Een banaan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maatje van me gaat d'r ook heen![]()
Vorige keer had ie een neger een banaan uit z'n hand laten eten
Gridlokquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:26 schreef Gridlok het volgende:
Midweek naar de kanker in Berlijn, goed te doen.
Berlijnquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:26 schreef Gridlok het volgende:
Flink geraved las ik op FB, hoe was het Gridje?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:26 schreef Gridlok het volgende:
Echt fucking vet, elke avond naar de klote. Laatste avond dikke DNB party in een afgecrackt gebouw aan de haven.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Flink geraved las ik op FB, hoe was het Gridje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt fucking vet, elke avond naar de klote. Laatste avond dikke DNB party in een afgecrackt gebouw aan de haven.
Zo liepen we daar rond haha.Naar de klote gaan in de zin van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Echt fucking vet, elke avond naar de klote. Laatste avond dikke DNB party in een afgecrackt gebouw aan de haven.
Zo liepen we daar rond haha.WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Als ik die foto zie sex, drugs & rock'n'roll.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Naar de klote gaan in de zin van?
[..]
Zo liepen we daar rond haha.Hehehe, geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet fucking warm trouwens?
Raven in Berlijn, ik wil dat een keer meemaken. Als het aan mij lag was ik allang een keer naar Berlijn geweest voor dit
![]()
[..]
Zo liepen we daar rond haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt tof.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
vanaf 0:59quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Deze gast, tering he
[..]
Hehehe, geweldigNiet fucking warm trouwens?
Raven in Berlijn, ik wil dat een keer meemaken. Als het aan mij lag was ik allang een keer naar Berlijn geweest voor dit
Goodlifequote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Kenkerlekker met een jonko en Doc. P met de speakers voluit
Ik join jequote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Kenkerlekker met een jonko en Doc. P met de speakers voluit
Wat voor wiet/hasj?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ongelofelijke net als je oma met een goed lijf
Imanquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:49 schreef krioro het volgende:
Dit muzikaal intermezzo wordt u aangeboden door krio.nl, omdat jullie het waard zijn:
Oh shit, ik had Omar nog niet eens opgemerkt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iman![]()
Omar i![]()
Ik ga random stuk shit
Met een kopiah op blowenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:49 schreef krioro het volgende:
Dit muzikaal intermezzo wordt u aangeboden door krio.nl, omdat jullie het waard zijn:
Shoutout naar m'n boy Iman, keep your head up in deze kreupele tijden. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |