abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109461438
i.v.m privacy heb ik een kloon aangemaakt. Kloonchecker heeft geen zin, doe dit vanaf een ander IP-adres.

Ik ben een op het oog normale jongen, 25 jaar, HBO-afgestudeerd en sinds een jaar een leuke baan.
Op mijn twaalfde raakte ik benieuwd naar seks. Ik fantaseerde erover om een meisje van school op te wachten, van de fiets te trekken en te nemen tegen haar zin.
Ik dacht hier vaak aan en het werd eigenlijk steeds erger. Ik raakte echt geobsedeerd.

Toen ik zeventien was kreeg ik mijn eerste vriendin. Seks lukte niet. Althans, normale seks. Alleen als ik haar ruw nam, zo ruw dat ze ook ech pijn kreeg of zelfs ging huilen. Deze relatie heeft niet lang standgehouden, net als alle andere relaties.

Op een gegeven moment meldde ik me aan op een BDSM-forum voor jongeren. Ik dacht dat mijn drang tot verkrachten misschien een vorm hiervan was. Ik ben een paar keer naar meetings gegaan, heb veel meisjes geneukt via die site en ook rapeplay gedaan. Maar het bevredigde me niet. Ik miste de echte tranen, het echte hulpeloze geschreeuw en gehuil en gesmeek. Op de een of andere manier voelde het toch nep.

Nu is het zo ver dat ik echt de hele dag denk aan het verkrachten van een vrouw. Vooral als ik meiden zie tussen de 20-30, krijg ik standaard dit soort gedachten. Maakt niet uit hoe ze eruit ziet, wat ze doet o.i.d. Ik krijg gewoon zin om mijn lusten op haar te botvieren en dat ze me smeekt om haar leven. Of dat ik haar keel dichtknijp en haar zeg dat ik pas loslaat als ik klaargekomen ben.

Een keer is het bijna gebeurd dat ik een vrouw verkrachtte. Ze liep met haar hond door het bos en ik was daar aan het hardlopen. Ik kon me al niet meer beheersen, maar de hond begon op zo'n manier te blaffen dat het (gelukkig) niet doorgegaan is.

Dit neemt mijn hele dag in beslag. Echt elke vrije minuut denk ik hieraan en loop ik weer met een stijve rond.

Ik durf niet naar een psych...ik ben echt bang dat hij me preventief laat opsluiten of castreren of weet ik veel wat. Echt elk advies is welkom, hoe moet ik hier in godsnaam mee omgaan???
pi_109461484
Wtf did i just read.

beste is toch naar een psychiator gaan.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_109461499
Ga naar de psychiater. :{ Opsluiten of preventief castreren zal het niet van komen, omdat je nog niks illegaal heb gedaan.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_109461515
bel het ggz of het riag
Nothing to see here, carry on
pi_109461521
Zoals ik al zei, dit durf ik niet. Face to face met zo'n man zitten en dan dit vertellen... nee, dank je. Dat durf ik echt niet.
pi_109461533
Ga naar de psychiater. Ze gaan je heus niet castreren en misschien is het wel beter voor je om opgenomen te worden als ik dit lees.
pi_109461545
Je zult toch echt jouw angst opzij moeten zetten om hulp te zoeken...

Dit is echt niet gezond man!
Brutal. Fucking. Metal.
pi_109461557
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:20 schreef zwaarweer1 het volgende:
Zoals ik al zei, dit durf ik niet. Face to face met zo'n man zitten en dan dit vertellen... nee, dank je. Dat durf ik echt niet.
Die mensen zijn wel wat gewend en hebben een geheimhoudingsplicht, het is echt de beste optie.
pi_109461558
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wtf did i just read.

beste is toch naar een psychiator gaan.
pi_109461560
Hoe ziek het ook klinkt, ik denk dat enige genezing voor jou dan is om je op te sluiten met een hele grote oversekste neger, beseffen hoe angstig, fout en onwenselijk zo een situatie is, zou je van die gedachten afhouden, als je enigszins verstandig bent.

