Waar haalt de bron dat vandaan? Dat staat niet in het originele artikel.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:56 schreef FiatCurrency het volgende:
Toen hij een kwartier later was uitgebeden was Dorothy naar haar Heer.
Dus dit topic is stemmingmakerij?quote:
Is wel makkelijk. Gewoon moslim de schuld geven aangezien de meeste mensen de bronnen toch niet controleren. Lekker slim van TS ook. Expres een tussen bron aangeven ipv de originele.quote:
Als dit waar is, stel ik voor dat TS geband wordt uit dit subforum.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is wel makkelijk. Gewoon moslim de schuld geven aangezien de meeste mensen de bronnen toch niet controleren. Lekker slim van TS ook. Expres een tussen bron aangeven ipv de originele.
Hoezo? Die zaalzuster sprak ook met een andere verpleger dus waarom het nachthoofd nou moest helpen tillen? En daarbij: De opdracht van Bhutto aan de verplegers de vrouw weer in bed te doen voerden ze niet uit.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:13 schreef plopkweker het volgende:
Dood door schuld, levenslang achter de tralies, zo niet, 30 jaar + tbs (om dat allah gedoe uit zn harses te krijgen)
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:13 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Als dit waar is, stel ik voor dat TS geband wordt uit dit subforum.
Zulke mensen moeten we niet willen.
niemand gaat ook dood omdat ze op de vloer liggen, (behalve verstikking door de mond op een kussen hebben oid) of door de klap van de val.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo? Die zaalzuster sprak ook met een andere verpleger dus waarom het nachthoofd nou moest helpen tillen? En daarbij: De opdracht van Bhutto aan de verplegers de vrouw weer in bed te doen voerden ze niet uit.
het is iemand die misleidend nieuws post om publieke opinie op dit forum te beinvloeden. En in dit geval racistisch ook nogquote:
Het was een leuke poging tot reltopic. Maar mislukt. ZIjn er al moderators onderweg om de TT aan te passen voordat Hathor en Hofstad en de rest van die idioten komen blaten of ligt de crew nog op hun matjes?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:13 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Als dit waar is, stel ik voor dat TS geband wordt uit dit subforum.
Zulke mensen moeten we niet willen.
anti-moslim racisten zijn tot daar aan toe. Maar ook leugenachtige artikels erbij? Ze schuwen echt niks. Dat gaat mij te verquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het was een leuke poging tot reltopic. Maar mislukt. ZIjn er al moderators onderweg om de TT aan te passen voordat Hathor en Hofstad en de rest van die idioten komen blaten of ligt de crew nog op hun matjes?
Dan zijn allen mede-plichtig. Laat de rechter daar maar over oordelenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo? Die zaalzuster sprak ook met een andere verpleger dus waarom het nachthoofd nou moest helpen tillen? En daarbij: De opdracht van Bhutto aan de verplegers de vrouw weer in bed te doen voerden ze niet uit.
Waaraan zijn ze medeplichtig? Vrouwen van 87 gaan namelijk ook wel eens dood van ouderdom.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:24 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dan zijn allen mede-plichtig. Laat de rechter daar maar over oordelen
Mensen helpen is een plicht als je godsdienstig bent.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:58 schreef kingtoppie het volgende:
Ja, godsdienstvrijheid is een grondwet, mensen helpen niet.
als er iets fout gaat, en het in het nieuws komt, moet er altijd een zondebok gevonden worden. Onthoud dat.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waaraan zijn ze medeplichtig? Vrouwen van 87 gaan namelijk ook wel eens dood van ouderdom.
quote:Carer Zoe Shaw told the Sheffield hearing: "It took between five and ten minutes because he was praying upstairs in the office on his prayer mat. A staff member told me we had to wait for him to finish."
"it took between five and ten minutes"quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:56 schreef FiatCurrency het volgende:
Toen hij een kwartier later was uitgebeden was Dorothy naar haar Heer.
five and 10 is ook 15 ehquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
"it took between five and ten minutes"
Mijn Engels is niet zo heel goed, maar volgens mij is dit heel wat anders dan "een kwartier later" 8
Of moet ik het lezen als vijf plus tien minuten?![]()
![]()
En volgens mij was de vrouw niet 'naar de Heer' toen de beste man was uitgebeden maar stierf zij uren later. Heel raar verhaal, de Nederlandse versie. Is de bron van TS een serieuze bron?
Blijft natuurlijk schandalig dat een patient ook maar 1 seconde langer zou moeten wachten vanwege een gebed (als dit uberhaupt echt is gebeurd), maar in dit geval lijken een verkeerde inschatting van de senior verpleger en/of het terecht/onterecht negeren van het advies van de senior verpleger door een andere verpleegster, mij eerder relevant mbt de dood van de vrouw.
En het is ook daardoor eerder hooguit een civiele zaak met bijbehorende schadeclaim, dan dat het een criminele zaak is, waarbij de politie aan te pas moet komen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
"it took between five and ten minutes"
Mijn Engels is niet zo heel goed, maar volgens mij is dit heel wat anders dan "een kwartier later"![]()
Of moet ik het lezen als vijf plus tien minuten?![]()
![]()
En volgens mij was de vrouw niet 'naar de Heer' toen de beste man was uitgebeden maar stierf zij uren later. Heel raar verhaal, de Nederlandse versie. Is de bron van TS een serieuze bron?
Blijft natuurlijk schandalig dat een patient ook maar 1 seconde langer zou moeten wachten vanwege een gebed (als dit uberhaupt echt is gebeurd), maar in dit geval lijken een verkeerde inschatting van de senior verpleger en/of het terecht/onterecht negeren van het advies van de senior verpleger door een andere verpleegster, mij eerder relevant mbt de dood van de vrouw.
Mee eens. Maar dat staat wat mij betreft los v/d dood van de vrouw. Ook wanneer niemand was overleden zou dit wat mij betreft reden voor ontslag moeten zijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:31 schreef kwiwi het volgende:
Als iemand bidden belangrijker vindt dan iemand helpen (wat zijn werk op dat moment is) die direct hulp nodig heeft, dan kunnen ze hem/haar maar beter ontslaan
Maakt niet eens uit, als hij bidden belangrijker vindt dan zijn werk komt er een keer een situatie dat door zijn handelen iemand overlijdt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:31 schreef Ulx het volgende:
Ze was gewoon aanspreekbaar, zat niet onder het bloed, geen gebroken botten en dergelijke. Is er überhaupt een direct verband aangetoont tussen de val van de vrouw en het overlijden 12 uur later?
ik hoop alleen maar dat zo iemand nooit piloot wordt die het landende vliegtuig moet beheersen tijdens een gebedquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mee eens. Maar dat staat wat mij betreft los v/d dood van de vrouw. Ook wanneer niemand was overleden zou dit wat mij betreft reden voor ontslag moeten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |