abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109472467

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
pi_109472509
Ik snap wel dat chamastya een ander account aanmaakt om te voorkomen dat mensen zulke lage opmerkingen maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zouden meer mensen moeten doen, een nieuwe start maken ^O^
pi_109472531
Ok, mensen ik ben weg.
Vanavond dus naar een verjaardag met veel (nog onbekende) dames.
Mijn plan voor vanavond:
- leuke avond hebben
- veel kletsen en contact leggen
- flirten
pi_109472532
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:53 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jij loopt zelf ook anders hele tijd te janken hier hypocriete debiel. Ik snap wel waarom je een nieuwe account hebt aangemaakt.
Neem nog een jointje :*
pi_109472554
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:55 schreef dyna18 het volgende:
Ok, mensen ik ben weg.
Mijn plan voor vanavond:
- leuke avond hebben
- flirten
Veel plezier dyna! En oefening is oefening maar hopelijk komt er wat uit :)
pi_109472574
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dan hoef je nog niet telkens zout in de wonden te strooien door oude posts weer op te takelen... Ik weet zelf ook wel dat ik grote moodswings heb op dit moment.

Cassandra bedoelt het niet slecht, dus je hoeft niet zo lelijk tegen haar te doen :)

Fijne avond, hopelijk heb je morgen een goed verhaal eraan over gehouden.
pi_109472623
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik snap wel dat chamastya een ander account aanmaakt om te voorkomen dat mensen zulke lage opmerkingen maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou dat ook moeten doen, maar ik blijf lekker op dit accountje posten ;)
Teveel leuke contacten aan overgehouden ook.
Rustig aan.
pi_109472643
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:56 schreef benzin het volgende:

[..]

Cassandra bedoelt het niet slecht, dus je hoeft niet zo lelijk tegen haar te doen :)

O+ Lieve Benzin

Och ik ben de laatste tijd wat prikkelbaarder dan anders, minder genuanceerd. Dus ik snap gerust dat ik bitchy overkom. In tegenstelling tot anders, altijd mijn woorden afwegen en hopen dat ik niemand kwets. Maar ik bedoel het inderdaad niet slecht :)
pi_109472764
Ruzie?
pi_109472790
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:55 schreef dyna18 het volgende:
Ok, mensen ik ben weg.
Mijn plan voor vanavond:
- leuke avond hebben
- flirten
Klinkt goed dyna. Veel plezier (en succes).
pi_109472854
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 21:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Ruzie?
Richard is een beetje raar af en toe denk ik...
Rustig aan.
pi_109472876
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 21:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Ruzie?
Zo ongeveer.

Ik hou me er buiten iig.
Children of the night. What music they make.
pi_109472889
quote:
SPOILER
Nee hoor het was vanaf dag 1 dat ik dit account in gebruik bekend wie ik was dus niks nieuwe start. Al ga ik iets aan met de 15 jarige waar ik over gesproken heb zou ik me daar niet eens voor schamen of in welke vorm dan ook.

:')
pi_109472918
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 20:56 schreef benzin het volgende:

[..]

En nu geef je eens op de juiste manier tegengas... ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 21:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Verklaart toch een hoop?
pi_109473137
quote:

[..]

Dat zijn er wel meer. Maar dat gescheld is niet tof.
pi_109473148
quote:
SPOILER
Ja joh ga het nog voor hem opnemen ook... net het rechtssysteem ... Met een nieuwe identiteit door het leven gaan ;)
pi_109473197
quote:

[..]

Alsof jij recht van spreken hebt zeg...
pi_109473198
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 21:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat zijn er wel meer. Maar dat gescheld is niet tof.
Klopt. Maar dat komt heel weing voor hierzo.
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 21:12:47 #19
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109473233
Richard gaat loesoe
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_109473246
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 21:10 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja joh ga het nog voor hem opnemen ook... net het rechtssysteem ... Met een nieuwe identiteit door het leven gaan ;)
Hem voor pedo uitmaken, of hypocriete debiel vind ik gewoon te ver gaan. En ik kan wel met hem door een deur, dus ja, dan neem ik het voor hem op. Niet dat hij dat nodig heeft maar toch
pi_109473252
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 21:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Alsof jij recht van spreken hebt zeg...
:*

Ofc, wil je soms zeggen dat ik de capaciteiten niet beschik om te kunnen stellen dat je een beetje raar doet met je gescheld?
Rustig aan.
pi_109473275
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Hem voor pedo uitmaken, of hypocriete debiel vind ik gewoon te ver gaan. En ik kan wel met hem door een deur, dus ja, dan neem ik het voor hem op. Niet dat hij dat nodig heeft maar toch
Voor het gemak lees je ook even over zijn gescheld heen. Ik weet niet hoevaak jij je laat uitmaken voor stuk vreten?
pi_109473305
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 21:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Voor het gemak lees je ook even over zijn gescheld heen.
Voor het gemak rechtvaardig jij je gescheld met zijn gescheld.
Rustig aan.
pi_109473350
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 21:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:*

Ofc, wil je soms zeggen dat ik de capaciteiten niet beschik om te kunnen stellen dat je een beetje raar doet met je gescheld?
Omdat ik me niet laat uitmaken voor stuk vreten dan kan je zoiets verwachten.
pi_109473358
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 21:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Voor het gemak lees je ook even over zijn gescheld heen. Ik weet niet hoevaak jij je laat uitmaken voor stuk vreten?
Je bedoeld dat stuk waarin hij je een stuk vreten noemde en zei dat je je waffel moest houden? Dat gedeelte waarmee hij reageerde op het feit dat jíj begon met mij uit te schelden?
Nee hoor, dat ben ik niet vergeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')