vandermar het volgende:
Song moet 4* skills hebben met zijn ronaldo chops
Ik ga zelf denk de SIF halen. Is ook maar 50k max ofzoquote:Op zondag 25 maart 2012 00:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt gelijk 99 finishing en curve. En die weakfoot van bastos is wel erg xD
uhu!quote:Op zondag 25 maart 2012 00:12 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]Rechter optie moet Marin toch evengoed 9 chem geven? Betreft 4-3-2-1.
Haha nee daar gai k echt nooit mee spelen. veel te veel wingers.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik ga zelf denk de SIF halen. Is ook maar 50k max ofzo
Vind je 343 niets? dan tover ik nog wat leuke teams uit de grote hoed.
Nee!quote:
http://futhead.com/12/squad/271164quote:Op zondag 25 maart 2012 00:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haha nee daar gai k echt nooit mee spelen. veel te veel wingers.
Jij als groot Valencia fan moet daar toch raad mee weten..?quote:Op zondag 25 maart 2012 00:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
JA inderdaad. Heb je zometeen een winger within a winger within a winger, inception dingen ofzeau XD XD XD HIHAHOLALAquote:Op zondag 25 maart 2012 00:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb de link niet! Ik kijk MOTD. Dus!quote:
Dat is beter dan wat je normaal in een gold premium pack krijgtquote:Op zondag 25 maart 2012 00:11 schreef diedjuh het volgende:
Joh, als je dat nieuwe toernooi voor de 2e keer wint krijg je alleen nog maar een standaard pakje. Had hem net voor het eerst geprobeerd en gelijk gewonnen, beste speler was een 442 Johnson, al met al toch zon 4k à 5k aan waarde in het pakje.
Volgend jaar zijn hij en Taiwo hopelijk een 74 silverquote:Op zondag 25 maart 2012 00:16 schreef vandermar het volgende:
Whaha, Cisse 2 rode kaarten in 5 wedstrijden lol!
Dat zou een flink deceptie zijn, want Taiwo is nu nog de beste LB in FUT.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn hij en Taiwo hopelijk een 74 silver
ehhhh.. Nee!quote:Op zondag 25 maart 2012 00:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat zou een flink deceptie zijn, want Taiwo is nu nog de beste LB in FUT.
Tuurlijk wel, dan wordt hij een zieke silver! Er zijn genoeg andere gouden LB's die goed zijn.quote:
Wie speelt er nou met silversquote:Op zondag 25 maart 2012 00:26 schreef detennismaster het volgende:
Delph binnen voor 43K!
[..]
Tuurlijk wel, dan wordt hij een zieke silver! Er zijn genoeg andere gouden LB's die goed zijn.
LCB Silva, RCB Chiellini, GK Buffon?quote:Op zondag 25 maart 2012 00:26 schreef pascal08 het volgende:
http://futhead.com/12/squadcreator/115383
Kan iemand hier SIF Silva en SIF Chiellini in proppen, zonder te veel te veranderen?
Jij bent echt een kneus!!quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 00:29 schreef vandermar het volgende:
Hopelijk zijn Ronaldo en Messi volgend jaar ook zilvers.
Hopelijk heeft Feyenoord volgend jaar weer geen goldsquote:Op zondag 25 maart 2012 00:29 schreef vandermar het volgende:
Hopelijk zijn Ronaldo en Messi volgend jaar ook zilvers.
Hoop ik ook, golds zijn toch voor paupersquote:Op zondag 25 maart 2012 00:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Feyenoord volgend jaar weer geen golds
idd, dan kan jij geen fifa meer spelen (omdat je alleen maar met golds speelt) en rot je op van dit forum!quote:Op zondag 25 maart 2012 00:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hopelijk is iedereen volgend jaar een silver
Zoveel haat...quote:Op zondag 25 maart 2012 00:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
idd, dan kan jij geen fifa meer spelen (omdat je alleen maar met golds speelt) en rot je op van dit forum!
Lief!quote:Op zondag 25 maart 2012 00:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
idd, dan kan jij geen fifa meer spelen (omdat je alleen maar met golds speelt) en rot je op van dit forum!
Zo'n user zo'n team wordt ook wel eens gezegd.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:43 schreef Rijst het volgende:
Hey ik ben er denk ik uit met mijn team. Alleen het is best pauper.
Had je mijn post nog gelezen, heb Falcao verkocht.quote:Op zondag 25 maart 2012 00:47 schreef Fuszy het volgende:
Net een leuke pot gehad. Agbon en chicarito tegen Ronnie vlaar
uitkomst 3-1 winst.
Not sure if serious..quote:Op zondag 25 maart 2012 00:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat wordt de winst splitten danquote:Op zondag 25 maart 2012 00:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Had je mijn post nog gelezen, heb Falcao verkocht.
Nog bedankt voor de tip!
Zeker, beter dan dat er een Duitser mee vandoor gaatquote:Op zondag 25 maart 2012 00:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat wordt de winst splitten dan.
Geen dank. Als je het zelf niet kan, dan moet je het anderen maar gunnen toch
Haha, deze gastquote:Op zondag 25 maart 2012 00:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
166,25quote:Op zondag 25 maart 2012 00:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zeker, beter dan dat er een Duitser mee vandoor gaat![]()
Heb hem voor 175k verkocht, wat hou ik dan over door die taxes?
Ik heb hem toevallig net gekocht..ga hem als CM gebruiken in http://www.futhead.com/12/squad/266303quote:Op zondag 25 maart 2012 00:57 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand hier met SIF Muller gespeeld???
quote:
Hoe kan Cavani ooit 9 chem halen?quote:Op zondag 25 maart 2012 01:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb hem toevallig net gekocht..ga hem als CM gebruiken in http://www.futhead.com/12/squad/266303
4-3-2-1 he..quote:
quote:De Kazachse Maria Dmitrijenko won onlangs een internationale wedstrijd schieten in Koeweit. Op het podium kreeg ze echter niet haar volkslied te horen, maar wel de parodie uit de film "Borat". Dmitrijenko bleef kalm en na een klacht werd de ceremonie opnieuw gedaan.
CM links ipv daarvan naar beide wingersquote:Op zondag 25 maart 2012 01:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet dat dan de link naar CM wegviel.
Jemigquote:Op zondag 25 maart 2012 01:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jon Taylor kreeg rood in het echt maar ik kreeg hem wel net in een pack
quote:
Kut klok uur vooruitquote:Op zondag 25 maart 2012 03:01 schreef DannyDeko het volgende:
Is er een manier dat je kan sorteren op traits in UDB?
Hoe bedoel je? Je kunt toch gewoon op dat balkje van traits klikken, dan sorteert ie ze.quote:Op zondag 25 maart 2012 03:01 schreef DannyDeko het volgende:
Is er een manier dat je kan sorteren op traits in UDB?
bedoelde er op zoeken. maar dat kan blijkbaar ook.. nooit gezienquote:Op zondag 25 maart 2012 03:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je kunt toch gewoon op dat balkje van traits klikken, dan sorteert ie ze.
Jupquote:Op zondag 25 maart 2012 03:07 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
bedoelde er op zoeken. maar dat kan blijkbaar ook.. nooit gezien
Avoid weaker foot.quote:
Avoid weaker foot betekent juist dat ie z'n zwakke been liever niet gebruikt...quote:Op zondag 25 maart 2012 03:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Avoid weaker foot.
Zijn helaas maar weinig fatsoenlijke ST's die dat hebben.
Fernandinho wel. Die stond in mijn 3412 als rechter ST en maakte niet uit hoe je de 16 in kwam lopen, hij krulde m er elke keer in.
IF Keita ja.. of IF Xabi Alonso als je geen probleem hebt met de weinige pace of als je meer pace wilt gewoon de silver Wakaso pakkenquote:Op zondag 25 maart 2012 01:40 schreef laucas het volgende:
Beste mid-mid in een 4-3-2-1 BBVA team, IF Keita? Iniesta & Ozil naast zich.
Workrates maken niet zoveel uit want ik ga toch een custom tactic gebruiken.
Oh rly?!quote:Op zondag 25 maart 2012 03:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Avoid weaker foot betekent juist dat ie z'n zwakke been liever niet gebruikt...
Je moet spelen met wie je fijn vind.quote:Op zondag 25 maart 2012 03:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh rly?!
Dat is juist het fijne er aan. Speel maar eens met m. Elk finesse shot gaat er in, belachelijk gewooon.
Er gebeurt iets met het spel in de blessuretijd, denken jullie niet?quote:Op zondag 25 maart 2012 03:40 schreef Tim86 het volgende:
Altijd leuk, in blessuretijd verliezen omdat Ibra een hail mary cross binnenkopt
Achja, zelf ook vaak zo gewonnen
Ja, er is iets raars. Aan concentratie ligt het echt niet..daarvoor is het al te vaak fout gegaan bij me. Het zou eerder overconcentratie zijn, maar dat is het ook echt nietquote:Op zondag 25 maart 2012 04:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
Er gebeurt iets met het spel in de blessuretijd, denken jullie niet?
Hallonquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 00:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, deze gast
Zeker niks gewonnen vandaag?
quote:
quote:
Not serious!quote:
400K voor 55 euro!quote:Op zondag 25 maart 2012 10:07 schreef stoereboii het volgende:
Voor hoeveel euro bieden jullie coins aan?
quote:
Ja, ken je hem persoonlijk?quote:Op zondag 25 maart 2012 10:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Iemand wil me 20 euro geven voor 100k, lijkt me dus best dat ik het doe?
Oh, nou zorg wel dat je eerst het geld ontvangt en daarna pas de coins overmaakt!quote:Op zondag 25 maart 2012 10:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee maar zijn zus zit bij me op school en zo wil hij het geld geven. (ken die zus ook niet)
Op wie reageer je nou?quote:
Jup weet ik, denk dat ik de coins terugkoop voor 10 euro oid, betaal toch niks zelf buiten uitbreidingen voor spelletjesquote:Op zondag 25 maart 2012 10:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh, nou zorg wel dat je eerst het geld ontvangt en daarna pas de coins overmaakt!
Hij post nu toch gewoon...quote:
quote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je weet dat we nu in fase 1 zitten van dit alles toch? Dan komt fase 2, het uitschelden van iedereen hier. Fase 3 bestaat uit zielig doen en excuses aanbieden. Hij heeft dit al 3x gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |