Die mensen zijn wel wat gewend en hebben een geheimhoudingsplicht, het is echt de beste optie.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:20 schreef zwaarweer1 het volgende:
Zoals ik al zei, dit durf ik niet. Face to face met zo'n man zitten en dan dit vertellen... nee, dank je. Dat durf ik echt niet.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wtf did i just read.
beste is toch naar een psychiator gaan.
Ik zou hem eerst gewoon naar de psychiater sturen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:21 schreef Triggershot het volgende:
Hoe ziek het ook klinkt, ik denk dat enige genezing voor jou dan is om je op te sluiten met een hele grote oversekste neger, beseffen hoe angstig, fout en onwenselijk zo een situatie is, zou je van die gedachten afhouden, als je enigszins verstandig bent.
Je wordt echt niet zomaar opgenomen hoor.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:21 schreef zwaarweer1 het volgende:
Daar ben ik juist bang voor. Mijn hele leven naar de klote als ik opgenomen word. Heb een fulltime baan, verdien goed en een leuke vriendenkring. Als ik dat allemaal kwijtraak...ik moet er niet aan denken.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:19 schreef Rezania het volgende:
Ga naar de psychiater.Opsluiten of preventief castreren zal het niet van komen, omdat je nog niks illegaal heb gedaan.
Jij en de slachtoffers raken nog meer kwijt als jij je niet weet te beheersen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:21 schreef zwaarweer1 het volgende:
Daar ben ik juist bang voor. Mijn hele leven naar de klote als ik opgenomen word. Heb een fulltime baan, verdien goed en een leuke vriendenkring. Als ik dat allemaal kwijtraak...ik moet er niet aan denken.
Dat raak je ook kwijt als je in de bak zit...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:21 schreef zwaarweer1 het volgende:
True that, tho TS is niet zo happig om een shrink te bezoeken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou hem eerst gewoon naar de psychiater sturen.
Als je je niet laat behandelen wordt de kans steeds groter dat je aan die drang gaat toegeven, dan raak je sowieso alles kwijt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:21 schreef zwaarweer1 het volgende:
Dit. Zoek hulp voor je jouw beheersing écht verliest.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:23 schreef DeJunkie het volgende:
[..]
Dat raak je ook kwijt als je in de bak zit...
Je zal wel moeten. Anders is de kans groot dat je een vrouw enorm veel leed gaat bezorgen en daarna alsnog in de gevangenis belandt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:20 schreef zwaarweer1 het volgende:
Zoals ik al zei, dit durf ik niet. Face to face met zo'n man zitten en dan dit vertellen... nee, dank je. Dat durf ik echt niet.
Ditquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou een afspraak maken met een psych of seksuoloog inderdaad. Misschien dat er wat aan te doen is met therapie, geen idee. Heb je zelf enig idee waarom je zo machtsgeil bent en enigszins sadistisch? Respecteer je vrouwen, zie je ze als volwaardige mensen? Ben je ooit verliefd geweest?
Wat dacht je van die vrouw die je verkracht.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:21 schreef zwaarweer1 het volgende:
Ik ben juist heel snel verliefd. En ik respecteer vrouwen wel ja. en zie ze zeker als volwaardige mensen. Als ik verliefd ben ga ik soms ook te ver. Ben een jaar geobsedeerd geweest door een meisje en heb haar in stilte gestalkt (niet zodat zij er last van had, maar gewoon elke dag facebook en hyves checken, foto's bij elkaar sprokkelen en collages van maken etc.)quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou een afspraak maken met een psych of seksuoloog inderdaad. Misschien dat er wat aan te doen is met therapie, geen idee. Heb je zelf enig idee waarom je zo machtsgeil bent en enigszins sadistisch? Respecteer je vrouwen, zie je ze als volwaardige mensen? Ben je ooit verliefd geweest?
Juist helemaal niet. Ik kom uit een warm gezin. werkende ouders die ook nog genoeg tijd en aandacht voor mij en mijn zusjes hadden. Ben verder ook nooit misbruikt voor zover ik weet. Niet gepest op school. echt gewoon helemaal niets.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:28 schreef Franknfurter het volgende:
Heb je een heel vreemde jeugd gehad? Ben je zelf misschien ooit slachtoffer geworden ergens van?
Zou beter voor iedereen zijn als hij wel even opgesloten zit. Aangezien hij al een mislukte poging gedaan heeft. Tikkende tijdbom dit.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:29 schreef Anyanka het volgende:
Als je nu hulp zoekt, word je niet opgesloten.
Hij kickt juist op de doodsangst die de slachtoffers op dat moment uitstralen. De tranen, het geschreeuw.. hij zal er alleen maar geil van worden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:34 schreef RichardDawkins het volgende:
Ik ben vanuit mijn persoonlijke omgeving zeer bekend met verkrachtingsslachtoffers en de emotionele en psychische gevolgen die ze daarvan voor de rest van het leven met zich meedragen.
Ik stel voor dat je zelf op zoek gaat naar slachtoffers en net zolang de verschrikkelijke verhalen aanhoort totdat je voortaan kotsmisselijk wordt bij alleen al het idee van verkrachting en de schade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |