quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:07 schreef Gert het volgende:
Vanuit Europe League perspectief is het eigenlijk het beste als ajax morgen wint.
Immers: wanneer psv geen eerste of tweede wordt en wèl de beker wint, krijgt ook de 5e plek een rechtstreeks EL-ticket.
Maar als Feyenoord morgen weer drie punten pakt, dan misschien toch maar liever een gelijkspel in de arena. Omdat er misschien nog wel méér te halen valt dan 'slechts' EL..
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Dat sowieso idd.
Maar goed niet te hard zeggen anders wordt je arrogant xD
Maar volgens mij als PSV geen 1e of 2e wordt en zij winnen de beker en gaan alsnog Europa in, dan krijgt Heracles de plek, zij hebben immers de finale bereikt.
Nee Heracles krijgt bij verlies van de bekerfinale alleen een EL-ticket als psv CL of voorronde CL haalt. Daarom moet Feyenoord nu ook minstens vierde worden van ome Ronald. Want alleen dan weet je zéker dat je Europees speelt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:15 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Dat sowieso idd.
Maar goed niet te hard zeggen anders wordt je arrogant xD
Maar volgens mij als PSV geen 1e of 2e wordt en zij winnen de beker en gaan alsnog Europa in, dan krijgt Heracles de plek, zij hebben immers de finale bereikt.
Gun FC Subsidie ook geen flikker. Niemand gunt ze ook CL.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee Heracles krijgt bij verlies van de bekerfinale alleen een EL-ticket als psv CL of voorronde CL haalt. Daarom moet Feyenoord nu ook minstens vierde worden van ome Ronald. Want alleen dan weet je zéker dat je Europees speelt.
Als Feyenoord morgen punten laat liggen, tik de lampies dan maar van de mat.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gun FC Subsidie ook geen flikker. Niemand gunt ze ook CL.
Goed gehandeld van Koeman. De spelers weten nu ook dat ze voor zichzelf de lat hoger moeten leggen.
Zal ik regelen. Maar zou slecht zijn als je die muur niet kan passeren daar.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Feyenoord morgen punten laat liggen, tik de lampies dan maar van de mat.
Feyenoord heeft het vaak genoeg lastig gehad tegen ploegen die gewoon totaal niet willen voetballen. Heb met verbazing Graafschap tegen Twente gezien, Graafschap schopte steeds de bal terug naar Twente zodat Twente weer opnieuw kon aanvallen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik regelen. Maar zou slecht zijn als je die muur niet kan passeren daar.
In de praktijk ook.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
In theorie zouden we alles moeten kunnen winnen.
Waar precies is die "realistische voorspelling" op gebaseerd?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Realistische voorspelling: we laten nog 5 punten liggen. Zouden we daarmee kampioen worden?
Denk op die geweldige reeks tegen rechterrijtje-teams.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar precies is die "realistische voorspelling" op gebaseerd?
Het is vooral afwachten hoe Ajax en PSV het gaan doen, heb het idee dat zij ook niet veel meer gaan verliezen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie vraag.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je méér pts laat liggen, daar je nog maar tegen 2 linkerrijtje clubs moet spelen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk op die geweldige reeks tegen rechterrijtje-teams.
Daarom denk ik ook dat Cabral in de basis staat weer. Juist op zo'n veld en tegen zo'n team is lopen met de bal en een actie maken vruchtbaar.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat veld is daar sowieso bagger. Door dat veld heeft de Jong zijn blessure opgelopen, en het is dan erg lastig passen met de stuit die de bal soms krijgt.
quote:NAC Breda Heracles 2012-04-10 19:00
Heerenveen Ajax 2012-04-10 20:00
Excelsior NEC 2012-04-10 21:00
Roda JC Feyenoord 2012-04-11 20:00
AZ Twente 2012-04-11 20:00
RKC Waalwijk PSV 2012-04-11 20:00
De Graafschap Utrecht 2012-04-12 19:00
VVV Vitesse 2012-04-12 20:00
ADO Den Haag Groningen 2012-04-12 21:00
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:07 schreef Paul-89 het volgende:
Oranje -17 2-1 gewonnen van Ierland.
2x Vilhena.
twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 24-03-2012 om 17:43:38De Graafschap probeert stemming te maken met: ,,Het rommelt bij #Feyenoord." en ,,Getergde supporters komen naar de Vijverberg." reageer retweet
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:13 schreef Gert het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 24-03-2012 om 17:43:38De Graafschap probeert stemming te maken met: ,,Het rommelt bij #Feyenoord." en ,,Getergde supporters komen naar de Vijverberg." reageer retweet
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:13 schreef Gert het volgende:
Ah.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:15 schreef Merkie het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)ek-in-Doetinchem.ece
Wat een baasquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:07 schreef Paul-89 het volgende:
Oranje -17 2-1 gewonnen van Ierland.
2x Vilhena.
Kampioen van Nederland. Verdien je meer aan door de champions leaque.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:26 schreef TheGreatHooD het volgende:
Is het niet een idee om de bal gewoon aan De Graafschap te geven, of vinden hun een gelijkspelletje wel goed..?
BTW, ook nog andere vraag, wil graag weten hoe jullie hier over denken. Stel je gaat volgend jaar EL in, zou je dan liever willen dat je Europees kampioen wordt, of kampioen van NL?
En in geval van CL?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kampioen van Nederland. Verdien je meer aan door de champions leaque.
Als je kampioen wordt heb je beide natuurlijkquote:
Europese titel natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:26 schreef TheGreatHooD het volgende:
Is het niet een idee om de bal gewoon aan De Graafschap te geven, of vinden hun een gelijkspelletje wel goed..?
BTW, ook nog andere vraag, wil graag weten hoe jullie hier over denken. Stel je gaat volgend jaar EL in, zou je dan liever willen dat je Europees kampioen wordt, of kampioen van NL?
Dan wordt het met 22 spelers de bal rond spelenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:26 schreef TheGreatHooD het volgende:
Landskampioen want 18 miljoen (12 CL + 6 voor de landskampioen) is ook wel HEEL aantrekkelijk.quote:
Getergdquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:15 schreef Merkie het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)ek-in-Doetinchem.ece
Zou toch geweldig zijn als we morgen op gelijke hoogte met die nepduitsers komen.quote:
Natuurlijk zijn die euro's welkom, maar oh wat zou het toch mooi zijn om wéer Europees de beste te zijn van de rest, maar een landskampioenschap teken ik ook voor hoor, ben niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Landskampioen want 18 miljoen (12 CL + 6 voor de landskampioen) is ook wel HEEL aantrekkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Feyenoord die een superslag kan maken, op de één of andere manier loopt dat echt nooit goed af.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:12 schreef Helpmefok het volgende:
Godver dit kan een goed weekend worden
Nu wel. Wij worden landskampioen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord die een superslag kan maken, op de één of andere manier loopt dat echt nooit goed af.
En 2012/2013 pakken we de CL ,en ik hoop dat we dan zo doorgaan jeugdspelers en geen derderangs buitenlanders of veteranen !!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nu wel. Wij worden landskampioen.
Mokotjo is gewoon Zuid-Afrikaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
Is Mokotjo nou NL-er of Zuid-Afrikaan? Ik dacht het laatste maar in de OP is ie NL-er....
Het rommelt bij Feyenoord?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:13 schreef Gert het volgende:
Clubliefde *kuch*quote:Op zondag 25 maart 2012 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap niet dat supporters nog blijven komen voor dat aids-voetbal
Zorg maar eerst dat je wint vandaag.quote:Op zondag 25 maart 2012 08:55 schreef Helpmefok het volgende:
Dat kennen die ajacieden niet. Als t slecht gaat lopen ze over naar AZ.
Jongens geloof me nou. We worden kampioen![]()
Dit.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zorg maar eerst dat je wint vandaag.![]()
Ik heb vertrouwen in het gegeven dat Koeman deze spelers wel weet op te laden.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:24 schreef Siyara het volgende:
Wat een gigantisch belangrijke wedstrijd vandaag. Ik zie het somber in, aangezien we het altijd slecht doen tegen kleine clubs, maar godver, als we deze winnen dan hebben we echt kans op een kampioenschap.
Aan het begin van het seizoen had ik niet verwacht dat we zo blij met deze coach moesten zijnquote:Op zondag 25 maart 2012 10:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in het gegeven dat Koeman deze spelers wel weet op te laden.
ja eerst eens winnen, zo makkelijk gaat dat niet voor ons.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zorg maar eerst dat je wint vandaag.En dan nog zie ik ons niet kampioen worden.
Ik denk dat 70% van de trainingen die ik heb bezocht dit seizoen, er getraind werd op corners. Maar ze bleven barslecht.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:34 schreef Dekatria het volgende:
Als ik zo dat trainingsverslag op FR12 zie wordt er toch steeds getrained op corners. Iemand Cabral gister aan het werk gezien?
Vier reuzen, elk een goliathquote:Op zondag 25 maart 2012 10:50 schreef Muto het volgende:
Ze schijnen daar als bakens in de verte
De duizend lampen van het Feyenoord stadion
Vier reuzen als een goliath
Als hoeders van de stad
Symbolen voor ´t hele legioen
Ze roepen jou en mij daar in de verte
De echo die je waar ter wereld horen kan
Die klank wordt overal gehoord
De klank van Feyenoord
De stem van de ware kampioen
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:03 schreef Paul-89 het volgende:
Waarschijnlijk De Vrij weer basis, Nelom bank.
Tsja Nelom als LB werd je ook neit vrolijk van de laatste tijd. Daarnaast was De Vrij de enige tegen Utrecht (thuis) met nog enigzins aanvallende impulsenquote:Op zondag 25 maart 2012 12:16 schreef Caland het volgende:
BMI als LB is behelpen. Kan je beter Leerdam eruit halen.
Ik vond BMI wel goed LB?quote:Op zondag 25 maart 2012 12:16 schreef Caland het volgende:
Tegen Twente was hij foutloosquote:Op zondag 25 maart 2012 12:16 schreef Caland het volgende:
Wie moet er dan in het LB? Nelom? Ik zou gaan voor Leerdam - De Vrij - Vlaar - BMI.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, mijn optie is dan ook BMI LCV en De Vrij RB.
Zou nelom laten staan ja. Leerdam speelt eigenlijk sinds de winterstop al zeer slecht. Sinds ze met war child zijn gaan spelen nog slechter. Hoeft niet gelijk een verband tussen te zijn, maar toch het vermelden waard.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wie moet er dan in het LB? Nelom? Ik zou gaan voor Leerdam - De Vrij - Vlaar - BMI.
quote:Op zondag 25 maart 2012 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou nelom laten staan ja. Leerdam speelt eigenlijk sinds de winterstop al zeer slecht. Sinds ze met war child zijn gaan spelen nog slechter. Hoeft niet gelijk een verband tussen te zijn, maar toch het vermelden waard.
Dat jochie die een GEWELDIGE voorzet geeft vanaf rechts doet het op 16-jarige leeftijd al beter dan Schaken en Cabralquote:
quote:
Als in, je wordt vader? Gefeliciteerd dan.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over een goed half jaar hoop ik ook een nieuwe Feyenoorder te mogen verwelkomen
Yup, thxquote:Op zondag 25 maart 2012 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Als in, je wordt vader? Gefeliciteerd dan.
Proficiat gozert!quote:Op zondag 25 maart 2012 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over een goed half jaar hoop ik ook een nieuwe Feyenoorder te mogen verwelkomen
Dat is toch uhh... onlogischquote:
Heerlijk toch! En Jij dacht Dat de kans op een kampioenschap er niet in zat.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:53 schreef Caland het volgende:
Bedenk me nu trouwens dat dit soort wedstrijdspanning vorig seizoen echt ondenkbaar was. Toen was het meer 'lekker zuipen, zonde dat er ook nog een voetbalwedstrijd tussendoor zit'
Ik geloof daar ook nog steeds niet in.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heerlijk toch! En Jij dacht Dat de kans op een kampioenschap er niet in zat.
Als het gebeurt, geloof ik er waarschijnlijk nog niet eens inquote:Op zondag 25 maart 2012 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof daar ook nog steeds niet in.
Ik wil daar ook niet zo in mee. Maar het is wel feit dat wanneer 020 gelijkspeelt tegen die boeren en wij vanmiddag "gewoon" onze wedstrijd winnen slinkt het gat weer. Twente dat gister pts laat liggen. Az, wat ik nu zit te kijken, speelt nou ook niet echt sprankelend.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Of wil je het nog niet geloven?quote:Op zondag 25 maart 2012 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het echt niet. Leer mij Feyenoord kennen, verneuken het toch wel weer.quote:
Nee, klopt. Roda uit wordt echt heel belangrijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het echt niet. Leer mij Feyenoord kennen, verneuken het toch wel weer.
Als je tot en met Roda alles wint ga ik daar heel misschien anders over denken.
A-ha. Een teken van zwakte. Bij mij is het altijd zo dat we alles winnen/goed spelen tot het moment dat ik er een beetje in ga geloven. Dan gaat het weer 'onverwacht' foutquote:Op zondag 25 maart 2012 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het echt niet. Leer mij Feyenoord kennen, verneuken het toch wel weer.
Als je tot en met Roda alles wint ga ik daar heel misschien anders over denken.
Maar zo is het natuurlijk wel. Op het meest onverwachte moment (ondertussen is het wel vwerwacht) verliest Feyenoord punten.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:07 schreef Cara het volgende:
[..]
A-ha. Een teken van zwakte. Bij mij is het altijd zo dat we alles winnen/goed spelen tot het moment dat ik er een beetje in ga geloven. Dan gaat het weer 'onverwacht' fout
Dat ook ja. Weet nog wel dat Feyenoord toen bovenin meedeed en vervolgens een pak slaag kreeg bij Den Bosch en de week erop die beruchte 2-3 tegen de joden. Manmanman.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:07 schreef Cara het volgende:
[..]
A-ha. Een teken van zwakte. Bij mij is het altijd zo dat we alles winnen/goed spelen tot het moment dat ik er een beetje in ga geloven. Dan gaat het weer 'onverwacht' fout
Toen haalde Feyenoord uiteindelijk nog 80 punten maar werden 3e ofzo toch? Welk seizoen was dat precies?quote:Op zondag 25 maart 2012 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ook ja. Weet nog wel dat Feyenoord toen bovenin meedeed en vervolgens een pak slaag kreeg bij Den Bosch en de week erop die beruchte 2-3 tegen de joden. Manmanman.
2002/03.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Toen haalde Feyenoord uiteindelijk nog 80 punten maar werden 3e ofzo toch? Welk seizoen was dat precies?
Als Feyenoord geen kansje meer zou hebben zou ik hier blij mee geweest zijn, liever die klappertjes kampioen dan Ajax, Psv of Twente .quote:
Eensquote:Op zondag 25 maart 2012 13:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als Feyenoord geen kansje meer zou hebben zou ik hier blij mee geweest zijn, liever die klappertjes kampioen dan Ajax, Psv of Twente .
En Verbeek blijft gewoon een koning .
Feyenoord heeft 1 % kans, we moeten gewoon blij zijn met rechtstreeks Europees voetbal.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:42 schreef Calciumdude het volgende:
ach , laten we eerst zelf maar eens winnen...
heeft zo weinig zin je al rijk te rekenen als je zelf nog moet..
dat heeft in het verleden al zoveel frustatie opgeleverd
Allesbehalve weer lucky Ajax als kampioen.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens
Ik ben er ook nog niet helemaal uit wat ik nou moet hopen qua uitslagen komende rondes. Alleen dat Feyenoord kampioen moet worden, maar als dat niet lukt weet ik het echt niet
vrees dat ze net op tijd weer op dreef komen...quote:Op zondag 25 maart 2012 13:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Allesbehalve weer lucky Ajax als kampioen.
daarom met een makkelijk programma, liever Twente of AZ of desnoods PSV.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:44 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
vrees dat ze net op tijd weer op dreef komen...
Ongelooflijk met dat matige elftalquote:Op zondag 25 maart 2012 13:44 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
vrees dat ze net op tijd weer op dreef komen...
quote:Op zondag 25 maart 2012 13:58 schreef zoekeenleven het volgende:
ben ik weer vergeten die kanker klok een uur vooruit te zette
Dat houd je vol tot 18:15.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:08 schreef Cara het volgende:
Ok, we gaan het anders doen.
Niet meer naar andere uitslagen kijken, gewoon zoveel mogelijk winnen en dan kijken we op de laatste speeldag wel waar we staan.
Feyenoord
mjaquote:
Kampioenenquote:Op zondag 25 maart 2012 14:16 schreef jakees het volgende:
Waar denken jullie dat Feyenoord eindigt? Ik denk 3e gezien het programma en de vorm van AZ en Twente denk ik dat Feyenoord 3e gaat worden. Ik hoop meer natuurlijk.
(AD)quote:Van Geel: Helaas, City wil hem terug
25-3-12 - 12:28
John Guidetti wil eerst zeker zijn van speeltijd bij Manchester City, maar als het aan zijn werkgever ligt is één ding zeker: deze zomer keert de Feyenoord-huurling terug in Noord-Engeland. Dat meldt The Mirror.
Technisch directeur Brian Marwood en bestuurslid Patrick Vieira bekeken de Zweed vorige maand tegen Ajax, waarin Guidetti drie keer scoorde. Na afloop hadden ze gesprekken met de topscorer van de Rotterdammers.
'Ze waren ongelooflijk onder de indruk', tekent The Mirror op uit de mond van Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord. 'Ze waren vol lof en voerden na de wedstrijd gesprekken met hem.'
Van Gaal benadrukt nog maar eens dat hij Guidetti graag nog een jaar in De Kuip wil hebben. 'Maar helaas, City wil hem terughebben.'
niet doenquote:
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:04 schreef Helpmefok het volgende:
Jan Dirk stouten noemt m zojuist op radio Cabralverlies![]()
![]()
!
Eigenlijk precies zoals ik verwacht.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:10 schreef Krunsj het volgende:
Weer een Cabral fail en weer een redelijke aanval van de Graafschap. Wedstrijd verloop anders dan ik had verwacht.
Idd, ik snap niet hoe je een andere wedstrijd had kunnen verwachten. Dan kijk je nooit Feyenoord.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eigenlijk precies zoals ik verwacht.
Die bal mee op El Ahmadi van Clasie dan net.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
AhmadiBakkal KOMOP.
Stelletje dikke hoeren
Het verbaast me dat ze uberhaupt redelijke aanvallen maken.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Inderdaad. Krunsj had verwacht dat de Graafschap vol in de aanval ging?
quote:
Fluit consequent niet bijvoorbeeld?quote:Op zondag 25 maart 2012 15:17 schreef TC03 het volgende:
[..]Ja hoor, daar is de eerste scheidszeikerd alweer. Wat is er nou weer aan de hand, huilebalkje?
Ben jij uberhaupt aan het kijken?quote:Op zondag 25 maart 2012 15:17 schreef TC03 het volgende:
[..]Ja hoor, daar is de eerste scheidszeikerd alweer. Wat is er nou weer aan de hand, huilebalkje?
't Is toch wat.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Fluit consequent niet bijvoorbeeld?
Lijkt me ook.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:18 schreef Bombshell het volgende:
Ik neem aan Cisse in de tweede helft voor Cabral.
Echt drama manquote:Op zondag 25 maart 2012 15:18 schreef Cara het volgende:
cabral in deze vorm is toch met afstand één van de slechtste spelers van de eredivisie. de jezus.
Hij mag van mij wel fluiten voor overtredingen, als jij dat liever niet hebt heb ik daar ook begrip voor natuurlijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:17 schreef TC03 het volgende:
Hoezo, wat is er mis mee? Is het zo schandalig dat hij ons heeft nagelaten om misschien twee vrije trappen op niet-gevaarlijke posities te geven? Lekker boeiend zeg.quote:
Ik zie liever gewoon dat ze door voetballen in plaats van bij het minste geringste duel meteen fluiten. Is toch heerlijk man.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:20 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Hij mag van mij wel fluiten voor overtredingen, als jij dat liever niet hebt heb ik daar ook begrip voor natuurlijk.
Duidelijkquote:Op zondag 25 maart 2012 15:18 schreef Cara het volgende:
cabral in deze vorm is toch met afstand één van de slechtste spelers van de eredivisie. de jezus.
Nee. Overtreding is overtreding.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zie liever gewoon dat ze door voetballen in plaats van bij het minste geringste duel meteen fluiten. Is toch heerlijk man.
Die laatste is toch gewoon een overtreding? Krijg je een vrije trap op een dreigende plek. En boeiend dat hij zegt dat het een kutscheids is. Kuipers fluit hartstikke inconsequentquote:Op zondag 25 maart 2012 15:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo, wat is er mis mee? Is het zo schandalig dat hij ons heeft nagelaten om misschien twee vrije trappen op niet-gevaarlijke posities te geven? Lekker boeiend zeg.
Ja, maar een scheidsrechter kan niet alles 100% perfect zien. Kuipers heeft nauwelijks foute beslissingen gemaakt en al helemaal geen foute beslissingen die ons ernstig hebben benadeeld. Niks om over te zeiken.quote:
Ze lopen daar allemaal topless dan?quote:Op zondag 25 maart 2012 15:22 schreef Helpmefok het volgende:
Ach ik zit lekker tetten te bekijken in t park.
Cabral volgend jaar maar eens een jaartje uitlenen aan Exelsior. ff wat minder druk en een ploeg waar je in de 1ste plaats gewoon moet werken.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die laatste is toch gewoon een overtreding? Krijg je een vrije trap op een dreigende plek. En boeiend dat hij zegt dat het een kutscheids is. Kuipers fluit hartstikke inconsequent
HMF heeft, zoals bekend, een grote verbeeldingquote:Op zondag 25 maart 2012 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze lopen daar allemaal topless dan?
Is ook geen LB dus Koeman moet niet dom doen en hem daar neer zetten.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar een scheidsrechter kan niet alles 100% perfect zien. Kuipers heeft nauwelijks foute beslissingen gemaakt en al helemaal geen foute beslissingen die ons ernstig hebben benadeeld. Niks om over te zeiken.
Als je wilt zeiken, ga dan zeiken over Cabral die niks goed doet en Bruno Martins Indi die als LB niks brengt.
Een een grote, een héle grote pot met zout.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
HMF heeft, zoals bekend, een grote verbeelding
Precies. Dat benadeelt ons veel meer dan een paar schouderduwtjes waarvoor we geen vrije trap krijgen.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is ook geen LB dus Koeman moet niet dom doen en hem daar neer zetten.
M'n wijf naast me in dr bikini.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze lopen daar allemaal topless dan?
Ja. Simpele tactiek maar behoorlijk effectief.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:26 schreef Setting_Sun het volgende:
Graafschap weer met 11 man in de eigen 16 ?
Hij vond zichzelf wel goed spelen natuurlijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:31 schreef Bombshell het volgende:
Mooi Cisse voor Cabral.
Weet zeker dat meneer diep beledigd is nu.
Omdat Feyenoord.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heey jongens ben op een verjaardag waarom staat het in hemelsnaam nog
0-0 niet verkutten nu Feyenoord.
Ik word er doodziek vanquote:Op zondag 25 maart 2012 15:38 schreef Roffamannetje het volgende:
Hoeveel kansen hebben we nodig vandaag
neenquote:Op zondag 25 maart 2012 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doen we nog mee met een gelijkspel?
Die kant gaat 't wel op idd.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doen we nog mee met een gelijkspel?
Boeler.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:59 schreef WethouderHekking het volgende:
Eindelijk, maar nu wordt het weer billenknijpen.
quote:Op zondag 25 maart 2012 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
JOHN GUIDETTI OIOIOI!JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
JOHN GUIDETTI OIOIOI!
quote:Op zondag 25 maart 2012 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
TUTUDU DUDUDUDUDUDU DUDUDUDUDUDUDU DUDUDU JOHN GUIDETTI
Lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:05 schreef SjaakBauer het volgende:
Cabral die gaat volgende week geen basisplaats hebben hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |