Een banaan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maatje van me gaat d'r ook heen![]()
Vorige keer had ie een neger een banaan uit z'n hand laten eten
Gridlokquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:26 schreef Gridlok het volgende:
Midweek naar de kanker in Berlijn, goed te doen.
Berlijnquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:26 schreef Gridlok het volgende:
Flink geraved las ik op FB, hoe was het Gridje?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:26 schreef Gridlok het volgende:
Echt fucking vet, elke avond naar de klote. Laatste avond dikke DNB party in een afgecrackt gebouw aan de haven.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Flink geraved las ik op FB, hoe was het Gridje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt fucking vet, elke avond naar de klote. Laatste avond dikke DNB party in een afgecrackt gebouw aan de haven.
Zo liepen we daar rond haha.Naar de klote gaan in de zin van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Echt fucking vet, elke avond naar de klote. Laatste avond dikke DNB party in een afgecrackt gebouw aan de haven.
Zo liepen we daar rond haha.WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Als ik die foto zie sex, drugs & rock'n'roll.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Naar de klote gaan in de zin van?
[..]
Zo liepen we daar rond haha.Hehehe, geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet fucking warm trouwens?
Raven in Berlijn, ik wil dat een keer meemaken. Als het aan mij lag was ik allang een keer naar Berlijn geweest voor dit
![]()
[..]
Zo liepen we daar rond haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt tof.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
vanaf 0:59quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Deze gast, tering he
[..]
Hehehe, geweldigNiet fucking warm trouwens?
Raven in Berlijn, ik wil dat een keer meemaken. Als het aan mij lag was ik allang een keer naar Berlijn geweest voor dit
Goodlifequote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Kenkerlekker met een jonko en Doc. P met de speakers voluit
Ik join jequote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Kenkerlekker met een jonko en Doc. P met de speakers voluit
Wat voor wiet/hasj?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ongelofelijke net als je oma met een goed lijf

Imanquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:49 schreef krioro het volgende:
Dit muzikaal intermezzo wordt u aangeboden door krio.nl, omdat jullie het waard zijn:
Oh shit, ik had Omar nog niet eens opgemerkt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iman![]()
Omar i![]()
Ik ga random stuk shit
Met een kopiah op blowenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:49 schreef krioro het volgende:
Dit muzikaal intermezzo wordt u aangeboden door krio.nl, omdat jullie het waard zijn:
Shoutout naar m'n boy Iman, keep your head up in deze kreupele tijden. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Haatdame. Wiltgroei.quote:
Hopen dat er een ontbijt klaar staat.quote:
Harde tune ook nogquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:49 schreef krioro het volgende:
Shoutout naar m'n boy Iman, keep your head up in deze kreupele tijden. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Whehe, Engels ontbijt ook nog eensquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hopen dat er een ontbijt klaar staat.![]()
Wait wut. Wat is er nou beter?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:02 schreef Gridlok het volgende:
Toen ik gisteren-avond thuiskwam lag er al een mooie kneej op me te wachten, nederwietjes > duitse herbs.
Jezus. Soms verbaas ik me er niet over dat je bent gezakt.quote:
Ik durfde het niet te zeggenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jezus. Soms verbaas ik me er niet over dat je bent gezakt.
Hou jij je smoel nou maarquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Y so cereal?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Y so cereal?PMS brah, PMS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederwiet sowieso, maar als je het gaat vergelijken is die Berlijn wierie nog geeneens zo slecht, 10 euro voor de gram en was goed te doen. ( Was iets northern light achtigs )quote:
Is normaal als er ijs in zit.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:50 schreef Ethanolic het volgende:
Vrouwen die wijn uit een cola glas drinken [ afbeelding ]kankerlelijk
Doe ik ook weleens, maar dan schenk ik hem vol.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:50 schreef Ethanolic het volgende:
Classy hoor.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe ik ook weleens, maar dan schenk ik hem vol.
Nee.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben ghettoclassy, weet je wat ik bedoel?
Dat gebeurt toch altijd in clubs?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:50 schreef Ethanolic het volgende:
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Y so cereal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit, meestal in soort whiskeyglazen toch? Van die lage.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch altijd in clubs?
Ja dat zijn kleinere glazen, maar ik bedoel die dingen die je thuis hebt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit, meestal in soort whiskeyglazen toch? Van die lage.
Lekker boeiend, alhoewel ik zelf wel wijnglazen heb. Wijn is wijn.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja dat zijn kleinere glazen, maar ik bedoel die dingen die je thuis hebt.
[ afbeelding ]
Dit soort taferelen.
Zeg dit nou niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
Ik vind Amsterdam stiekem toch best wel leuk
Ik vond die Amsterdamofilie hier altijd een beetje overdreven maar... I kinda get it nowquote:
Ik vind het ook een leuke stad. Ik zou er nooit willen wonen, maar gewoon voor een dagje vind ik het geweldigquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik vond die Amsterdamofilie hier altijd een beetje overdreven maar... I kinda get it now
Sorry Juminee echt, vind het jammer dat ik niet daar ben gaan studeren.
emmer compascuum dissenquote:
Whutquote:
Aldus de Hageneesquote:
wat kwam je hier dan doenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aldus de Hagenees
Bepaalde buurten zou ik wel willen wonen eigenlijk. Als m'n werk op loop/fietsafstand zou zijn dan want dat verkeer
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
Ik vind Amsterdam stiekem toch best wel leuk
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik vond die Amsterdamofilie hier altijd een beetje overdreven maar... I kinda get it now
Chicks naar m'n hartquote:
Whehe, ik vind Amsterdam ook tof hoor, maar ik bereidde me voor op de typische reacties van Vas en dWcquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je wilt fittie hè, eerst met je koelie, nu ditquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, ik vind Amsterdam ook tof hoor, maar ik bereidde me voor op de typische reacties van Vas en dWc![]()
Die kwamen niet tho![]()
A'damse koelie uit de pijpquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je wilt fittie hè, eerst met je koelie, nu dit.
Dit was heel niet beledigend bedoeld hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je wilt fittie hè, eerst met je koelie, nu dit.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Waar is Ivan eigenlijk? Al een paar dagen niet meer gezien.
Lekker poen gemaakt?quote:Op zondag 25 maart 2012 10:13 schreef Juminelle het volgende:
Eindelijk klaar met werken en nu in slaap vallen terwijl de zon in m'n gezicht schijnt
Blijf gewoon in je nest, zet een serietje op en val vanzelf weer in slaap.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoeveel ringt de kassa?![]()
Ik ben weer zo teringvroeg wakker als je beseft dat half 10 eigenlijk half 9 was.
Ik zit ook nog in mn nest met de laptopquote:Op zondag 25 maart 2012 10:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Blijf gewoon in je nest, zet een serietje op en val vanzelf weer in slaap.
Heb om twaalf uur een wedstrijd.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zit ook nog in mn nest met de laptopWaarom jij zo vroeg wakker dan?
Sexyquote:
Ik ga meestal op zaterdag nieteens stappen.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SexyLijkt me vreselijk als je elke zondag moet voetballen en je bent de avond daarvoor flink uitgeweest. Althans, dat had ik toen ik nog op zondagochtend paardreed. Hoe m'n maag meehobbelde
paart?quote:Op zondag 25 maart 2012 10:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ga meestal op zaterdag nieteens stappen.Als ik dan iemand van de club tegen kom, smsen ze m'n coach en dan zet ie me wissel
Stelletje nazi's.
Deed je paartrijden?
Cwlquote:Op zondag 25 maart 2012 10:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
paart?En ja, ik ga er asap weer mee beginnen.
Zekerquote:
Redelijk, wat dan?quote:
Oh, bah. Wat snap je niet danquote:Op zondag 25 maart 2012 13:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb morgen een her, en ik snap er niks meer van. HELP ME!
De bijvoegelijke naamwoorden, bezittelijke voornaamwoorden en de verschillen tussen ser, estar en hayquote:
Jaja, in mijn fobo staan mijn verzorgpony's (want ik ben niet zo grootquote:
Ohja ik had nog helemaal niet in je FoBo gekeken, mooi beest hoorquote:Op zondag 25 maart 2012 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaja, in mijn fobo staan mijn verzorgpony's (want ik ben niet zo groot).
Binnenkort misschien een nieuwe.![]()
Ga je op een manege rijden of particulier?
Een verzorgpaard lijkt me vrij moeilijk te krijgen in Amsterdamquote:Op zondag 25 maart 2012 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Ohja ik had nog helemaal niet in je FoBo gekeken, mooi beest hoorEn mwah, weet nog niet. In 't Amsterdamse bos is een manege waar ik ff een proefles ga doen, hopelijk bevalt het wel want er is hier echt bagger weinig waar je ook buiten kan rijden. In de bak rijden vind ik echt oersaai als je het elke week doet dusja. Verzorgpaard lijkt me ook vet tho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |