Ik heb soms veel fantasie maar nu moet ik toch echt moeite doen om er uberhaupt iets in te zien behalve varkens.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:20 schreef DJMO het volgende:
waar Varkens op vagina's lijken .![]()
echt, die varkens header
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:20 schreef DJMO het volgende:
waar Varkens op vagina's lijken .![]()
echt, die varkens header
Ik heb een kindvriendelijke filter op mijn pc staan misschien dat het daardoor komt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Er zijn zelfs 2 verschillende varkens headers :p
quote:Ben jij echt de vrouw van Djeez?
dat was naar aanleiding van één FP-artikel wat eigenlijk voer was voor de Djeez-fansquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb een kindvriendelijke filter op mijn pc staan misschien dat het daardoor komt.
Reactie in DJMO's fotoboek.
[..]
jokkebrok! je vergeet F&F !quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
Sorry Mo, ik kom eigenlijk nooit op de FP, ik kom alleen in FHF en MyAT. En als ik me echt de cholera verveel dan neem ik nog weleens een kijkje in K&W en CUL. Als ik echt niet weet wat ik moet doen ga ik verder WGR.. :p
F&F ben ik echt al tijden niet meer geweest.. Daar kwam ik in mijn beginnende carierre. Daarom krijg ik ook altijd alle kattenvragen naar mn hoofd geslingerd :p ik heb al geen eigen katten meer sinds mn 7e :p maar toch weet ik er best veel van. Dankzij heel veel lurken op F&Fquote:
en dan worden we nu aangestaard door schapen, verdorie! Waar gaat het heen!!!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:22 schreef Rucky het volgende:
Ik lees de nieuwsberichten op de fp nog wel maar de reakties zijn niet meer zoals ze geweest waren. Wel jammer want door de goede/leuke reakties ben ik bij fok gebleven. Later ben ik via DIG het forum ingewandeld maar daar gaat het tegenwoordig ook alleen maar over dingen waar ik geen verstand van heb of me interesseren.
En ik ga binnenkort nog eens bij Muck op de koffie en er komt een bowlingmeet waarbij ik weer een paar gezichtenleer kennen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:57 schreef Rucky het volgende:
charmed_angel, Socios, Patje1987, iBenny, Silenus, Bellatrix, Ireth, -Engel-, Myraela, Merlijn, liesje1979, ElisaB, Paul, Innepin, Papabear, jk92, vanelle, JaleesaJoia en haar moeder, Sheonlydreams, Asfalthooligan, Lord_Vetinari, RoaRRR, ioko en vast nog wel een paar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |