SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zouden meer mensen moeten doen, een nieuwe start maken![]()
Neem nog een jointjequote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jij loopt zelf ook anders hele tijd te janken hier hypocriete debiel. Ik snap wel waarom je een nieuwe account hebt aangemaakt.
Veel plezier dyna! En oefening is oefening maar hopelijk komt er wat uitquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:55 schreef dyna18 het volgende:
Ok, mensen ik ben weg.
Vanavond dus naar een verjaardag met veel (nog onbekende) dames.
Mijn plan voor vanavond:
- leuke avond hebben
- veel kletsen en contact leggen
- flirten
Cassandra bedoelt het niet slecht, dus je hoeft niet zo lelijk tegen haar te doenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dan hoef je nog niet telkens zout in de wonden te strooien door oude posts weer op te takelen... Ik weet zelf ook wel dat ik grote moodswings heb op dit moment.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik snap wel dat chamastya een ander account aanmaakt om te voorkomen dat mensen zulke lage opmerkingen maken.Ik zou dat ook moeten doen, maar ik blijf lekker op dit accountje postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zouden meer mensen moeten doen, een nieuwe start maken
Teveel leuke contacten aan overgehouden ook.Rustig aan.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Cassandra bedoelt het niet slecht, dus je hoeft niet zo lelijk tegen haar te doen
Fijne avond, hopelijk heb je morgen een goed verhaal eraan over gehouden.
Klinkt goed dyna. Veel plezier (en succes).quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:55 schreef dyna18 het volgende:
Ok, mensen ik ben weg.
Vanavond dus naar een verjaardag met veel (nog onbekende) dames.
Mijn plan voor vanavond:
- leuke avond hebben
- veel kletsen en contact leggen
- flirten
Ik snap wel dat chamastya een ander account aanmaakt om te voorkomen dat mensen zulke lage opmerkingen maken.Nee hoor het was vanaf dag 1 dat ik dit account in gebruik bekend wie ik was dus niks nieuwe start. Al ga ik iets aan met de 15 jarige waar ik over gesproken heb zou ik me daar niet eens voor schamen of in welke vorm dan ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zouden meer mensen moeten doen, een nieuwe start maken
![]()
En nu geef je eens op de juiste manier tegengas...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Cassandra bedoelt het niet slecht, dus je hoeft niet zo lelijk tegen haar te doen
Fijne avond, hopelijk heb je morgen een goed verhaal eraan over gehouden.
Verklaart toch een hoop?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Richard is een beetje raar af en toe denk ik...
Dat zijn er wel meer. Maar dat gescheld is niet tof.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap wel dat chamastya een ander account aanmaakt om te voorkomen dat mensen zulke lage opmerkingen maken.Ja joh ga het nog voor hem opnemen ook... net het rechtssysteem ... Met een nieuwe identiteit door het leven gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zouden meer mensen moeten doen, een nieuwe start maken![]()
Alsof jij recht van spreken hebt zeg...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat komt heel weing voor hierzo.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer. Maar dat gescheld is niet tof.
Hem voor pedo uitmaken, of hypocriete debiel vind ik gewoon te ver gaan. En ik kan wel met hem door een deur, dus ja, dan neem ik het voor hem op. Niet dat hij dat nodig heeft maar tochquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:10 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja joh ga het nog voor hem opnemen ook... net het rechtssysteem ... Met een nieuwe identiteit door het leven gaan
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Alsof jij recht van spreken hebt zeg...
Voor het gemak lees je ook even over zijn gescheld heen. Ik weet niet hoevaak jij je laat uitmaken voor stuk vreten?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hem voor pedo uitmaken, of hypocriete debiel vind ik gewoon te ver gaan. En ik kan wel met hem door een deur, dus ja, dan neem ik het voor hem op. Niet dat hij dat nodig heeft maar toch
Voor het gemak rechtvaardig jij je gescheld met zijn gescheld.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Voor het gemak lees je ook even over zijn gescheld heen.
Omdat ik me niet laat uitmaken voor stuk vreten dan kan je zoiets verwachten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ofc, wil je soms zeggen dat ik de capaciteiten niet beschik om te kunnen stellen dat je een beetje raar doet met je gescheld?
Je bedoeld dat stuk waarin hij je een stuk vreten noemde en zei dat je je waffel moest houden? Dat gedeelte waarmee hij reageerde op het feit dat jíj begon met mij uit te schelden?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Voor het gemak lees je ook even over zijn gescheld heen. Ik weet niet hoevaak jij je laat uitmaken voor stuk vreten?
Even eerlijk, dit vind ik zo een trieste comment richard...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Alsof jij recht van spreken hebt zeg...
Dat mag jij vinden knul.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Even eerlijk, dit vind ik zo een trieste comment richard...
Echt heel triest. Dat je het weet.
Wat hij zei ging wel wat verder... ik noemde je enkel bitch omdat je op mij zo over kwam en dat geldt niet alleen in het laatste topic.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je bedoeld dat stuk waarin hij je een stuk vreten noemde en zei dat je je waffel moest houden? Dat gedeelte waarmee hij reageerde op het feit dat jíj begon met mij uit te schelden?
Nee hoor, dat ben ik niet vergeten.
Ik heb werkelijk waar alleen dat gezien.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat hij zei ging wel wat verder... ik noemde je enkel bitch omdat je op mij zo over kwam en dat geldt niet alleen in het laatste topic.
Verplaats je even in de users hier. Het is niet heel gek dat zij zich ergeren aan je manier van aandacht trekken en dat (wellicht op een denigrerende manier) uitspreken. Als je dan vervolgens gaat schelden, moet je niet vreemd staan te kijken als je harde woorden terug krijgt. En wat dat betreft waren de dingen die jij zei ook wel een stukje erger.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Omdat ik me niet laat uitmaken voor stuk vreten dan kan je zoiets verwachten.
Dus iedereen moet slikken als jij tegen de drijvende kracht in dit topic zo reageert?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Wat hij zei ging wel wat verder... ik noemde je enkel bitch omdat je op mij zo over kwam en dat geldt niet alleen in het laatste topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |