Het is ook belachelijk dat heirlooms nog altijd niet werken als zijnde BoA. Ze beloven het nu al tijden, maar het komt er maar niet van.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:20 schreef Heatseeker het volgende:
Ik baal er wel van dat ik op Magtheridon zit, maar daar had ik nou eenmaal looms. Zodra ik 85 ding, ga ik transferren naar een drukkere pve realm.
Ja inderdaad, is er al trouwens iets bekend over dat het in MoP gaat veranderen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Het is ook belachelijk dat heirlooms nog altijd niet werken als zijnde BoA. Ze beloven het nu al tijden, maar het komt er maar niet van.
5e frame:quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
'mee lopen' is doorgaans 'snel doodgaan'
En dan is de rest ook blij, hoeven ze verder niet meer op jou te letten of je te healen.
In get tempo waarin ik het verdien zou ik nog 4 jaar moeten sparen om 800k te krijgen. Maar ik vraag me serieus af wat de lol van het spel is als je dat soort bedragen neerlegt voor een run met ervaren spelers. Zoek lekker zelf een groepje bij elkaar en ga het gewoon zelf proberen voor nop. Dat is toch veel leuker?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat heb je zelf vergaard en niet gekocht of via andere vreemde weg bemachtigd
Ik snap ook niet waar iemand 'eventjes' 800k vandaan haalt. En als ik het had, dan had ik daar heel lang en hard voor moeten werken en dan ga ik dat niet uitgeven aan 1 titel, 1 mount en wat heroic achievements.
Ach, sommige mensen kicken daar op. Ken ook zat mensen die zijn geboost naar arena of battleground titles, en dan de hele dag in elwyn forrest staan te pronken, maar niemand duelen omdat ze dan er achter komen dat hij eigenlijk gewoon baddie is.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
In get tempo waarin ik het verdien zou ik nog 4 jaar moeten sparen om 800k te krijgen. Maar ik vraag me serieus af wat de lol van het spel is als je dat soort bedragen neerlegt voor een run met ervaren spelers. Zoek lekker zelf een groepje bij elkaar en ga het gewoon zelf proberen voor nop. Dat is toch veel leuker?
Klinkt ook erg sneuquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen kicken daar op. Ken ook zat mensen die zijn geboost naar arena of battleground titles, en dan de hele dag in elwyn forrest staan te pronken, maar niemand duelen omdat ze dan er achter komen dat hij eigenlijk gewoon baddie is.
Geenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:54 schreef BDIL het volgende:
Ik ben pas weer begonnen met WoW spelen en ben nieuw op dit topicIk speelde enkele jaren geleden alleen trial periode en ging er niet mee door. Nu vroeg ik me af op welke PvE server je het best kan zitten ?
Het enige kennis dat ik heb opgedaan is af en toe Towelliee zien streamen op twitchtv veel meer weet ik niet hahaquote:
Nou, voor Firelands zijn het vaak mensen die ook de quests voor de legendary nog moeten doen en dat is een beetje moeilijk in bijv. een pug. En als je per se die legendary wilt, tsja. Daarbij zijn er nog steeds niet veel guilds die alles op heroic kunnen daar.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
In get tempo waarin ik het verdien zou ik nog 4 jaar moeten sparen om 800k te krijgen. Maar ik vraag me serieus af wat de lol van het spel is als je dat soort bedragen neerlegt voor een run met ervaren spelers. Zoek lekker zelf een groepje bij elkaar en ga het gewoon zelf proberen voor nop. Dat is toch veel leuker?
Goeie foto van je, Twyquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:01 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
pve server
[ afbeelding ]
pvp server
BTW welke race en classes is iedereen hier op het forum ( meeste hebben meerdere personages, maar ik bedoel meer diegene die jezelf het meeste prefereertquote:
male?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:07 schreef TwyLight het volgende:
Human is beste, maar die kunnen geen Shaman zijn dus ben ikDraenei
Ik had een Nightelf Druid aangemaakt, leek me wel interessant dat shapeshiften.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:07 schreef TwyLight het volgende:
Human is beste, maar die kunnen geen Shaman zijn dus ben ikDraenei
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:09 schreef TwyLight het volgende:
Neujen alsof jij mij niet gezien hebt
Ik vind Taurens er ook zo lomp uitzienquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik onthoud nooit welk ras/sexe mensen spelenNou ja, mijn beste vriendin is gnome, maar dat onthoud ik omdat ik als draenei zoveel langer ben dan haar. Vriend is male nightelf
En dat was het wel!
Oh, mijn vorige guildleader waar ik een beetje de pest aan had was tauren en daarom kan ik taurens niet uitstaan.
Ja, gedwongen hoorquote:
ik was altijd anti-alliance als rasechte horde, maar als ze me nu vragen wat ik nu zou willen zijn dan vrees ik toch echt dat ik voor alliance gaquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:13 schreef TwyLight het volgende:
Ik was vroeger Horde, maar Alliance vind ik echt 100x toffer
Ik heb ongeveer een half uur geprobeerd een tauren te spelen en daarna weggegooid omdat ik niet langer tegen dat achterwerk kon kijken.quote:
Je ziet de helft van je beeldscherm niet hoe groot ze zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer een half uur geprobeerd een tauren te spelen en daarna weggegooid omdat ik niet langer tegen dat achterwerk kon kijken.
Haha, dat heb ik dus precies ookquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik was altijd anti-alliance als rasechte horde, maar als ze me nu vragen wat ik nu zou willen zijn dan vrees ik toch echt dat ik voor alliance ga![]()
In de Lore is de Alliance toch niet zo heel lief hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:17 schreef Heatseeker het volgende:
Ik heb 1x een dwarf pala naar 85 geleveled. Maar ik kan niet uitstaan dat de uitstraling van alliance nogal lief is.
Als je bijvoorbeeld SW vergelijkt met Org, dan ziet SW er zo schattig uit en alles is mooi netjes en keurig recht. Org heeft veel meer een "evil" look, als je dat zo mag zeggen. En dat mistte ik bij Alliance.
Welke PvP realm zit jij dan ?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de Lore is de Alliance toch niet zo heel lief hoor
Ik zit op Frostmane, maar ik zou me bij de andere fokkers op Auchindoun voegenquote:
Veel talent ?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit op Frostmane, maar ik zou me bij de andere fokkers op Auchindoun voegen
Aan mij heb je weinig en mijn guild kom je niet in. Of je moet toevallig heel veel talent hebben.
En ik mis Auchindoun
Voor raiden.quote:
Als je naar Auchindoun gaat dan vooral Alliance joinen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:23 schreef BDIL het volgende:
Weetje ook of de meeste alliance of horde daar zijn ?
Ondanks wat anderen zeggen, niks mis met PvE servers!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:54 schreef BDIL het volgende:
Ik ben pas weer begonnen met WoW spelen en ben nieuw op dit topicIk speelde enkele jaren geleden alleen trial periode en ging er niet mee door. Nu vroeg ik me af op welke PvE server je het best kan zitten ?
Voor mij is 't precies andersom xD Was altijd alliance, toen bijna een jaar niet gespeeld, paar weken geleden weer begonnen als horde omdat de guild waar ik me bij wou aansluiten horde is en 't bevalt me prima. De troll druid forms zijn echt awesome en Orgrimmar >>>>> Stormwind.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik was altijd anti-alliance als rasechte horde, maar als ze me nu vragen wat ik nu zou willen zijn dan vrees ik toch echt dat ik voor alliance ga![]()
Het begint wel te komen hoor bij mij, maar ik heb nog iets te vaak zo van, oh kut hoe zeg je dat in het engels.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:03 schreef TwyLight het volgende:
Ik kan me juist 10 keer beter uitdrukken in het Engelsvind Nederlands echt zo'n stomme knullige taal
![]()
Yep. Orgrimmar kan ik rustig uren rondhangen (onderwijl kletsend in de guild chat) zonder me te vervelen, Stormwind ben ik na 5 minuten zat.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:04 schreef TwyLight het volgende:
Dat geef ik wel toe, Orgrimmar heeft 100x meer sfeer dan Stormwind
Troll feral druid. Op het moment probeer ik zo weinig mogelijk met alts te doen omdat ik dan weer last ga krijgen van alt-itis (een hele hoop personages rond level 40 maar geen enkele op 85).quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
BTW welke race en classes is iedereen hier op het forum ( meeste hebben meerdere personages, maar ik bedoel meer diegene die jezelf het meeste prefereert)
Is dat dan niet meer vanwege een guild wat blijkbaar erg gezellig is?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:10 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Yep. Orgrimmar kan ik rustig uren rondhangen (onderwijl kletsend in de guild chat) zonder me te vervelen, Stormwind ben ik na 5 minuten zat.
Ook. Maar dan nog is een wandelingetje door orgrimmar veel leuker dan door stormwind.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:25 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Is dat dan niet meer vanwege een guild wat blijkbaar erg gezellig is?
Kut kut kut kut kut classquote:Op zaterdag 24 maart 2012 23:46 schreef Isabeau het volgende:
Is hunter nog leuk op high level? Ik ken geen hunters eigenlijk op lvl 85.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |