Ja laat vooral je jaaropgave even zienquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:35 schreef FokNederland het volgende:
Heb vorig jaar van 4 januari tot 20 oktober bij de C1000 gewerkt en ontving mijn jaaropgaaf een paar weken geleden. Ik snapte er vrij weinig van en dacht dat ik het wel zou laten zitten. Maar toen viel mij op dat ik ineens tientallen mensen hoor zeggen: ''de jongeren laten 60 miljoen per jaar liggen'', ik dus even op de site van de Belastingdienst kijken, maar kon deze niet relativeren met mijn jaaropgaaf.
Nu weet ik dus niet of ik geld terug krijg of niet, weet iemand hier misschien of de C1000 een afspraak heeft met de Belastingdienst dat het geld al bij het loon is opgeteld op niet.Eventueel zou ik ook mijn jaaropgaaf in kunnen scannen en deze hier laten zien.
Dit dus...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja laat vooral je jaaropgave even zien![]()
Nee serieus, niet doen
Aangifteprogramma downloaden, inloggen met DigiD en je ziet gelijk of je wat krijgt
Ah blijkbaar toch welquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Scan je jaaropgave even in, maakt het wat makkelijker voor ons om je te helpen.
Staat daar niks of 0?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:49 schreef FokNederland het volgende:
Ik ben daar bij 2011 en dan vul ik naam e.d. in en dan krijg ik dat ik moet invullen over loonheffing etc.
Die weet ik toch niet.
Geen ingehouden loonheffing, dus niets terug te ontvangen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:45 schreef FokNederland het volgende:
Ik zie loon: ....
Ingehouden loonheffing:
Verrekende arbeidskorting: 13
Loon zvw: (....)
Ing bijdr zvw: 0
lev. ver: 0
Auto v/d zaak: N
Reisk. vergoeding: 0
(...) is het verdiende loon.
je moet ook wel de voor ingevulde downloaden.. (dus degene waar je eerst in moet loggen met je digid)quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:49 schreef FokNederland het volgende:
Ik ben daar bij 2011 en dan vul ik naam e.d. in en dan krijg ik dat ik moet invullen over loonheffing etc.
Die weet ik toch niet.
Zou ik erg knap vinden als hem dat zou lukken.quote:Op maandag 26 maart 2012 08:32 schreef Blik het volgende:
[..]
En jij denkt dat TS slim genoeg is om eerst de data te downloaden van Digi-D?
pietlutquote:Op maandag 26 maart 2012 09:09 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Zou ik erg knap vinden als hem dat zou lukken.
De data staat immers niet bij DigiD op de server.
Misschien heeft TS niet zo'n behoefte om het aan je vader te vragenquote:Op maandag 26 maart 2012 10:01 schreef Allantois het volgende:
Vroeger vroeg ik dit soort zaken altijd aan mijn ouders/vader. Die heeft meer ervaring met belasting dan ik. Maar tegenwoordig proppen we alle vragen maar gewoon op internet... :S
Ha haquote:Op maandag 26 maart 2012 10:17 schreef Mark het volgende:
[..]
Misschien heeft TS niet zo'n behoefte om het aan je vader te vragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |