i.v.m privacy heb ik een kloon aangemaakt. Kloonchecker heeft geen zin, doe dit vanaf een ander IP-adres.
Ik ben een op het oog normale jongen, 25 jaar, HBO-afgestudeerd en sinds een jaar een leuke baan.
Op mijn twaalfde raakte ik benieuwd naar seks. Ik fantaseerde erover om een meisje van school op te wachten, van de fiets te trekken en te nemen tegen haar zin.
Ik dacht hier vaak aan en het werd eigenlijk steeds erger. Ik raakte echt geobsedeerd.
Toen ik zeventien was kreeg ik mijn eerste vriendin. Seks lukte niet. Althans, normale seks. Alleen als ik haar ruw nam, zo ruw dat ze ook ech pijn kreeg of zelfs ging huilen. Deze relatie heeft niet lang standgehouden, net als alle andere relaties.
Op een gegeven moment meldde ik me aan op een BDSM-forum voor jongeren. Ik dacht dat mijn drang tot verkrachten misschien een vorm hiervan was. Ik ben een paar keer naar meetings gegaan, heb veel meisjes geneukt via die site en ook rapeplay gedaan. Maar het bevredigde me niet. Ik miste de echte tranen, het echte hulpeloze geschreeuw en gehuil en gesmeek. Op de een of andere manier voelde het toch nep.
Nu is het zo ver dat ik echt de hele dag denk aan het verkrachten van een vrouw. Vooral als ik meiden zie tussen de 20-30, krijg ik standaard dit soort gedachten. Maakt niet uit hoe ze eruit ziet, wat ze doet o.i.d. Ik krijg gewoon zin om mijn lusten op haar te botvieren en dat ze me smeekt om haar leven. Of dat ik haar keel dichtknijp en haar zeg dat ik pas loslaat als ik klaargekomen ben.
Een keer is het bijna gebeurd dat ik een vrouw verkrachtte. Ze liep met haar hond door het bos en ik was daar aan het hardlopen. Ik kon me al niet meer beheersen, maar de hond begon op zo'n manier te blaffen dat het (gelukkig) niet doorgegaan is.
Dit neemt mijn hele dag in beslag. Echt elke vrije minuut denk ik hieraan en loop ik weer met een stijve rond.
Ik durf niet naar een psych...ik ben echt bang dat hij me preventief laat opsluiten of castreren of weet ik veel wat. Echt elk advies is welkom, hoe moet ik hier in godsnaam mee omgaan???