abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 maart 2012 @ 15:39:31 #51
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_109463224
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 15:36 schreef macca728 het volgende:

[..]

Maakt niet eens uit, als hij bidden belangrijker vindt dan zijn werk komt er een keer een situatie dat door zijn handelen iemand overlijdt.

Gewoon ontslaan dus.
en vergunning in de prullenbak zodat hij niet vrolijk op naar het volgende ziekenhuis kan
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_109463225
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 15:13 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Als dit waar is, stel ik voor dat TS geband wordt uit dit subforum.

Zulke mensen moeten we niet willen. :{
Ja geef de autist maar weer de schuld
  zaterdag 24 maart 2012 @ 15:41:36 #53
354945 dikkebroekzak
pi_109463275
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 15:39 schreef FiatCurrency het volgende:

[..]

Ja geef de autist maar weer de schuld
dus je deed het niet opzettelijk? :{

Het is toch wel zeer fout.... Je TT en bronplaatsing
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  zaterdag 24 maart 2012 @ 15:42:38 #54
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_109463299
Gelukkig is de zwaar aan Alzheimer lijdende vrouw verlost uit haar lijden.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_109463313
Wat een baggervertaling zeg, bij die 'welingelichte kringen', ze bedenken de inlichtingen er zelf bij.

Het was geen kwartier en ze was na dat niet bestaande kwartier ook niet naar haar heer, dat was pas vele uren later.
pleased to meet you
  Moderator zaterdag 24 maart 2012 @ 15:44:02 #56
249559 crew  Lavenderr
pi_109463330
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 15:31 schreef kwiwi het volgende:
Of die vrouw nou overleden is door zijn handelen of niet.... Als iemand bidden belangrijker vindt dan iemand helpen (wat zijn werk op dat moment is) die direct hulp nodig heeft, dan kunnen ze hem/haar maar beter ontslaan :N
Mee eens. Gelukkig is deze man geen chirurg. Stel je voor dat hij tijdens een operatie even weg moet om te bidden .
  zaterdag 24 maart 2012 @ 15:44:43 #57
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109463341
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 15:36 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Mee eens. Maar dat staat wat mij betreft los v/d dood van de vrouw. Ook wanneer niemand was overleden zou dit wat mij betreft reden voor ontslag moeten zijn.
Dat bedoelde ik ook :Y Lijkt me handig als alle verplegers dezelfde prioriteit op 1 hebben staan.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 15:46:14 #58
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109463369
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 15:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mee eens. Gelukkig is deze man geen chirurg. Stel je voor dat hij tijdens een operatie even weg moet om te bidden .
"Nee laat maar bloeden jongens, ik bid wel even dat het stopt".
pi_109463370
Maar zat die man eigelijk wel te bidden? Die Zoe Shaw namelijk heeft overduidelijk de instructies van hoofdverpleegkundige niet opgevolgd. Als je niet wilt dat zo'n onderzoekscommissie de schuld helemaal bij jou alleen gaat leggen is het handig om iemand anders erbij te betrekken.

quote:
When Mr Bhutto arrived he checked the pensioner's limbs, took her blood presssure and pulse while she was still on the floor and told the carers to put her back into bed.

But instead Mrs Shaw, worried that she might fall again, washed the old lady, dressed her and took her to the office while she carried on filling forms.
At about 5.45am she took her to the lounge and said she was "talking fine" and walking around

But at breakfast-time when the residents were being offered a cup of tea Mrs Griffiths was found unresponsive and an ambulance was called at about 7.30am.

Mrs Shaw, who broke down and wept in the witness box, said she would have called an ambulance immediately after the fall
Het lijkt dat juist Shaw haar verantwoordelijkheid niet nam.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 15:49:03 #60
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109463427
Met zo'n TT is er weinig meer opzienbarends met dit topic.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_109463469
Ja, da's waar
  zaterdag 24 maart 2012 @ 15:51:29 #62
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109463490
Feitelijk waar, geen relpotentieel. Check.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_109463551
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 15:41 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

dus je deed het niet opzettelijk? :{

Het is toch wel zeer fout.... Je TT en bronplaatsing
Gast, ik heb alles letterlijk overgenomen. stuur maar een klachtenbrief naar "Welingelichte Kringen".
  zaterdag 24 maart 2012 @ 15:56:32 #64
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_109463617
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 15:53 schreef FiatCurrency het volgende:

[..]

Gast, ik heb alles letterlijk overgenomen. stuur maar een klachtenbrief naar "Welingelichte Kringen".
Protip bij dit soort berichten, ga altijd terug naar de bron.
pi_109464074
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 15:51 schreef Dagonet het volgende:
Feitelijk waar, geen relpotentieel. Check.
Ach, relpotentieel heeft elk topic waar het M woord in staat.

Even de feiten op een rijtje zetten zoals ze uit het originele artikel komen.

• Tijd: Rond 4 uur 's nachts
• Shaw + andere verpleegkundige horen een klap
• Ze vinden bejaarde op de grond.
• Verpleegkundige 1 blijft bij haar
• Shaw gaat Bhutto halen.
• Iemand anders zegt dat Bhutto aan het bidden is.
• 5-10 minuten later zijn Bhutto en Shaw weer terug bij de bejaarde
• Bhutto checkt de pols, of ze iets heeft gebroken, etc. Zal een pleister op het wondje gedaan hebben. Trekt conclusie dat ze niet naar een ziekenhuis hoeft.
• Bhutto zegt dat ze terug moet in bed.
• Shaw doet dat niet
• Shaw beweert dat ze toen al een ziekenauto wilde bellen maar dat dus niet deed.
• Shaw kleedt de vrouw aan, en neemt haar mee een kantoor in. Alles is in orde volgens Shaw.
• Shaw is blijkbaar bij haar tot het ontbijt.
• Daar valt plotseling op dat niet alles in orde is.
• Men belt een ambulance.
• Vrouw naar ziekenhuis.
• Vrouw sterft.

Die vrouw werd na de val niet alleen gelaten. Een collega van Shaw bleef bij haar achter.

Wat is opvallend?

"iemand anders" zegt dat Bhutto niet gestoord mag worden. Wie? En waarom had Shaw daar geen lak aan?
Het valt verder op dat Shaw een paar uur met mevrouw samen was en het haar niet opviel dat ze niet goed werd. Want ik geloof er geen ruk van dat die vrouw fris en vrolijk door het kantoortje liep te banjeren en lekker honderduit aan het leuteren was en toen ze ging zitten bij het ontbijt ineens van het ene op het andere moment niet meer reageerde. Ook beweert Swah dat ze kort na de val al een ziekenauto wilde bellen. Besprak ze dat met Bhutto? Zo nee, waarom niet? En zelfs had Bhutto gezegd dat hij dat onnodig achtte had ze het recht om gewoon een ziekenauto te bellen. Maar ze zegt dat ze dat niet wist. Alsof je iemand kunt verbieden dat te doen. Dat had ze gewoon moeten weten. En bovendien: Ze stoorde Bhutto niet bij dat bidden, maar ze vond wel dat er een ziekenwagen moest komen? Pardon? Leg dat eens even uit, mevrouw Shaw. Was het nou urgent of niet?

DIe paar minuten dat het duurde tot Bhutto aanwezig was -om welke reden dan ook- heeft geen ruk met het overlijden te maken. Als er al een schuldige moet worden aangewezen voor het overlijden van een 87-jarige is het Shaw. Die is zo incompetent als wat en stapelde blunder op blunder.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2012 16:19:43 ]
  zaterdag 24 maart 2012 @ 16:17:16 #66
165633 eriksd
The grand facade...
pi_109464132
Ik heb het bericht gelezen maar het gaat dus om 10 minuten. Erg ja, zeker bij eerste hulp, maar wat is de overeenkomst met de TT?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_109464138
die verpleger had gewoon zijn gebed af moeten breken en die vrouw helpen. Dat is zijn werk, als een van je patienten iets overkomt tijdens je pauze wacht je toch ook niet tot je bammetje en je peuk op zijn om eens even te gaan kijken wat er aan de hand is :X
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 24 maart 2012 @ 16:23:01 #68
354945 dikkebroekzak
pi_109464256
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 16:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ach, relpotentieel heeft elk topic waar het M woord in staat.

Even de feiten op een rijtje zetten zoals ze uit het originele artikel komen.

• Tijd: Rond 4 uur 's nachts
• Shaw + andere verpleegkundige horen een klap
• Ze vinden bejaarde op de grond.
• Verpleegkundige 1 blijft bij haar
• Shaw gaat Bhutto halen.
• Iemand anders zegt dat Bhutto aan het bidden is.
• 5-10 minuten later zijn Bhutto en Shaw weer terug bij de bejaarde
• Bhutto checkt de pols, of ze iets heeft gebroken, etc. Zal een pleister op het wondje gedaan hebben. Trekt conclusie dat ze niet naar een ziekenhuis hoeft.
• Bhutto zegt dat ze terug moet in bed.
• Shaw doet dat niet
• Shaw beweert dat ze toen al een ziekenauto wilde bellen maar dat dus niet deed.
• Shaw kleedt de vrouw aan, en neemt haar mee een kantoor in. Alles is in orde volgens Shaw.
• Shaw is blijkbaar bij haar tot het ontbijt.
• Daar valt plotseling op dat niet alles in orde is.
• Men belt een ambulance.
• Vrouw naar ziekenhuis.
• Vrouw sterft.

Die vrouw werd na de val niet alleen gelaten. Een collega van Shaw bleef bij haar achter.

Wat is opvallend?

"iemand anders" zegt dat Bhutto niet gestoord mag worden. Wie? En waarom had Shaw daar geen lak aan?
Het valt verder op dat Shaw een paar uur met mevrouw samen was en het haar niet opviel dat ze niet goed werd. Want ik geloof er geen ruk van dat die vrouw fris en vrolijk door het kantoortje liep te banjeren en lekker honderduit aan het leuteren was en toen ze ging zitten bij het ontbijt ineens van het ene op het andere moment niet meer reageerde. Ook beweert Swah dat ze kort na de val al een ziekenauto wilde bellen. Besprak ze dat met Bhutto? Zo nee, waarom niet? En zelfs had Bhutto gezegd dat hij dat onnodig achtte had ze het recht om gewoon een ziekenauto te bellen. Maar ze zegt dat ze dat niet wist. Alsof je iemand kunt verbieden dat te doen. Dat had ze gewoon moeten weten. En bovendien: Ze stoorde Bhutto niet bij dat bidden, maar ze vond wel dat er een ziekenwagen moest komen? Pardon? Leg dat eens even uit, mevrouw Shaw. Was het nou urgent of niet?

DIe paar minuten dat het duurde tot Bhutto aanwezig was -om welke reden dan ook- heeft geen ruk met het overlijden te maken. Als er al een schuldige moet worden aangewezen voor het overlijden van een 87-jarige is het Shaw. Die is zo incompetent als wat en stapelde blunder op blunder.
Ik hoop dat er een onderzoek komt waaruit blijkt dat deze vrouw verantwoordelijk is. Ze zal wel verzekerd zijn, maar een schadevergoeding aan de nabestaanden is op zijn plaats.
― Albert Einstein
  zaterdag 24 maart 2012 @ 16:25:00 #69
354945 dikkebroekzak
pi_109464302
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 16:17 schreef littledrummergirl het volgende:
die verpleger had gewoon zijn gebed af moeten breken en die vrouw helpen. Dat is zijn werk, als een van je patienten iets overkomt tijdens je pauze wacht je toch ook niet tot je bammetje en je peuk op zijn om eens even te gaan kijken wat er aan de hand is :X
Je moet wat verder in het topic lezen, deze stipulaties hebben we weer ontkracht.
― Albert Einstein
pi_109464332
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 16:25 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Je moet wat verder in het topic lezen, deze stipulaties hebben we weer ontkracht.
dat woord heb ik echt nog nooit gehoord :o
  zaterdag 24 maart 2012 @ 16:26:09 #71
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_109464333
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 16:23 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Ik hoop dat er een onderzoek komt waaruit blijkt dat deze vrouw verantwoordelijk is. Ze zal wel verzekerd zijn, maar een schadevergoeding aan de nabestaanden is op zijn plaats.
Waarom niet gewoon hopen dat de waarheid aan het licht komt en er wordt achterhaald of er schuldigen zijn aan te wijzen en zo ja, wie deze werkelijke schuldige(n) is/zijn? :)
Krekker is de bom!
pi_109464349
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 16:17 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:
Carer Zoe Shaw told the Sheffield hearing: "It took between five and ten minutes because he was praying upstairs in the office on his prayer mat. A staff member told me we had to wait for him to finish."
Trapte ze de deur open en riep ze dat het urgent was? Of stond ze een beetje schaapachtig te navelstaren? Ik heb niet de indruk dat Bhutto niet wilde. Ik heb de indruk dat men Bhutto helemaal niks vroeg of vertelde.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 16:27:00 #73
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_109464352
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 16:26 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

dat woord heb ik echt nog nooit gehoord :o
Speciaal voor jou dan:

sti·pu·la·tie
1
het stipuleren

2
bepaling, beding

sti·pu·le·ren
overgankelijk werkwoord; stipuleerde, heeft gestipuleerd; afleiding(en): stipulatie

als voorwaarde, voorbehoud, beperking of uitbreiding in een
contract vastleggen
Krekker is de bom!
pi_109464363
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 16:27 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Speciaal voor jou dan:

sti·pu·la·tie
1
het stipuleren

2
bepaling, beding

sti·pu·le·ren
overgankelijk werkwoord; stipuleerde, heeft gestipuleerd; afleiding(en): stipulatie

als voorwaarde, voorbehoud, beperking of uitbreiding in een
contract vastleggen
ik had het zelf ook al opgezocht, maar thnx ^O^
  zaterdag 24 maart 2012 @ 16:28:13 #75
354945 dikkebroekzak
pi_109464385
quote:
5s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 16:26 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon hopen dat de waarheid aan het licht komt en er wordt achterhaald of er schuldigen zijn aan te wijzen en zo ja, wie deze werkelijke schuldige(n) is/zijn? :)
omdat dat niet kan zonder onderzoek. ;( Is proces, protocol, beleid, regels bla bla bla
― Albert Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')