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2012 14:22:12 ]
pi_109461562
Daar ben ik juist bang voor. Mijn hele leven naar de klote als ik opgenomen word. Heb een fulltime baan, verdien goed en een leuke vriendenkring. Als ik dat allemaal kwijtraak...ik moet er niet aan denken.
pi_109461577
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:21 schreef Triggershot het volgende:
Hoe ziek het ook klinkt, ik denk dat enige genezing voor jou dan is om je op te sluiten met een hele grote oversekste neger, beseffen hoe angstig, fout en onwenselijk zo een situatie is, zou je van die gedachten afhouden, als je enigszins verstandig bent.
Ik zou hem eerst gewoon naar de psychiater sturen. :')
pi_109461580
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:21 schreef zwaarweer1 het volgende:
Daar ben ik juist bang voor. Mijn hele leven naar de klote als ik opgenomen word. Heb een fulltime baan, verdien goed en een leuke vriendenkring. Als ik dat allemaal kwijtraak...ik moet er niet aan denken.
Je wordt echt niet zomaar opgenomen hoor.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_109461582
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:19 schreef Rezania het volgende:
Ga naar de psychiater. :{ Opsluiten of preventief castreren zal het niet van komen, omdat je nog niks illegaal heb gedaan.
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_109461584
quote:
Jij en de slachtoffers raken nog meer kwijt als jij je niet weet te beheersen.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 14:22:58 #16
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_109461588
Dude, dat klinkt niet gezond. Praat er eens met een professional erover. Je moet die gevoelens niet gaan onderdrukken. Voor je het weet barst een keer de bom. En doe je dingen waar je later heel veel spijt van krijgt.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_109461590
Een psych kan jou helemaal niet laten opsluiten.

Als je er wat aan wil veranderen, zal je toch stappen moeten zetten. Een psych zou niet zo'n gekke stap zijn :').

Iets anders kan ik ook niet bedenken eigenlijk. Hoe ver ben je zelf bereid te gaan om ervoor te zorgen dat je geen onschuldige mensen levenslang ernstig beschadigt?

sterkte
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_109461593
Ik zou een afspraak maken met een psych of seksuoloog inderdaad. Misschien dat er wat aan te doen is met therapie, geen idee. Heb je zelf enig idee waarom je zo machtsgeil bent en enigszins sadistisch? Respecteer je vrouwen, zie je ze als volwaardige mensen? Ben je ooit verliefd geweest?
  zaterdag 24 maart 2012 @ 14:23:31 #19
371195 DeJunkie
Wapper de wap!
pi_109461598
quote:
Dat raak je ook kwijt als je in de bak zit...
pi_109461599
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:22 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik zou hem eerst gewoon naar de psychiater sturen. :')
True that, tho TS is niet zo happig om een shrink te bezoeken.
pi_109461600
quote:
Als je je niet laat behandelen wordt de kans steeds groter dat je aan die drang gaat toegeven, dan raak je sowieso alles kwijt.
pi_109461612
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:23 schreef DeJunkie het volgende:

[..]

Dat raak je ook kwijt als je in de bak zit...
Dit. Zoek hulp voor je jouw beheersing écht verliest.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_109461619
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:20 schreef zwaarweer1 het volgende:
Je zal wel moeten. Anders is de kans groot dat je een vrouw enorm veel leed gaat bezorgen en daarna alsnog in de gevangenis belandt.
pi_109461622
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou een afspraak maken met een psych of seksuoloog inderdaad. Misschien dat er wat aan te doen is met therapie, geen idee. Heb je zelf enig idee waarom je zo machtsgeil bent en enigszins sadistisch? Respecteer je vrouwen, zie je ze als volwaardige mensen? Ben je ooit verliefd geweest?
Dit
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_109461625
Wijze mensen in dit topic :Y
pi_109461635
gast in godsnaam show some goddamn balls en houd je in, net als ieder ander gezond weldenkend persoon.

ik vind het goed van je dat je beseft dat je een probleem hebt maar bezoek eens HEEL gauw een
psycholoog/psychiater en doe je verhaal. ze laten je echt niet direct opsluiten etc daar gaat een
hele procedure aan vooraf en sowieso heb je op dit moment zo ver wij weten nog niets fout gedaan.
Dat dus!
pi_109461638
Ja idd blijf gewoon rondlopen tot je echt iemand verkracht.
Want oh jee je zou maar eens een beetje voor paal staan. :')

Zoek hulp.
Je zal echt niet de eerste zijn met een controle complex.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 14:25:35 #28
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_109461644
quote:
Wat dacht je van die vrouw die je verkracht.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_109461649
Je vindt het dus geil om een ander z'n leven te verneuken door haar te gaan verkrachten..?
  zaterdag 24 maart 2012 @ 14:26:04 #30
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_109461655
Ik moet denken aan het boek Mannen Die Vrouwen Haten...

Eigenlijk is alles al gezegd: zoek hulp en wel zo snel mogelijk.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_109461672
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben juist heel snel verliefd. En ik respecteer vrouwen wel ja. en zie ze zeker als volwaardige mensen. Als ik verliefd ben ga ik soms ook te ver. Ben een jaar geobsedeerd geweest door een meisje en heb haar in stilte gestalkt (niet zodat zij er last van had, maar gewoon elke dag facebook en hyves checken, foto's bij elkaar sprokkelen en collages van maken etc.)
En ook als ik verliefd ben krijg ik verkrachtingsdrang ja...
pi_109461686
Niet om TS te bashen ofzo, maar zie je als meisje een leuke jongen, met een goede baan, goede inkomen, sociaal en dan blijkt hij zulke plannen over je te hebben.
pi_109461706
Heb je een heel vreemde jeugd gehad? Ben je zelf misschien ooit slachtoffer geworden ergens van?
  zaterdag 24 maart 2012 @ 14:29:01 #34
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_109461723
Als je nu hulp zoekt, word je niet opgesloten.

Als je een vrouw verkracht, is er een grote kans dat je uiteindelijk wel wordt opgesloten. Dan zit je niet alleen vast, maar kun je ook vaarwel zeggen tegen je goeie baan en leuke vriendenkring.

Dus: zoek hulp!
...as always
pi_109461751
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:28 schreef Franknfurter het volgende:
Heb je een heel vreemde jeugd gehad? Ben je zelf misschien ooit slachtoffer geworden ergens van?
Juist helemaal niet. Ik kom uit een warm gezin. werkende ouders die ook nog genoeg tijd en aandacht voor mij en mijn zusjes hadden. Ben verder ook nooit misbruikt voor zover ik weet. Niet gepest op school. echt gewoon helemaal niets.
pi_109461763
Maar goed dat wapenbezit hier niet is toegestaan, want je mij tegen gekomen was in dat bos was je eraan gegaan. :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:29 schreef Anyanka het volgende:
Als je nu hulp zoekt, word je niet opgesloten.
Zou beter voor iedereen zijn als hij wel even opgesloten zit. Aangezien hij al een mislukte poging gedaan heeft. Tikkende tijdbom dit.
pi_109461776
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:30 schreef Aliana het volgende:
Tikkende tijdbom dit.
pi_109461782
Lol TS.
Je denkt dat FOK! je alleen aan je IP adres identificeert? Zolang je op dezelfde pc zit kan men je alsnog identificeren. Zo werkt die kloonchecker ook, je PC stuurt allemaal info via javascript o.a. mee over de fonts e.d. die je op je pc hebt. Het gaat om zoveel informatie dat je altijd als uniek er uit springt.

On-topic: Ga naar de hoeren, misschien dat je daar los kan gaan met je fantasieën
pi_109461792
Wel typisch dat TS inderdaad naar zichzelf kijkt "o straks raak ik mijn baan kwijt"
ipv .. straks verkracht ik iemand.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_109461823
Bel een psych op en zeg dat je per se een man wilt spreken.
Diegene zal je heus niet opsluiten of je laten opereren oid maar kan je wel medicijnen geven om je gevoelens of gedachten te onderdrukken.

Als je geen hulp zoekt ga je ooit echt de mist in en dan gaan ze je wel opsluiten.
Twiddel
pi_109461831
Ik ben vanuit mijn persoonlijke omgeving zeer bekend met verkrachtingsslachtoffers en de emotionele en psychische gevolgen die ze daarvan voor de rest van het leven met zich meedragen.

Ik stel voor dat je zelf op zoek gaat naar slachtoffers en net zolang de verschrikkelijke verhalen aanhoort totdat je voortaan kotsmisselijk wordt bij alleen al het idee van verkrachting en de schade.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 14:34:57 #42
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_109461839
Je kan sowieso ook bellen naar een instantie, dan kunnen zij je ook alvast gerust stellen.
Dat je dit topic opent geeft wel aan dat je zelf ook inziet dat je er hulp bij nodig hebt en dat kan een sexuoloog het beste doen.
pi_109461858
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:34 schreef RichardDawkins het volgende:
Ik ben vanuit mijn persoonlijke omgeving zeer bekend met verkrachtingsslachtoffers en de emotionele en psychische gevolgen die ze daarvan voor de rest van het leven met zich meedragen.

Ik stel voor dat je zelf op zoek gaat naar slachtoffers en net zolang de verschrikkelijke verhalen aanhoort totdat je voortaan kotsmisselijk wordt bij alleen al het idee van verkrachting en de schade.
Hij kickt juist op de doodsangst die de slachtoffers op dat moment uitstralen. De tranen, het geschreeuw.. hij zal er alleen maar geil van worden.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 14:36:49 #44
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_109461877
Edit: opgeruimd.
Doe normaal, gaarne. :)

[ Bericht 46% gewijzigd door Crutch op 24-03-2012 14:43:01 ]
Je moeder is een hamster
  zaterdag 24 maart 2012 @ 14:44:15 #45
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_109462028