quote:Plan voor 'multimediale bioscoop' in Waalsprong
NIJMEGEN - De gemeente Nijmegen en CineMec Ede hebben vrijdag een intentie-overeenkomst gesloten voor de bouw van een 'multimediale bioscoop' in de Nijmeegse Waalsprong. De bioscoop omvat behalve negen bioscoopzalen ook 'vernieuwende vormen van audiovisuele informatie en vermaak', zo melden beide partijen.
Daarnaast komen er vergaderruimtes en horeca. 'Ook (wetenschappelijke) congressen vinden bij CineMec vernieuwende audiovisuele mogelijkheden.'
De bioscoop is voorzien in park De Waaijer, het toekomstige plassengebied in De Waalsprong, niet ver van de ovatonde. Het complex kan naar verwachting gebouwd worden als de eerste fase van de zandwinning in de plassen gereed is, aldus de gemeente. Dat is volgens planning in 2014 of 2015.
CineMec is bekend van het bioscoopcomplex met de rode dozen in de geluidswal langs de A12 bij Ede. Streven is volgens beide partijen om in de Waalsprong een duurzaam gebouw met een vergelijkbare architectuur te bouwen.
Klinkt op zich leuk, maar zou zonde zijn als je weer 15 euro voor een film moeten betalen ofzo.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:11 schreef rubbereend het volgende:
weet niet of het al geplaatst was, maar uit de Gelderlander:
[..]
Dat dan weer nietquote:
Lekker gebakken eitjequote:Op zondag 25 maart 2012 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
Wat zal ik eens eten? ik heb ontzettende trek
Ik fiets zo wel ff richting centrum, subway is vast wel open.quote:
ga dan gewoon gelijk op een terras een uitsmijter etenquote:Op zondag 25 maart 2012 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik fiets zo wel ff richting centrum, subway is vast wel open.
in me uppie? Nah.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ga dan gewoon gelijk op een terras een uitsmijter eten
oh als ik er dan toch was had ik daar geen moeite mee...lekker mensen kijken...Maar geniet van je broodjequote:
Thxquote:Op zondag 25 maart 2012 12:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
oh als ik er dan toch was had ik daar geen moeite mee...lekker mensen kijken...Maar geniet van je broodje
Naar de wasstraat?quote:Op zondag 25 maart 2012 12:57 schreef Californium het volgende:
Huis bijna schoon... Waar eens heen te gaan met de auto?
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ware het niet dat ib zijn fiets een.flinke onderhoudsbeurt nodig heeft
Volgende week herkansingquote:Op zondag 25 maart 2012 17:04 schreef morgane het volgende:
Net lekker op de Berendonck op het strand gezeten....een dagje te laat om CP te spotten dus
Dat kan de auto wel gebruiken iddquote:Op zondag 25 maart 2012 14:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Naar de wasstraat?
WijIk wilde eigenlijk naar de Mokerhei vandaag, maar Yashi had niet zo'n zin
Ik heb alleen maar gehad dat ze bellen op dinsdag dat ik het geworden ben, maar dat kwam steeds volgens mij, omdat de week erop de woning beschikbaar was.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:54 schreef BGTes het volgende:
Ik check echt 20x per dag mijn mail om te zien of de SSHN me niet extra vroeg gemaild heeftMaar die mails komen op dinsdag toch?
Uh ik twijfelde serieus of ik niet zelf 2 muziekjes door elkaar aan had staanquote:
Hmm ja dan zou bellen logischer zijn. Ik weet het nietquote:Op maandag 26 maart 2012 17:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gehad dat ze bellen op dinsdag dat ik het geworden ben, maar dat kwam steeds volgens mij, omdat de week erop de woning beschikbaar was.
117 vrij? Dat zijn er een hoop!quote:Op maandag 26 maart 2012 18:42 schreef BGTes het volgende:
[..]
Hmm ja dan zou bellen logischer zijn. Ik weet het nietben in ieder geval heeel benieuwd. En als ik het deze week niet ben, maak ik volgende week meer kans want dan komen er 117 vrij
quote:Op maandag 26 maart 2012 18:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
117 vrij? Dat zijn er een hoop!
Net even bekeken 600 euro voor 28m2. Das best prijzig nog!quote:Op maandag 26 maart 2012 18:51 schreef BGTes het volgende:
Nee in Orion, de nieuwe appartementjes aan de SperwerstraatVandaar dat er zoveel vrijkomen
quote:Op maandag 26 maart 2012 18:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Net even bekeken 600 euro voor 28m2. Das best prijzig nog!
Is het dubbele aan oppervlakte plus een keuken en eigen toilet voor maar 50 euro meerquote:Studenten jonger dan 23 jaar krijgen tijdelijk korting. De netto maandlast wordt in dit geval ¤ 344,47
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |