Wow, gaaf!!!quote:Op zondag 25 maart 2012 20:55 schreef Merlijn het volgende:
Zie je ook niet veel: baby gier genietend van de zon...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef Merlijn het volgende:
Deze is ook wel stoer...Van der ValkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed bezig!quote:Op zondag 25 maart 2012 14:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha nou de tafel is opgeruimd, de slaapkamer en logeerkamer zijn ook enigzins gefatsoeneerd: kleren e.d. liggen weer in de kast of nu in de wasmachine :p
Nog maar 3 ruimtes te gaan :|
Maar dat van de folders ken ik idd.. :p Ik neem de folders ook weleens mee naar boven, nou dan kom ik ze gerust maanden later nog eens weer tegen :p
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:01 schreef Merlijn het volgende:
Deze is ook wel stoer...Hey, ben je naar Van der Valk geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie foto, mooie compositie en mooie kleuren..![]()
SPOILER: Dikke vriendenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zondag 25 maart 2012 21:13 schreef DJMO het volgende:
Was ontzettend leuk om die 2 samen bezig te zienSPOILER: Dikke vriendenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Papabear was dus ook vandaag in Blijdorp, samen met DJMO + kids en Merlijn met z'n dochter.
Was onwijs gezellig, schitterend mooi weer gehad![]()
Ik heb zelf alleen geen foto's gemaakt![]()
Ja, waar was jij?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooeeh een mini meet! Gezellig hoor
Nouja ik was niet uitgenodigd en wist nergens vanquote:
Jeuh, dat scheelt nogal een slok op een borrelquote:Op zondag 25 maart 2012 22:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
Tis ook geen verwijt hoor :p alleen een antwoord op PB zn vraag.. Ha maar ik heb vandaag wel een nieuwe lamp op de kop getikt..
Was afgeprijsd van 230 naar 59 euro.. Relaxxxt
Nou ik had M. een foto gestuurd via what's app en gezegd dat ik het echt een mooie lamp vond.quote:Op zondag 25 maart 2012 22:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jeuh, dat scheelt nogal een slok op een borrel
Zo'n mooie flapperklok of een nixie klok?quote:Op zondag 25 maart 2012 22:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haha ja zit je dan op oefening in Duitsland, koopt je vriendin een lamp van 230 euro :p dat word de rest van de maand bruine bonen.
Maar ik zoek nog wel een toffe klok dus het geld kan wel op..
Ik zoek wel al bijna 3 jaar een toffe klok dus het heeft niet extreem veel haast :p
quote:Op zondag 25 maart 2012 22:48 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Zo'n mooie flapperklok of een nixie klok?
Gewoon doorlopen, niks aan de handquote:Op zondag 25 maart 2012 22:54 schreef maffemuts het volgende:
Nog iets gemist hier vandaag of moet ik gaan teruglezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |